Skocz do zawartości
Nol

Elastyczny łącznik rury wydechowej...

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś próbował wymieniać łącznik po zdemontowaniu rury jest jakis patent na prawidłowe ustawienie tego wszystkiego
równe obcięcie starego i wspawanie na jego miejsce nowego przykładając symetrycznie do brzegu po starym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel

Jezeli chcecie zamienik od gruchota to sprawe ma naglosniona ze jego plecionki nie nadaja sie do niczego,za doplata wstawia lepsze.

 

Czy ktoś próbował wymieniać łącznik po zdemontowaniu rury jest jakis patent na prawidłowe ustawienie tego wszystkiego

 

Setki razy,odrysuj linie bialym markerem na nowej plecionce to samo i wstawiasz na znaki,wcześniej przymierzyć czy pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

u mnie puściła ta siatka i spaliny dostawały się do środka samochodu

wymiana 250 zł ponad pól roku temu

wszystko ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i o to mi chodzi jutro dostane caly wydech po 130 tyś od AWXa wiec zaloże a ze swoim bende mógł sobie wycinać i spawać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś się orientuje jaki jest oryginalny wymiar tego łącznika do 1.8 20v APT ? Baujahre 00

 

Rzecz w tym,że widzę w sprzedaży 55mm i 60mm wewnętrznej średnicy bo długość to chyba 115 ale tez pewien nie jestem .

Jeśli ma ktoś konkretne dane to proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

u mnie panowie jak ten łacznik padl to czuc było spaliny w srodku auta i co ciekawe jakis czas przed wlanieciam tego łacznika wymieniłem poduszki wszytkie silnik + skrzynia (lemforder) i po tej wymianie auto zauwazyłem ze jak by na wolnych obrotach (około 920 obr)drgała mi deska ale po dodaniu gazu tak na 950obr ustawał odgłos dzis wymieniłem ten łacznik bo wiafdomo robi sie zimno i juz trzeba właczyc ogrzewanie rano jak z dzieckiem jade a jechalo spalinami, i po tej wymianie tego łacznika (uszczelki plus łacznik i wspawanie koszt 150zł)

nastała cisza nic nie buczy juz, a juz byłem pewnien ze to te nowe poduszki sa jeszcze tak sztywne i to one przenosza takie wibracje ale okazało sie ze to jednak byl ten łacznik.

 

 

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łącznik uniwersalny czy ori ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

U mnie też tłumik wpada w rezonans. Byłem na stacji diagnostycznej. U mnie rezonans pojawiał się przy 1800obr. Na stacji auto stało na luzie i gość podniósł lekko tłumik końcowy i pojawił się ten rezonans - stwierdził że to gumy. Widziałem dwie identyczne i trzecią inną. Czy jakieś gumy są z przodu?

dzieki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jakieś gumy są z przodu
w oryginale nie powinno tam nic być żadnych wieszaków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli sam tyl jest do kupna? To lookne w sklepie co tam maja. Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na te dwa łączniki ? Który wybrać ? A może to jedno i to samo tylko dla "jeleni" ORI po 90 zł a nie "ORI" po 40 zł ?

 

http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-pierwszy-montaz-i1857297273.html

 

http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-audi-seat-vw-i1839187778.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A co powiecie na te dwa łączniki ? Który wybrać ? A może to jedno i to samo tylko dla "jeleni" ORI po 90 zł a nie "ORI" po 40 zł ?

 

http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-pierwszy-montaz-i1857297273.html

 

http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-55x105-55-105-audi-seat-vw-i1839187778.html

 

 

Kolego jedź do Autolandu tam mają za ok 48zł złącze elastyczne 55x105. Koledzy powiedzcie czy wspawać dwie identycznych rozmiarów plecionki 55x105 czy lepiej tą drugą wspawać większą? Bo jedna u mnie nie zdaje egzaminu problem znika na max 3 miesiące i powraca nadal. Chciałem teraz dwie wspawać tylko zastanawiam się jakich rozmiarów tą drugą kupić. Wiem że ktoś przerabiał już to na forum i może wypowiedziałby się jak u niego się to sprawuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Mój łącznik praktycznie trzyma się na siatce(oplocie),która go otacza.Czy ktoś orientuje się jaki powinien być jego dokładny rozmiar dla mojego silnika?Pozdrawiam.
Hej!

Znasz juz te wymiary? Tez musze wymienic lacznik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość piter1987

Ja mojego passata kupilem z rozsypanym zlacznikiem znalazlem na ebay-u caly element za 49 funtow, w sklepie chcieli 80-100 funtow. Pojechalem na warsztat ale niestety nie mieli tak dlugich kluczy aby odkrecic 3 sroby laczace katalizator z ta czescia tlumika :( pojechalem do drugiego to mi powiedzial ze wogole sie tego nie podejmie :(, w koncu znalazlem warsztat, musieli wyjac katalizator zeby odkrecic i przykrecic ta czesc ogolnie powiedzial mi ze robili to okolo poltora godzinki. W sumie nie zaplacilem duzo bo 30 funtow, ale zupelnie inna jazda. Passat 2.0 nie wyobrazalem sobie ze auto z uszkodzonym tlumikiem moze stracic tyle mocy. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walczyłem z tym łącznikiem wczoraj. Dość miałem hałasu które generowały tłumiki. Tylko, że ja poszedłem na łatwiznę i zamówiłem z allegro coś takiego: http://allegro.pl/audi-a4-a6-vw-passat-b5-superb-1-9-tdi-katalizator-i1945028460.html

Polecam. Wymiana banalnie prosta (chwała VW za miedziane śruby). Efekt: w końcu cisza i bardzo fajny dźwięk turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zauważyłem, że im chłodniej tym głośniej. Dodatkowo, dźwięk pojawia się 10sec po odpaleniu. Im dalej jade tym ciszej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, u mnie zaczęła przepuszczać i śmierdzi spalinami szczególnie na postoju... a po otwarciu maski i odpaleniu zimnego silnika widać wylatujący ciemny dymek, szykuję się więc do wymiany i znalazłem coś takiego>>>http://www.gktrading.pl/oferta/produkty-dedykowane;zlacza-elastyczne/zlacze-elastyczne-btroj1-volkswagen-passat-20-tdi-hp-136-451<<< mam pytanie czy to w ogóle pasuje i czy ktoś już montował u siebie takie cudo i jak coś mam prośbę o opis jak to zrobić, bo dojście od góry jako takie a na kanał jeszcze nie wjeżdżałem patrzeć i czy koniecznie od spodu trzeba dochodzić... dodam że na wolnych obrotach stara plecionka swobodnie się obraca....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spawali wam ten łącznik migiem czy gazowo mi powiedział 120 z wymianą w silnik 1.8 (70 zł koszt złącza)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
spawali wam ten łącznik migiem czy gazowo

 

Ja spawałem sam acetylenem (gazowo)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności