mrWhite7
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mrWhite7
- Urodziny 08.01.1961
Informacje osobiste
-
Imię
Artur
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Hamburg
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
-
Rok produkcji
2007
-
To prawdziwa padaka.Jestem ciekaw czy wymiana na białe zegary załatwi sprawę i jak to się ma finansowo ? Swoją drogą muszę przyznać ze VW cofnął się bardzo i B6 jest gorszy od poprzedników jeżeli chodzi o TDI. Pękające głowice złe wtryski Simensa w 2.0 170 KM nawalający dwumas gorsze suszarki i wiele innych dolegliwości.Brak wskaźnika temperatury oleju dodatkowo kompromituje VWeja. Wracając do kwestii czy ktoś już wymieniał zegary ?
-
Od krótkiego czasu jestem posiadaczem Paszczaka 1.9 TDI Variant z silnikiem BLS Comfortline a więc trochę lepiej niż Trendline i jestem zawiedziony działaniem MFA.Jakoś nie mogę znaleźć wskaźnika temperatury oleju a to bardzo ważny parametr który musi być kontrolowany, również mało przydatny jest digitalny wskaźnik szybkościomierza w milach i jak ustawić go w km/h. Moze ktoś zna sposób jak to dziadostwo ustawić ? Mialem wcześniej B4 i B5 i była tam funkcja temperatury oleju i aż wierzyć się nie chce ze nie ma jej w B6. Myślę ze forumowicze pomogą a możne ja jestem ślepy. Bardzo uważnie przeczytałem ten watek i albo nikt nie zwrócił uwagi na brak wskaźnika temp oleju albo ja jestem nienormalny.Posiadam wersje MFA bez + i duperele ze światłami mało mnie zajmują ale temperatura oleju bardzo.Proszę o pomoc
-
Od krótkiego czasu jestem posiadaczem Paszczaka 1.9 TDI Variant z silnikiem BLS Comfortline a więc trochę lepiej niż Trendline i jestem zawiedziony działaniem MFA.Jakoś nie mogę znaleźć wskaźnika temperatury oleju a to bardzo ważny parametr który musi być kontrolowany, również mało przydatny jest digitalny wskaźnik szybkościomierza w milach i jak ustawić go w km/h. Moze ktoś zna sposób jak to dziadostwo ustawić ? Mialem wcześniej B4 i B5 i była tam funkcja temperatury oleju i aż wierzyć się nie chce ze nie ma jej w B6. Myślę ze forumowicze pomogą a możne ja jestem ślepy.
-
Mam takiego samego paska z podobnym przebiegiem (143 000 )i na takie pytanie czy się opłaca odpowiedz jest tylko jedna opłaca się. Autko nie do poznania,tylko musisz trafić na fachowców którzy zrobią to z głową.Mi Robert (Tune-Up)zrobił bardzo bezpieczny mod z 114 KM do 139 KM oraz z 278 Nm do 306 Nm i jestem bardzo zadowolony.Wykres z hamowni zamieściłem w innym wątku Z całą odpowiedzialnością mogę ci polecić ekipę Tune Up
-
Wczoraj panowie z Tune-Up zawirusowali mojego paska i na specjale życzenie mod jest bezpieczny i bez żadnych szaleństw. Super ekipa ,autko kręci całkowicie inaczej tak jakby ktoś bagażnik rozładował i dzięki za wira oraz szczególne tanks Krystianowi za fachowy przegląd , wymianę płynów oraz rozrządu.Sporo ciekawych rzeczy się dowiedziałem i przyznać trzeba że w temacie TDI to prawdziwa kopalnia wiedzy i fachowości , prawdziwy kozak zresztą .Dzięki jeszcze raz Oto wykresik i mod zrobiony przez Roberta a resztę oceńcie sami :dobrze