Michal1980 Zgłoś #121 Napisano 28 Stycznia 2013 Na butelce jest napisane: olej do dwusprzeglowej skrzyni biegow. Wiec nie istotne, czy DSG ma 6,7 czy 8 biegow - ma dwa sprzegla wiec olej sie nadaje. Chyba, ze wpadles w zasadzke producenta, zwana marketingiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #122 Napisano 28 Stycznia 2013 a to ciekawe bo ten olej z aukcji: G052529A2 kosztuje u gajosa 107,32zł brutto, a ten do DSG6 G052182A2 100,01 zł brutto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #123 Napisano 28 Stycznia 2013 trudno określić czy to ten sam olej... wg mnie ma trochę inne zabarwienie... mam oba typy w domu. Biorąc pod uwagę że przy zmianie mieszamy nowy olej ze starym i to że cena jest praktycznie ta sama, pozostałbym przy oleju z dedykowanym numerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejek Zgłoś #124 Napisano 29 Stycznia 2013 witam czy ten olej sie nadaje ???? http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-DSG-GEARBOX-OIL-1-LITRE-G052529A2-GENUINE-/140729575093?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20c422e6b5[ATTACH=CONFIG]95899[/ATTACH] Ten olej jest do DSG do skrzyni quatttro + , do paska się nie nada. Nie ma co kombinować jak szlag może trafić sprzęgło wewnątrz skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #125 Napisano 14 Lutego 2013 Koledzy, tez stoje przed wymiana oleju w skrzyni DSG (6cio biegowej). Za 440zl jest komplet 6L oryginalnego oleju volkswagena (litrowe butelki) + filtr Za 250zl jest komplet 6L oleju FEBI (5L + 1L) + filtr Warto dolozyc 200zl do oleju Volkswagena? Skoro FEBI spelnia norme, jest made in Germany, i nalezy do renomowanej marki Bilstein to chyba syfu nie daja? Na wymiane umowilem sie w salonei volkswagena we Wrocku. Robocizna to 187zl brutto i 1,5h czekania. Mozna przywiezc swoj olej, ale musi byc oryginalnie zapakowany. Nie moze byc butelka otwarta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #126 Napisano 14 Lutego 2013 ja też wymieniałem w ASO i przywiozłem swój olej Febi, lej spokojnie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #127 Napisano 14 Lutego 2013 czyli we Wrocku (motorpol?) cały koszt wymiany oleju ori to cena 627 zł? Chyba coś potaniało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #128 Napisano 14 Lutego 2013 podejrzewam że cena oleju z allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #129 Napisano 14 Lutego 2013 Z wlasnym olejem wychodzi tyle (z allegro, ebay) Jesli kupujesz u nich olej to okolo 900zl > ja też wymieniałem w ASO i przywiozłem swój olej Febi, lej spokojnie A ile juz smigasz na FEBI? Wszystko ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #130 Napisano 14 Lutego 2013 9500 km zrobiłem od wymiany, i jest git, poza tym masa klientów lała Febi i zawsze było ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topek Zgłoś #131 Napisano 14 Lutego 2013 9500 km zrobiłem od wymiany, i jest git, poza tym masa klientów lała Febi i zawsze było ok Masz warsztat czy sprzedajesz oleje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #132 Napisano 14 Lutego 2013 warsztat to nie:) sam wymieniałem w ASO bo nie duża różnica w cenie a pieczątka jest. Sprzedaje tylko oleje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #133 Napisano 14 Lutego 2013 To ja się pochwalę złym doświadczeniem z olejem Febi, na mrozach auto po odpaleniu szarpnęło jak byś puścił sprzęgło przy manualu, od wymiany nie zrobiłem nawet 10 tys. km i ponowna wymiana w grudniu na olej oryginał z ASO, kupiony poza ASO ale źródło pewne, po wymianie na prawidłowy olej nic na mrozach nawet po trzech dniach bez odpalenia, się nie działo przy uruchamianiu silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nesepaczi Zgłoś #134 Napisano 17 Lutego 2013 Witam, właśnie wymieniłem olej na Febi, skrzynia pracuje normalnie. Olej który spuszczałem był bardzo ładny po przebiegu 54tys. Naczytałem się tutaj, że wchodzi 5,5 litra, oki weszło jednak prawidłowy stan oleju to 4,3 litra, wystarczy kupić bańke 5L i filtr, ja kupiłem 6L +filtr za jakieś 300 z przesyłką. Dorobiłem do tego przyrząd do wpompowania oleju od dołu prosto z bańki przez króciec zamiast korka. Mój passat 2006 rok DSG silnik BKP. Klucze 14 ampul korek, i 8 ampul tulejka, 24 nasadka filtr oleju. Jak ktoś ma zmysł konstrukcyjny podeślę zdjęcie przyrządu. Inni niech jadą do serwisu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #135 Napisano 17 Lutego 2013 oki weszło jednak prawidłowy stan oleju to 4,3 litra, wymieniłem w niejednej skrzyni i twierdzę że za mało weszło, niech kolega określi w jaki sposób ustalał poziom oleju. Średnio po ustaleniu poziomu, czyli po spłynięciu nadwyżki to około 5,1-5,2 litra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nesepaczi Zgłoś #136 Napisano 17 Lutego 2013 Według instrukcji z YouTuba z USA, wymieniłem filtr oleju, odessałem strzykawką resztki oleju w zagłębieniach gniazda filtra. Po odkręceniu korka spustowego zleciało troszkę oleju (tyle co z tulejki), po wykręceniu tulejki zleciał olej ale napewno nie było go 5 litrów, około 4. Jak się wykapało wkręciłem tulejkę wtłoczyłem 5,5 litra, uruchomiłem silnik i po 5 sekund na każdym trybie w tą i z powrotem i tak kilka razy z nudów (moim zdaniem tryb S można pominąć bo niema żadnego związku z hydrauliką a jedynie z oprogramowaniem, no ale) trajkotał sobie aż olej rozgrzał się do 35-40 stopni (silnik stop, wait) i spuściłem nadmiar do poziomu tulejki. Gdzie ewentualnie powinienem podziać pozostałą ilość oleju??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #137 Napisano 17 Lutego 2013 (edytowane) aż olej rozgrzał się do 35-40 stopni (silnik stop, wait) i spuściłem nadmiar do poziomu tulejki.nie wyłącza się silnika, tylko ustala na pracującym silniku odłączając rurkę, zakręca korek spustowy i dopiero silnik stop... teraz wiadomo gdzie podział się olej... czyli poprawka kolegę czeka i odpuściłbym ostrzejszą i dłuższą jazdę aby nie przegrzać sprzęgieł. jaki filtr oleju był w zestawie tzn firmy, uszczelka filtra też była i korka ? Edytowane 17 Lutego 2013 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejZ Zgłoś #138 Napisano 19 Lutego 2013 (edytowane) Aktualne ceny z ASO Rowiński-Wajdemajer: Olej G052182A2 99,94zł / 1L (na fakturze jest 6L), Wymiana oleju 0,9 rb/g x 266zł = 239zł Edit: Filtr 02E398051 85,97zł Edytowane 19 Lutego 2013 przez AndrzejZ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #139 Napisano 19 Lutego 2013 na allegro sprzedaje AUTO RUD dealer VW zestaw do wymiany oleju w DSG za 499 zł (6 litrów ori oleju, filtr i uszczelkę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #140 Napisano 19 Lutego 2013 a nie lepiej wziąć zestaw od kolegi z forum ? vagtech.pl nie dość że tanio to pewnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach