Skocz do zawartości
zuse

nowe TURBO nowy set up 200KM i 410Nm

Rekomendowane odpowiedzi

PD "al" 1000zl (sprzedalem swoje seryjne za 1000zl)+koszta robocizny, dolot+FEMIC jakies 1500zl (robocizna wlasna)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pogratulowac wyników dobrze że są heble od s4 :D

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak juz ogarne paska chetnie mozemy sie kiedys spradzic przy okazji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kto patrzy na koszta.. jak moc sięga 200KM.. to wtedy zapominasz o $$$$$$ a widzisz banan na twarzy... :) Rob555 Ja się nie długo również odezwę..:) Tylko sprzęgło ogarnę..:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdyby nie uszy...otwor gebowy mialbym dookola glowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ladnie... a powiedz zuse jakiej wielkosci jest twoj FMIC? chodzi o wymiary samego rdzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do Zuse, czy patrzysz w ogóle na zużycie paliwa, czy masz to w dupie? Ja co prawda ma 115-ke zrobioną u chłopaków w Dynosofcie Wrocław na 169 KM i 379 Nm z turbiną od BRD na seryjnych pompkach od ATJ + FMIC i z dołu ten samochód w porównaniu do turbiny seryjnej, jak dla mnie to nie jedzie i żre paliwo, a od 2200 obr zap-la. Chodzi mi o to, czy u ciebie też jest duże zużycie paliwa, aby Paska rozbujać? Dołączam wykres.

Mi bardziej zależy, aby z dołu Pasek się wyrywał w przód i mało jadł, więc sprzedaję turbinę od BRD, a w jej miejsce, jak sprzedam obecną, wstawię od BRE 140 KM, Audi A4 i A6 2006-2008 r..

vw_passat_hamo_dynosoft_brd.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TAK...czasem patrze :)

generalnie: tempomat 110 km/h, 5.2 l/100km

 

Jesli chcesz aby autko Ci sie z dolu dobrze zbieralo to ...www.radzikowski.pl + TOYO R888 lub YOKOHAMA Advan lub FALKEN Azenis i kilka jeszcze fajnych oponek :)

 

chlopie zajedziesz sprzeglo...naasmierc !!

Seryjne wytrzymuje max 390-400Nm tak przy 2500-3000 obr/min

Poza tym, autka "OSKI" dopiero pokazuja kły tak od 3 biegu. Z dolu nie ma co sie wogole podniecac.

Edytowane przez zuse

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chlopie zajedziesz sprzeglo...naasmierc !!

A czemu to?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czemu to?

 

Serio pytasz?

Może i jestem lalikiem ale wydaje mi się, że przy tak niskich obrotach i dużym momencie sprzęgło nie wytrzyma, będzie się ślizgać i spalisz..

A poza tym będzie problem z trakcją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czemu to?

 

...moze najpierw troszke teorii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak by auto ci ciaglo z dolu to bys po pierwsze nienadazyl zmieniac biegow co w dieslu i tak jest uciazliwe a po drugie chcialbym zobaczyc ciebie przy wyprzedzaniu bo w polowie manewru juz by ci sie autko niechcialo zbierac a po trzecie jak ci zalezy na spalaniu to kup sobie 90 KM tdi to bedziesz zadowolony ,jezeli sie myle to niech mnie ktos poprawi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, spoko. Zależy, kto o jakich obrotach z dołu myśli i o jakim momencie obr.. Nie chodzi mi o to aby przy 1800 obr/min mieć 350 Nm, zdaje sobie z tego sprawę, jakie były by tego skutki, ciołkiem nie jestem. Na poprzednim badziewnym programie miałem 300-305 Nm przy 1800 obr, ale na seryjnej turbinie.

Jeśli chodzi o spalnie i moc to chcę pójść na kompromis i wolę mieć trochę mniej mocy i niutków, i tym sposobem żeby był mniej paliwożerny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wkladając większe turbo zapomnij o jeździe w dolnym zakresie obrotów ... zakatujesz szybko sprzegło i turbine jeżeli program będzie napisany pod ten styl jazdy. Nie ma w tym przypadku kompromisu, większe turbo wkłada się by jeździć szybko i dynamicznie dlatego max moment jest przeniesiony w wyższe partie obrotów ... w innym wypadku nie rozumiem tej modyfikacji i lepiej pozostać przy mniejszym turbo i lekkim programie. Wtedy to będzie jeździło ładnie w dolnym zakresie obrotów, max moment też będzie dostępny szybciej i to będzie w sam raz kanapowiec do jazdy w niedziele do Geant na zakupy. Nie spodziewaj sie spalania na poziomie silnika TDI 110 AFN bo to nie realne w silniku z PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wkladając większe turbo zapomnij o jeździe w dolnym zakresie obrotów ... zakatujesz szybko sprzegło i turbine jeżeli program będzie napisany pod ten styl jazdy. Nie ma w tym przypadku kompromisu, większe turbo wkłada się by jeździć szybko i dynamicznie dlatego max moment jest przeniesiony w wyższe partie obrotów ... w innym wypadku nie rozumiem tej modyfikacji i lepiej pozostać przy mniejszym turbo i lekkim programie. Wtedy to będzie jeździło ładnie w dolnym zakresie obrotów, max moment też będzie dostępny szybciej i to będzie w sam raz kanapowiec do jazdy w niedziele do Geant na zakupy. Nie spodziewaj sie spalania na poziomie silnika TDI 110 AFN bo to nie realne w silniku z PD.

No ale przecież kolega pisał, że teraz ma większe turbo od BRD i właśnie je sprzedaje, bo chce założyć mniejsze, czyli wszystko się zgadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ahh jak pieknie sie to czyta :)

 

juz postanowilem. zajade do tune-up juz niedlugo i troche zlotowek u nich zostawie :)

 

pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostateczny wyglad mocy i momentu w moim BYDLĄTKU:D

wykres hamownia.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczylismy na ciut wiecej ale trzeba jasno powiedziec....bez zmiany kolektora przekroczyc granice 200KM jest bardzo ciezko i juz jest dym. Tutaj mimo ze czesci zimna znacznie wieksza a i w goracej wiekszy wirnik siedzi to mala "****" ze tak sie wyraze blokuje wymiane powietrza. Mimo doladowania na wysokim poziomie KM oczekiwanych brak.

Jedynie co moge na duzy plus stwierdzic to ta turbina dol ma naprawde swietny..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość marewel
Mi bardziej zależy, aby z dołu Pasek się wyrywał w przód i mało jadł, więc sprzedaję turbinę od BRD

 

Ta turbina jest wstanie napompować 1.5bar przy 2tys/obr wiec wystarczy zmienić program na oszczędny i masz po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...po zdjeciu zbednych kagancow :mad:

262.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności