Bolllo
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Bolllo
- Urodziny 30.04.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Karol
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Watton
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Bolllo obserwuje zawartość → system DSP w navigacji MFD wersja D, Czy te sterowniki są takie same? Podmiana sterownika ESP, [B5] Sprężyny Eibach i oraz 2 innych
-
Siemka, czy sterownik o numerze 8D0 907 389 E z dopiskiem FDR będzie pasowac do mojego z takim samym numerem tylko mój ma dopisek BPA ? Zdjęcia w załączniku. Mój to ten z 2001roku, i taka sama sytuacja z czujnikiem ESP (mój z 2001roku)? Zdjęcia w załączniku. Walczę od tygodnia z ABS, potrzebuje szybkiej pomocy bo mam do kupienia taki zestaw.
-
Podpinam sie pod pytanie sprzed 5lat.. Mam możliwość kupienia ProKit 6e1566 -140 z A6 C5 Audi 2.8V6 Quattro. Mój pasek to 2.8 V6 manual 4Motion A dedykowany zestaw to E10-85-002-06-22. Podejda do mnie?? Fabrycznie mialem sportowe i -20 chyba 1BE coś takiego. Teraz mam przód i tył amory i sprezyny KYB i japa jest na tym..
-
Witajcie. Mam problem z Solardachem w B5 FL. W zeszłym roku nie działał- zauważyłem to po zakupie auta. Powodem było brak styku pomiędzy solarem a blaszką przenoszącą napięcie od strony kierowcy. Wyczyscilem- nie działała sprężyna dociskająca styk do blaszki (stopione, zaśniedziałe). Mimo tego dotykało blaszki i po oczyszczeniu styków dach ożył. W tym roku znowuż nie działał- brak czasu na diagnozę, szybkie czyszczenie styku nie pomogło. Miezylem napiecie- już nie pamiętam.. ale chyba było poniżej 1V. Czyli niby brak.. ale nie pamiętam zbytnio. Z okazji owej pory roku mam możliwość powtórnego prawidłowego pomiaru?? Mam rozebrana podsufitke i chciałbym ewentualnie wymienić jeśli jest uszkodzony. Sądziłem że problem leży w tym styku że sprezyną- ale napięcie mierzyłem bezposrednio na solarze i go nie pamiętam! Wiec chciałbym sprawdzić teraz to napięcie. Jest taka możliwość?? Bo jeśli będzie sprawny to będę potrzebować tego styku sprezynowego do blaszki solaru. Jeśli brak napiecia- wiadomo solar złom. Pomóżcie mi kochani meteorolodzy- powinien o tej porze roku pokazać jakieś napięcie???? Pozdrawiam Serdecznie. Bolllo8
-
2 sprawa- pod plastikiem sterownika jest tak mniej więcej w połowie takie wyżłobienie- rynienka i tam właśnie ma splywac woda z części gdzie jest linka otwierania maski.. U mnie to było zapchane. Jutro zwalam podsufitke, cieknie po słupku przednim od strony kierowcy po poduszce w słupku aż po skrzynkę bezpiecznikow i na dywanik, podłogę.. . Robię nagrzewnice, antenę, szybe czolowa solar dach( zasniedziale styki) więc mam to przy okazji.
-
system DSP w navigacji MFD wersja D
Bolllo odpowiedział Marios → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam. Po wielu latach odgrzewam temat. Jest możliwość uzyskania od Was koledzy schematu podłączeń kabli od DSP do radia? W moim Pasku był jakiś rzeźnik.. żółta kostka nie istnieje przy navi które zostało skradzione W bagażniku prąd od DSP odłączony. Głośnikowe kable odcięte i na"krotko" zlutowane w kable idące do usunietej żółtej kostki przy mfd. Żółta kostka wycieta i zamiast niej do tych cienkich kabelkow podłączona kostka ISO glosnikowa. A ja się dziwilem że po podłączeniu radia na volume 10 "charczą" głośniki. Potrzebuje przerobić DSP na podłączenie do NIEoryginalnego radia przez chinch. Mam dsp Nokia z koncowka A czylido MFD. Zatem potrzebne mi są 2 sygnały przód i tył Tak? Wycięte kable z żółtej kostki to zielony, żółty i brązowy. Pomóżcie proszę. Pozdrawiam Załączam zdj. "RZEŹNI"