Skocz do zawartości

ffariat

  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ffariat

  • Urodziny 01.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siemianowice Śląskie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Odgrzeję kotleta Reasumując z tańszych zamienników co będzie lepsze?? Dachstein czy Motor Sport ?? ceny mają podobne.. Może ktoś ma jakieś nowe doświadczenia odnośnie zawieszenia ?? I jeszcze jedno pytanie.. możliwe żeby były w paskach b5fl różne typy zwrotnic ? bo jak napisałem do jednego gościa na allegro w sprawie wahaczy to powiedział zeby przed zakupem podac jakie mam zwrotnice czy aluminiowe czy nie.. nie spotkalem sie do tej pory z czyms takim .. myslalem ze jest jeden typ.. czy tylko koles coś śfiruje ?? Pozdrawiam
  2. a co jeśli żarówki są OK, styki też a kontrolka się żarzy czasem po odpaleniu jak auto długo stoi.. po naciśnięciu hamulca gaśnie ale jak się pusci hamulec to znów myrga...
  3. dokladnie.. jest chodniej, leci cieple ale nie gorące z nawiewu .. a dopatrzylem sie nie ja tylko mechanik .. mowi ze podwozie mam zakonserwowane olejem tak cieklo.. wlewalem litre oleju na 1000km .. ;/ a co do czujnika to jest orginał z aso ..
  4. Pomierzone, posprawdzane wszystko i wg. VAGa jest ok, a temperatura dalej wariuje .. jak jest ponizej zera na dworze to nie idzie go dogrzac a jak juz zlapie temp. to za chwile moze ona spaść .. rece mi opadaja juz.. a olej uciekał przez simering miedzy skrzynią a silnikiem ..
  5. witam. Czasu brak zeby oddac auto do mechanika ale co zauwazylem.. jak temperatura otoczenia jest powyzej zera to dogrzewa sie w miare szybko i temperature trzyma..problem jest tylko przy mrozach.. Tylko ostatnio zauwazylem ze cos za duzo oleju ubywa.. nie kopci podejrzanie wiec nie wiem gdzie znika.. edit: Zauwazylem tez ze jak sobie delikatnie jezdze to temperatura spada tak na 60-70 .. jak cisne na autostradzie to trzyma 90 ...
  6. byla adaptowana.. przepustnica jest ok, problem byl przez to ze sie mapka gazu rozjechala, ale wszystko jes juz ok. Tylko chodzi o dogrzewanie silnika... ;/
  7. to o co kaman? dzis nawet w miare zlapal temperature i trzymal caly dzien ..
  8. no spalanie różnie... po miescie jezdze glownie wiec spore.. 12-14litrów gazu, zalezy jak cisne w gaz ostatnio zrobilem 300km trasy i 100km miasta na pelnym baku.. wyszlo ok 10,5 litra.. ale jazda spkojna max 100km/h na trasie.. Czy to możliwe zeby 4 z rzedu termostat tez byl zly ? wiem że różne dziwne rzeczy się zdarzają ale bez przesady ..
  9. Problem dalej trwa... tyle ze jak juz zlapie temperature to trzyma te 90, ale zeby dobil do 90 to musze sporo po miescie pojezdzic.. gaz mam ustawiony zeby sie przelaczal przy 30stopniach to na to przy obecnych warunkach pogodowych potrzebuje paru kilometrow i sie przelacza.. czy moze byc np. zakamieniona chlodnica? ktos mi tak podpowiadal .. jesli tak to jak sie tego kamienia pozbyc .. ?
  10. Nastały mrozy i mam problem z dogrzaniem auta.. długo łapie temperature.. chyba na 15km powinien sie zagrzac prawda ?? a on po takim dystansie dmucha ledwo cieplym powietrzem z nawiewu i na wskazniku ledwo sie dzwiga temp. ponad 50 .. jak juz pisalem czujnik orginalny, termostat ok.. jak cały dzien pojezdze po miescie to czasem osiagnie 90 stopni ale potem spadnie nie wiadomo dlaczego .. juz mi rece opadaja Ma ktos jakies sugestie?
  11. Okazalo sie ze czujnik jednak termostat jest OK. czujnik byl g**** i zle odczyty dawal i wiatraki chodzily non stop dlatego go nie dogrzewalo .. jutro bede mial orginalny czujnik i powinno byc ok, a letnie powietrze z nawiewu tez bylo przez to ze silnik nie dogrzany.. edycja: Już zgłupiałem.. Założył mi orginaLny czujnik z aso, no i jade sobie trzyma temperature 80-90 dojezdzam do krakowa i spadla do 50 na wskazniku;/ potem na szczescie podskoczyla i wyregulowal mi gaz i teraz idzie auto jak burza tylko ta temperatura skacze.. Czy moze to byc wina np. korka od zbiorniczka wyrownawczego ?? bo wczoraj jak na wlaczonym silniku odkrecilismy korek to nie sykło a powinno bo przeciez to uklad cisnieniowy...
  12. a jesli z nawiewu leci mi letnie powietrze mimo ogrzewania danego na maxa to bedize wina termostatu?? bo czujnika chyba nie? i wydaje mi sie ze jakos slabo dmucha mimo tego ze slychac ze powinno dmuchać ostro po odgłosach dmuchawy.. przytkane kanały wentylacyjne ??
  13. Racja... cos mnie przymroczyło własnie ten znajomy gazownik mówił, że jak bede jechał do niego te 100km to żebym na benzynie jechał zeby sie mapki ustawiły dobrze.. zobaczymy co z tego wyjdzie.. ogolnie od pary dni jezdzi i zapala nie wywala bledow.. tylko spalanie za duze ale to juz kwestia regulacji lpg dzieki za pomoc:)
  14. dalej nie rozumiem co ma instalacja gazowa do pracy na benzynie?
  15. ale na benzynie gasnie, jak wylacze gaz... na zimnym i ma problemy z odpalaniem.. i tak na gaz sie przelacza jak osiagnie jakas tam temperature... myslisz ze to termostat znow ? bo jak sie nagrzeje to na gaz sie przelacza i chodzi i cieple powietrze leci z nawiewu tylko wskaznik lezy.. a wskaznik to chyba od czujnika temperatury zalezy ? czy sie myle ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności