Skocz do zawartości

Bolllo

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bolllo

  • Urodziny 30.04.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Karol
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Watton

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Siemka, czy sterownik o numerze 8D0 907 389 E z dopiskiem FDR będzie pasowac do mojego z takim samym numerem tylko mój ma dopisek BPA ? Zdjęcia w załączniku. Mój to ten z 2001roku, i taka sama sytuacja z czujnikiem ESP (mój z 2001roku)? Zdjęcia w załączniku. Walczę od tygodnia z ABS, potrzebuje szybkiej pomocy bo mam do kupienia taki zestaw.
  2. Bolllo

    [B5] Sprężyny Eibach

    Podpinam sie pod pytanie sprzed 5lat.. Mam możliwość kupienia ProKit 6e1566 -140 z A6 C5 Audi 2.8V6 Quattro. Mój pasek to 2.8 V6 manual 4Motion A dedykowany zestaw to E10-85-002-06-22. Podejda do mnie?? Fabrycznie mialem sportowe i -20 chyba 1BE coś takiego. Teraz mam przód i tył amory i sprezyny KYB i japa jest na tym..
  3. Witajcie. Mam problem z Solardachem w B5 FL. W zeszłym roku nie działał- zauważyłem to po zakupie auta. Powodem było brak styku pomiędzy solarem a blaszką przenoszącą napięcie od strony kierowcy. Wyczyscilem- nie działała sprężyna dociskająca styk do blaszki (stopione, zaśniedziałe). Mimo tego dotykało blaszki i po oczyszczeniu styków dach ożył. W tym roku znowuż nie działał- brak czasu na diagnozę, szybkie czyszczenie styku nie pomogło. Miezylem napiecie- już nie pamiętam.. ale chyba było poniżej 1V. Czyli niby brak.. ale nie pamiętam zbytnio. Z okazji owej pory roku mam możliwość powtórnego prawidłowego pomiaru?? Mam rozebrana podsufitke i chciałbym ewentualnie wymienić jeśli jest uszkodzony. Sądziłem że problem leży w tym styku że sprezyną- ale napięcie mierzyłem bezposrednio na solarze i go nie pamiętam! Wiec chciałbym sprawdzić teraz to napięcie. Jest taka możliwość?? Bo jeśli będzie sprawny to będę potrzebować tego styku sprezynowego do blaszki solaru. Jeśli brak napiecia- wiadomo solar złom. Pomóżcie mi kochani meteorolodzy- powinien o tej porze roku pokazać jakieś napięcie???? Pozdrawiam Serdecznie. Bolllo8
  4. 2 sprawa- pod plastikiem sterownika jest tak mniej więcej w połowie takie wyżłobienie- rynienka i tam właśnie ma splywac woda z części gdzie jest linka otwierania maski.. U mnie to było zapchane. Jutro zwalam podsufitke, cieknie po słupku przednim od strony kierowcy po poduszce w słupku aż po skrzynkę bezpiecznikow i na dywanik, podłogę.. . Robię nagrzewnice, antenę, szybe czolowa solar dach( zasniedziale styki) więc mam to przy okazji.
  5. Witam. Po wielu latach odgrzewam temat. Jest możliwość uzyskania od Was koledzy schematu podłączeń kabli od DSP do radia? W moim Pasku był jakiś rzeźnik.. żółta kostka nie istnieje przy navi które zostało skradzione W bagażniku prąd od DSP odłączony. Głośnikowe kable odcięte i na"krotko" zlutowane w kable idące do usunietej żółtej kostki przy mfd. Żółta kostka wycieta i zamiast niej do tych cienkich kabelkow podłączona kostka ISO glosnikowa. A ja się dziwilem że po podłączeniu radia na volume 10 "charczą" głośniki. Potrzebuje przerobić DSP na podłączenie do NIEoryginalnego radia przez chinch. Mam dsp Nokia z koncowka A czylido MFD. Zatem potrzebne mi są 2 sygnały przód i tył Tak? Wycięte kable z żółtej kostki to zielony, żółty i brązowy. Pomóżcie proszę. Pozdrawiam Załączam zdj. "RZEŹNI"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności