Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Morał mam z tego taki jeździć, cieszyć się i nie wciskać gazu w podłogę za często. Zresztą za chwile auto na letnie 17' wiec tym bardziej trzeba jeździć powoli by nadarzać dziury omijać :D Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ciut ten NM jest duzy jak na seryjne graty 400NM ? :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pacjent - Superb CFGB, manual, 85 kkm przebiegu. Silnik CFGB to nowsza wersja CR z prostokątnymi oknami wylotowymi w głowicy. Turbo GTC1549VZ.

Żeby nie było wątpliwości co do wartości serii - przede mną mierzone było BMW E90 320d 163KM pokazało 164 KM, po mnie Superb CFGB w DSG - pokazał na rolkach 174 KM. Więc moja seria była wyjątkowo mocna :)

Wykres i robota by Rogal (R-Performance) jak zwykle najwyższa jakość usługi i wiedzy :devil

 

cba22214d9730f60m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Petarda :) no i ładny bonus na serii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurcze ciut ten NM jest duzy jak na seryjne graty 400NM ? :hmm

 

 

Czyli co lepiej go przyciąć z 400NM, tylko do ilu? Jaka bezpieczna wartość dla AVF ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przytnij w granice 380 i będzie cacy. Kliknij u mnie w dopalacz.com by Leo masz mój stary wykres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

J

Czyli co lepiej go przyciąć z 400NM, tylko do ilu? Jaka bezpieczna wartość dla AVF ?
jak nie butujesz auta zpod swiatel i pamietasz o lzejszy przyspieszaniu ponizej 2000 to bym zotawil tak jak jest ;) skoro juz troche przelatales tak to mu nie zaszkodzi ,, jezdzilem z wiekszym niutonem na awx i daje rady do dzis a lekkiej nogi nie mam ,,

poczujesz roznice na gorsze jak zmniejszysz niuton ,,ale robta co chceta ;) pozder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podnoszoną moc w moim pasku. Orginalnie było 115KM, po chipie 143KM. Niestety w zakresie obrotów do 2000, czyli te używane na codzień, do jazdy jest dość kiepsko. Ciężko bardzo sie zbiera. A jak juz jedzie sie w 4 osoby to całkiem słabiutko.

Plik po update w załączeniu - proszę o ocenę

moc 1,9TDI BXE po chip'ie.jpg

Mam nawet wrażenie, że po chipie jest slabszy niz przed chipem (chodzi oczywiście o zakres do 2000obr).

 

Może ktoś ocenić wykres, wszystko jest w porządku?

Edytowane przez Wojti77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam nawet wrażenie, że po chipie jest slabszy niz przed chipem (chodzi oczywiście o zakres do 2000obr).

 

Najlepszą krzywą dla momentu masz właśnie między ~2000 a 2800 obr/min....potem niestety leci w dół....

według mnie wykres w miarę OK, ale niech mądrzejsi się wypowiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, po 2000 jest OK. Problem mam do 2000 - tutaj jest dość słaby. Chodzi o ten wklesly odcinek wykresu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No tak, po 2000 jest OK. Problem mam do 2000 - tutaj jest dość słaby

:niekumam yyy to w jakim zakresie obrotów Ty jeździsz... ja rozumiem że diesel to wolnoobrotowy silnik ale bez przesady, szkoda dwumasy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, nie wiem jak Tobie się udaje tylko powyżej 2000 obr jeździć. W moim aucie zanim wejdę na wyższe obroty to musze te niższe tez pokonać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hmm, nie wiem jak Tobie się udaje tylko powyżej 2000 obr jeździć. W moim aucie zanim wejdę na wyższe obroty to musze te niższe tez pokonać.

 

 

Spróbuj te obroty minąć na jedynce.... powinno iść całkiem lekko ;) Potem zmieniaj biegi przy takich obrotach... aby po zmianie na wyzszy bieg było przynajmniej te 2 tys obr. No chyba że Ci szkoda silnika kręcić do 3 tys.... :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, trochę bez sensu kręcić silnik, jak nie potrzeba, ale spróbować można. :dobrze

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, powiedzcie mnie co sądzicie o tej modyfikacji - czy można na tym bezpiecznie jeździć bez większej szkody dla silnika?

 

 

[ATTACH=CONFIG]116641[/ATTACH]

 

 

390NM przy 2000 obrotów takiego wyniku dawno nie widziałem :)

dla mnie zdecydowanie dużo za dużo dla sprzęgła i dwumasy

 

390-400 przy 2500-2700 będzie git ;)

max 350 przy 2000 jest bezpieczne dla sprzęgła i dwumasy takie moje zdanie ;)

Edytowane przez matho78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że opinie są różne na temat mojego auta. Zapytam jeszcze inaczej ile oryginalne sprzęgło maksymalnie jest w stanie znieść tych NM ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, wszyscy ci doradzamy korektę. Nie pytaj ile jest w stanie znieść bo znam na seryjnym sprzęgle auto z 440 z niutami ale długo nie pojeździło. Jedz do tunera i powiedz że chcesz delikatniejszy program( z naciskiem na delikatniejszy dół). On będzie wiedział resztę ;) Na dziś masz bardzo mocny dół a to wpływa na zużycie sprzęgła i dwumasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak jak byś wybrał się w japonkach czy nawet w trampkach na Giewont .....Normalne że dojdziesz na szczyt i będziesz podziwiał widoki ale stopy już w droge pierwotną będą miały dość a gdzie jeszcze zejście na dół...?????

Po co sie meczyć i potem nogi łagodzić jak odrazu można o nie zadbać odpowiednim obuwiem ...

Dopóki DM i sprzegło działa poprawnie to nie widzisz problemu ale jak zacznie dygotać, mieć drgawki i póżniej uślizgi i w końcu trzeba o nowym pomyśleć to może nie być już tak kolorowo chyba ze miesieczne przelewy są zacne :) to kto bogatemu zabroni !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...sprzęgło zniesie tyle, ile pozwoli kierownik... jak nie będzie cisnął, to i z 440 można mieć frajdę i użytek. Ale daj w palnik kilka razy na VI biegu przy 100km/h i przestaniesz zadawać pytania ile zniesie, bo skończy się dzień dziecka... :P

 

tasior69, porównanie o klapkach na giewoncie pikne :lol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Wy tacy przestraszeni tych niutonów ?? U mnie jest mocniej i lata to już od ponad 20 tys kilometrów. Bez żadnych ujemnych skutków.

 

Kolega ma 403nm przy prawie 2200 obr. U mnie dla porównania przy 2100 obr jest 440 a przy 2200obr już około 460nm. Czyli o 57nm więcej niż u kolegi. Co prawda u mnie mocna przeróbka auta ale jesli u kolegi samochód nie drży przy pełnym bucie albo nie kopci to ja bym tego nie ruszał.

 

Ale jak ktoś ma stracha... to dla świętego spokoju niech zmniejsza ;)

 

 

Ale daj w palnik kilka razy na VI biegu przy 100km/h i przestaniesz zadawać pytania ile zniesie, bo skończy się dzień dziecka...

 

Bzdura :lol sory :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności