roger31 Zgłoś #81 Napisano 14 Kwietnia 2010 Witam kolegów Jestem nowy na forum. Prosze znawców tematu o opinie na temat chipowania mojego passka z silnikiem 1,9 TDI BXE. Oto wykresy jakie dostałem z hamowni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebancisz Zgłoś #82 Napisano 19 Kwietnia 2010 Jak wygląda hamowanie paska z automatem. Pytam bo właśnie zwiększyłem troszkę moc (na 161KM). Auto miało na kołach 126KM, więc mniej niż zakładała fabryka. Niestety z automatem nie do końca można byo shamować poprawnie samochód, mam się jeszcze raz do nich stawić na "dużą" hamownię i dopiero dostanę wykres. Czy przy automatach już tak jest? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #83 Napisano 20 Kwietnia 2010 Czy przy automatach już tak jest? dowiedz się dokładnie jak Twoja skrzynia znosi jazdę na "luzie", bo generalna zasada jest taka, że po dojściu do odcinki (okolice 260 km/h na rolkach) wbja się luz i daje autu zwolnić samoczynnie do niskiej prędkości - trwa wtedy pomiar obciążeń i oporów toczenie, który z kolei bezpośrednio służy za punkt odniesienia do rysowania wykresu momentu/mocy. Niektóre skrzynie biegów po wbiciu na luz gubią ciśnienie oleju, a więc i czynnik chłodzący/smarowanie przy maksymalnej prędkości obrotowej... i stąd obawy przed hamowaniem automatów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrzYchO_KL Zgłoś #84 Napisano 20 Kwietnia 2010 Witam. Panowie a co powiecie na temat wykresu mojego autka?? http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=20370&d=1260546787 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebancisz Zgłoś #85 Napisano 20 Kwietnia 2010 (edytowane) Niektóre skrzynie biegów po wbiciu na luz gubią ciśnienie oleju, a więc i czynnik chłodzący/smarowanie przy maksymalnej prędkości obrotowej... i stąd obawy przed hamowaniem automatów. Jednak go hamowałem . Krzycho, słabo się na tym znam ale 130 konne silniki miały 310 Nm, więc u ciebie jak by troszkę mało w tym punkcie. Mi przy automacie dołożyli do 344 Nm. Mój wykres: 154,5 KM/ 344 Nm Edytowane 30 Kwietnia 2010 przez Sebancisz Dodanie wykresu z hamowni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #86 Napisano 10 Maja 2010 A to mój wykres,co o tym sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #87 Napisano 10 Maja 2010 Nikt nie oceni? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #88 Napisano 11 Maja 2010 126tomek, zadowolony jesteś? co tu oceniać? jeździć i jeździć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #89 Napisano 11 Maja 2010 Krzycho, słabo się na tym znam ale 130 konne silniki miały 310 Nm, więc u ciebie jak by troszkę mało w tym punkcie. to że seria 131PS ma 310 w cale nie ma to być wyznacznikiem dla modzonego auta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #90 Napisano 11 Maja 2010 (edytowane) Zadowolony jestem bardzo,czuć wielką różnice w porównaniu ze starym programem,auto w końcu jedzie:) Chciałem tylko poradę czy wszystko jest ok,co sądzicie o tym wykresie? Edytowane 11 Maja 2010 przez 126tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosi77 Zgłoś #91 Napisano 11 Maja 2010 A to moja świeżynka, prosto z Mineralnej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #92 Napisano 11 Maja 2010 Krzysiek grubo jak się patrzy. Bardzo fajny wykres, auto zapewne zapier**** w całym zakresie obrotów Gratki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosi77 Zgłoś #93 Napisano 12 Maja 2010 Bardzo fajny wykres..... Turbawka mogłaby trochę wcześniej wstawać, ale nie marudze bo sprzęgło trochę dłużej pociągnie:ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebancisz Zgłoś #94 Napisano 14 Maja 2010 (link bezpośredni) (#82) - wstawiłem mój wykres. Moment obrotowy max mam przy 1800 obr/min. Czy to dobrze? Widziałem wykres innego automata i wyglądał podobnie, może tak powinno być. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #95 Napisano 17 Maja 2010 moj wykresik...i co myslicie? odczucia w jezdzie sa niesamowicie lepsze niz przed grzebaniem Roberta z Tune-Up. Autko kreci sie i przyspiesza plynnie do czerwonego pola - smiem twierdzic ze kreci sie jak benzyna. Z reszta Blade13 moze potwierdzic bo jezdzilismy w weekend razem ciekawi mnie tylko czym moze byc spowodowany ten dolek na poczatku....jakies sugestie ? A tak pozatym...jeszcze raz wielkie dzieki dla Roberta z Tune-up....jak zawsze odwalil kawal dobrej roboty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel23sp Zgłoś #96 Napisano 17 Maja 2010 ciekawi mnie tylko czym moze byc spowodowany ten dolek na poczatku....jakies sugestie ? Wg. mnie to typowy objaw dla większości suszarek BRD że wstają trochę później. Masz FMIC czy seryjny cooler?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kacza Zgłoś #97 Napisano 18 Maja 2010 Wszystko seria ... Tylko BRD wsadzone zamiast seryjnej turbawki. Wg mnie wynik i tak jest zacny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daron Zgłoś #98 Napisano 18 Maja 2010 Kacza góra wykresu wygląda przekozacko ! 180hp w przedziale 3.8-4.6k obr. To autko musi pięknie iść. Pozazdrościć tylko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldih1979 Zgłoś #99 Napisano 1 Czerwca 2010 panowie co może byc przyczyną takiego spadku niutonów:dolamam do serii?bo kucy zgubił tylko a może aż 8 i teraz nie wiem czy cos jest nie tak a może 2,8 juz tak ma po przebiegu 110tyś km na podtlenku LPG przejechałem 35tyś km pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #100 Napisano 1 Czerwca 2010 Moim zdaniem większe silniki z VAG nie trzymają serii albo rzadko kiedy. Przerabiałem temat z Audi B4 2.8 V6 kupę pracy włożone w silniczek i kilka koników i tak uciekło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach