Bajer Zgłoś #421 Napisano 18 Kwietnia 2013 (edytowane) Siema, kilka wykresów mojego dupowozu. Pasacior AVF, rok modelowy 2001, czyli jeszcze na pompkach AA (wcześniejsze AL). Na dziś 322 tyś przelotu, chociaż kto wie który raz? Pompki z datą 2000r więc od zawsze w tym aucie. Wykresu serii nie mam, jednak coś koło 135ps było. Od razu po zakupie klamota program bo TDI bez chipsa nie działa. Coś słabo......zero dymu. Reszta dość przyzwoicie, pewnie pompki słabe. Pompki wyrwane i do myjki ultradźwiękowej, nowe gumki ,przy okazji drugi tandem bo podciśnienie słabe. Duża poprawa. Szczególnie moment przy 2000obr - 385Nm. I tak jedziło z półtora roku. Potem jak to bywa turbo zdechło a że po warsztacie walało się po kątach GTB17 to adaptacja. Nastepnie rozkminka z IC - chinol w przód, ale jako że passek jest z 2001 to ma z prawej strony chłodnice paliwa mocno przeszkadzającą przy przejściu z rurami i do tematu trzeba było podejść inaczej (niż wszyscy). Chłodnice paliwa przenieść na przód a w to miejsce intercooler z 2.5tdi z allegro za 125zł razem z nadmuchem Wszystko poskładane, wstepne strojenie i kreski jakoś tak bez szału. Na drodze turbo budzi się bardzo szybko aż wpada w surge. Klika spraw przejrzanych i wałek rozrządu wytarty dość poważnie. Pod stołem leżał drugi, też nie ideał ale dużo lepszy. Odrazu efekt. Ale teraz zaczęło przepuszczać sprzęgło wkońcu 320tyś. Jako że dwumas nie protestował zostawiłem stary, najwyżej będę rwał skrzynie jeszcze raz. Tarcza poszła do obicia. Docisk fabrycznie w AVF do 2002r jest taki sam jak 2.5TDI więc też został stary bo mocny. Po 2002r zastosowali docisk z samoregulacją SAC, nastepna rzecz do popsucia. Drobne korekty w sofcie i faktyczny koniec pompek. Wydech jest totalnie seryjny więc i cichy, jedynie kata sprzedałem na skup i za te kase kupie rure z której wyspawa sie dałnpajp :marecek Wszystko jest zrobione tak żeby wyglądało i działało jak seria. EGR , klapa gasząca są i działają. Filtr powietrza orginał, rura ssąca orginał, wszystkie osłony orginał. Chcę jeszcze popracować nad dolnym zakresem obrotów, lubię mocny dół. Co do zużycia paliwa. Dużo jeżdźę drogami szybkiego ruchu. Dzienny przebieg to min 70km z czego 60 to obwodnica 3miasta. Raczej na spokojnie 120-130 - tempomat. Średnie zużycie nie wzrosło. Nadal ok. 6L. Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez Bajer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #422 Napisano 19 Kwietnia 2013 Siema, kilka wykresów mojego dupowozu. Pasacior AVF, rok modelowy 2001, czyli jeszcze na pompkach AA (wcześniejsze AL). Na dziś 322 tyś przelotu, chociaż kto wie który raz? Pompki z datą 2000r więc od zawsze w tym aucie. Wykresu serii nie mam, jednak coś koło 135ps było. Od razu po zakupie klamota program bo TDI bez chipsa nie działa.[ATTACH=CONFIG]100697[/ATTACH] Coś słabo......zero dymu. Reszta dość przyzwoicie, pewnie pompki słabe. Pompki wyrwane i do myjki ultradźwiękowej, nowe gumki ,przy okazji drugi tandem bo podciśnienie słabe. [ATTACH=CONFIG]100698[/ATTACH] Duża poprawa. Szczególnie moment przy 2000obr - 385Nm. I tak jedziło z półtora roku. Potem jak to bywa turbo zdechło a że po warsztacie walało się po kątach GTB17 to adaptacja. Nastepnie rozkminka z IC - chinol w przód, ale jako że passek jest z 2001 to ma z prawej strony chłodnice paliwa mocno przeszkadzającą przy przejściu z rurami [ATTACH=CONFIG]100699[/ATTACH] i do tematu trzeba było podejść inaczej (niż wszyscy). Chłodnice paliwa przenieść na przód a w to miejsce intercooler z 2.5tdi z allegro za 125zł razem z nadmuchem [ATTACH=CONFIG]100700[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]100701[/ATTACH] Wszystko poskładane, wstepne strojenie i kreski jakoś tak bez szału. [ATTACH=CONFIG]100704[/ATTACH] Na drodze turbo budzi się bardzo szybko aż wpada w surge. Klika spraw przejrzanych i wałek rozrządu wytarty dość poważnie. Pod stołem leżał drugi, też nie ideał ale dużo lepszy. Odrazu efekt. [ATTACH=CONFIG]100702[/ATTACH] Ale teraz zaczęło przepuszczać sprzęgło wkońcu 320tyś. Jako że dwumas nie protestował zostawiłem stary, najwyżej będę rwał skrzynie jeszcze raz. Tarcza poszła do obicia. Docisk fabrycznie w AVF do 2002r jest taki sam jak 2.5TDI więc też został stary bo mocny. Po 2002r zastosowali docisk z samoregulacją SAC, nastepna rzecz do popsucia. Drobne korekty w sofcie i faktyczny koniec pompek. [ATTACH=CONFIG]100703[/ATTACH] Wydech jest totalnie seryjny więc i cichy, jedynie kata sprzedałem na skup i za te kase kupie rure z której wyspawa sie dałnpajp :marecek Wszystko jest zrobione tak żeby wyglądało i działało jak seria. EGR , klapa gasząca są i działają. Filtr powietrza orginał, rura ssąca orginał, wszystkie osłony orginał. Chcę jeszcze popracować nad dolnym zakresem obrotów, lubię mocny dół. Co do zużycia paliwa. Dużo jeżdźę drogami szybkiego ruchu. Dzienny przebieg to min 70km z czego 60 to obwodnica 3miasta. Raczej na spokojnie 120-130 - tempomat. Średnie zużycie nie wzrosło. Nadal ok. 6L. no tak....założę się krystian że to ty...jak sie pracuje w Tune Up to se można modzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #423 Napisano 19 Kwietnia 2013 widziałem autko na podnośniku w czasie montażu GTB17 chyba największe NM na forum .. ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #424 Napisano 19 Kwietnia 2013 no tak....założę się krystian że to ty A siemanko. Przyznam się szczerze że Twoja wizyta u nas zmobilizowała mnie do poskładania gratów w kupe. Tak że w zasadzie.... Dzieki chyba największe NM na forum .. ?? Niut musi być........bez niuta nie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #425 Napisano 25 Kwietnia 2013 Niut musi być........bez niuta nie działa. takie pytanie widzę że twój(mój zresztą także) max. moment obrotowy trwa dość krótko w jaki sposób można go wydłużyć?(chyba wsadzę sobie skrzynie 6 gang DQS) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remczar Zgłoś #426 Napisano 30 Kwietnia 2013 Witam, mojego Paska posiadam ok tydzien, ale juz w dzien zakupu wiedzialem, ze idzie na program Po przeczytaniu wielu opinii w internecie i na forum postanowilem pojechac do EcuProject. Wczoraj zostala przeprowadzona operacja i na zalaczonych fotkach mozna zobaczyc wyniki. Ogolnie Pan Daniel stwierdzil, ze takiego okazu jeszcze nie mieli i jest to ich rekordzista jesli chodzi o wynik w tym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #427 Napisano 11 Maja 2013 Bajer,ten ostatni wynik coś mało realny,zwłaszcza z takimi stratami.O ile wszystkie inne na poziomie,to ten bardzo zastanawiający,zwłaszcza pod kątem strat.Mógłbyś wyjaśnić,dlaczego są one tak duże? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #428 Napisano 13 Maja 2013 Ktoś jeszcze chce o spalaniu tu napisać ?? Mam nadzieje że już nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bajer Zgłoś #429 Napisano 14 Maja 2013 Bajer,ten ostatni wynik coś mało realny,zwłaszcza z takimi stratami.O ile wszystkie inne na poziomie,to ten bardzo zastanawiający,zwłaszcza pod kątem strat.Mógłbyś wyjaśnić,dlaczego są one tak duże? Ostatni byl robiony na 6 biegu, pozoztale na 5. Wykresy sa wklejone z dodatkowymi info. Tam znajdziesz ze roznica vmax to 50 km/h. Ot cala tajemnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
str8ballin Zgłoś #430 Napisano 27 Maja 2013 dzisiejszy virus mojego tiptronica proszę oceńcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nestro 09 Zgłoś #431 Napisano 24 Czerwca 2013 a to wykres mój co prawda zrobiony w zeszłym roku ale za bardzo sie nim nie chwaliłem jak myślicie ? dodam ze był zmieniany FMIC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #432 Napisano 17 Sierpnia 2013 (edytowane) Jakby ktoś chciał sobie zbudować mocnego diesla to mam taki przepis który jest ogólnie znany ale napiszę >1.9 TDI AWX > pomowtryski AL > turbo GTB1756VK > FMIC "chińczyk" > sprzęgło 240mm ( 2.0 tdi 170hp - Audi- samonastawne SAC) > wydech 2,5 cala na jednym, końcowym oryginalnym tłumiku. > EGR zaspawany - jednak sam zawór pozostał ze względu na klapę gaszącą. > przepływka wywalona. dawka ustawiona po ciśnieniu doładowania. Wynik: 205KM / 467NM Auto tylko hamowane w firmie z wykresu. Program made by Daron. Edytowane 17 Sierpnia 2013 przez mnichu dopisałem jedną rzecz ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #433 Napisano 17 Sierpnia 2013 słabe .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #434 Napisano 20 Sierpnia 2013 moje kreski by soft tuning klodzko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rosa Zgłoś #435 Napisano 20 Sierpnia 2013 ciekawy jestem ile by wypluło na GTB 2260 ... 250/500 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nestro 09 Zgłoś #436 Napisano 22 Września 2013 ciekawe czy ktoś w 1.9 tdi przekroczy 3jke z przodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #437 Napisano 27 Września 2013 ciekawe czy ktoś w 1.9 tdi przekroczy 3jke z przodu chyba nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #438 Napisano 27 Września 2013 Kutfa jakie czasy. Kiedyś 180 robiło wrażenie po programie. Teraz te TDI do prawdziwe dziki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Byku21 Zgłoś #439 Napisano 27 Września 2013 Nie jedno auto ma już 300+ w 1,9TDI http://www.klubseatibiza.pl/forum/wykresy/leon-tdi-4x4-315km-507nm-t52117.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #440 Napisano 27 Września 2013 Musisz być zalogowanym użytkownikiem, żeby przeglądać ten dział. Nie chce mi się konta zakładać żeby tylko jeden post przeczytać..... może ktoś wkleić szczegóły modyfikacji silnika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach