Skocz do zawartości

morro.cre

  • Liczba zawartości

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O morro.cre

  • Urodziny 19.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Przeglądnąłem kilka wątków na zagranicznych forach i rzeczywiście sprawa ma się różnie - jedni meldują, że pompa paliwa działa po zapłonie, inni, że po otwarciu drzwi: http://www.passatworld.com/forums/42-volkswagen-passat-b5-discussion/325383-fuel-pump-supposed-prime-drivrs-door-open.html http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1552931-Fuel-Pump-won-t-prime-the-car-when-I-open-the-driver-door-at-cold-start...help!! http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=75806 http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?98231-Annoying-Noise-after-opening-door Jak widać u jednych tak a u drugich nie... Jeżeli u Ciebie po zapłonie się pompa nie uruchamia - to może być przyczyna ciężkiego zapłonu z rana.
  2. Sprawa z pompką paliwa dotyczy benzynowego 2.0 azm - w tym przypadku jestem pewien, że otwarcie drzwi kierowcy uruchamia pompe paliwa. Inaczej nie jest.
  3. Potwierdzam kolego. Prawidłowo działający mikrostyk uruchamia pompe paliwa (słychać przez 5-7 sekund jak pracuje zaraz po otwarciu drzwi kierowcy). U mnie na przełomie stycznia-lutego zaczął zamarzać zamek i auto przestało odpalać - odmrażacz/WD40 w zamek pomogło. Jeżeli masz pewność, że mikrostyki padły to wymiana napewno pomoże...
  4. Kolego, przed tylnym prawym kołem znajduje się filtr paliwa - zaczyna ciec gdy pompa paliwa zaczyna pompować. Jak tylko się zatrzymasz ciśnienie w układzie maleje i przestaje ciec. Sprawdź połączenia na filtrze paliwa.
  5. Uszkodzony czujnik położenia pedału gazu, przełącznik świateł hamulców - polecam sprawdzić drożność kanałów podszybia (pewnie zalewa komputer i pedały).
  6. Nie miałem nigdy problemu ząbkowania opon, stosuję się zawsze do zaleceń z wlepki i specyfikacji opony. W moim przypadku (benzynowy silnik) producent zaleca 2.1 przód i 1.9 tył (mierzone na zimno minimalne ciśnienie w oponach).
  7. Ja pompuje 2.3 przód i 2.1 tył - Troszkę więcej niż podaje wlepka na klapce paliwa.
  8. Przy takiej szerokości opony zawsze koleiny będą ciągnąc na prawo i lewo. Felgi masz fabryczne, więc to nie wina osadzenia (ET37) - dystans nie wiele pomoże. Obawiam się, że trzeba się przyzwyczaić i omijać koleiny
  9. Koledzy pewnie mnie poprawią jeżeli się mylę. Wydaje mi się, że przyczyną może być czujnik G62 - temperatura na zegarach inna niż wysyłana do komputera, zła mieszanka i stąd spadek mocy.
  10. W moim przypadku mam w książce 5W30 i taki jest lany do silnika przez całe 13 lat odkąd samochód wyjechał z salonu. Być może w ALT jest inna specyfikacja oleju?
  11. Olej jak najbardziej o specyfikacji 5w30 będzie dobry - najlepiej żeby spełniał specyfikację VW 502 00/ 505 00 (wg tych kryteriów odpowiedni będzie TOP TEC 4600 5W-30). Ale spokojnie możesz wziąć wersję Long Life - napewno nie zaszkodzi...
  12. Znalazłem zdjęcia z rozbiórki klapy bagażnika. Nie powinno być problemu z dostaniem się do 3 śrub trzymających poszycie: W moim przypadku powodem zatrzaśnięcia bagażnika było zsunięcie się linki: Trzeba ponownie osadzić klips z tworzywa:
  13. Ha! Trzeba spróbować w takim razie. Do tej pory najczęściej używałem SONAXA - daje matowy efekt, dość dobrze pachnie.
  14. Z tyłu silnika między rurą dolotową a pokrywą zaworów.
  15. Alternator jest 90A, więc powinien go naładować, ale 52Ah w zupełności by wystarczyły. Jeżeli często jeździsz na krótkich trasach, często odpalasz i gasisz samochód, to zastanów się nad mniejszym akumulatorem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności