Skocz do zawartości
Gość Malek25

Adaptacja innego licznika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Malek25

Witam mam kilka pytan co do licznika w nowym pasku. Moj jest z usa i chcialem wymienic licznik na europejski. Koszt uzywanego to okolo 400 zl i 400 ustawienie przebiegu jaki byl w starym . Dzwonilem do kilku znajomych i jedni mowia ze mozna wsadzic inny licznik i nie bedzie zadengo problemu, drudzy zas ze samochod nawet nie od pal i pod zadnym pozorem nie podlaczac innego licznika. Wiem na pewno jedno ze w tych modelach nie ma w licznikach imobilajzera wiec mysle sobie ze moze byc w tym troche prawdy ze nie bedzie problemu z innym licznikiem. Prosze o jakies rady. Moze ktos juz to robil. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASO mu pomoze jak kupi fabrycznie nowa szafe za 1800zl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25

A moze jest ktos na tym forum z okolic olsztyna lub gdanska kto potrafi takie cuda robic pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezdzicie drogim autem a szkoda wam jest wydac 100 zł na paliwo ? nie rozumie tego . Zrobie to z kodowaniem w godzine.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25

sluchaj nie chodzi tu a kase ale o czas droga do lodzi i z powrotem to kilka dogzin w jedna strone, to najwiekszy problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Malek25

Witam nowy licznik zamontowany ale to nie koniec zabawy. Kupilem licznik od auta europejskiego. Problem polega na tym ze licznik ktory kupilem ma funkcje OIL SENSOR WORKSHOP czego nie było w oryginalnym liczniku. Oczywiscie czujnika tez w moim autku nie ma, widocznie w wersjach na rynek amerykański takiego czujnika nie zakładali.Gość ktory mi go kodował powiedział ze nie da sie tego w żaden sposób wyłaczyć czy ktoś wie czy to faktycznie niemożliwe??. Może można zrobić jakiś obwód który oszuka kompa i nie bedzie pokazywał że go brakuje. Dodam jeszcze ze nowy licznik jest z listopada 2006 roku a oryginalny z maja wiec modelowo juz 2007 rok jesli sie dobrze orientuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche z innej beczki :

Czy mając zwykły licznik bez kompa jest możliwość zamontowania innego tak aby cieszyć się komputerem pokładowym .

Model 2007 trendline

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest taka możliwość, musisz dołożyć też dodatkowo manetkę z przyciskami albo kierownicę z multifuncją ale to jest juz znacznie droższe rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Saito jeżeli Matsil ma rację, to powinieneś zamknąć się w 1000zł z licznikiem, kierownicą multifunkcyjną, wiązkami i modułem (używki). Jednak wydaje mi się, że możesz mieć problem, bo skoro nie ma komputera w liczniku, to wiązka może być niekompletna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wszystkie paski B6 maja manetki lub kierownice multi (nic nie musisz przerabiac jak w modelu B5). Kupujesz licznik z duzym komputerem kodujesz vagiem i działa.:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz komputera to nie masz manetki do kompa, multifunkcyjna kiera tez nei jest standardem tylko jest w opcji.

Edytowane przez Wazzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie ma ani manetki ani kierownicy multi.

Generalnie mam problem tego typu że stale napotykam na jakies niepodłączone kostki ,kable itp.

Mam wrażenie że po przyjeżdzie do Polski okrojono go maksymalnie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pytanie - czy ktos bylby w stanie pomoc mi przeprowadzic adaptacje licznika w b6? Zmienialem licznik z 1/2 fis na pelen i z tego co sie orientuje trzeba przeprowadzic adaptacje. Sprzet jakim dysponuje to VCDS 10.64.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pytanie - czy ktos bylby w stanie pomoc mi przeprowadzic adaptacje licznika w b6?
najprościej mówiąć musisz zrobić tak: 1 - podpiąć oryginalny licznik, podłączyć się do niego komputerem i zapisać sobie na kartce wartość kodowania (coding), 2- zmieniasz licznik, 3 - podłączasz się komputerem do nowego licznika i zmieniasz wartość coding na tą którą zapisałeś wcześniej na kartce i powinno być w liczniku aktywne tylko to co masz zainstalowane w aucie. VCDS'em nie jesteś w stanie zmienić przebiegu ani nr VIN który jest zapisany w zegarach. Poza tym wszystko będzie śmigać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jestem nowy na forum i nie mogę zakładać tematów, także wybaczcie mi że doklejam się do tego tematu.

Jakiś czas temu odłączałem aku w celu likwidacji błedu (dot. ham ręcznego) i po ponownym podłączeniu okazało się że na wyświetlaczu (tym między zegarami) padło mi podświetlenie samych liter (widać litery jakby były wygaszone w stosunku do tła). Problem jest w tym że litery są słabo widoczne w dzień. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? (myślałem że to może bezpiecznik ale nie wiem który)

 

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Jestem nowy na forum i nie mogę zakładać tematów, także wybaczcie mi że doklejam się do tego tematu.

Jakiś czas temu odłączałem aku w celu likwidacji błedu (dot. ham ręcznego) i po ponownym podłączeniu okazało się że na wyświetlaczu (tym między zegarami) padło mi podświetlenie samych liter (widać litery jakby były wygaszone w stosunku do tła). Problem jest w tym że litery są słabo widoczne w dzień. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? (myślałem że to może bezpiecznik ale nie wiem który)

 

Z góry dzięki za pomoc

 

a kolega przypadkiem nie ściemnił podświetlania zegarów, pokrętło koło ręcznego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie Kolego. Jak ściemnię to nie widać nic nawet w nocy. Na rozjaśnionym widać litery ale tylko jak jest ciemno. Tak jakby pod samymi literami nie było podświetlenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie Kolego. Jak ściemnię to nie widać nic nawet w nocy. Na rozjaśnionym widać litery ale tylko jak jest ciemno. Tak jakby pod samymi literami nie było podświetlenia.

 

Jakbyś był bliżej to można by przełożyć inne zegary i sprawdzić, mam takie z anglika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakbyś był bliżej to można by przełożyć inne zegary i sprawdzić, mam takie z anglika.

 

dzięki Kolego...trzeba szukać dalej. Chyba przejrzę wszystkie bezpieczniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego zeski, masz czerwony licznik? Jak tak to one lubia padac wlasnie w nich LCD. Nie ma zadnego bezpiecznika do LCD licznika. Jak masz na max przekrecone podswietlenie i jest ciemno na LCD to raczej padl. Wymiana licznika lub LCD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności