Duracel1974 Zgłoś #481 Napisano 16 Stycznia 2013 Pisałem o problemie na innym wątku, ale z racji, że nie dotyczył*B6 zasugerowano mi delikatnie abym wyemigrował*z problemem pod właściwy dział. Trochę mi zajęło żeby cały wątek przeczytać i pod koniec zrobiłem to już*dosyć pobieżnie, bo naprawdę dużo czasu to zajęło. Moje obecne światła w Passacie 1.9 TDI 2006 to nędza praktycznie od początku. Sugerowano mi, że soczewki mogą być wypalone i wraz z lampami do regeneracji. Chciałbym po prostu coś widzieć i jeździć bezpiecznie dla siebie i dla ludzi mijających się*ze mną. W związku z tym kilka prostych pytań. Regeneracja standardowych lamp z demontażem, montażem to jakieś 450-500zł. Efekt może być różny, nie wiadomo jednak czy warty wydanej kwoty. Mogę kupić też nowe "odpowiedniki" oryginalnej lampy na Allegro za jakieś 500-600zł. Gdzie piszą na aukcji, że to pełnowartościowy odpowiednik, ale jak wiadomo pisać mogą wszystko a rzeczywistość dopiero weryfikuje to co zostało napisane. Mogę też kupić oryginalne xenony, z całym montażem spryskiwaczy itd. ale najpierw muszę wygrać w totka Mogę zamontować też jakiś zestaw z omawianych, ale nie chciałbym stwarzać zagrożenia innym użytkownikom drogi i mieć coś solidnego w kwocie mniejszej niż oryginalne xenony VW, ale z wyższej półki, solidne, niezawodne i bezpieczne. Gdzie i jaki na dzień dzisiejszy w Warszawie/Pruszkowie/okolicach kupić/zamontować na miejscu konkretny zestaw do Passata B6 1.9 TDI 2006. Gdzie i ile może kosztować w tej samej okolicy przerobienie na oryginalne Bixenony Passata. Którą opcję z wymienionych na początku wybrać biorąc pod uwagę ekonomię, bezpieczeństwo, efektywność wybranej opcji itd. Jestem w stanie wydać na przeróbkę do 700zł, ale z miłą chęcią wysłucham rzeczowych i rzetelnych odpowiedzi na wszystkie wymienione pytania. Temat świateł*w moim aucie nie daje mi spać od dłuższego czasu dlatego jest to dla mnie sprawa bardzo ważna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #482 Napisano 16 Stycznia 2013 wystarczyło zastosować filtry CAN , np takie: http://allegro.pl/warning-canceller-oszukiwacz-canbus-xenon-i2883686624.html i nie ma wtedy problemów z migotaniem świateł, "spaloną żarówką" itp... Może i tak, mogłem spróbować ... ale nic nie daje 100% sukcesu - ostatnie zdanie pod ogłoszeniem cyt. "nie gwarantujemy 100% kompatybilności" :nerwus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irek30 Zgłoś #483 Napisano 16 Stycznia 2013 LUDZIE CZY WY CZYTAĆ NIE UMIECIE!!! CZY AZ TAK UPARCI JESTEŚCIE!!! Coście się uparli na te zestawy, żaden nie gwarantuje 100% zadowolenia. Czemu nie słuchacie ludzi co mają w tym doświadczenie!! I nie mówię tu tylko o sobie. Poszukajcie co ja zrobiłem albo Krawcol82 to najlepsze (w miarę najtańsze) wyjście z kiszonki jakim jest oświetlenie w paskach bez ori xenon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #484 Napisano 16 Stycznia 2013 CZY AZ TAK UPARCI JESTEŚCIE!!! No uparli się i tyle Ich sprawa, ich kasa-tylko później nie będzie się chciało czytać-"dlaczego xenon mi mruga? Nie słyszę nawet Radia Maryjana" Czemu nie słuchacie ludzi co mają w tym doświadczenie!! I nie mówię tu tylko o sobie. Poszukajcie co ja zrobiłem albo Krawcol82 to najlepsze (w miarę najtańsze) wyjście z kiszonki jakim jest oświetlenie w paskach bez ori xenon. http://forum.vw-passat.pl/threads/70746-Projekt-TRIXENON-w-3BG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duracel1974 Zgłoś #485 Napisano 17 Stycznia 2013 LUDZIE CZY WY CZYTAĆ NIE UMIECIE!!! CZY AZ TAK UPARCI JESTEŚCIE!!! Coście się uparli na te zestawy, żaden nie gwarantuje 100% zadowolenia. Czemu nie słuchacie ludzi co mają w tym doświadczenie!! I nie mówię tu tylko o sobie. Poszukajcie co ja zrobiłem albo Krawcol82 to najlepsze (w miarę najtańsze) wyjście z kiszonki jakim jest oświetlenie w paskach bez ori xenon. Irku a możesz podać jakiś link do opisu tego co zrobiłeś? Ja z miłą chęcią skorzystam z Waszych doświadczeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IgnisDriver Zgłoś #486 Napisano 17 Stycznia 2013 LUDZIE CZY WY CZYTAĆ NIE UMIECIE!!! CZY AZ TAK UPARCI JESTEŚCIE!!! Coście się uparli na te zestawy, (...) Wiesz dlaczego jesteśmy (ja jestem) uparty? Bo ta Twoja przeróbka wcale nie jest taka latwa - przytoczę fragment: "Rozklejamy reflektory-podobno te z Passata B6 są tragiczne do rozklejenia-ja światła przekazałem do osoby, która zajmuje się rozklejaniem/sklejaniem lampek codziennie-niestety jeden klosz pękł podczas rozklejania i musiał zostać zmieniony na inny." Ja szukałem rozwiązania takiego, żeby nie trzeba było wyjmować lamp, rozklejać, kombinować - nie mam do tego warunków a jak wiesz zestaw HID wpinasz w 15 minut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duracel1974 Zgłoś #487 Napisano 17 Stycznia 2013 Ja szukałem rozwiązania takiego, żeby nie trzeba było wyjmować lamp, rozklejać, kombinować - nie mam do tego warunków a jak wiesz zestaw HID wpinasz w 15 minut. Tu się*zgodzę. Ja też nie mam zbytnio warunków dlatego najchętniej udałbym się*w miejsce gdzie wszystko zrobią za mnie. No i czekam na sugestie zgodnie z tym co opisałem. W dalszym ciągu nie wiem co będzie najbardziej opłacalne i najbardziej efektywne (zmiana kloszy na nowe, regeneracja soczewek z kloszami, czy wstawienie HID). Interesuje mnie też jakaś konkretna lokalizacja w okolicy Warszawy w której fachowo przeprowadzą całą operację lub sprzedadzą pewny sprzęt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #488 Napisano 17 Stycznia 2013 Gdzie i ile może kosztować w tej samej okolicy przerobienie na oryginalne Bixenony Passata. min 2000 ale z spryskiwaczami to ok 3000, w dużej mierze zależy to od ceny lamp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #489 Napisano 17 Stycznia 2013 (edytowane) Ja szukałem rozwiązania takiego, żeby nie trzeba było wyjmować lamp, rozklejać, kombinować - nie mam do tego warunków a jak wiesz zestaw HID wpinasz w 15 minut. Zobacz jeszcze raz temat o trixenonie i podłączeniu porządnej markowej przetwornicy do palnika HID-lutujesz ledwie dwa kabelki lub szukasz przejściówki na allegro-15 minut roboty bez rozklejania reflektora, bez demontowania-ale skoro nie czytasz ze zrozumieniem... Każda chińska przetwornica będzie siała-czy slim, czy zwykła, czy CANBUS czy inny wynalazek. Zobacz ten temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/77096-Passat-B5-FL-Srebrne-Kombi-By-Falla_X-Wydech-z-W8 Kolega Falla podłączył sobie xenon wg mojego opisu "trixenon" i sobie chwali to rozwiązanie-napisz do niego i się sam przekonaj. Edytowane 17 Stycznia 2013 przez Krawcol82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p10tr Zgłoś #490 Napisano 17 Stycznia 2013 Każda chińska przetwornica będzie siała-czy slim, czy zwykła, czy CANBUS czy inny wynalazek. Amen . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #491 Napisano 17 Stycznia 2013 Może i tak, mogłem spróbować ... ale nic nie daje 100% sukcesu - ostatnie zdanie pod ogłoszeniem cyt. "nie gwarantujemy 100% kompatybilności" sprzedawcy tak się zabezpieczają ale ja przerobiłem temat tych filtrów w Astrze H, Hondzie Civic, Mercedesie E i Passacie B6 (między innymi swoim) , w każdym z tych aut nie wystąpiły żadne z poruszanych tu problemów, a zestawy fakt nie były najtańsze ale tylko kilka zł od tych najtańszych i zawsze z barwą 4300K Cytat Zamieszczone przez Krawcol82 Zobacz postaKażda chińska przetwornica będzie siała-czy slim, czy zwykła, czy CANBUS czy inny wynalazek. Amen . a ja się nie zgodzę :-) montowałem już sporo tych zestawów i nie było oznak pogorszenia się odbioru radia czy zasięgu CB. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p10tr Zgłoś #492 Napisano 17 Stycznia 2013 Ja tez przerabiałem ten temat, w golfie 5 mam założony zestaw,z przetwornicami slim z filtrami przeciw zakłóceniowymi , canbus, od 2 lat który kupiłem pierwotnie do swojego passata lecz siał po instalacji jak wściekły , a z cb nie szło korzystać , w 5 nie ma cb i jakoś działa lecz też zakłóca trochę radio fm ( pisk w głośnikach po włączeniu świateł ale tylko na fm) .Później kupiłem z zwykłymi przetwornicami i to samo pieniądze wyrzucone w błoto . Obecnie w pasku siedzą przetwornice od toyoty koito , lub denso nie pamiętam dokładnie + żarniki Philipsa 4300k i zero problemów , zakłóceń brak . to jest na 100% sprawdzony sposób na skuteczne pozbycie się zakłóceń przez zestaw hid . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #493 Napisano 17 Stycznia 2013 na 100% sprawdzony sposób na skuteczne pozbycie się zakłóceń przez zestaw hid nie ma co się spierać bo nie o to chodzi, może ja akurat miałem farta i tyle. wiadomo że markowy sprzęt musi działać jak należy , najprostrzym odniesieniem może być porównanie ile wytrzyma ori lampa Hella lub Valeo a ile zamiennik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p10tr Zgłoś #494 Napisano 17 Stycznia 2013 Absolutnie się nie spieram , tylko opisałem to na własnym przykładzie , tak żeby nikt nie potrzebnie wywalał pieniądze na chińskie zestawy xenon , choć i tak większość towaru produkowana jest w chinach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #495 Napisano 17 Stycznia 2013 ... Obecnie w pasku siedzą przetwornice od toyoty koito ... + żarniki Philipsa 4300k i zero problemów , zakłóceń brak . to jest na 100% sprawdzony sposób na skuteczne pozbycie się zakłóceń przez zestaw hid . A kostki (filtry) też montowałeś czy to już zbyteczne w takim zestawie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #496 Napisano 18 Stycznia 2013 Absolutnie się nie spieram , tylko opisałem to na własnym przykładzie , tak żeby nikt nie potrzebnie wywalał pieniądze na chińskie zestawy xenon , choć i tak większość towaru produkowana jest w chinach Uwielbiam jak niebieskie zenony świecą mi prosto w oczy, brawo panowie:kijemgo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #497 Napisano 18 Stycznia 2013 Nie do konca jest tak, ze chinski badziew dziala krotko. W B5FL mialem zestaw 4300K za 50f z ang ebaya i dzialal od poczatku do samego konca az sprzedalem auto - 2,5 roku bez zadnego problemu. Teraz w B6 mam podobny za podobne pieniadze juz 2 lata i tez nic sie nie dzieje zlego - zero zaklocen czy jakichkolwiek innych cudow. Bratu w accordzie z 2007 tez takie zolozylem i juz 1,5 roku jezdzi - tez zero problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #498 Napisano 18 Stycznia 2013 A kostki (filtry) też montowałeś czy to już zbyteczne w takim zestawie ? Żadnych dodatkowych kostek-tylko przetwornice Koito/Denso i palnik xenonowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #499 Napisano 18 Stycznia 2013 Żadnych dodatkowych kostek-tylko przetwornice Koito/Denso i palnik xenonowy. ale palnik hid made in china nic bez przeróbek nie podejdzie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p10tr Zgłoś #500 Napisano 18 Stycznia 2013 Uwielbiam jak niebieskie zenony świecą mi prosto w oczy, brawo panowie:kijemgo Hmm ... kurcze nie wiedziałem że barwa 4300k świeci na niebiesko może jakoś inaczej rozpoznajesz kolory:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach