Skocz do zawartości
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Rekomendowane odpowiedzi

I ja cuś dodam

 

hmm Padająca turbina lub przepływomierz ? ale może się mylę :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o tym

BKC 105KM+G60

 

1aadfc34170efed7.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Soft tuning kłodzko lada.jpg awx ,brd/caha ,ba/al ,porting glowicy i dolotow pod uszczelke,19 row oil cooler , 2,5 przelot, fmic ...reszta w moim temacie

pozder

Edytowane przez LADA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w moim virusiku coś ktoś by z Was zmienił???

7bbaf006f5cbee7dm.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co myślicie o tym wykresie

 

Jakie modyfikacje w silniku ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co myślicie o tym wykresie ta górka( Nm) przy 1900 będzie poprawiona

Pozdrawiam

Górka przy 1900 to moment zadziałania hamulca hamowni, to nie trzeba nic poprawiać. Popraw lepiej górkę przy 2600

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A o moim "wykresiku" nikt z Was nic nie napisze??? Please :placzka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat B5 AFN

 

Tłumiki przelot,kat out ,egr out, dawka 3.6mg

 

Seria 127KM 265NM

 

mod Masters Tuning 150KM 300NM przy 1.1Bara. Po krótkiej konsultacji zalożenie wtrysków 216mm miało by pokazać na hamowni 160KM

 

Wykres poniżej

wykresafn.jpg

Edytowane przez leon666
błąd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam 1.8T AEB z 98 r. z przebiegiem 290 tys (z tego 170 na LPG). Wydawało mi się, że zamiast 150 ma jakieś 110 KM. Nie czułem specjalnie mocy - zrobiłem kilka testów przyspieszenia do 100km/h i zawsze wychodziło mi w okolicach 11-11,5 s. Dzisiaj gość w Brodnicy zrobił mi test na hamowni i wyszło 147 KM i 205 nm.

Tak to wygląda:

2013-02-07_18-46-29_655.jpg

 

CO MYŚLICIE O WYKRESIE?

CZY TE 11,5 s do 100 km/h to adekwatny wynika do wykresu.

 

Brzęczy mi w katalizatorze i w sobotę zamierzam go opróżnić. Czy może to coś zmienić?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mój passat po wymianie turbiny na BRD i założeniu FMICa 550x140x65 rurki 51mm, przed tym zabiegiem po samym chipie prawie 150km (wykres nr.2 robiony około 3 lat temu), po tym zabiegu 170km (wykres nr.1).

 

Mamy pytanie odnośnie tak słabego dołu , czy to normalka , przy tej turbinie i większym intercoolerze?

Koledzy pisali ,że właśnie dół staje się słaby, ale pisali również ,że na takim zestawie można wyciągnąć około 200km.

 

Chip tuner robił ze trzy podejści i powiedział ,że to jest maks , co może wyciśnąć i sam się zastanawiał czy auto w 100% sprawne , czy taka charakterystyka przy tej turbinie i FMIC'u.

 

Co powiecie?

scan0005.jpg

scan0006.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy pisali ,że właśnie dół staje się słaby, ale pisali również ,że na takim zestawie można wyciągnąć około 200km.

 

 

Pisali też że żeby uzyskać te 200 koni trzeba mieć czym podlać ;)

a w Twoim ATJ wtryski są za mało wydajne .

 

Jeżeli chodzi o BRD to loteria jedna wstaje ładnie wcześnie druga nie .

 

Twoja wstaje słabo nawet jak na ATJ

 

A tuner to najpierw powinien sprawdzić czy auto jest sprawne a potem robić program

a nie się zastanawiać po wszystkim czy jest napewno sprawne bo wynik słaby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisali też że żeby uzyskać te 200 koni trzeba mieć czym podlać ;)

a w Twoim ATJ wtryski są za mało wydajne .

 

Jeżeli chodzi o BRD to loteria jedna wstaje ładnie wcześnie druga nie .

 

Twoja wstaje słabo nawet jak na ATJ

 

A tuner to najpierw powinien sprawdzić czy auto jest sprawne a potem robić program

a nie się zastanawiać po wszystkim czy jest napewno sprawne bo wynik słaby

 

No właśnie, pisali, że bez wymiany wtrysków ale ok. Nie chodzi mi tutaj o te 200km, bo to co mam mi wystarczy tylko o ten słaby dół czy mozna coś z tym zrobić ?

 

Odnośnie pracy tunera: To ,po pierwszej próbie na hamowni wypowiedział się że nie jest w 100% pewien czy to auto jest sprawne, ale z drugiej strony nie umie odpowiedzieć bo być może na takiej turbinie i z takim FMIC tak się będzie zachowywał. I co ja miałem od niego więcej wymagać ?

Dlatego kieruje pytanie do Was czy jest to sygnał ,że coś nie jest w 100% sprawne i można by spróbować to wymienić by było lepiej, czy raczej "ta turbina tak ma" i jeżdzić dalej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mój wykres - Wykres 2.jpg

wykres2y.jpg

Edytowane przez Dodi79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sdc10917s.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

sdc10919s.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

czyż to nie lekka przesada z tym momentem? powiedzcie mi jeszcze co to jest to "przełożenie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyż to nie lekka przesada z tym momentem?

 

365Nm przy 2000 obr :ocochodzi

 

a co to za usterka turbiny ?

i dlaczego program robiony skoro turbo nie domaga ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie po to wrzuciłem ten wykres żeby ktoś kto ma o tym pojecie sie wypowiedział na ten temat :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co tu się wypowiadać auto nie jest sprawne

najpierw należy znaleść usterke usunąć a dopiero potem robić program

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności