Skocz do zawartości

mrWhite7

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mrWhite7

  • Urodziny 08.01.1961

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Hamburg

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2007
  1. To prawdziwa padaka.Jestem ciekaw czy wymiana na białe zegary załatwi sprawę i jak to się ma finansowo ? Swoją drogą muszę przyznać ze VW cofnął się bardzo i B6 jest gorszy od poprzedników jeżeli chodzi o TDI. Pękające głowice złe wtryski Simensa w 2.0 170 KM nawalający dwumas gorsze suszarki i wiele innych dolegliwości.Brak wskaźnika temperatury oleju dodatkowo kompromituje VWeja. Wracając do kwestii czy ktoś już wymieniał zegary ?
  2. Od krótkiego czasu jestem posiadaczem Paszczaka 1.9 TDI Variant z silnikiem BLS Comfortline a więc trochę lepiej niż Trendline i jestem zawiedziony działaniem MFA.Jakoś nie mogę znaleźć wskaźnika temperatury oleju a to bardzo ważny parametr który musi być kontrolowany, również mało przydatny jest digitalny wskaźnik szybkościomierza w milach i jak ustawić go w km/h. Moze ktoś zna sposób jak to dziadostwo ustawić ? Mialem wcześniej B4 i B5 i była tam funkcja temperatury oleju i aż wierzyć się nie chce ze nie ma jej w B6. Myślę ze forumowicze pomogą a możne ja jestem ślepy. Bardzo uważnie przeczytałem ten watek i albo nikt nie zwrócił uwagi na brak wskaźnika temp oleju albo ja jestem nienormalny.Posiadam wersje MFA bez + i duperele ze światłami mało mnie zajmują ale temperatura oleju bardzo.Proszę o pomoc
  3. Od krótkiego czasu jestem posiadaczem Paszczaka 1.9 TDI Variant z silnikiem BLS Comfortline a więc trochę lepiej niż Trendline i jestem zawiedziony działaniem MFA.Jakoś nie mogę znaleźć wskaźnika temperatury oleju a to bardzo ważny parametr który musi być kontrolowany, również mało przydatny jest digitalny wskaźnik szybkościomierza w milach i jak ustawić go w km/h. Moze ktoś zna sposób jak to dziadostwo ustawić ? Mialem wcześniej B4 i B5 i była tam funkcja temperatury oleju i aż wierzyć się nie chce ze nie ma jej w B6. Myślę ze forumowicze pomogą a możne ja jestem ślepy.
  4. Mam takiego samego paska z podobnym przebiegiem (143 000 )i na takie pytanie czy się opłaca odpowiedz jest tylko jedna opłaca się. Autko nie do poznania,tylko musisz trafić na fachowców którzy zrobią to z głową.Mi Robert (Tune-Up)zrobił bardzo bezpieczny mod z 114 KM do 139 KM oraz z 278 Nm do 306 Nm i jestem bardzo zadowolony.Wykres z hamowni zamieściłem w innym wątku Z całą odpowiedzialnością mogę ci polecić ekipę Tune Up
  5. Wczoraj panowie z Tune-Up zawirusowali mojego paska i na specjale życzenie mod jest bezpieczny i bez żadnych szaleństw. Super ekipa ,autko kręci całkowicie inaczej tak jakby ktoś bagażnik rozładował i dzięki za wira oraz szczególne tanks Krystianowi za fachowy przegląd , wymianę płynów oraz rozrządu.Sporo ciekawych rzeczy się dowiedziałem i przyznać trzeba że w temacie TDI to prawdziwa kopalnia wiedzy i fachowości , prawdziwy kozak zresztą .Dzięki jeszcze raz Oto wykresik i mod zrobiony przez Roberta a resztę oceńcie sami :dobrze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności