Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, kilka wykresów mojego dupowozu. Pasacior AVF, rok modelowy 2001, czyli jeszcze na pompkach AA (wcześniejsze AL). Na dziś 322 tyś przelotu, chociaż kto wie który raz? Pompki z datą 2000r więc od zawsze w tym aucie. Wykresu serii nie mam, jednak coś koło 135ps było. Od razu po zakupie klamota program bo TDI bez chipsa nie działa.

1.jpg

 

Coś słabo......zero dymu. Reszta dość przyzwoicie, pewnie pompki słabe.

Pompki wyrwane i do myjki ultradźwiękowej, nowe gumki ,przy okazji drugi tandem bo podciśnienie słabe.

 

2.jpg

 

Duża poprawa. Szczególnie moment przy 2000obr - 385Nm. I tak jedziło z półtora roku. Potem jak to bywa turbo zdechło a że po warsztacie walało się po kątach GTB17 to adaptacja. Nastepnie rozkminka z IC - chinol w przód, ale jako że passek jest z 2001 to ma z prawej strony chłodnice paliwa mocno przeszkadzającą przy przejściu z rurami

 

Obraz 006.jpg

 

i do tematu trzeba było podejść inaczej (niż wszyscy). Chłodnice paliwa przenieść na przód a w to miejsce intercooler z 2.5tdi z allegro za 125zł razem z nadmuchem

 

Obraz 008.jpg

Obraz 012.jpg

 

Wszystko poskładane, wstepne strojenie i kreski jakoś tak bez szału.

 

 

3.jpg

 

Na drodze turbo budzi się bardzo szybko aż wpada w surge. Klika spraw przejrzanych i wałek rozrządu wytarty dość poważnie. Pod stołem leżał drugi, też nie ideał ale dużo lepszy. Odrazu efekt.

 

4.jpg

 

Ale teraz zaczęło przepuszczać sprzęgło wkońcu 320tyś. Jako że dwumas nie protestował zostawiłem stary, najwyżej będę rwał skrzynie jeszcze raz. Tarcza poszła do obicia. Docisk fabrycznie w AVF do 2002r jest taki sam jak 2.5TDI więc też został stary bo mocny. Po 2002r zastosowali docisk z samoregulacją SAC, nastepna rzecz do popsucia. Drobne korekty w sofcie i faktyczny koniec pompek.

 

5.jpg

 

Wydech jest totalnie seryjny więc i cichy, jedynie kata sprzedałem na skup i za te kase kupie rure z której wyspawa sie dałnpajp :marecek

Wszystko jest zrobione tak żeby wyglądało i działało jak seria. EGR , klapa gasząca są i działają. Filtr powietrza orginał, rura ssąca orginał, wszystkie osłony orginał. Chcę jeszcze popracować nad dolnym zakresem obrotów, lubię mocny dół. Co do zużycia paliwa. Dużo jeżdźę drogami szybkiego ruchu. Dzienny przebieg to min 70km z czego 60 to obwodnica 3miasta. Raczej na spokojnie 120-130 - tempomat. Średnie zużycie nie wzrosło. Nadal ok. 6L.

Edytowane przez Bajer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Siema, kilka wykresów mojego dupowozu. Pasacior AVF, rok modelowy 2001, czyli jeszcze na pompkach AA (wcześniejsze AL). Na dziś 322 tyś przelotu, chociaż kto wie który raz? Pompki z datą 2000r więc od zawsze w tym aucie. Wykresu serii nie mam, jednak coś koło 135ps było. Od razu po zakupie klamota program bo TDI bez chipsa nie działa.

[ATTACH=CONFIG]100697[/ATTACH]

 

Coś słabo......zero dymu. Reszta dość przyzwoicie, pewnie pompki słabe.

Pompki wyrwane i do myjki ultradźwiękowej, nowe gumki ,przy okazji drugi tandem bo podciśnienie słabe.

 

[ATTACH=CONFIG]100698[/ATTACH]

 

Duża poprawa. Szczególnie moment przy 2000obr - 385Nm. I tak jedziło z półtora roku. Potem jak to bywa turbo zdechło a że po warsztacie walało się po kątach GTB17 to adaptacja. Nastepnie rozkminka z IC - chinol w przód, ale jako że passek jest z 2001 to ma z prawej strony chłodnice paliwa mocno przeszkadzającą przy przejściu z rurami

 

[ATTACH=CONFIG]100699[/ATTACH]

 

i do tematu trzeba było podejść inaczej (niż wszyscy). Chłodnice paliwa przenieść na przód a w to miejsce intercooler z 2.5tdi z allegro za 125zł razem z nadmuchem

 

[ATTACH=CONFIG]100700[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]100701[/ATTACH]

 

Wszystko poskładane, wstepne strojenie i kreski jakoś tak bez szału.

 

 

[ATTACH=CONFIG]100704[/ATTACH]

 

Na drodze turbo budzi się bardzo szybko aż wpada w surge. Klika spraw przejrzanych i wałek rozrządu wytarty dość poważnie. Pod stołem leżał drugi, też nie ideał ale dużo lepszy. Odrazu efekt.

 

[ATTACH=CONFIG]100702[/ATTACH]

 

Ale teraz zaczęło przepuszczać sprzęgło wkońcu 320tyś. Jako że dwumas nie protestował zostawiłem stary, najwyżej będę rwał skrzynie jeszcze raz. Tarcza poszła do obicia. Docisk fabrycznie w AVF do 2002r jest taki sam jak 2.5TDI więc też został stary bo mocny. Po 2002r zastosowali docisk z samoregulacją SAC, nastepna rzecz do popsucia. Drobne korekty w sofcie i faktyczny koniec pompek.

 

[ATTACH=CONFIG]100703[/ATTACH]

 

Wydech jest totalnie seryjny więc i cichy, jedynie kata sprzedałem na skup i za te kase kupie rure z której wyspawa sie dałnpajp :marecek

Wszystko jest zrobione tak żeby wyglądało i działało jak seria. EGR , klapa gasząca są i działają. Filtr powietrza orginał, rura ssąca orginał, wszystkie osłony orginał. Chcę jeszcze popracować nad dolnym zakresem obrotów, lubię mocny dół. Co do zużycia paliwa. Dużo jeżdźę drogami szybkiego ruchu. Dzienny przebieg to min 70km z czego 60 to obwodnica 3miasta. Raczej na spokojnie 120-130 - tempomat. Średnie zużycie nie wzrosło. Nadal ok. 6L.

no tak....założę się krystian że to ty...jak sie pracuje w Tune Up to se można modzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem autko na podnośniku w czasie montażu GTB17 :)

 

chyba największe NM na forum .. ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no tak....założę się krystian że to ty

 

A siemanko. Przyznam się szczerze że Twoja wizyta u nas zmobilizowała mnie do poskładania gratów w kupe. Tak że w zasadzie.... Dzieki :zdrowko:

 

 

chyba największe NM na forum .. ??

 

Niut musi być........bez niuta :tdi2 nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niut musi być........bez niuta nie działa.

takie pytanie widzę że twój(mój zresztą także) max. moment obrotowy trwa dość krótko w jaki sposób można go wydłużyć?(chyba wsadzę sobie skrzynie 6 gang DQS)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mojego Paska posiadam ok tydzien, ale juz w dzien zakupu wiedzialem, ze idzie na program ;)

Po przeczytaniu wielu opinii w internecie i na forum postanowilem pojechac do EcuProject.

Wczoraj zostala przeprowadzona operacja i na zalaczonych fotkach mozna zobaczyc wyniki.

Ogolnie Pan Daniel stwierdzil, ze takiego okazu jeszcze nie mieli i jest to ich rekordzista jesli chodzi o wynik w tym silniku.IMG_20130429_175729.jpg

IMG_20130429_175721.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bajer,ten ostatni wynik coś mało realny,zwłaszcza z takimi stratami.O ile wszystkie inne na poziomie,to ten bardzo zastanawiający,zwłaszcza pod kątem strat.Mógłbyś wyjaśnić,dlaczego są one tak duże?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś jeszcze chce o spalaniu tu napisać ?? Mam nadzieje że już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bajer,ten ostatni wynik coś mało realny,zwłaszcza z takimi stratami.O ile wszystkie inne na poziomie,to ten bardzo zastanawiający,zwłaszcza pod kątem strat.Mógłbyś wyjaśnić,dlaczego są one tak duże?

 

 

 

Ostatni byl robiony na 6 biegu, pozoztale na 5. Wykresy sa wklejone z dodatkowymi info. Tam znajdziesz ze roznica vmax to 50 km/h. Ot cala tajemnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiejszy virus mojego tiptronicaObraz 002b.jpg

 

proszę oceńcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to wykres mój co prawda zrobiony w zeszłym roku ale za bardzo sie nim nie chwaliłem jak myślicie ?

48186f2158ba0771m.jpg

dodam ze był zmieniany FMIC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś chciał sobie zbudować mocnego diesla to mam taki przepis który jest ogólnie znany ale napiszę ;)

 

>1.9 TDI AWX

> pomowtryski AL

> turbo GTB1756VK

> FMIC "chińczyk"

> sprzęgło 240mm ( 2.0 tdi 170hp - Audi- samonastawne SAC)

> wydech 2,5 cala na jednym, końcowym oryginalnym tłumiku.

> EGR zaspawany - jednak sam zawór pozostał ze względu na klapę gaszącą.

> przepływka wywalona. dawka ustawiona po ciśnieniu doładowania.

 

Wynik: 205KM / 467NM

 

s7z3.jpg

 

Auto tylko hamowane w firmie z wykresu. Program made by Daron.

Edytowane przez mnichu
dopisałem jedną rzecz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słabe :P ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
S_capture_003_19082013_151331.jpgmoje kreski by soft tuning klodzko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawy jestem ile by wypluło na GTB 2260 ... :D 250/500 :D ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy ktoś w 1.9 tdi przekroczy 3jke z przodu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciekawe czy ktoś w 1.9 tdi przekroczy 3jke z przodu

chyba nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kutfa jakie czasy. Kiedyś 180 robiło wrażenie po programie. Teraz te TDI do prawdziwe dziki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Musisz być zalogowanym użytkownikiem, żeby przeglądać ten dział.

 

Nie chce mi się konta zakładać żeby tylko jeden post przeczytać..... może ktoś wkleić szczegóły modyfikacji silnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności