Zeski Zgłoś #21 Napisano 11 Maja 2012 Tak, mam czerwony LCD. No ładnie następna rzecz, która padła w moim passacie. Lipa jakaś. Orientujesz się czy można taki wyświetlacz osobno dostać i w jakich cenach one chodzą? Dzięki za odpowiedź kolego Bimbasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #22 Napisano 11 Maja 2012 Miałem i ja i jeszcze ktoś z forum podobny problem. Istota tkwiła w szybkości zakładania klemy. Ten ktoś musiał założyć ją szybko aby wyświetlacz świecił prawidłowo. U mnie jest odwrotnie - muszę zakładać powoli, z iskrzeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zeski Zgłoś #23 Napisano 11 Maja 2012 Miałem i ja i jeszcze ktoś z forum podobny problem.Istota tkwiła w szybkości zakładania klemy. Ten ktoś musiał założyć ją szybko aby wyświetlacz świecił prawidłowo. U mnie jest odwrotnie - muszę zakładać powoli, z iskrzeniem. I co naprawiło się... ciekawe. Jutro sam spróbuje i dam znać o rezultacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #24 Napisano 11 Maja 2012 Zakładam powoli i jest ok, tamtem zakłada szybko i też ma ok... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zeski Zgłoś #25 Napisano 12 Maja 2012 Zakładam powoli i jest ok, tamtem zakłada szybko i też ma ok... Dzięki Kolego Pikopiko, zadziałało jak pisałeś, u mnie trzeba szybko zakładać klemę bez iskrzenia. A już myślałem że wyświetlacz mam do wymiany. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #26 Napisano 12 Maja 2012 Zakładam powoli i jest ok, tamtem zakłada szybko i też ma ok... Dzięki Kolego Pikopiko, zadziałało jak pisałeś, u mnie trzeba szybko zakładać klemę bez iskrzenia. A już myślałem że wyświetlacz mam do wymiany. Jeszcze raz dzięki. co za patent z tą klemą, najważniejsze że działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #27 Napisano 12 Maja 2012 Nie ma to jak polska myśl techniczna!! No i kolega pół wyświetlacza ma zaoszczędzone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #28 Napisano 21 Lipca 2012 jak je odczytać, a następnie zakodować? jak połączysz się przez VCDS z zegarami to na tym glownym oknie masz cos takiego jak Soft. Coding, to jest właśnie aktualne kodowanie danego modułu. Zapisz je sobie na kartce (z tych ori zegarów), później połącz się z tymi nowymi zegarami (na wszelki wypadek zapisz też na kartce kodowanie tych zegarów), weź Coding (Kodowanie) i wpisz tam zapisane na kartce kodowanie ori zegarów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko32167 Zgłoś #29 Napisano 21 Lipca 2012 nie moge sobie jedynie teraz przypomnieć czy trzeba zmienić kodowanie odnośnie wskazań mile na km. Wsadziłem licznik europejski wiec odrazu mam kilometry. Sprawdzę w przyszłym tygodniu co napisałeś i odpowiem o wynikach. Błedy sprawdzałem na CDiF2 wiec musze dorwać VCDS aby zmienić kodowanie licznika. Jak wyłączyć skanowanie niskiego cisnienia oleju czy po tym kodowaniu będzie wszystko w porządku. Nie chce mi się szukać na schematach podłączenia czujnika oleju chociaz u mnie jest nie podłączony. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko32167 Zgłoś #30 Napisano 14 Października 2012 Witam. Dawno nie siedziałem wiec potwierdzę, że wymiana licznika polega na wyjęciu starego z milami i włożeniu nowego z kilometrami. Jak jest w opisach czytami kodowanie ze starego licznika i wpisujemy je do nowego licznika i odrazu gasną kontrolki od ABS i ESP. U nie obyło się bez kodowania czyjników. Wszystko odrazu działąło. Następnie w VCDS w liczniku w adaptacji wyłączamy skanowanie czujnika oleju wiec już się nie pojawia i mamy wszystko zrobione i możemy cieszyć się licznikiem z kilometrami. Dziekuje za porady i Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #31 Napisano 15 Października 2012 Kolego bo nie do końca skumałem, dlaczego wyłączyłeś skanowanie czujnika ciśnienia oleju, nie ma go w FSI? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #32 Napisano 15 Października 2012 u mnie jest i działa !!!! to jest róznie z tymi modelami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #33 Napisano 15 Października 2012 Kuwa to.jak to.jest.jak mi się z***** pompa oleju to nie zapali się kontrolka ciśnienia oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko32167 Zgłoś #34 Napisano 20 Października 2012 Moja wersja samochodu TFSI jest amerykańska i pewnie w ameryce nie potrzebują czujnika oleju. Fizycznie czujnik oleju jest w misce olejowej, ale niestety nie podłączony. Na chwilę obecną nie mam czasu bawić się i szukać schematu aby podłaczyć czujnik oleju. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #35 Napisano 15 Lipca 2015 Witam znajomy ma Skode Superb 2.0Tdi 170hp 2010r w ktorej mechanik spalił mu zegary, z racji tego że posiadam ODISa i VCDSa to poprosił mnie abym mu zakodował nowe zegary, lecz nie bardzo wiem jak się do tego zabrać? Czy do nowo zakupionych zegarów sprzedawca musi mu dać PIN? tak aby po podłączeniu ich do auta można było się do nich zalogować za pomocą tego pinu? Jak zczytać pin immo? Wydaje mi się że te auto jest objęte ochroną komponentów i bez kodowania online się nie obejdzie? Którym programem lepiej kodować te zegary? Dzięki wielkie za wskazówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #36 Napisano 15 Lipca 2015 Witam znajomy ma Skode Superb 2.0Tdi 170hp 2010r w ktorej mechanik spalił mu zegary, z racji tego że posiadam ODISa i VCDSa to poprosił mnie abym mu zakodował nowe zegary, lecz nie bardzo wiem jak się do tego zabrać? Czy do nowo zakupionych zegarów sprzedawca musi mu dać PIN? tak aby po podłączeniu ich do auta można było się do nich zalogować za pomocą tego pinu? Jak zczytać pin immo? Wydaje mi się że te auto jest objęte ochroną komponentów i bez kodowania online się nie obejdzie? Którym programem lepiej kodować te zegary? Dzięki wielkie za wskazówki. Ani ODIS ani VCDS nic nie poradzą do adaptacji Licznika PIN - nawet jak zapłacisz za jego odczytanie bedziesz sobie mógł ...hmm.... wiesz gdzie ulokować Kodowanie to nie to o czym mowisz , to zrobisz VCDS-em ale i bez kodowania odpalisz jak licznik dopasowany Jezeli stary licznik jest totalnie zgon to tylko ASO Cie ratuje o ile nowy licznik jest legal, bo to zrobią bez rycia sterownika jak stary licznik włącza się chocby , to idzie to zrobic juz mając tylko liczniki Ochrona komponentów to nie ten rocznik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RedBool Zgłoś #37 Napisano 15 Lipca 2015 Nie widzialem auta na oczy, znajomy przez tel twierdzi że skoda normalnie odpala i jeździ, niby coś grzebali przy pompie paliwa i mu spalili coś tam że teraz np nie pokazuje kilometrów, wskaźnik paliwa nie działa itd Jakiego typu immo w ogóle siedzi w tym aucie? Jeżeli stary licznik działa w jakimś tam stopniu to jak zaadaptować (dopasować) nowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #38 Napisano 16 Lipca 2015 Jeżeli stary licznik działa w jakimś tam stopniu to jak zaadaptować (dopasować) nowy? Posiadać odpowiedni sprzęt i przerzucić Security Blocks ze starego do nowego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tadek12 Zgłoś #39 Napisano 14 Marca 2022 W dniu 25.03.2012 o 13:22, kwitecki napisał: ozi1985 napisał: Panowie pytanie - czy ktos bylby w stanie pomoc mi przeprowadzic adaptacje licznika w b6? najprościej mówiąć musisz zrobić tak: 1 - podpiąć oryginalny licznik, podłączyć się do niego komputerem i zapisać sobie na kartce wartość kodowania (coding), 2- zmieniasz licznik, 3 - podłączasz się komputerem do nowego licznika i zmieniasz wartość coding na tą którą zapisałeś wcześniej na kartce i powinno być w liczniku aktywne tylko to co masz zainstalowane w aucie. VCDS'em nie jesteś w stanie zmienić przebiegu ani nr VIN który jest zapisany w zegarach. Poza tym wszystko będzie śmigać. Więc jeśli cyt. "...VCDS'em nie jesteś w stanie zmienić przebiegu ani nr VIN który jest zapisany w zegarach. Poza tym wszystko będzie śmigać...." To nasówa się pytanie - ODIS-em można zmienić VIN i stan licznika - czy to rozwiąże problem ostataecznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach