Skocz do zawartości

jelon1030

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jelon1030

  • Urodziny 30.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    London

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Tez mam Erisina i poki czesto jezdzilem to nie zauwazalem problemow. Jedynie, ze po zgaszeniu silnika jak czasem zdarzalo mi sie siedziec dluzej w aucie to migalo podswietlenie klawiszy tak co minute i bylo slychac dziwne 'cykniecie'. Myslalem, ze moze tylko przez jakis czas po zamknieciu auta sie to dzialo i jakos nie sprawdzalem czy godzine po tez miga. Problem zaczal sie jak nie jezdzilem z 3 dni i padl mi aku. Od razu pomyslalem ze radio ale nie mialem miernika zeby sprawdzic co żre prad. Kolejnym razem jak zostawialem auto na dluzej, wyciagnalem bezpiecznik F7 spod maski odpowiadajacy za zasilanie radia i bez problemu auto odpalilo po tygodniu postoju. Wzialem sie za sprawdzanie poboru i wyszlo 0.9A. Duzo za duzo. Po wyciagnieciu bezpiecznika spada ponizej 0.1 z tego co pamietam wiec na 100% radio. Dodatkowy objaw to w pierwszej pozycji kluczyka ekran miga, wlacza sie i wylacza + pokazuje wszystkie funkcje na zmiane Przegladajac tematy mysle, ze pomoc moze tylko wymiana Gateway na L tak jak mowicie. ( Mam C teraz i nie wygasz navi ) Ale... ja i tak sterowania z kierownicy czy obslugi klimy z radia nie mam, ze drzwi otwarte i tak pojawia sie na FIS. Wiec w opcjach radia wylaczylem komunikacje z CAN i SWC na disabled. Ciekaw jestem czy to pomoze. Poki co widze, ze juz nie miga po wyciagnieciu kluczyka, czyli tak jakby sie wygaszala. No i dziala tak samo w pozycji 1 jak i 2. Pada deszcz wiec pozniej podejde z miernikiem i sprawdze czy pobor sie zmienil. Jak wymieniacie na ori VW navi to nie wystarczy Wam w VCDSie w opcjach CAN dodac do listy urzadzen Sat Nav? Sprawdzalem tez tam czy jak odznacze radio to cos sie zmieni u mnie, ale wtedy je calkowicie odcina i wylacza
  2. W grudniu Dlatego może zrobię ten czujnik, jak to będzie to to fajnie a jak nie to może przeżyje jakoś to lato i oddam do Was jak będę zima... Tylko problem bo za miesiąc już będę mial mała pasażerke z tyłu a ostatnie dni ponad 30 stopni Robiłem test na climatronicu, podpiąłem pod vaga, sprawdziłem też ten czujnik przy zbiorniku spryskiwacza i jest ok. Więc obstawiam ten przy kompresorze lub sam kompresor. Warto jeszcze sprawdzić gdzies czy napięcie dochodzi co by pomogło w diagnozie?
  3. A przy wymianie tego zaworu co tam jest przy kompresorze trzeba czynnik sciagac faktycznie? Bo ten co jest na rurkach przy zbiorniku plynu do spryskiwaczy wiem ze da sie wymienic bez oprozniania klimy z czynnika. Kompresory tez mi od razu sprawdz ceny tak na wszelki wypadek
  4. Przeczytalem 20 stron, reszte dokoncze dzis, ale juz pozwole sobie zapytac. Klima przestala dzialac. ( kompresor wymieniany 2 lata temu ) Pojechalem na uzupelnienie czynnika, zeby wykluczyc jedna z przyczyn. Czynnik pelny - dalej nie dziala. Kompresor sie nie zalacza. Zadnych bledow nie pokazuje. Wyniki ponizej Address 08: Auto HVAC (3C0 907 044 AC) 11:01:50 Group 001: General 0.0 Compressor Shut-Off Code 700 /min Engine Speed 0.0 km/h Vehicle Speed 00:00 Standing Time 11:01:50 Group 002: Compressor 0.825 A Compressor Current (actual) 0.820 A Compressor Current (specified) 900 /min Compressor Rotations 2.2 Nm Compressor Load 11:01:50 Group 003 6.4 bar Coolant Pressure 9.6 % Radiator Fan Activation (actual) 0.0 % Radiator Fan Activation (spec.) ON Engine Speed (increase) Czy ryzykowac z wymiana zaworu przy kompresorze czy od razu caly kompresor? Koszt zaworu jakies 30 funtow + napelnienie 40. W przypadku kompresora to raczej z Polski bym sciagal. Chyba ze regenerowany to koszt podobny jak zawor + napelnienie.
  5. Co do łańcucha to mam ten sam problem. planuję wymianę tylko napinacza i łańcucha... szczerze to pewnie wiele osób z tym jeździ i nawet nie wie w czym problem... Tak było w moim przypadku... Dźwięk słyszalny od 120tys km, a właściwie wtedy zacząłem zastanawiać się czy tak powinno być i szukać więc może wcześniej też tak chodzil... Teraz ma 200tys i dalej jeździ. . Co do spalania to trasa UK - Polska prędkość 130-160 km/h. 8.6L /100km na tempomacie + klima cały czas. Przy max 140km/h da radę zejść do 8. W UK na autostradzie mniejsze limity prędkości i spalanie bez problemu poniżej 8 w trasie. W mieście przy korkach weźmie i 10l Ani grama oleju nie dolewam między wymianami. Z silnikiem jedyny problem to ten łańcuch.
  6. Stare felgi odrapane... mysle zmienic... Chicago 18'' beda pasowaly do B6 bez problemu? Bedzie to wygladalo ok bez dystansow i obnizania? ET44. Ewentualnie sie rozgladam za Interlagos od Scirocco.
  7. ja mam kabelek na zbyciu jakby ktos chcial... Potrzebowalem do swojego B6 jak problemy z recznym mialem i przydal sie na zmiane jednostek na km.
  8. Potrzebuje 4kanalowy wzmaczniacz do zasilenia przodu i tylu w b6... nie bedzie skrzyni... do 80- 100W / kanal wystarczy... gdzie go w b6 moge zamontowac oprocz bagaznika? jeszcze nie mam glosnikow i w ogole przydalo by mi sie pare porad jak to skompletowac z kablami itd takze na PW mialbym pare pytan jakby ktos mogl pomoc... budzet moge zaplanowac bo z racji braku czasu bede to powoli ogarnial wiec nie ma jednorazowego wydatku a chcialbym to dobrze zrobic...
  9. Macie kogos z Pd, Pd-Zach, Zach Londyn?? Znow hamulec reczny Passat b6 2.0 FSI... ewentualnie ktos z kabelkiem najpierw zeby sprawdzic ktory to silniczek teraz... ja swojego VAGa zostawilem w Polsce ostatnio ;/
  10. Polecam MONSTER SERWIS - Reduta/Strzelcow Waski - 501335333 Podobno dokonuja tez rzeczy niemozliwych, ale w sprawie cudów odsylaja do najblizszej parafii 6 lat juz bedzie..trzecie auto autka z grupy VAG chlopaki maja w malym palcu... Teraz passatem jak wracam do domu do UK po wizycie u nich to przynajmniej pewny jestem ze dojade zawsze doradza co jeszcze faktycznie pasuje zrobic w aucie... ceny jak na krakow super...
  11. Koledzy jest ktos od nas z Londynu co robi car audio? Ewentualnie ktos z ''dalsza'' zeby pomogl w kwestiach technicznych a zmontowac juz bym sobie poradzil...
  12. Tak nam Wyspy padly troche czy dawno nikt nie dolaczyl? Powitac wszystkich... Passat B6 2.0 FSI od kwietnia zeszlego roku na innych vw od 2009 London West
  13. A wlepke forumowa juz masz? //Nocny Sokol
  14. Mialem to samo kolego... nagrzewal sie dopiero po dobrych paru kilometrach....a jak gdzies w trase wyjezdzalem to potrafila spasc temperatura do 80... wymiana termostatu pomogla... bedziesz w szoku jak szybko moze temperature osiagnac po wymianie u mnie jakies 4km max przy tych temperaturach... koszt termostatu do naszego autka to jakos chyba 170zl.. nie pamietam dokladnie bo jeszcze pare rzeczy robilem wtedy...
  15. Dopadlo i mnie... ale zanim znajde przyczyne (co pewnie nie bedzie takie proste) chcialbym sie dowiedziec czy mozna jakos ten sygnal dzwiekowy wylaczyc w srodku ;/ Jezdzic moge bo reczny odpuscil ale komp dalej mysli ze zaciagniety i pika... Wyciagalem bezpieczniki tak jak ktos wczesniej pisal 2,30,31 i nic. 17 - nie pika ale nie mam tempomatu, abs, esp i wskaznik paliwa wariuje do polowy i do zera... A co do samego problemu: Jednego dnia pod praca zaciagnalem reczny. Jak juz chcialem jechac to wyskoczyl blad. Co prawda reczny odpuscil i jechac moge. Ale jak np drugi raz probowalem zaciagnac to zaciaga tylko lewe kolo...prawe nic... ogladalem ta obudowe silniczka i wyglada ok... wtyczka cos mi nie pasuje, tak jakby tego zatrzasku nie ma i tak tylko wpiéta jest... moze przy wymianie hamulcow cos uszkodzili (to jeszcze poprzedni wlasciciel) Proby z odlaczaniem akumulatora i odpalaniem z wcisnietym przyciskiem mam za soba. Przycisk wymieniony i nic... Jutro podlaczymy pod laptopa i sie zobaczy. Myslicie ze jak sie skasuje ten blad to komp dostanie info ze reczny nie jest zaciagniety i juz powinno byc ok? Jesli dalej nic to co dalej robic? Sprawdzic czy napiecie dochodzi do tej wtyczki przy silniczku? Tez mam jakis sterownik pod podlokietnikiem? (nie mam funkcji auto-hold)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności