Skocz do zawartości

mariusz1985

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mariusz1985

  • Urodziny 18.10.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Leszno

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich od około pół roku borykałem się z problemem jak w temacie "AFS inoperative! ..." i oczywiście błędem 02629 - Sensor for Swivel Module Position; Left Światła wykonywały test, wszytsko działało jak powinno, tylko ta migająca kontrolka i czasami włączał się tryb awaryjny i xenony opadały na dół Krótka informacja dla wszystkich których ten problem dotyczy, do wymiany silniczek wraz z czujnikiem w xenonie. Sam się nie podejmowałem tej czynności ale mogę polećic serwis xenonów w Luboniu k/Poznania Wykonali wymianę w około 1.30h wszystkie części maja na miejscu.
  2. Witam mam pytanie odnośnie felg czy 8.0Jx18" z et50 podejdzie do paska B6, z oponami 235/40/18 wcześniej miałem niższe ET przy 19" i zastanawiam się czy nie będzie ocierać gdzieś?
  3. problemem był czujnik ciśnienia oleju, został wymieniony - problem zniknął, pozdrawiam
  4. Umówiłem się u mechanika na sprawdzenie ciśnienia, i wymianę czujnika ciśnie bo stwierdził że może być uszkodzony czujnik, czujnik kosztuje około 50 zł, a od czegoś trzeba zacząć żeby wyeliminować problem. Dam znać jak będzie z ciśnienie i czy nadal się pojawi.
  5. tylko przy niskim nie powinno byc "Low oil pressure" ??
  6. Witam, proszę o pomoc w diagnozie, Pacjent to B6 2.0 TFSI , przy "normalnej" jeździe tzn. przyspieszanie, wyprzedanie i normalna jazda po mieście i w trasie, wszystko jest ok, az do momentu agresywnej jazdy - tzn wysokie obroty, duze prędkości pojawia się komunikat "STOP Oil pressure Engine Off" nie jest to związane z niskim poziomem oleju (olej wymieniony tydzień temu - wcześniej też pojawiał się ten komunikat) Jak pojawi się komunikat i chwile jadę spokojnie to gaśnie, ale każde mocniejsze wciśnięcie pedału i znowu się pojawia. Jeśli zgaszę auto to po odpaleniu znowu na jakiś czas spokój z tym komunikatem. Na komputerze zero błędów, z tym związanych. Pierwsze ci to wymieniłem olej ale nadal to samo? czy ktoś miał podobną sytuację w tym modelu silnika (benzyn oznaczenie BWA)
  7. Czy można wymienić sam zawór od zmiennej geometrii turbiny, czy bezpieczniej kupić używaną sprawną turbinę, i wymienić cała. Jeśli wymieniać sam zawór to gdzie można go dostać, niestety allegro i inne serwisy niedostępny.
  8. Nagrałem film z działania cięgna / sztangi gruszki od turbiny, czy ktoś może się wypowiedzieć czy tak powinna działać, nie wiem czy skok jest dokładnie widoczny ale wydaje mi się trochę mały, i czy od zacinania się zmiennej geometrii może szarpać autem przy przyspieszaniu, od kilku dni coraz gorzej. film: https://youtu.be/zHPGq-yIPG4 I niestety na 99% okazała sie geometria turbiny, ww wtorek daje turbinke do czyszczenia i zobaczymy czy udała się diagnoza,
  9. Co dokładnie wymienili - turbosprężarkę?? właśnie wróciłem od mechanika i prawdopodobnie padnięta jest gruszka przy turbinie zacina się i pracuje nierówno, przez to może występować też szarpanie.
  10. Witam wszystkich, szukam osoby z okolic Leszna która zrobiła by w moim pasacie Logi dynamiczne, mam problem z szarpaniem auta podczas przyspieszania, wymieniono już kilka części i nadal to samo. Mam nadzieję że po Logach więcej wywnioskuję niż wymieniać bezsensownie kolejne części.
  11. Zamówiłem dzisiaj pompę paliwa, po wymianie dam info czy coś się zmieniło, czy trzeba szukać dalej. W sobotę byłem u mechanika i przejrzał silnik i osprzęt pod względem wycieków i zauważył że mam delikatny wyciek spod filtra skrzyni DSG, ale myślę że to nie ma powiązania z szarpaniem auta.
  12. nie odłączałem obydwóch naraz, tylko pojedyńczo, najpierw EGR, później przepustnice I co dziwne przy odłączonym EGR nie było żadnego błędu na desce, przy odłączonej przepustkicy odrazu pojawił się błąd. zdemontowałem tylną kanapę i pompa pracuje po włączaniu stacyjki, zastanawiam się czy ją wymieniać? sYIAr czy u ciebie też występowało to sporadycznie, i czy pompa pracowała normalnie po włożeniu kluczyka?
  13. odpinałem na zgaszonym silniku, też nie jestem za odłączaniem czegoś w trakcie pracy, jeszcze co do tematu to od przodu silnika przy EGR mam dwie wtyczki jedna z lewej strony szarą i z prawej czarną trochę niżej(patrząc na silnik od przodu auta) odpinałem obydwie i cały czas to samo się działo. Zastanawiam się teraz na turbiną ( zmienna geometria) lub pompa paliwa, ale pompa wydaje mi się pracuje nie za głośni i nie buczy. czy pompa paliwa może zacinać się chwilowo. Wczoraj jechałem w trasę 150km i na około 20km zaczęło szarpać przy przyspieszaniu a później już cały dzień był spokój.
  14. Niestety odpiąłem EGR i dalej to samo, Wymieniłem tez filtr paliwa który podejrzewałem i nadal tak sie dzieje. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, z góry dzieki za podpowiedz?
  15. to odłączyć ten cienki wężyk od EGR , czy on ma gdzie wtyczkę? i czy mogę tak jeździć jakiś czas ( około tyg) ponieważ problem czesami nie występuje przez kilka dni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności