Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam zawsze odpowietrzam hamulce jak w kazdym innych aucie, odkręcam odpowietrzniki czekam aż płyn się sam przepompuje dolewając nowego co jakiś czas. Bez żadnych urządzeń.

 

bez pompowania ? tylko samo przepuszczenie płynu ?

przy takim odpowietrzaniu jak piszesz wyżej nie podejdzie powietrze wyżej w układ ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pomóżcie bo mi już ręce opadają przeczytałem juz 100 tematów ze 200 for i dalej nic wiec tak pasek 2,8 4x4 variant w automacie robi mi takie chopsztosy ,jak hamuje to auto strasznie nurkuje przodem jak pedał wcisnę przed hamowaniem kilka razy autko hamuje równo bez nurkowania ,poza tym trzymam nogę na hamulcu to pedał powoli opada i różnie nieraz po kilku wciśnięciach raz hamuje jakby na wszystkie koła a raz tylko przodem .powiem tylko tarcze wymienione jakieś 2 mies x4 klocki ,płyn wymieniany podciśnieniem i przy tym zabiegu hehe został wymieniony zbiorniczek bo pękł sprawdzone wszystkie podciśnienia wężyki wkładam już 3 pompę z 4 serwo , zmieniłem koła na zimowe żarowki nawet zapach i dalej nic jak hamował tak hamuje dalej już mam dość co z tymi heblami bo mi juz brakuje chęci kasy i nerwów ,już nikt zemną nie chce jeżdzić bo przy hamowaniu trzepią łbami jak manekiny przy crash testach sorki jak coś napisałem nie zrozumiale lub bez sensu 14 godz, w pracy robi swoje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co bylo grzebane przy zaciskach ?

czy kiedykolwiek wcześniej byla taka sytuacja ze w układzie nie bylo plynu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prowadnice pracują w jarzmie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co bylo grzebane przy zaciskach ?

czy kiedykolwiek wcześniej byla taka sytuacja ze w układzie nie bylo plynu ?

a cha nie dodałem ze tylne zaciski sa nowe wymienione przez właściciela zagranica jest wpis w książce serwisowej wymieniane w 2012 jakies 30 tyś temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prowadnice pracują w jarzmie?

wszystko jest okwszędzie nowe gumki przesmarowane itd

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Sa źle odpowietrzone

płyn był wymieniany jak zauważyłeś w 1 poście podciśnieniem niepotrzeba odpowietrzenia ale dla ścisłości tez poszłem tm tropem i sprawdziłem wszędzie leci płyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi akurat to mozesz takie rzeczy tłumaczyc

jezeli zaciski byly wymieniane na nowe to sa zle odpowietrzone

tego nie da sie odpowietrzyc standardowym sposobem gdy zacisk jest na jarzmie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mi akurat to mozesz takie rzeczy tłumaczyc

jezeli zaciski byly wymieniane na nowe to sa zle odpowietrzone

tego nie da sie odpowietrzyc standardowym sposobem gdy zacisk jest na jarzmie

a jaki jest nie standardowy sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

693 45 66 99

Zadzwoń do mnie jutro to Ci powiem co robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kolego, ja też mogę zadzwonić ? bo mnie ciekawość żre straszna ,mam podobny problem tylko tyle że w A3 w passacie na szczęście nie .A może napisz po prostu tutaj to więcej osób skorzysta ,chyba że to jakaś straszna tajemnica .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tajemnica zadna ale wystarczy zadzwonic

bo pisania jest troche

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś lubi sam grzebać przy autach i nie szkoda mu ok 130 zł to polecam zaopatrzyć się w pompkę wytwarzającą podciśnienie i ciśnienie.

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&string=pompka+podci%C5%9Bnieniowa+ci%C5%9Bnieniowa&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=seng-v6-2-default-1106

 

4818139451.jpg

 

Odpowietrzanie układu hamulcowego z pompką to kilka minut i to w pojedynkę. Trzy razy rozszczelniałem cały układ hamulcowy, raz zaciski przód, raz tył, raz przewody przód. Robiłem pełną regeneracją wszystkich zacisków hamulcowych w swoim Passacie, wszystkie gumki i tłoczki nowe, dodatkowo nowe przewody hamulcowe elastyczne z przodu. Za każdym razem odpowietrzenie to bajka, przez odpowietrznik pompka podciśnieniowo wysysa powietrze z układu. Poza układem hamulcowym nada się jeszcze do sprawdzania układu podciśnień (turbina itd itp).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czasu do czasu zauważam w swoim aucie zjawisko słabego hamowania przy wolnej jeździe, zauważalne najczęściej przy wyjeżdzaniu tyłem z miejsca parkingowego, ale ostatnio zdarzyło się to również przy wyjeżdzaniu przodem. W trakcie normalnej jazdy wszystko jest w porządku. Ktoś wie o co może chodzić?

Edytowane przez rainman777
Przeniesiony reg. pkt. 2.1.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od czasu do czasu zauważam w swoim aucie zjawisko słabego hamowania przy wolnej jeździe, zauważalne najczęściej przy wyjeżdzaniu tyłem z miejsca parkingowego, ale ostatnio zdarzyło się to również przy wyjeżdzaniu przodem. W trakcie normalnej jazdy wszystko jest w porządku. Ktoś wie o co może chodzić?

 

Na początek warto sprawdzić podciśnienie może wężyk gdzieś jest uszkodzony. A auto po za tym jedzie normalnie, nie straciło trochę na mocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienie słabe miałem to samo w B5 i mi moc tracił co jakiś czas. Serwo, pompa vacum, przewody podciśnienia do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie było tak że pedał hamulca był różnej twardości, niezależnie od tego w jakim to było momencie, winny był króciec wychodzący z pompy vacum, znalazłem na forum sposób aby cały króciec wsadzić w gruby wąż i skręcić opaskami, problemu więcej już nie było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi, wydaje mi się, że spadek mocy nie występuje, problem jest tylko z hamulcami.

Da radę samodzielnie sprawdzić to podciśnienie? W jaki sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź mocowanie zacisku do jarzma .Często dolny sworzeń się zapieka i zacisk nie ma możliwości się przesuwania .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jako że moderator zamknął mój temat z uwagi jako ten już istnieje podpinam się pod ten temat z problemem przednich hamulców iż biorą na połowę klocków.

 

Po zakupie natychmiast wymieniłem tarcze i klocki na nowe. Lecz przód hamuje połową klocków.

Tarcze były przetaczane, zaciski smarowane i efekt jest bez zmian taki jak na zdjęciach:

 

attachment.php?attachmentid=130730&d=1428509044

attachment.php?attachmentid=130731&d=1428509064

 

także już zdegustowany metodami naprawczymi "mechaników" zapytam sie was, w czym tkwi problem?

 

edit// poradzono mi sprawdzić prowadnice, gumki prowadnic i tłoczek. czy ktoś ma jeszcze jakieś uwagi abym przy najbliższej wizycie w warsztacie załatwił ten problem raz na zawsze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności