kymec Zgłoś #241 Napisano 19 Marca 2012 U mnie na biegu jałowym po rozgrzaniu silnika cały wydech drga gdy go docisne w strone silnika przestaje, obwiniam plecionke jaki ma ona wymiar w moim silniku? Mechanik ją wycina i wspawuje bez wyjęcia tej części wydechu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #242 Napisano 19 Marca 2012 spawali wam ten łącznik migiem czy gazowo mi powiedział 120 z wymianą w silnik 1.8 (70 zł koszt złącza) W Szczecinie slyszalem cennik 150-250zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #243 Napisano 21 Marca 2012 Dzisiaj wspawywałem elastyczny łącznik całkowity koszt 120 zł siatka do 1.8 benz adr wymiary 150x55 mm moge polecić zakład w gliwicach na ul sowińskiego 25 min i po robocie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #244 Napisano 21 Marca 2012 Dzisiaj wspawywałem elastyczny łącznik całkowity koszt 120 zł siatka do 1.8 benz adr wymiary 150x55 mm moge polecić zakład w gliwicach na ul sowińskiego 25 min i po robocie. Rozumiem, ze sami dobierali i kupowali lacznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #245 Napisano 21 Marca 2012 Rozumiem, ze sami dobierali i kupowali lacznik? tak łącznik firmy Asmet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morro.cre Zgłoś #246 Napisano 21 Marca 2012 tak łącznik firmy Asmet Też przymierzam się do wymiany. Mają na miejscu magazyn, czy trzeba się wcześniej umówić na przymiarkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #247 Napisano 21 Marca 2012 ja dzwoniłem w pn i umówiłem się na śr wszystko maja na miejscu tylko powiedziałem jakie auto i silnik spawał gazowo bez odpinania akumulatora a ma też "przepięciówkę" do miga. Dobrze robi też spawacz na ul podlesie ale u niego 160-180 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #248 Napisano 21 Marca 2012 (edytowane) Panowie tak sie zastanawiam nad tym czyms http://moto.allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-1-9-tdi-i2202562090.html Co o tym sadzicie? Edytowane 21 Marca 2012 przez Gregoryyy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kymec Zgłoś #249 Napisano 21 Marca 2012 Czy w TDi wymontowują wydech aby zmienić łącznik, czy robi się to bez wyjmowania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #250 Napisano 21 Marca 2012 Czy w TDi wymontowują wydech aby zmienić łącznik, czy robi się to bez wyjmowania? Można bez demontażu, ale to indywidualna decyzja spawacza, czy i jak planuje to zrobić. Dojście jest od góry i od dołu bardzo dobre w silnikach umieszczonych wzdłużnie. W poprzecznych tez da się zrobić na aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #251 Napisano 21 Marca 2012 ja dzwoniłem w pn i umówiłem się na śr wszystko maja na miejscu tylko powiedziałem jakie auto i silnik spawał gazowo bez odpinania akumulatora a ma też "przepięciówkę" do miga. Dobrze robi też spawacz na ul podlesie ale u niego 160-180 złSlyszalem, albo ktos tutaj pisal, ze przy nieumiejetnym spawaniu mozna uwalic sonde lambda w benzynie.Co musi byc spelnione by jej nie uwalic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #252 Napisano 22 Marca 2012 Slyszalem, albo ktos tutaj pisal, ze przy nieumiejetnym spawaniu mozna uwalic sonde lambda w benzynie.Co musi byc spelnione by jej nie uwalic? przy gazowym spawaniu nic się nie uszkodzi tłumik przyzwyczajony jest do wysokich temperatur sonda tez bo jest zamontowana za kolektorem przy spawaniu elektryczny może polecieć przepięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #253 Napisano 22 Marca 2012 przy gazowym spawaniu Chodzi Ci o spawanie acetylenowo-tlenowe czy tylko w osłonie CO2/MiX? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #254 Napisano 22 Marca 2012 Chodzi Ci o spawanie acetylenowo-tlenowe czy tylko w osłonie CO2/MiX? acetylenowe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lingerin Zgłoś #255 Napisano 23 Marca 2012 Witajcie, Czy to 1.9tdi AFV ale tiptronic plecionka jest ta sama? Bo z wyglądu jest nieco inna (opleciona stalowym drutem) można ją zastąpić taką zwykła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #256 Napisano 23 Marca 2012 można, bo takiej to raczej nie dostaniesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martyna13 Zgłoś #257 Napisano 23 Marca 2012 Ostatnio wymieniałem złącze elastyczne u tescia w golfie 1.9tdi i założyłem złącze wzmacniane firmy kreft i działa spawałem migomatem z osłoną co2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #258 Napisano 23 Marca 2012 Ostatnio wymieniałem złącze elastyczne u tescia w golfie 1.9tdi i założyłem złącze wzmacniane firmy kreft i działa spawałem migomatem z osłoną co2 Cieszymy się Twoim szczęściem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniels18 Zgłoś #259 Napisano 28 Marca 2012 Witam Też mam problem z drżeniem samochodu na wolnych obrotach na biegu jałowym, jak również przy przyspieszaniu od około 1600obr/min. Powyżej 2200obr/min jest cisza słychać tylko silnik i podmuch wiatru. Poduszki pod silnikiem sprawne 3 są nowe Leamferder ale nic to nie wniosło. Dzisiaj sprawdzałem z kolegą elastyczny łącznik zewnętrznie wygląda na cały, nawet żeśmy go nogą pociskali do przodku jak inni na forum radzili i dalej to samo. Pompowtryskiwacze mają bardzo dobre korekcje. Sam już nie wiem co to może być:zalamany: Moze ma ktos jakis pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vesto43 Zgłoś #260 Napisano 31 Marca 2012 Witam, u mnie łącznik był już dziurawy, lewa poduszka silnika puściła olej. Drgało, telepało wydechem i czasami śmierdziało spalonym olejem w środku auta, dodatkowo turbinę było słychać jakby mały odrzutowiec leciał i auto muliło. Turbo łapało gdzieś od 2200obr. Dziś wspawałem sobie nowy łącznik elastyczny 55x100 bo tylko ten wymiar był najbliższy oryginałowi w sklepie. Łącznik kosztował 30zł. Jak na gościa który pierwszy raz w życiu trzymał w ręce migomat to poszło mi w miarę gładko. Po kilku przymiarkach udało się wsio dopasować. Tylko trzeba było się napocić z odkręcaniem pierdółek w silniku. Żeby wyjąć wydech górą to trzeba też poza airboxem odkręcić tą rurkę łączącą wydech z zaworem egr. Korzystając z okazji wykręciłem też egr i kolektor dolotowy. Masakra godzinę skrobałem ten syf a i tak nie wyczyściłem dokładnie. Poskładałem to na nowych uszczelkach i jakoś to będzie. Później zabrałem się za wymianę poduszek pod silnikiem. Corteco 165zł lewa i 170zł prawa. Ciężko było wymontować stare bo niemożliwe jest podnieść tak wysoko silnik żeby śruby poduszek same wyszły z łap, wentylator zawadza na dodatek silnik się przechyla i o ścianę grodziową opiera. Posiłkowałem się odkręceniem elementu mocującego stabilizator. Dało mi to akurat na tyle mm by wyjąć stare poduchy. Z włożeniem nowych było jeszcze więcej mordowania ale dało radę na siłę. Po zmontowaniu wszystkiego i ostrej przejażdżce dało się odczuć że całkiem inne auto teraz jest. Już nie słychać tego świstu turbiny, wcześniej się zbiera i łapie od 1900, silnik jakby lepiej wchodzi na obroty przy przyśpieszaniu.. nie trzeba go cisnąć jak wcześniej. Gdyby tak całkiem wyczyścić układ dolotowy i wymienić origni na nowe to już by były całkiem niezłe efekty. Wibracji silnika już nie czuć na kierownicy tak jak wcześniej, zastanawiam się jeszcze czy warto wymienić poduchy pod skrzynią biegów to może siedzenia by nie wibrowały i zrobiło by się już całkiem spokojnie. Nie wiem ile mechanicy wołają sobie za czyszczenie egr i kolektora dolotowego ale... U tłumikarzy wymiana łącznika 250zł. Ja za łącznik dałem 30zł. Zajęcie stanowiska w warsztacie u dobrego przyjaciela 50zł. od 10.00 do 17.50 się ze wszystkim bawiłem. Wszystkie narzędzie miałem na miejscu w warsztacie kumpla, on robił swoje ja swoje i tak poszło. Na łączniku zaoszczędziłem 170zł, na poduszkach pewnie 150, na egr chyba tyle samo. W sumie to 470zł zostało mi w kieszeni. A mechanicy? aaa tam na kimś innym sobie zarobią... pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach