Jump to content

tedass

  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

About tedass

  • Birthday 10/30/1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wąbrzeźno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. No to jednak lewy zewnętrzny nie trafiony. Buczy nadal:-(
  2. Cześć. Mnie w Touranie męczy to samo. Słychać buczenie przy przyspieszaniu, od 3 do 6 biegu. Dźwięk faktycznie trafnie opisany jak po najechaniu na linię, trochę może bardziej chrobotanie. I oczywiście bardziej po wzniesieniu auta. Odstawiłem samochód do mechanika. Miał mi zrobić przeguby. Zamiast tego wymienił mi jakieś łożysko oporowe. Pokazywał mi i fatycznie szurało. Kupił nowe za 280 zł w serwisie. Auto jest o niebo cichsze, ale...............nie o to mi chodziło. Mechanik powiedział, że przeguby są ok i nie mogą mieć związku z moim problemem. Odebrałem auto i nadal buczy przy przyspieszaniu:( To co myślicie? Zacząć od lewego zewnętrznego????????????
  3. Dzięki:) - - - - - aktualizacja - - - - - Dzięki:)
  4. Cześć. Mam problem z hamulcami - Passat 1998 r. 1.8T. Przebieg 350 tys, z tego ja ze 150 tys km. Jak go kupiłem to przód miał bicie. Dwa razy wymieniałem tarcze i klocki, z dwa razy dałem je do przetoczenia. I zawsze to samo. Pojeżdżę z miesiąc i znowu biją. Mechanik za każdym razem mówi, że ostre hamowanie i chłodzenie. Średnio mi ta odpowiedź pasuje. Nie pamiętam zestawień kupowanych tarcz i klocków, ale tarcze raz były TRW a raz ABE. Czy coś może powodować częste krzywienie się tarcz. Czy po prostu spróbować kupić markowe??? THX
  5. Właśnie jestem przy lekturze co do tarcz i klocków i skłaniam się w kierunku zimmermann. Dobry wybór???
  6. Niestety problem powrócił. Wymiana gum jednak nic nie dała. Chyba kupię tarcze i klocki ATE. Może to pomoże:(
  7. Wymieniłem gumy, przetoczyłem tarcze. Na razie czuje jakieś mikro drgania, ale to może od tego, że tarcza toczona już 2 razy i klocki nie wymienione. Obserwuje i jak za miesiąc nie zacznie bić to znaczy, że to były faktycznie te gumy, pozdrawiam
  8. Czy można to zrobić samemu czy potrzeba jakiegoś konkretnego sprzętu?
  9. Ciekawe czy mnie to też dotyczy bo problem mam taki: Od dwóch lat walczę z drżeniem kierownicy przy hamowaniu. Wygląda to tak że drżało. Kupiłem nowe tarcze, było ok, ale po przejechaniu około 3 tys. km znowu drży. Toczenie tarcz, drżenia brak, a po 3 tys. m znowu lata. Kolejne tarcze, drżenia brak i po 2 tys. znowu drży. Potem 2 toczenia pierwszych i drugich tarcz a efekt zawsze ok na 2-3 tys. km. Pilnie potrzebuje pomocy bo nie wiem czy kupować zestawy naprawcze czy nowe tarcze i klocki jakieś drogie. Komplety, które kupowałem to TRW i jakieś belgijskie. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
  10. tedass

    instalacja do 1.8T

    Ja ponawiam pytanie. CO mogło się przestawić po wymianie wtryskiwaczy, że teraz mam problemy z odpalaniem zimnego silnika. Wtryskiwacze chyba z grubsza wyregulowałem. Jazda ok, wolne obroty ok, mapa też wygląda przyzwoicie. Ale co mogło się stać z odpalaniem. Muszę kręcić z dwa razy i przy drugim razie jakoś tak niemrawo wkręca się na obroty.
  11. tedass

    instalacja do 1.8T

    W związku z ty co wczoraj napisałem dzisiaj zauważyłem dwa problemy: 1. Ciężko odpalał z zimnego silnika (temp. z garażu 10stC). Przy drugim kręceniu wszedł na bardzo wolne obroty (jakieś 500-600), chwycił i zaczął chodzić normalnie. 2. Na LPG od razu po przełączeniu, do rozgrzania się silnika gdzieś do 60 stC, trochę szarpał (burczał). Tak jakby chciał się przełączyć, ale nie do końca mógł. Wrażenie jakby miał trochę ręczny zaciągnięty. Po rozgrzaniu silnika oba problemy znikają. MAcie jakiś pomysł?????
  12. tedass

    instalacja do 1.8T

    Co do starych, to od lipca ubiegłego roku (średnio 2000 km miesięcznie w cyklu: 30% miasto, 70% trasa, ale raczej nieekonomiczna) - lato-jesień średnio 11,5-13 l/100 km - zima średnio 10,5-11 l/100 km (ale PB98 około 80 zł/400 zł LPG)
  13. tedass

    instalacja do 1.8T

    Mam od pół roku B5 1.8t AEB z przebiegiem na gazie jakieś 160 tys. km (w sumie prawie 300 tys.). Od wczoraj się bawiłem z wtryskami - miałem Magic Jet a założyłem zielone H2000 (pierwsza robota przy gazie bo wcześniej były diesle). Stare miały ok. 90 tys przebiegu - szarpały i zamulały. Po założeniu nowych zrobiłem ich test i korekty (Diego G3), kilka jazd próbnych (najpierw szarpało od 4000 obr.) do zebrania map i chodzą bez porównania do poprzednich. Cieszę się z efektu i włanoręcznej roboty - gazownicy, z których pomocy dotychczas korzystałem nawet na trasę nie wyjeżdzali - nie wspominając o mapach. Mapa wygląda prawie ok - jeszcze kilka prób i myślę, że uda mi się osiągnąć prawidłową. Ciekawe jak jeszcze wyjdzie spalanie???
  14. Też planuje wyciąć kata i wstawić strumienicę. Mam tylko pytanie: mój kat brzęczy - pewnie jet w środku wszystko oberwane - czy mimo to mogę spróbować go sprzedać bo mechanik delikatnie mi sugeruje, że już go nikt nie weźmie bo pewnie w nim już nic nie ma?????????????/
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy