kamilb Zgłoś #161 Napisano 1 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o paliwo to raczej normalnego diesla mu zalej. Wszystkie paliwa z dodatkami i pozbawine pewnych pierwiastków typu Verva czy Vpower, są czystsze! ale temperatura ich spalania jest niższa i w związku z tym silnik generuje mniejszą moc. czy Ty jesteś poważny ? <myśli> moja propozycja zmień tunera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #162 Napisano 1 Grudnia 2010 Wszystkie paliwa z dodatkami i pozbawine pewnych pierwiastków typu Verva czy Vpower, są czystsze! ale temperatura ich spalania jest niższa i w związku z tym silnik generuje mniejszą moc. Z tego co ja wiem, a raczej z tego co kiedyś wyczytałem z postu Masters'a na jego forum to jest odwrotnie;) Wszystkie paliwa diesel premium czyli np. v-power diesel mają wyższą temperaturę spalania bo mają też wyższą liczbę cetanową przez co podczas butowania jest wyższe egt niż na zwykłym dieslu... a w przypadku nowszych silników takich jak np. brd czy blb przy podkręcaniu auta wzrasta egt a komputer na pewnym poziomie tnie dawkę żeby egt nie szło bardziej w górę przez co ogranicza moc... Dla pewności jakaś mądrzejsza głowa może się wypowie;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #163 Napisano 1 Grudnia 2010 (edytowane) Koledzy!!! Program robiłem właśnie u Mastersa i myśle że wie co mówi!!! W moim pasku 2.0TDI 170PS DSG z 2006r. brakowało 10-ciu kucy(243tyś przebiegu). Jego zdaniem przy normalnym dieslu parametry były by lepsze. Zalecił tankowanie najnormalniejszego diesla, nie kombinować i przepłacać. Najprościej tłumaczył że gdy silnik dostanie paliwo niby lepsze, którego temperatura spalania jest wyższa. Sam ogranicza swoje parametry poprzez czujniki, które wykryły już odpowiednią dla niego temperature aby nie doprowadzać do wyższej. Edytowane 1 Grudnia 2010 przez Andreus1979 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olek_wroc Zgłoś #164 Napisano 1 Grudnia 2010 Koledzy!!!Program robiłem właśnie u Mastersa i myśle że wie co mówi!!! A o czym ja napisałem? temperatura ich spalania jest wyższa i w związku z tym silnik generuje mniejszą moc( wcześniej w tym samym poście napisałeś, że temp. spalania paliw premium jest niższa stąd moje poprawienie;) No chyba że treść Twojego posta się sama zmieniła o 14:13 z temp. niższej na wyższą Przejęzyczyć się to rzecz ludzka więc się nie denerwuj tylko powiedz, że się machnąłeś z rozpędu:564: Ważne że wiemy o co chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #165 Napisano 1 Grudnia 2010 Masz racje, poprawiłem, ponieważ się pomyliłem. Mój błąd sorki!!! Myślałem inaczej a napisałem coś innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #166 Napisano 1 Grudnia 2010 ooo dobrze wiedzieć , aktualnie zalane mam shell Vpower i nie narzekam no ale skoro jest tak jak mówisz to powrócę do normalnego ON z ORLENU , albo NESTY Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
.::STRICKER::. Zgłoś #167 Napisano 1 Grudnia 2010 a co powiecie na coś takiego?AWX ori nic nie dłubane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #168 Napisano 2 Grudnia 2010 nic nie dłubane 377Nm i 170PS z AWXa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozko Zgłoś #169 Napisano 2 Grudnia 2010 Marku nic nie dlubane znaczy ze ori wszystko - seria tylko z soft. przynajmniej ja to tak odczytalem z wykresu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #170 Napisano 2 Grudnia 2010 :ok to... i tak fajna seria była Pogratulować tylko zdrowego autka! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #171 Napisano 10 Grudnia 2010 Auto total seria - EGR i kat na swoim miejscu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ceglarz Zgłoś #172 Napisano 10 Grudnia 2010 Ciekaw jestem pomiaru w cieplejszy dzień, pewnie finalna cyfra zmieniłaby się nieznacznie. Ale cyfry cyframi, a auto ma dawać radość z codziennej jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #173 Napisano 10 Grudnia 2010 auto ma symboliczny przebieg - wygląda na to że motorownia zdrowizna - dobijało do 178KM... finalnie zostało tak jak na wykresie - lajt... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaco Zgłoś #174 Napisano 10 Grudnia 2010 auto ma symboliczny przebieg tzn jaki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #175 Napisano 11 Grudnia 2010 oo i Krokodyl kupił sobie Padakę Kiedy przyjeżdżasz do LPU? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl Zgłoś #176 Napisano 11 Grudnia 2010 tzn jaki ? uwaga uwaga... nie śmiać się 112 Tkm (sto dwanaście tysięcy kilometrów) - do tej pory się śmiałem z takich historii ale: serwisowany do listopada tylko i wyłącznie w ASO, książka, w obecności właściciela w serwisie VW sprawdzaliśmy wpisy w kompie. W środku jak w nowym... Silnik zdaniem Witka fabryka... szkoda że combi - ale jak go zobaczyłem to przymknąłem na to oko jednym słowem rodzyn koniec oftopu... już się nie przechwalam W Puławach będę na święta - pewnie wpadnę do K2 na pizzę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #177 Napisano 12 Grudnia 2010 pewnie wpadnę do K2 na pizzę... to zrobimy ustawkę na mieście i zaglądaj do dziełu Regionalnego Koniec OT P.S. jeśli chodzi o MOC to i tak się zmieni gdy przyjdą Ciepłe Dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrWhite7 Zgłoś #178 Napisano 18 Grudnia 2010 Wczoraj panowie z Tune-Up zawirusowali mojego paska i na specjale życzenie mod jest bezpieczny i bez żadnych szaleństw. Super ekipa ,autko kręci całkowicie inaczej tak jakby ktoś bagażnik rozładował i dzięki za wira oraz szczególne tanks Krystianowi za fachowy przegląd , wymianę płynów oraz rozrządu.Sporo ciekawych rzeczy się dowiedziałem i przyznać trzeba że w temacie TDI to prawdziwa kopalnia wiedzy i fachowości , prawdziwy kozak zresztą .Dzięki jeszcze raz Oto wykresik i mod zrobiony przez Roberta a resztę oceńcie sami :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kubecek Zgłoś #179 Napisano 19 Grudnia 2010 Dziwaczny wykres AEB wypowiedzcie się coś na ten temat ,turbo siada na pewno ale idzie coś jeszcze z tego wywnioskowac? Najwięcej zrebaków prawie przy odcince http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d207adf01e5026b9.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #180 Napisano 19 Grudnia 2010 Dziwaczny wykres AEB wypowiedzcie się coś na ten temat ,turbo siada na pewno ale idzie coś jeszcze z tego wywnioskowac? Najwięcej zrebaków prawie przy odcince http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...01e5026b9.html taki zwykły, zmęczony życiem AEB... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach