zico122 Zgłoś #121 Napisano 26 Czerwca 2011 Może ktoś się orientuje jak długo można jeszcze jeździć po pokazaniu się tych dwóch kontrolek (świec i dpf) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr_b6 Zgłoś #122 Napisano 28 Czerwca 2011 ani czujnik doładowania, ani N75 ani turbina, po prostu głupi wężyk podciśnieniowy był pęknięty, było słychać świst przy otwartej masce ale nie zwracałem na to uwagi. wężyk wymieniony, auto odzyskało moc i o problemie zapomniałem, mam nadzieję, że na długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #123 Napisano 15 Lipca 2011 Witam. Byłem pasatem tydzień temu w Barcelonie, ogólnie zrobiłem 5300 km.. troche autostradami, trochę normalnymi drogami trochę miast. Kilka razy (3-4) na autostradzie zapaliła mi się spirala świec żarowych i silnik w trybie awaryjnym.. Tylko u mnie to się działo przy prędkości 120km/h na 6biegu przy jedzie bez przyspieszania normalna stałą jazda.. Wyłączam silnik, włączam i dalej jadę. W wyższych obrotach nic nie wyskoczyło, przegoniłem go do 230 (na liczniku) i nic ciągnie normalnie i jest okej. Zauważyłem ze spiralka mi wyskoczyła w momentach takich ze silnik tak jakby nie miał mocy do 2300obrotow.. np na 2 biegu wciskam max gaz przyspiesza ale nie mocno i przy 2300 mocne pier.dol.niecie jest i wgniot. i tak na kazdym biegu. i po przejechaniu kilkdziesieciu km samochod normalnie dzialal ciagnal juz normlanie od tych 1750.. ale po kilkuset km znowu takie cos.. i wlasnie w tych momentach mi spirala wyskakiwala. na koniec sie wycwaniilem ze trzymalem go na obrotach 2500 jak mial te slabsze momenty i spirala nie wyskakiwala.. ale nigdy mnie cos takiego nie spotkalo. i nie mam pojecia czym to jest spowodowane. tak jakby turbo nie ciaglo do 2300 a pozniej takie mega odmulenie i pieprzniecie.. tak na kazdym biegu.. i dzieje sie to co jakis czas.. po podlaczeniu waga komunikat o przeladowaniu turbo.. dziwi mnie to bo koledze w 2.0tdi 140km wyskakuje ten blad ale przy piłowaniu go na wysokich obrotach. a u mnie na wysokich obrotach smiga az milo.. Dodam ze silnik 2.0 TDI 170PS BMR bardzo proszę o sugestie.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pita_1971 Zgłoś #124 Napisano 15 Lipca 2011 U mnie jest to samo. Najgorsze jest to, że po takiej operacji kasują się błędy. Jedyne rozwiązanie to zatrzymać się i podłączyć kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #125 Napisano 15 Lipca 2011 Witaj Bez podłączenia pod komputer będzie ciężko zdiagnozować, komputer napewno zanotował jakiś bład. Być może coś z regulacją ciśnienia doładowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #126 Napisano 15 Lipca 2011 No ja podłączyłem kompa i jest zapisany moment w którym wystąpiło przeładowanie turbiny, podane ciśnienie czy coś tam, prędkości, obroty, data i inne pierdoły.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #127 Napisano 15 Lipca 2011 Najpierw sprwadź zawór regulacji turbiny, wszystkie wężyki. Zrób logi dynamiczne i wrzuć na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #128 Napisano 15 Lipca 2011 no ale tak rozsądnie rozumując to jeśli wężyki byłyby wadliwe to powinno przeładowywać turbine na wysokich obrotach podczas wciskania mocno predału przyspieszenia.. a tutaj na wyższych obrotach jest idealnie jak powinno być.. Idealnie pasuje do problemu który udało mi się znaleźć tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1199060#post1199060 czy myślicie, że to może być to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilczek__85 Zgłoś #129 Napisano 17 Sierpnia 2011 Dopnę się do tematu, Mój porblem (to oczywiście mijagąca kontrokla świec żarowych, nie wiem od czego to zależy ale raz na jakiś czas kontrolka znika i "MOC POWRACA". Pierwszy postój wyączenie silnika i pojawia się piękna pomarańczowa spirala. Po kilku przejazdach moc powraca i tak wkoło. Statystycznie przewaga na konto trybu awaryjnego. Wymieniłem już czujnik cisnienia doładowania zgodnie z opisem błędu jaki dostałem po podpięciu się do kompa, wraz z tym błędem pojawił się błąd sterownika silnikiem ale z opisem sporadyczny. Po dogłębnej weryfikacji okazało się ze coś było robione przy kompie. Co, to jeszcze nie wiem(miesiąc temu zakupione auto) i była już wymieniana wiązka czujnika doładowania ( oczywiśie wiązka sprawdzona - jest i jest all ok). Spotkaliśie się juz z czymś podobnym??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #130 Napisano 25 Września 2011 panowie może komus się przyda, w 2.0 TDI BMR 170 PS raz na tydzień, przy spokojnym toczeniu się około 125km/h, nie dodając gazu zapalała się spirala, pasek tracił moc, dopiero po ponownym odpaleniu wszystko wracało do normy, VCDS pokazywał błąd : Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.2 G 4369 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 70700 142 87416 VCID: 74ECDE8E28E139BC 1 Fault Found 000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent Freeze Frame Fault Status: 00000001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 34 Mileage: 145533 km Time Indication: 0 Date: 2011.09.17 Time: 08:25:18 Freeze Frame RPM: 2752 /min Torque: 288.0 Nm Speed: 123.0 km/h 74.88 % Voltage: 14.01 V Pressure: 2449.5 mbar Pressure: 1810.5 mbar no i co się okazało ? uszkodzona jakaś gruszka od podciśnienia ale nie turbiny tylko intercoolera. może ktoś dokładnie powiedzieć o jaką część chodziło? może komuś ta informacja się przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #131 Napisano 25 Listopada 2011 (edytowane) Czy ktoś może mi wskazać na poniższych zdjęciach gdzie jest ten czujnik G31 ? (silnik to BMR) numer czujnika to: 038906051C Edytowane 25 Listopada 2011 przez marekbialek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #132 Napisano 25 Listopada 2011 Czujnik jest pod spodem silnika na rurze intercoolera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #133 Napisano 25 Listopada 2011 Między Turbo a IC ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylwek1972 Zgłoś #134 Napisano 25 Listopada 2011 Między IC a kolektorem dolotowym, z góry nic nie zobaczysz, jak zdejmiesz osłonę silnika, to od razu go będziesz widział, siedzi w rurze od IC , dochodzi do niego kabelek z wtyczką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #135 Napisano 25 Listopada 2011 a ktore swiece sa najlepsze bosch czy beru ngk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pwrlax Zgłoś #136 Napisano 26 Listopada 2011 Ponieważ, w ostatnich dniach pojawił się problem braku mocy, migającej kontroliki świec żarowych i błędu 000665 podzielę się informacjami o przyczynie, może się komuś przyda.:dobrze Sprawa była dosyć trudna do zdiagnozowania ale sie udało. Po pierwsze mechanik sprawdził wszystkie wężyki czy są szczelne, nie spadły lub czy nie pękły- było ok. Później po podłączeniu kompa wyszło, że nie pracuje zawór EGR sterujących turbiną (1K0906627)- nie dawał znaku życia. Zawór został wymieniony i miało być dobrze ale niestety dalej kicha- te same objawy. Dalsze poszukiwania trwały dosyć długo ale w końcu udało się zdiagnozować, że padła puszka podcisnienia od turbiny (03L198716A). Po wymianie i regulacji nowej puszki wszystko wróciło do normy. Z diagnozy wynikło, że nieszczelność puszki powodowała zassysanie śmieci do EGR-a i poszedł spać.:dupablada Naprawa nie była tania bo pucha z upustami w aso VW kosztowała 500 PLN ale dla pocieszenia mechanik powiedział, że ten element występuje jako część zamienna od niedawna i miał już "przyjemność" z okazji padniętej puszki wymieniać całe turbo za 6K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasiorr Zgłoś #137 Napisano 13 Lutego 2012 tak ja miałem taki problem wyczyściłem turbine i autko śmiga normalnie ;D z tym że turbina niestety do wymiany za jakiś czas bo już jest w opłakanym stanie ;] Hej zastanawiam sie czy czyscic turbine czy moze od razu wymienic, ile przejechales jeszcze na przeczyszczonej turbinie ? Koszt czyszczenia 500PLN a wymiany + nowa pewnie z 1200PLN, wiec nie bardzo sie oplaca czyscic jesli ma to starczyc na kilka tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Halfik Zgłoś #138 Napisano 1 Marca 2012 Wczoraj wracając z pracy przy prędkości ok. 120 km i ok. 2500 obrotów usłyszałem "cudownie" brzmiący gong, a zaraz za nim ujawniła się kontrolka świec (auto nie wpadło w tryb awaryjny). Zatrzymałem się, wyłączyłem silnik i za chwilę znów uruchomiłem - żadnego gongu i sygnalizacji kontrolką. Dziś rano auto odpaliłem bez problemu. Podróż do i z pracy jak po sznurku. Mimo wszystko zaczynam się znów bać swojego paszczaka, a po przeczytaniu wątków związanych z "migającą" kontrolką świec mój łeb jest jeszcze bardziej siwy. Pozdrowionka dla Wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
user78 Zgłoś #139 Napisano 2 Marca 2012 @Halfik odczytaj jaki błąd zapisał. ja w takiej sytuacji miałem N75 do wymiany. Koszt nie duży, sama wymiana banalna i spokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Halfik Zgłoś #140 Napisano 2 Marca 2012 @Halfik odczytaj jaki błąd zapisał. ja w takiej sytuacji miałem N75 do wymiany. Koszt nie duży, sama wymiana banalna i spokój Dzisiaj byłem na kompie i błędów brak. Mimo wszystko, tak prewencyjnie zainteresuję się N75. PASZCZAKI GÓRĄ !!!!!!!!!!!!!! - byleby nie słyszeć "aksamitnego" dźwięku GONG Pozdrowionka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach