mielke Zgłoś #221 Napisano 28 Marca 2011 Czy ktoś próbował wymieniać łącznik po zdemontowaniu rury jest jakis patent na prawidłowe ustawienie tego wszystkiego równe obcięcie starego i wspawanie na jego miejsce nowego przykładając symetrycznie do brzegu po starym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #222 Napisano 28 Marca 2011 Jezeli chcecie zamienik od gruchota to sprawe ma naglosniona ze jego plecionki nie nadaja sie do niczego,za doplata wstawia lepsze. Czy ktoś próbował wymieniać łącznik po zdemontowaniu rury jest jakis patent na prawidłowe ustawienie tego wszystkiego Setki razy,odrysuj linie bialym markerem na nowej plecionce to samo i wstawiasz na znaki,wcześniej przymierzyć czy pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dalu Zgłoś #223 Napisano 28 Marca 2011 witam u mnie puściła ta siatka i spaliny dostawały się do środka samochodu wymiana 250 zł ponad pól roku temu wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilu8 Zgłoś #224 Napisano 28 Marca 2011 No i o to mi chodzi jutro dostane caly wydech po 130 tyś od AWXa wiec zaloże a ze swoim bende mógł sobie wycinać i spawać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #225 Napisano 8 Lipca 2011 Może ktoś się orientuje jaki jest oryginalny wymiar tego łącznika do 1.8 20v APT ? Baujahre 00 Rzecz w tym,że widzę w sprzedaży 55mm i 60mm wewnętrznej średnicy bo długość to chyba 115 ale tez pewien nie jestem . Jeśli ma ktoś konkretne dane to proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OuTcAsTno1 Zgłoś #226 Napisano 6 Października 2011 witam u mnie panowie jak ten łacznik padl to czuc było spaliny w srodku auta i co ciekawe jakis czas przed wlanieciam tego łacznika wymieniłem poduszki wszytkie silnik + skrzynia (lemforder) i po tej wymianie auto zauwazyłem ze jak by na wolnych obrotach (około 920 obr)drgała mi deska ale po dodaniu gazu tak na 950obr ustawał odgłos dzis wymieniłem ten łacznik bo wiafdomo robi sie zimno i juz trzeba właczyc ogrzewanie rano jak z dzieckiem jade a jechalo spalinami, i po tej wymianie tego łacznika (uszczelki plus łacznik i wspawanie koszt 150zł) nastała cisza nic nie buczy juz, a juz byłem pewnien ze to te nowe poduszki sa jeszcze tak sztywne i to one przenosza takie wibracje ale okazało sie ze to jednak byl ten łacznik. pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #227 Napisano 6 Października 2011 łącznik uniwersalny czy ori ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #228 Napisano 12 Października 2011 Witam U mnie też tłumik wpada w rezonans. Byłem na stacji diagnostycznej. U mnie rezonans pojawiał się przy 1800obr. Na stacji auto stało na luzie i gość podniósł lekko tłumik końcowy i pojawił się ten rezonans - stwierdził że to gumy. Widziałem dwie identyczne i trzecią inną. Czy jakieś gumy są z przodu? dzieki! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #229 Napisano 12 Października 2011 Czy jakieś gumy są z przoduw oryginale nie powinno tam nic być żadnych wieszaków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #230 Napisano 12 Października 2011 Czyli sam tyl jest do kupna? To lookne w sklepie co tam maja. Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #231 Napisano 12 Października 2011 A co powiecie na te dwa łączniki ? Który wybrać ? A może to jedno i to samo tylko dla "jeleni" ORI po 90 zł a nie "ORI" po 40 zł ? http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-pierwszy-montaz-i1857297273.html http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-audi-seat-vw-i1839187778.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #232 Napisano 12 Października 2011 Który wybrać ?nr 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MDZ Zgłoś #233 Napisano 13 Października 2011 A co powiecie na te dwa łączniki ? Który wybrać ? A może to jedno i to samo tylko dla "jeleni" ORI po 90 zł a nie "ORI" po 40 zł ? http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-pierwszy-montaz-i1857297273.html http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-audi-seat-vw-i1839187778.html Kolego jedź do Autolandu tam mają za ok 48zł złącze elastyczne 55x105. Koledzy powiedzcie czy wspawać dwie identycznych rozmiarów plecionki 55x105 czy lepiej tą drugą wspawać większą? Bo jedna u mnie nie zdaje egzaminu problem znika na max 3 miesiące i powraca nadal. Chciałem teraz dwie wspawać tylko zastanawiam się jakich rozmiarów tą drugą kupić. Wiem że ktoś przerabiał już to na forum i może wypowiedziałby się jak u niego się to sprawuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #234 Napisano 13 Grudnia 2011 Witam.Mój łącznik praktycznie trzyma się na siatce(oplocie),która go otacza.Czy ktoś orientuje się jaki powinien być jego dokładny rozmiar dla mojego silnika?Pozdrawiam. Hej!Znasz juz te wymiary? Tez musze wymienic lacznik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piter1987 Zgłoś #235 Napisano 17 Grudnia 2011 Ja mojego passata kupilem z rozsypanym zlacznikiem znalazlem na ebay-u caly element za 49 funtow, w sklepie chcieli 80-100 funtow. Pojechalem na warsztat ale niestety nie mieli tak dlugich kluczy aby odkrecic 3 sroby laczace katalizator z ta czescia tlumika pojechalem do drugiego to mi powiedzial ze wogole sie tego nie podejmie , w koncu znalazlem warsztat, musieli wyjac katalizator zeby odkrecic i przykrecic ta czesc ogolnie powiedzial mi ze robili to okolo poltora godzinki. W sumie nie zaplacilem duzo bo 30 funtow, ale zupelnie inna jazda. Passat 2.0 nie wyobrazalem sobie ze auto z uszkodzonym tlumikiem moze stracic tyle mocy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio_77 Zgłoś #236 Napisano 17 Grudnia 2011 Walczyłem z tym łącznikiem wczoraj. Dość miałem hałasu które generowały tłumiki. Tylko, że ja poszedłem na łatwiznę i zamówiłem z allegro coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-b5-superb-1-9-tdi-katalizator-i1945028460.html Polecam. Wymiana banalnie prosta (chwała VW za miedziane śruby). Efekt: w końcu cisza i bardzo fajny dźwięk turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Poochini Zgłoś #237 Napisano 27 Stycznia 2012 Witam Zauważyłem, że im chłodniej tym głośniej. Dodatkowo, dźwięk pojawia się 10sec po odpaleniu. Im dalej jade tym ciszej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxio-1991 Zgłoś #238 Napisano 1 Lutego 2012 Witam, u mnie zaczęła przepuszczać i śmierdzi spalinami szczególnie na postoju... a po otwarciu maski i odpaleniu zimnego silnika widać wylatujący ciemny dymek, szykuję się więc do wymiany i znalazłem coś takiego>>>http://www.gktrading.pl/oferta/produkty-dedykowane;zlacza-elastyczne/zlacze-elastyczne-btroj1-volkswagen-passat-20-tdi-hp-136-451<<< mam pytanie czy to w ogóle pasuje i czy ktoś już montował u siebie takie cudo i jak coś mam prośbę o opis jak to zrobić, bo dojście od góry jako takie a na kanał jeszcze nie wjeżdżałem patrzeć i czy koniecznie od spodu trzeba dochodzić... dodam że na wolnych obrotach stara plecionka swobodnie się obraca.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #239 Napisano 19 Marca 2012 spawali wam ten łącznik migiem czy gazowo mi powiedział 120 z wymianą w silnik 1.8 (70 zł koszt złącza) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #240 Napisano 19 Marca 2012 spawali wam ten łącznik migiem czy gazowo Ja spawałem sam acetylenem (gazowo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach