cyceeek Zgłoś #521 Napisano 25 Marca 2014 Morał mam z tego taki jeździć, cieszyć się i nie wciskać gazu w podłogę za często. Zresztą za chwile auto na letnie 17' wiec tym bardziej trzeba jeździć powoli by nadarzać dziury omijać Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #522 Napisano 25 Marca 2014 Kurcze ciut ten NM jest duzy jak na seryjne graty 400NM ? :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro4444 Zgłoś #523 Napisano 25 Marca 2014 Pacjent - Superb CFGB, manual, 85 kkm przebiegu. Silnik CFGB to nowsza wersja CR z prostokątnymi oknami wylotowymi w głowicy. Turbo GTC1549VZ. Żeby nie było wątpliwości co do wartości serii - przede mną mierzone było BMW E90 320d 163KM pokazało 164 KM, po mnie Superb CFGB w DSG - pokazał na rolkach 174 KM. Więc moja seria była wyjątkowo mocna Wykres i robota by Rogal (R-Performance) jak zwykle najwyższa jakość usługi i wiedzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #524 Napisano 25 Marca 2014 Petarda no i ładny bonus na serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyceeek Zgłoś #525 Napisano 25 Marca 2014 Kurcze ciut ten NM jest duzy jak na seryjne graty 400NM ? :hmm Czyli co lepiej go przyciąć z 400NM, tylko do ilu? Jaka bezpieczna wartość dla AVF ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #526 Napisano 25 Marca 2014 Przytnij w granice 380 i będzie cacy. Kliknij u mnie w dopalacz.com by Leo masz mój stary wykres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #527 Napisano 25 Marca 2014 J Czyli co lepiej go przyciąć z 400NM, tylko do ilu? Jaka bezpieczna wartość dla AVF ? jak nie butujesz auta zpod swiatel i pamietasz o lzejszy przyspieszaniu ponizej 2000 to bym zotawil tak jak jest skoro juz troche przelatales tak to mu nie zaszkodzi ,, jezdzilem z wiekszym niutonem na awx i daje rady do dzis a lekkiej nogi nie mam ,, poczujesz roznice na gorsze jak zmniejszysz niuton ,,ale robta co chceta pozder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #528 Napisano 25 Marca 2014 (edytowane) Miałem podnoszoną moc w moim pasku. Orginalnie było 115KM, po chipie 143KM. Niestety w zakresie obrotów do 2000, czyli te używane na codzień, do jazdy jest dość kiepsko. Ciężko bardzo sie zbiera. A jak juz jedzie sie w 4 osoby to całkiem słabiutko. Plik po update w załączeniu - proszę o ocenę Mam nawet wrażenie, że po chipie jest slabszy niz przed chipem (chodzi oczywiście o zakres do 2000obr). Może ktoś ocenić wykres, wszystko jest w porządku? Edytowane 25 Marca 2014 przez Wojti77 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #529 Napisano 25 Marca 2014 Mam nawet wrażenie, że po chipie jest slabszy niz przed chipem (chodzi oczywiście o zakres do 2000obr). Najlepszą krzywą dla momentu masz właśnie między ~2000 a 2800 obr/min....potem niestety leci w dół.... według mnie wykres w miarę OK, ale niech mądrzejsi się wypowiedzą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #530 Napisano 25 Marca 2014 No tak, po 2000 jest OK. Problem mam do 2000 - tutaj jest dość słaby. Chodzi o ten wklesly odcinek wykresu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #531 Napisano 25 Marca 2014 No tak, po 2000 jest OK. Problem mam do 2000 - tutaj jest dość słaby yyy to w jakim zakresie obrotów Ty jeździsz... ja rozumiem że diesel to wolnoobrotowy silnik ale bez przesady, szkoda dwumasy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojti77 Zgłoś #532 Napisano 25 Marca 2014 Hmm, nie wiem jak Tobie się udaje tylko powyżej 2000 obr jeździć. W moim aucie zanim wejdę na wyższe obroty to musze te niższe tez pokonać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #533 Napisano 25 Marca 2014 Hmm, nie wiem jak Tobie się udaje tylko powyżej 2000 obr jeździć. W moim aucie zanim wejdę na wyższe obroty to musze te niższe tez pokonać. Spróbuj te obroty minąć na jedynce.... powinno iść całkiem lekko Potem zmieniaj biegi przy takich obrotach... aby po zmianie na wyzszy bieg było przynajmniej te 2 tys obr. No chyba że Ci szkoda silnika kręcić do 3 tys.... :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1980 Zgłoś #534 Napisano 25 Marca 2014 Witam, trochę bez sensu kręcić silnik, jak nie potrzeba, ale spróbować można. :dobrze Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #535 Napisano 25 Marca 2014 (edytowane) Witam, powiedzcie mnie co sądzicie o tej modyfikacji - czy można na tym bezpiecznie jeździć bez większej szkody dla silnika? [ATTACH=CONFIG]116641[/ATTACH] 390NM przy 2000 obrotów takiego wyniku dawno nie widziałem dla mnie zdecydowanie dużo za dużo dla sprzęgła i dwumasy 390-400 przy 2500-2700 będzie git max 350 przy 2000 jest bezpieczne dla sprzęgła i dwumasy takie moje zdanie Edytowane 25 Marca 2014 przez matho78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyceeek Zgłoś #536 Napisano 26 Marca 2014 Widzę, że opinie są różne na temat mojego auta. Zapytam jeszcze inaczej ile oryginalne sprzęgło maksymalnie jest w stanie znieść tych NM ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #537 Napisano 26 Marca 2014 Nie, wszyscy ci doradzamy korektę. Nie pytaj ile jest w stanie znieść bo znam na seryjnym sprzęgle auto z 440 z niutami ale długo nie pojeździło. Jedz do tunera i powiedz że chcesz delikatniejszy program( z naciskiem na delikatniejszy dół). On będzie wiedział resztę Na dziś masz bardzo mocny dół a to wpływa na zużycie sprzęgła i dwumasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #538 Napisano 26 Marca 2014 To tak jak byś wybrał się w japonkach czy nawet w trampkach na Giewont .....Normalne że dojdziesz na szczyt i będziesz podziwiał widoki ale stopy już w droge pierwotną będą miały dość a gdzie jeszcze zejście na dół...????? Po co sie meczyć i potem nogi łagodzić jak odrazu można o nie zadbać odpowiednim obuwiem ... Dopóki DM i sprzegło działa poprawnie to nie widzisz problemu ale jak zacznie dygotać, mieć drgawki i póżniej uślizgi i w końcu trzeba o nowym pomyśleć to może nie być już tak kolorowo chyba ze miesieczne przelewy są zacne to kto bogatemu zabroni !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #539 Napisano 26 Marca 2014 ...sprzęgło zniesie tyle, ile pozwoli kierownik... jak nie będzie cisnął, to i z 440 można mieć frajdę i użytek. Ale daj w palnik kilka razy na VI biegu przy 100km/h i przestaniesz zadawać pytania ile zniesie, bo skończy się dzień dziecka... tasior69, porównanie o klapkach na giewoncie pikne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #540 Napisano 26 Marca 2014 Co Wy tacy przestraszeni tych niutonów ?? U mnie jest mocniej i lata to już od ponad 20 tys kilometrów. Bez żadnych ujemnych skutków. Kolega ma 403nm przy prawie 2200 obr. U mnie dla porównania przy 2100 obr jest 440 a przy 2200obr już około 460nm. Czyli o 57nm więcej niż u kolegi. Co prawda u mnie mocna przeróbka auta ale jesli u kolegi samochód nie drży przy pełnym bucie albo nie kopci to ja bym tego nie ruszał. Ale jak ktoś ma stracha... to dla świętego spokoju niech zmniejsza Ale daj w palnik kilka razy na VI biegu przy 100km/h i przestaniesz zadawać pytania ile zniesie, bo skończy się dzień dziecka... Bzdura sory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach