Piotr1986 Zgłoś #21 Napisano 12 Marca 2011 Najlepiej wymieniać parami końcówki gdyż ich żywotność bedzie mniej wiecej taka sama i tylko raz płaci się za geometrie. Co do samych końcówek to lepiej kupić coś markowego typu TRW,Lemforder,Febi i mieć pewność że za miesiąc czy dwa nie bedzie trzeba wymieniać ponownie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #22 Napisano 12 Marca 2011 mam pytanie czy wraz z końcówkami jest konieczna wymiana samych drążków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #23 Napisano 12 Marca 2011 mam pytanie czy wraz z końcówkami jest konieczna wymiana samych drążków? absolutnie nie chyba że masz jakieś objawy typu luz przy maglownicy cz na gwincie ale przy zwykłej eksploatacji raczej nie spotykane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #24 Napisano 12 Marca 2011 pytam bo mam widoczny luz na połączeniu końcówki z drążkiem, a mechanior mówi, że lepiej jest wymienić i końcówkę i drążek.tak więc nie wiem co mam robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #25 Napisano 12 Marca 2011 pytam bo mam widoczny luz na połączeniu końcówki z drążkiem, a mechanior mówi, że lepiej jest wymienić i końcówkę i drążek.tak więc nie wiem co mam robić czyli luz na gwincie drążka tak jak autor wątku pokazuje na foto ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #26 Napisano 12 Marca 2011 tak to mniej więcej wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #27 Napisano 12 Marca 2011 tak to mniej więcej wygląda no to raczej dobrze ci sugeruje mechanik wymianę i drążka i końcówek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #28 Napisano 12 Marca 2011 więc tak będę musiał zrobić. dzięki wielkie mielke:)pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #29 Napisano 12 Marca 2011 Ja u siebie też miałem jedną końcówkę walniętą, ale wymieniłem obydwie ze względu na zbieżność właśnie. Kupiłem lemfordera bo nie lubię wymieniać co 3 miesiące, koszt 110zł. sztuka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #30 Napisano 12 Marca 2011 pytam bo mam widoczny luz na połączeniu końcówki z drążkiem, a mechanior mówi, że lepiej jest wymienić i końcówkę i drążek.tak więc nie wiem co mam robić Witaj! Czy przy delikatnych ruchach kierownica na postoju (bez włączonego silnika) słychać stukanie? Stukały mi końcówki drążków to je wymieniłem, ale słychać jeszcze inne stukanie. Zastanawiam się czy może być coś nie tak z drążkami. Jak można je sprawdzić? Czy trzeba demontować koncówki drążków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #31 Napisano 12 Marca 2011 Witaj!Czy przy delikatnych ruchach kierownica na postoju (bez włączonego silnika) słychać stukanie? Stukały mi końcówki drążków to je wymieniłem, ale słychać jeszcze inne stukanie. Zastanawiam się czy może być coś nie tak z drążkami. Jak można je sprawdzić? Czy trzeba demontować koncówki drążków? złap za DRĄŻEK i poruszaj nim góra dół przód tył jeśli będzie ok to złap za podłużną część końcówki i poruszaj nią jak wyczujesz luz na gwincie to niestety ale drążek do wymiany wraz z końcówkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szewos Zgłoś #32 Napisano 12 Marca 2011 heh koncowki mam nowe, dzisiaj je zakładałem. dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #33 Napisano 13 Marca 2011 Panowie omijajcie z daleka koncowki Marki RUVILLE 2000tys km wytrzymala.Ma extremalny luz na galce.Jurto jade do mechanika na mala zadymke przeciez to nie jakas lipa ten RUVILLE i powinien mi ja wymienic niejako na gwarancji.Chyba ze wstawil jaks lipna a powiedzia; ze RUVILLE. Jaka marke teraz polecacie bo napewno ne RUVILLE jezeli taka tam sie znajduje. Czy mechanik powinien mi wymienic ta koncowke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #34 Napisano 13 Marca 2011 panowie omijajcie z daleka koncowki marki ruville 2000tys km wytrzymala.ma extremalny luz na galce.jurto jade do mechanika na mala zadymke przeciez to nie jakas lipa ten ruville i powinien mi ja wymienic niejako na gwarancji.chyba ze wstawil jaks lipna a powiedzia; ze ruville. Jaka marke teraz polecacie bo napewno ne ruville jezeli taka tam sie znajduje.Czy mechanik powinien mi wymienic ta koncowke? trw lemoforder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autozibi Zgłoś #35 Napisano 13 Marca 2011 a czy faktycznie jest dłuższa żywotność tej TRW od innych? miałeś takie u siebie?a tak z ciekawości to pytał ktoś kiedyś ile takie coś na serwisie kosztuje? Kolego daj sobie spokój z trw w tej chwili ta firma to już badziew. Kup sobie LEMFORDER - a cena za sztukę to nie mniej jak 130 zeta w IC ale jakość to górna półka. ---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:19 ---------- lemoforder żeby tylko lemoniada nie wyszła w końcu ..... hihihihihihi :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariush Zgłoś #36 Napisano 26 Czerwca 2011 Witam. Czy przez luzy na koncowkach drazkow kierowniczych moze byc slychac pojedynczy stuk przy hamowaniu(tuz przed zatrzymaniem auta)??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiler1410 Zgłoś #37 Napisano 26 Czerwca 2011 dariush wydaje mi się że tak bo ja nawet słyszę jak przyspieszam, a wiem że mam luz na lewym drążku, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin815 Zgłoś #38 Napisano 26 Czerwca 2011 u mnie pukało jak np. podjeżdżałem pod lekki krawężnik na skręconych kołach. po wymianie drążków i końcówek ogólnie cisza:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz1985 Zgłoś #39 Napisano 15 Lutego 2012 witam czy 15000 km dla prawej końcówki to norma?? ponieważ się troche zdziwiłem że na przeglądzie mówił mi o luzach jak pół roku temu wymieniałem. - końcówka nie kosztowała więcej niż 50zł - a firmy nie pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach