kenczorf Zgłoś #101 Napisano 17 Sierpnia 2017 Pytanie do tych co zmieniali. Czy przy wymianie sprężyn na obniżające, luzowaliście wszystkie wachacze, żeby nie robić na nich naprężeń po obniżeniu auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anazum1 Zgłoś #102 Napisano 5 Września 2017 (edytowane) Pytanie do tych co zmieniali. Czy przy wymianie sprężyn na obniżające, luzowaliście wszystkie wachacze, żeby nie robić na nich naprężeń po obniżeniu auta?mam ten sam problem skrzypi mi przod jak by sie rozsypywal slyszalem ze sa 2 opcje w gumy olej psiknac lub poluzowac Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Września 2017 przez anazum1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #103 Napisano 6 Września 2017 Skrzypi? Moze masz pouliretany wsadzone? Mi chodzi tylko o to, żeby nie robić naprezen na gumach co na pewno spowoduje ich szybsze oberwanie... Cały czas bije się ze sobą czy obniżać czy nie Nowy komplet idzie kupić za niecałe 600 pln, słabe własciwości jezdne paska powinny ulec poprawie, ale kobita będzi jojdać, że twardo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #104 Napisano 6 Września 2017 Na samych sprężynach wcale nie jest twardo moja żona jeździła i nie narzekała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #105 Napisano 6 Września 2017 Moja narzekała jak już chwile temu w Fieście MK3 zmieniłem serie na Jamexy. Drażni mnie, że Pasek stoi jak koza, lubi wyrzucać w zaketach i powyżej 210 robi się niestabilny, a z drugiej stony jest to typowy daily car jeżdżacy również w wakacyjne trasy. Myślę, że sama sprężyna mogłaby być kompromisem pomiędzy poprawą prowadzenia/wyglądem a komfortem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #106 Napisano 6 Września 2017 Te sprężyny dedykowany do oryginalnych amortyzatorów są idealne uwierz mi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #107 Napisano 7 Września 2017 (edytowane) Zdecydowałem się. Zamówiłem i jutro odbieram nowy komplecik jebaszka. Kminie czy ruszac wachacze, tzn czy luzowac sruby i dokrecac ponownie na juz obnizonym aucie? Temat byl tu ruszony, ale nikt z osob które maja obnizone auto nie pisało, że to robiło....czyli nikt nie robil? Szczerze wolalbym tego nie ruszac...ale nie chce tez zaraz robic komplrtu zawieszenia. Dlatego jesli tego nie robiliscie, napiszczcie czy szybko wachacze popadaly czy w zasadzie nic sie nie zmienilo? PS. trzeba po zmianie sprężyn korygować zbieżność? Da się u nas ustawic kąt pochylenia koła? Edytowane 7 Września 2017 przez kenczorf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #108 Napisano 8 Września 2017 Kąta nie da się regulować, na zbieżność warto jechać kontrolnie. A co do luzowania srub to myślę że warto to zrobić, skoro i tak już grzebiesz przy zawiasie to praktycznie każdą śrubę będziesz miał pod ręką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MartinZCH Zgłoś #109 Napisano 8 Września 2017 Też przymierzam się do kupna eibacha , mocno sztywniejsze auto jest na nich ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #110 Napisano 9 Września 2017 Mocno nie ale w zakrętach czuć różnice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #111 Napisano 9 Września 2017 Jestem świeżo po zmianie. Nie obeszlo sie bez palnika z jednej strony. Ogolne odczucia pozytywne. Jest dosc komfortowo. Progi przejezdza sie normalnie. Zapadniete studzienki czuc bardziej i tyle. Reszta tak jak byla czyli pozytywnie. Przejechalem sie natomiast autostrada i mamdziwne buczenie powyzej 160 a przy 200 strach jechac. Moze to byc przez zbieznosc? Dzis juz nigdzie nie zrobie a w poniedzialek rano mam trase. Mial tak ktos z osob ktore obnizyly auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwtdi90 Zgłoś #112 Napisano 9 Września 2017 Kola masz nie wyważone pewnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #113 Napisano 9 Września 2017 Nie trzesie kierownica tylko buczy i nosi po drodze. Przy 200tu trzeba z nim walczyc. Jeszcze miesiąc temu lecialem 250 km/h i moze nie bylo reweacji w prowadzeniu ale nie bujalo az tak i nie buczalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #114 Napisano 10 Września 2017 Z cyklu przed i po Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #115 Napisano 10 Września 2017 różnica na + (wizualnie ) ale ... nie chcę Cię straszyć, ale z czasem auto się zrobi trochę "kanapowe" i zacznie dobijać zwłaszcza na garbach będziesz czuł że auto siada o wiele niżej niż wcześniej. Jednak seryjny amor ma pewien zakres pracy, a Ty go właśnie skróciłeś o tych 30%, wiec oczekuj pogorszenia się warunków z wiekiem... (sam błądziłem długo zanim nie zdecydowałem się kiedyś tam na zamianę takiego zestawu na jakiegoś gotowca mts'u). Polecam na zimę jednak podnieść do serii jeśli nie chcesz stracić osłony silnika w koleinach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #116 Napisano 10 Września 2017 (edytowane) Wygląd to jedno, ale dużo ważniejsze jest prowadzenie. Pasek niema rewelacyjnej fabrycznej zawiechy i do 200tu się jakoś prowadzi, ale przy 250km/h to już trzeba się strasznie pilnować bo go nosi na boki. Zobaczymy jak będzie teraz. Przejezdziłem na -30mm w innym aucie 6lat. Gdy auto zaczęło siedać i dobijać wystarczyło tylko wymienić amory na nowe. Normalne, że moje 15to letnie amortyzatory same z siebie sa już pewnie u kresu żywota, a sprężyny to tylko przyspieszą. Natomiast tak jak mówię, wystarczy wsadzić nowe sprawne i zapomnieć o dobiciach. Nie będę korzystał z amorów o krótszym skoku, tylko kupię nowe gazowe Sachsy które szły na pierwszy motaż, albo bilsteina lub KYB. Wszystko oscyluje w podobnej granicy cenowej. Ktoś wie, jaki trzeba dystans założyć przy tych felgach, żeby w miare spasowac z nadkolem, ale nie ocierać przy mocnieszym dobicu? 10, 15, 20mm? Edytowane 10 Września 2017 przez kenczorf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel130 Zgłoś #117 Napisano 4 Stycznia 2018 (edytowane) Witam forumowiczów, dostałem w prezencie sprężyny przednie obniżające eibacha sportline. https://eibach.pl/przednia-sprezyna-eibach-f21-15-003-01-va-sc-969.html konkretniej takie. Czy będą one pasować bez problemu do Passata b5 fl z 1.9 tdi? Pasują do praktycznie każdej audi a4 b5 Edytowane 4 Stycznia 2018 przez Daniel130 Cytuj By marcin_pesel, 5 Stycznia 2018 temat przeniesiony/połączony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StanleyKrk Zgłoś #118 Napisano 31 Października 2019 (edytowane) Witam Panowie mam pytanie czy do Passata 1.9 tdi 2004 kombi będą pasowały takie spreżyny Eibach ? EW 1558202HA EW 1541001VA Wrzucam tabliczkę z naciskami na oś Mam info ze to powinno być 30/30 tył i przód , znalazłem opis tych na tył i one się zgadzają nie wiem jak te przednie Pochodzą z Passata B5FL Pomoże ktoś ? Edytowane 31 Października 2019 przez StanleyKrk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk89_896 Zgłoś #119 Napisano 3 Marca 2020 Witam. Czy amortyzatory MTS nadadzą się do eibachòw ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bolllo Zgłoś #120 Napisano 10 Kwietnia 2020 (edytowane) W dniu 25.06.2015 o 19:58, Surkey napisał: Witam, wie ktoś może czy przypasują sprężynki eibach pro kit z a6 c5 (sedan silnik R4) do passata b5 (kombi 2,8) chodzi o wersje 4x4 ? I jak to wyjdzie z odniżeniem auta ? Podpinam sie pod pytanie sprzed 5lat.. Mam możliwość kupienia ProKit 6e1566 -140 z A6 C5 Audi 2.8V6 Quattro. Mój pasek to 2.8 V6 manual 4Motion A dedykowany zestaw to E10-85-002-06-22. Podejda do mnie?? Fabrycznie mialem sportowe i -20 chyba 1BE coś takiego. Teraz mam przód i tył amory i sprezyny KYB i japa jest na tym.. Edytowane 10 Kwietnia 2020 przez Bolllo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach