rafek_hon Zgłoś #381 Napisano 18 Grudnia 2012 I ja cuś dodam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #382 Napisano 18 Grudnia 2012 I ja cuś dodam hmm Padająca turbina lub przepływomierz ? ale może się mylę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafek_hon Zgłoś #383 Napisano 18 Grudnia 2012 Przeplywka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregk Zgłoś #384 Napisano 21 Grudnia 2012 A co myślicie o tym BKC 105KM+G60 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LADA Zgłoś #385 Napisano 10 Stycznia 2013 (edytowane) awx ,brd/caha ,ba/al ,porting glowicy i dolotow pod uszczelke,19 row oil cooler , 2,5 przelot, fmic ...reszta w moim temacie pozder Edytowane 13 Stycznia 2013 przez LADA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #386 Napisano 18 Stycznia 2013 Czy w moim virusiku coś ktoś by z Was zmienił??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #387 Napisano 18 Stycznia 2013 Co myślicie o tym wykresie Jakie modyfikacje w silniku ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KriSSo Zgłoś #388 Napisano 19 Stycznia 2013 Co myślicie o tym wykresie ta górka( Nm) przy 1900 będzie poprawiona Pozdrawiam Górka przy 1900 to moment zadziałania hamulca hamowni, to nie trzeba nic poprawiać. Popraw lepiej górkę przy 2600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #389 Napisano 20 Stycznia 2013 A o moim "wykresiku" nikt z Was nic nie napisze??? Please :placzka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #390 Napisano 22 Stycznia 2013 Witam Proszę o analizę wykresu po chiptuning BMW e46 2.0 D http://www.tinypic.pl/ya4xymzsx4rn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leon666 Zgłoś #391 Napisano 6 Lutego 2013 (edytowane) Passat B5 AFN Tłumiki przelot,kat out ,egr out, dawka 3.6mg Seria 127KM 265NM mod Masters Tuning 150KM 300NM przy 1.1Bara. Po krótkiej konsultacji zalożenie wtrysków 216mm miało by pokazać na hamowni 160KM Wykres poniżej Edytowane 6 Lutego 2013 przez leon666 błąd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tedass Zgłoś #392 Napisano 7 Lutego 2013 Witam. Mam 1.8T AEB z 98 r. z przebiegiem 290 tys (z tego 170 na LPG). Wydawało mi się, że zamiast 150 ma jakieś 110 KM. Nie czułem specjalnie mocy - zrobiłem kilka testów przyspieszenia do 100km/h i zawsze wychodziło mi w okolicach 11-11,5 s. Dzisiaj gość w Brodnicy zrobił mi test na hamowni i wyszło 147 KM i 205 nm. Tak to wygląda: CO MYŚLICIE O WYKRESIE? CZY TE 11,5 s do 100 km/h to adekwatny wynika do wykresu. Brzęczy mi w katalizatorze i w sobotę zamierzam go opróżnić. Czy może to coś zmienić????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #393 Napisano 8 Lutego 2013 Witam , mój passat po wymianie turbiny na BRD i założeniu FMICa 550x140x65 rurki 51mm, przed tym zabiegiem po samym chipie prawie 150km (wykres nr.2 robiony około 3 lat temu), po tym zabiegu 170km (wykres nr.1). Mamy pytanie odnośnie tak słabego dołu , czy to normalka , przy tej turbinie i większym intercoolerze? Koledzy pisali ,że właśnie dół staje się słaby, ale pisali również ,że na takim zestawie można wyciągnąć około 200km. Chip tuner robił ze trzy podejści i powiedział ,że to jest maks , co może wyciśnąć i sam się zastanawiał czy auto w 100% sprawne , czy taka charakterystyka przy tej turbinie i FMIC'u. Co powiecie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #394 Napisano 9 Lutego 2013 Koledzy pisali ,że właśnie dół staje się słaby, ale pisali również ,że na takim zestawie można wyciągnąć około 200km. Pisali też że żeby uzyskać te 200 koni trzeba mieć czym podlać a w Twoim ATJ wtryski są za mało wydajne . Jeżeli chodzi o BRD to loteria jedna wstaje ładnie wcześnie druga nie . Twoja wstaje słabo nawet jak na ATJ A tuner to najpierw powinien sprawdzić czy auto jest sprawne a potem robić program a nie się zastanawiać po wszystkim czy jest napewno sprawne bo wynik słaby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ovca Zgłoś #395 Napisano 9 Lutego 2013 Pisali też że żeby uzyskać te 200 koni trzeba mieć czym podlać a w Twoim ATJ wtryski są za mało wydajne . Jeżeli chodzi o BRD to loteria jedna wstaje ładnie wcześnie druga nie . Twoja wstaje słabo nawet jak na ATJ A tuner to najpierw powinien sprawdzić czy auto jest sprawne a potem robić program a nie się zastanawiać po wszystkim czy jest napewno sprawne bo wynik słaby No właśnie, pisali, że bez wymiany wtrysków ale ok. Nie chodzi mi tutaj o te 200km, bo to co mam mi wystarczy tylko o ten słaby dół czy mozna coś z tym zrobić ? Odnośnie pracy tunera: To ,po pierwszej próbie na hamowni wypowiedział się że nie jest w 100% pewien czy to auto jest sprawne, ale z drugiej strony nie umie odpowiedzieć bo być może na takiej turbinie i z takim FMIC tak się będzie zachowywał. I co ja miałem od niego więcej wymagać ? Dlatego kieruje pytanie do Was czy jest to sygnał ,że coś nie jest w 100% sprawne i można by spróbować to wymienić by było lepiej, czy raczej "ta turbina tak ma" i jeżdzić dalej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #396 Napisano 11 Lutego 2013 (edytowane) mój wykres - Edytowane 11 Lutego 2013 przez Dodi79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bercik1 Zgłoś #397 Napisano 20 Lutego 2013 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us czyż to nie lekka przesada z tym momentem? powiedzcie mi jeszcze co to jest to "przełożenie" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #398 Napisano 21 Lutego 2013 czyż to nie lekka przesada z tym momentem? 365Nm przy 2000 obr :ocochodzi a co to za usterka turbiny ? i dlaczego program robiony skoro turbo nie domaga ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bercik1 Zgłoś #399 Napisano 22 Lutego 2013 Własnie po to wrzuciłem ten wykres żeby ktoś kto ma o tym pojecie sie wypowiedział na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #400 Napisano 22 Lutego 2013 a co tu się wypowiadać auto nie jest sprawne najpierw należy znaleść usterke usunąć a dopiero potem robić program Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach