Skocz do zawartości

viator

  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O viator

  • Urodziny 06.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No wiec u siebie mam OBS 525 010 B, ale podobno taki z G na końcu też powinien pasować. Ten z pierwszwego zdjęcia to 012 525 010 B, czyli zakładam, że nie pasuje. Tak z czystej ciekawości, czy ktoś jest w stanie stwierdzic jaka jest różnica między nimi i do jakich samochodów były/są stosowane?
  2. W pewnym momencie zaczęła mi się świecić kontrolka od ESP wraz z komunikatem ESP fault. Serwis (nie ASO) stwierdził, iż każdorazowo po zmianie przepala się bezpiecznik napędu na cztery koła i podejrzewają moduł sterujący Haldexem. Zestaw naprawczy tego modułu (OBS 598 554 A) to, bagatela, 4800PLN. Zasugerowano mi kupno całego tylnego mostu (używanego rzecz jasna) celem podmiany, no i tutaj zaczynają się schody, bo co prawda trochę tych mostów na allegro jest, ale na pierwszy rzut oka różnią się pompą wstępnego ładowania (chyba). Czy ktoś jest w stanie stwierdzić czy się różnią te dwa dyfry i który będzie odpowiedni do 3.2 z 2009 roku?
  3. Może ktoś z uprawnieniami mógłby zmienić tytuł wątku? Dotyczy on kontrolki świec żarowych, a nie silnika.
  4. Mam problem z fotochromatycznym/ściemnianym lusterkiem bocznym (od strony kierowcy rzecz jasna). Czasami działa poprawnie, czasami ściemnia się bardzo symbolicznie, a w chwili obecnej nie ściemnia się w ogóle. Lusterko wsteczne działa poprawnie, tzn. ściemnia się w odpowiednim stopniu. Jak zdiagnozować lusterko boczne? Co mogło się zepsuć? W sumie nie sprawdziłem czy działa podgrzewanie, zrobię to dzisiaj, ale może ktoś ma jakiś pomysł/miał ten problem?
  5. Aczkolwiek nie zawsze są dwa, ja mam Webasto i tylko jeden akumulator, ten w bagażniku. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  6. Dzięki za rady, chociaż szukam sposobu bez odkręcania drzwi, jak już mam odkręcać to wolę wymienić ten zawias niż się z nim bawić. Zarówno poprzednio jak i teraz szlag trafił ostatnią rolkę, której nie da rady ruszyć w inny sposób niż drzwiami... No ale może tak właśnie popróbuję, choć poprzednim razem nic to nie dało. A u Ciebie z którą rolką był problem?
  7. Czy tylko ja mam problemy z rolkami zawiasów drzwi przednich? Najpierw ostatnia rolka przestała się obracać w drzwiach kierowcy, wymieniłem na używany zawias z allegro, bo nowy jest masakrycznie drogi, oczywiści jeszcze trzeba go polakierować, a teraz widzę że to samo dzieje się w drzwiach pasażera. Jest to tak żenujące, że aż brak mi słów, żeby po sześciu latach pierwszy zawias był do wymiany... Może ma ktoś jakiś patent jak rozruszać te rolki? Próbowałem poprzednio z WD40, płynem hamulcowym, ale nic nie pomogło.
  8. Po naciśnięciu popatrz jeszcze na FIS, powinien się wyświetlić włączany tryb.
  9. Można to naprawić, ja wkleiłem ząbki z blaszki na poxipol, pewnie na zawsze nie wystarczy, ale też z drugiej strony jak często jest potrzeba żeby z nich korzystać. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. Jest możliwość regulacji na boki, natomiast może nie działać z powodu wyłamanych zębów w trybikach (patrz jeden z moich wcześniejszych postów w tym temacie). Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  11. Drugie zdanie jest nieprawdziwe. DSG nie zachowuje się dokładnie jak automat, co widać przy bardzo powolnych manewrach na wzniesieniach z bonusem w postaci nierówności terenu. Prawdziwy automat nie powinien dopuszczać do staczania się auta, co w DSG się dzieje.
  12. Bartek, dzięki za sugestie, pokombinuję. Robert, tak, mam webasto fabryczne. Jakieś podejrzenia w związku z tym? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  13. Dzisiaj po raz kolejny doświadczyłem niepokojącego zjawiska. Rano, po zejściu do auta, okazało się że prądu brak, zupełnie - nie reaguje rzecz jasna na pilota, nie świeci się dioda alarmu. Zdarzyło mi się to już wcześniej, więc na 99% byłem pewien, że problem nie tkwi w rozładowanym akumulatorze. Trochę pokiwałem autem za relingi, pokopałem w opony, licząc że coś zacznie stykać, ale nic z tego. 15 minut później okazało się, że ni stąd ni zowąd, prąd wrócił. Zegar wskazywał kilka minut po północy, spalanie, średnia prędkość i reszta zresetowane, radio również. Tak jakby ktoś odpiął klemę, po czym w pewnym momencie wpiął ponownie. Czy ktoś ma jakikolwiek pomysł co może być nie tak? Gdzie można szukać przyczyny? Klemy siedzą na akumulatorze bardzo pewnie, nie ruszają się, więc chyba są w porządku. Dodam, że akumulator mam w bagażniku, zatem pewnie jest całkiem długi kabel, który mógł ulec uszkodzeniu gdzieś po drodze. Którędy idzie ten kabel? Zakładam, że dostęp do niego jest od wewnątrz auta? Jak już wspomniałem, to nie był pierwszy raz, doświadczyłem tego w zeszłym roku, również zimą. Zdarzyło się chyba dwa razy i od tamtego czasu spokój, aż do dziś Wszelkie sugestie, nawet najbardziej od czapy mile widziane.
  14. Dokładnie te zwraca wyszukiwarka po wybraniu opon 235/45 R17. Czy któryś z forumowiczów korzystał z łańcuchów przy takich oponach? Albo przy jakichkolwiek innych na felgach 17 cali?
  15. Czyli na felgi, na których mam 235 nie założę opon 205, zgadza się? Zatem jak rozumiem na opony 235/45 R17 mogę założyć łańcuchy przeznaczone na taki rozmiar? Na stronie Pewaga wyszukiwarka znajduje model na takie rozmiary.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności