Skocz do zawartości

autozibi

  • Liczba zawartości

    253
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O autozibi

  • Urodziny 31.03.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Zbyszek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sanniki/Płock

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1992

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak to prawda ... Jest tylko w tym małe ale ... Czy wtedy by się to opłacało ??? I komu by się chciało ??? Załóżmy,że rocznie przeciętny kierowca przejeżdża 20000 - 30000 km , to po co mam robić korektę licznika???
  2. Przeczytałem wszystkie wypowiedzi na temat przebiegów w naszych autach.Ogólnie temat chyba jest znany wszystkim użytkownikom samochodów.Opinie według mnie są przerażające,że tak wielu z nas boi się magicznej "dwójki" z przodu licznika.Fakty są niestety inne i auta z rocznika 2000 mają przebiegi rzędu 250000 km - 400000 km . Zaraz będę mógł przeczytać iż piszę głupoty itd. Ja przecież nikomu nie szkodzę i nie ma co się tu obrażać. Życzę każdemu aby miał jak najmniej awaryjne auto i z małym przebiegiem. Proceder ten można zaniechać tylko w jeden sposób - spisywanie licznika podczas każdego przeglądu. Myślę,że kiedyś to nastąpi i skończą się problemy z cofaniem liczników.
  3. B6 i wiele innych aut posiada ABS,ASR oraz ESP dlatego mają czujnik kąta skrętu.Nic nowego ...)Układy te są razem połączone. Z innej strony - układ ESP to rozbudowany system ABS-u o m.in. czujnik kąta skrętu ... itd.
  4. Algorytm działania układu ABS !!! Wykrycie poślizgu odbywa się na 2 sposoby: - koło gwałtownie przestało się kręcić – poślizg, - koło zaczyna kręcić się wolniej, niż pozostałe koła. Koło takie rozpoczyna poślizg i za chwilę zatrzyma się. Układ ABS musi tu uwzględniać fakt, że różnica prędkości na zakręcie jest zjawiskiem normalnym.ABS nie ma informacji o położeniu kierownicy więc różnice w obrotach muszą być na tyle duże,aby ABS miał pewność,że wynikają one z poślizgu.W przeciwnym razie ABS nie działałby na zakręcie na koła jadące po jego wewnętrznej stronie.
  5. szerokość opony nie będzie miała wpływu na układ ABS-u jednak taki parametr jak średnica koła będzie miała ogromny wpływ na układ ABS-u,ponieważ czujnik będzie odczytywał inne prędkości koła. ---------- Dodano o 23:57 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:53 ---------- to o czym pisałem wyżej..... różne średnice kół to inne prędkości,które czujnik ABS-u odczytuje więc komputer pokazał błąd czujnika. Prawidłowa reakcja.... ---------- Dodano o 23:59 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:57 ---------- kolego poczytaj o układzie ABS i dopiero pisz na forum... Celem tego forum jest pomoc innym a nie wprowadzanie w błąd ...
  6. zobacz kolego ten link ja biorę pierścienie tylko od nich http://www.fpt-prima.com.pl/#
  7. nie żartuj sobie z kolegów !!! ---------- Post added at 20:33 ---------- Previous post was at 20:30 ---------- Kolega opiekun napisał tobie w wielkim uproszczeniu to co ja ci pisałem. Silnik masz do kapitalnego remontu. Rozbierz go w końcu na czynniki pierwsze,zweryfikuj części i go złóż jak potrzeba. Jeżeli okaże się,że remont jest nie opłacalny to szukaj innego silnika!!!
  8. pisałem ci już 2 października 2011 co masz z tym zrobić.Przeczytaj post od początku jeszcze raz . Widzę,że jest tu błędne koło.Za dużo myślisz a za mało robisz.Samym pisaniem auta nie naprawisz. ---------- Post added at 14:43 ---------- Previous post was at 14:40 ---------- Jeżeli już wyjmiesz choć jeden tłok to i tak już musisz na nim pierścienie wymienić na nowe.
  9. Kolego tak czytam już od kilku dni tego posta i ręce mi opadły niestety... Pisałem tobie już na początku abyś sprawdził ciśnienie oleju ale tego nie zrobiłeś. Ciągle tylko coś rozkręcasz w tym silniku i ciągle są kolejne awarie. Zrób dokładnie to co ci od początku sugerowałem. Tak naprawiając auto to zastanie nas grudzień. Napisz co z tym olejem teraz jest. Czy cały olej z miski wyssało??? ---------- Post added at 23:01 ---------- Previous post was at 22:59 ---------- pisałem o pompie olejowej....
  10. jeżeli masz pewnego fachowca to naprawiaj głowicę.Jeżeli by się okazała do spawania do kupuj używaną...Pozdrawiam i napisz o postępach pracy. A tu masz adres do mojego dobrego znajomego Na regeneracjach głowic "zjadł"zęby Jak coś mów,że od Zbyszka jesteś mistrz dyplomowany PIOTR CZAJKA PNIEWO 66A / KUTNO tel. 661-404-530 e-mail:[email protected]
  11. kolego tak było wcześniej pisać.... na 99% masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Ale nigdy nie jest wykluczone,ze jest pęknięta głowica.Zdejmuj głowicę - uszczelka do wymiany a inie zapomnij sprawdzić wtedy głowicy i zaworów.
  12. Przede wszystkim musisz sprawdzić ciśnienie oleju w silniku oraz ciśnienie sprężania - i to przysłowiowo nic nie kosztuje.Znając wartość ciśnienia oleju będziesz wiedział co robić dalej.Ciśnienie oleju nie prawidłowe wyjmujesz miskę olejową i sprawdzasz całą pompę olejową.Przy okazji możesz sprawdzić panewki na wale korbowym i korbowodach. Znając ciśnienie sprężania w silniku wstępnie określisz stan silnika.Na małe ciśnienie sprężania może być kilka powodów.Uszkodzony układ tłokowo-korbowy(pęknięty tłok lub tuleja,dziura w tłoku),pęknięta głowica,wypalone zawory,uszkodzona uszczelka pod głowicą.
  13. Tak klekot był na starych popychaczasz i to rozumie ( być może były uszkodzone). Na nowych tego nie bardzo rozumie(chyba,że też są uszkodzone lub nadal nie mają odpowiedniego ciśnienia oleju). Z nowymi popychaczami jest jeszcze jedna historia - bywa czasami,że silnik musi popracować kilkanaście minut aby popychacze w pełni napełniły się olejem i przestały hałasować. ---------- Post added at 11:12 ---------- Previous post was at 11:08 ---------- Kolego miałeś wyjęte popychacze - czy sprawdziłeś jak zawory przesuwają się w prowadnicach tj. nie mają jakiś oporów,zacięć podczas wciskania?? Piszesz,że jeden był ciut niżej. Ile to jest ciut?? 0,01mm , 0,1mm czy może 1 mm ??? Z tego co pamiętam to popychacz hydrauliczny ma dość duży zakres regulacji tj. 1,5mm - 2,0mm.
  14. kolego Marcinie zmień zdecydowanie mechanika !!! Jak można określić stan pompy oleju po ilości zrobionych km ??? Jeżeli nie będziesz znał rzeczywistej wartości ciśnienia oleju w silniku to jeszcze długo będziemy zgadywali co temu silnikowi dolega tak naprawdę. 4 były dobre a 4 są zatarte to może jest to wina oleju??? Być może olej jest bardzo zużyty jest sporo nagaru w silniku i po prostu są zapchane kanały olejowe w głowicy. Auto jest słabsze - sprawdzałeś ciśnienie sprężania w silniku??? Bardzo dużo tych niewiadomych!! A może jest już po silniku?? Więcej szczegółów kolego proszę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności