Skocz do zawartości

DoubleJabolG

  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O DoubleJabolG

  • Urodziny 21.10.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nowe Skórowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, radio zamówione, może jutro bd to również zdam relacje... EDIT Radio już jest, różnica jest, zauważalna, przepraszam słyszalna, głośniki grają czysto przy dużej głośności, i wydobywa się z nich o wiele więcej basu, poprzednio zaczynały pierdziec jak przesadziłem z podbiciem a teraz basuja, więc radio faktycznie ma więcej mocy, jestem zadowolony, usatysfakcjonowany szczególnie tym że nie bd potrzeba wzmacniacza... Pzdr.
  2. A więc czekam na relacje. Patrzę dzisiaj oferty z radiami i tak wstępnie mogę Powiedzieć że kenwood bynajmniej te wyższej klasy w większości moc wyjściowa ma 4x30w pioniera 4x22 lub nawet widziałem 4x20 JVC 4x22 a sony w instrukcjami do nowych modeli nie wspomina nawet o mocy wyjściowej a jedynie o mocy maksymalnej, nieładnie, nie powiem, zainteresował mnie ten pionier nawet jedynie ze względu na wygląd plus dosyć Przyjazne a zarazem rozbudowane menu. Myślę że Twoja opinia zdecyduje czy wybiorę pioniera czy też jakiegoś kenwood'a.
  3. Serio? Tylko 28W na kanał? Aż 6w więcej, ale super power, wpadła mi w ręce instrukcja od mojego Poprzedniego radia które Sprzedałem razem z autem, kenwood w3044, gdzie kumple mówili że fajnie gra i też miałem wrażenie że daje rade względem Poprzedniego. Patrzę a tam 4x30w w rms i nie było żadnej mowy o super mocy. Już się napalalem na pioniera, ale widzę że to kolejny chwyt marketingowy, szukam dalej, może ktoś może polecić radio które dysponuje przynajmniej tymi 30w w rms? Najwyżej kupuje kenwood ale z USB, podobne do tamtego....
  4. chodzi o radio PIONEER DEH-4800FD o mocy 4x100w, czy bd słyszalna i wystarczająca Różnica w mocy na głośnikach Pomiędzy takim a standardowym 4x50w
  5. Głośniki założone, teraz pytanie o radio, moje stare już nie Bardo chce czytać płyty, a do tego nie domaga w zasilenie nowych głośników, więc moje pytanie, kupić normalne radio o standardowej mocy i do tego wzmacniacz czy zdecydować się może na pioniera 4x100w, Widziałem że mają 2 modele, co możecie polecić? Może taki pionier ma z 50w w rms to powinien dać chyba radę...?
  6. Zdecydowałem się na Gms 1968 zapłaciłem razem z dystansami mdf 299zł, najbardziej zadowala kickbass ale jakość dźwięku względem oryginału mogę ocenić zdecydowanie na plus, ale przy dużej głośności słychać że radiu brakuje mocy żeby je napędzic, przestaje czysto grać myślę że na wzmacniaczu zagrałyby lepiej. Ale dla mnie tyle wystarczy, chciałem żeby nie grały gorzej od fabryki, a grają nawet lepiej, a więc polecam.
  7. Niby wszystko jasne, ale wolę się poradzić was. Przednie głośniki a szczególnie jeden się wypierdzial, czas na zmianę, chciałem wymienić 4 i założyć np magnat albo Pioneer, ale po tym co czytam boję się że bd grać gorzej od oryginału, a dla mnie najważniejsze aby głośniki grały przynajmniej tak jak oryginał nie gorzej. Głośniki bezpośrednio pod radio z wyjściem 4x50w. Widzę że zamiast 4 lepiej kupić konkretne 2, więc co? Helix Gms? Hertz raczej pod wzmacniacz, więc odpada, czy niepotrzebnie się martwię i taki magnat czy pionier zagra jak fabryka? Na tyle są jakieś noname, grają czysto ale brakuje im basu, porównując do oryginału.
  8. Ok, dzieki, ale i tak sa sprzeczne informacje z jednych zrodel podpasuja skrzynie wymienione w moim poscie wyzej, z innych jak np tabela 2s strony temu podaje juz inne skrzynie... A wiec zbyt wiele to nie wyjasniles... I nie spinaj sie tak bo to nie forum pbc. Pozdr
  9. I przyszla kolej na mnie, skrzynia szumiala od jakiegos czasu, a teraz zaczelo juz cos stukac... Passat jak w avatarze, 1.9, silnik avf, skrzynia ktora jest obecnie zainstalowana wg wlepy to FRK, ciezko w mojej okolicy o taka sama, wg info w temacie powinna pasowac ELP, GVS, HHQ, no i wlasnie FRK i ELN ale to niby to samo, ponoc pasuje tez od passata z silnikiem 2.5, ale jakie to oznaczenie? Rozumiem ze w zaleznosci od oznaczenia te skrzynie maja inne przelozenia, co polecacie? Moze ktos mnie podkierowac na cala rozpiske przelozen albo, najlepiej predkosci jakie sa osiagane... Poleccie cos dobrego. W przypadku frk nie narzekalem zarowno na predkosci jak i spalanie. Moze cos nie doczytalem, co polecacie, i czym roznia sie te skrzynie 6 biegowe, pozdrawiam.
  10. U mnie było tak że pedał hamulca był różnej twardości, niezależnie od tego w jakim to było momencie, winny był króciec wychodzący z pompy vacum, znalazłem na forum sposób aby cały króciec wsadzić w gruby wąż i skręcić opaskami, problemu więcej już nie było...
  11. Nie tak dawno ubywał mi płyn winny był wąż za pompą vacum, i problem pojawił się znowu, wiadomo pierwsze o czym się pomyśli to UPG, bo wycieku nie widać a płynu ubywa. Chyba godzinę obserwowałem silnik... ale znalazłem, winny jest króciec albo oring pod nim za silnikiem. Króciec nr: 038 121 133A Uszczelka to 037 121 688 ? byłby to oring 50x3.15 ??? Mam nadzieje że jest to wina tylko tego oringu, ale tam takie dojście że ciężko powiedzieć, jedna śruba- dość dobre dojście ale druga, , do tego ten płyn tak się skrapla jakby było tam jakieś pęknięcie. Możliwe w tym miejscu? Plastik bym się zgodził, z alu też ktoś miał taki problem?
  12. Temat bardzo ciekawy. Z tego co mi wiadomo jest to czujnik temperatury paliwa. Znalazłem coś takiego, wiadomo wszystko jest oh i ah, a jak w rzeczywistości, może ktoś testował i może dać znać jak to faktycznie wygląda i jak to sie przekłada na eksploatacje silnika w czasie... http://archiwum.allegro.pl/oferta/chip-box-pd-vw-passat-b5-1-9-tdi-105-115-130km-i4700029805.html http://www.jur-pol.eu/index.php?p9,chip-box-pd-dwu-kanalowy-do-aut-na-pompowtryskach Dokładna zasada działania nie jest mi znana ale ciężko uwierzyć aby sterując temperaturą paliwa można zmniejszyć zużycie paliwa i podnieść moc. Albo jedno albo drugie, tak mi się wydaje. Może komputer nie będzie pokazywał właściwej wartości spalania a rzeczywisty pobór paliwa ujawni się dopiero przy dystrybutorze? Wiadomo, lepiej jechać do fachowców, zrobić wszystko tak jak trzeba, wtedy nie musimy się martwić że coś się nam stanie z motorem, ale warto wiedzieć jak to działa, tak dla potomnych Mi 130km wystarcza do normalnej jazdy, nie powiem przeszła mi myśl o boxie przez chwile, ale... będzie chciałem dobrze a wyszło jak zawsze
  13. te +110 i +90 to w dużej części chwyt marketingowy bo te 110 i 90 procent więcej światła zazwyczaj jest w określonym miejscu na drodze a nie że ona świeci o wiele lepiej. Trzeba zwracać uwagę aby było 55w to wszystko będzie allright. Słyszałem też opinie że warto zwracać uwagę czy żarówka ma filtr UV, w przypadku gdy nie ma ponoć nawet taka 55w żarówka jest w stanie wypalić nam odbłyśnik.
  14. Z mojego doświadczenia: extreme white BOSMA- ładne białe światło, auto prezentowało się nieźle, ale w deszczową noc... MASAKRA! (zwykły odbłyśnik) exclusive fire BOSMA- światło żółte, klosz lampy mienił się w zółto zielono-czerwone barwy, wygląd lampy średni, ale jazda nocą nawet w największe ulewy nie była już straszna. Widoczność ekstra! (zwykły odbłyśnik) pure white BOSMA- młodszy brat extreme white, 2 lata jeździłem na nich w 3bg i byłem zadowolony, w deszczu traciły na widoczności ale dawały rade, do tego białe światło, prezencja bardzo ładna (soczewka) blue laser BOSMA- młodszy brat exclusive fire, w aucie siedziały całe 10 min, w soczewce FL w ogóle nie dawały rady, dziwna barwa światła, która bynajmniej mi nie odpowiadała, mało co widziałem (soczewka) night braker unlimited OSRAM- barwa zółta, światło żółte, lepsze światło od bosmy pure white, ale szczerze to nie powala moja opinie dotyczącą OSRAMÓW potraktowałbym jednak z przymrużeniem oka ponieważ zdecydowałem się na nie ze względu na spore pogorszenie świateł w moim pasku, po braku poprawy po zmianie z bosmy na osrama będzie akcja reanimacja. czeka mnie polerka kloszy (troche zmatowiały przez ostatni rok) a nowe odbłyśniki soczewek już czekają na wolne moce przerobowe
  15. Pytanie odnośnie modułu komfortu, czy robiliście kodowanie modułu po zmianie na 4el szyby, w tej chwili mam błąd 01044 (35-00--) niewłaściwe kodowanie przy próbie przekodowania pojawił się błąd 01359(27-10)oraz 00929(27-10), powróciłem do poprzedniego kodowania, jest tylko błąd 01044 zamek i szyby działają jak należy, :doh kodowanie w tej chwili: 00067
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności