zuse Zgłoś #21 Napisano 17 Marca 2009 PD "al" 1000zl (sprzedalem swoje seryjne za 1000zl)+koszta robocizny, dolot+FEMIC jakies 1500zl (robocizna wlasna) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #22 Napisano 17 Marca 2009 pogratulowac wyników dobrze że są heble od s4 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remik83 Zgłoś #23 Napisano 18 Marca 2009 jak juz ogarne paska chetnie mozemy sie kiedys spradzic przy okazji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal102 Zgłoś #24 Napisano 22 Marca 2009 Kto patrzy na koszta.. jak moc sięga 200KM.. to wtedy zapominasz o $$$$$$ a widzisz banan na twarzy... Rob555 Ja się nie długo również odezwę.. Tylko sprzęgło ogarnę.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #25 Napisano 22 Marca 2009 gdyby nie uszy...otwor gebowy mialbym dookola glowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #26 Napisano 26 Maja 2009 ladnie... a powiedz zuse jakiej wielkosci jest twoj FMIC? chodzi o wymiary samego rdzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #27 Napisano 27 Maja 2009 Mam pytanie do Zuse, czy patrzysz w ogóle na zużycie paliwa, czy masz to w dupie? Ja co prawda ma 115-ke zrobioną u chłopaków w Dynosofcie Wrocław na 169 KM i 379 Nm z turbiną od BRD na seryjnych pompkach od ATJ + FMIC i z dołu ten samochód w porównaniu do turbiny seryjnej, jak dla mnie to nie jedzie i żre paliwo, a od 2200 obr zap-la. Chodzi mi o to, czy u ciebie też jest duże zużycie paliwa, aby Paska rozbujać? Dołączam wykres. Mi bardziej zależy, aby z dołu Pasek się wyrywał w przód i mało jadł, więc sprzedaję turbinę od BRD, a w jej miejsce, jak sprzedam obecną, wstawię od BRE 140 KM, Audi A4 i A6 2006-2008 r.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #28 Napisano 27 Maja 2009 (edytowane) TAK...czasem patrze generalnie: tempomat 110 km/h, 5.2 l/100km Jesli chcesz aby autko Ci sie z dolu dobrze zbieralo to ...www.radzikowski.pl + TOYO R888 lub YOKOHAMA Advan lub FALKEN Azenis i kilka jeszcze fajnych oponek chlopie zajedziesz sprzeglo...naasmierc !! Seryjne wytrzymuje max 390-400Nm tak przy 2500-3000 obr/min Poza tym, autka "OSKI" dopiero pokazuja kły tak od 3 biegu. Z dolu nie ma co sie wogole podniecac. Edytowane 27 Maja 2009 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #29 Napisano 27 Maja 2009 chlopie zajedziesz sprzeglo...naasmierc !! A czemu to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
IroN_87 Zgłoś #30 Napisano 27 Maja 2009 A czemu to? Serio pytasz? Może i jestem lalikiem ale wydaje mi się, że przy tak niskich obrotach i dużym momencie sprzęgło nie wytrzyma, będzie się ślizgać i spalisz.. A poza tym będzie problem z trakcją? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #31 Napisano 27 Maja 2009 A czemu to? ...moze najpierw troszke teorii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fredi1 Zgłoś #32 Napisano 27 Maja 2009 jak by auto ci ciaglo z dolu to bys po pierwsze nienadazyl zmieniac biegow co w dieslu i tak jest uciazliwe a po drugie chcialbym zobaczyc ciebie przy wyprzedzaniu bo w polowie manewru juz by ci sie autko niechcialo zbierac a po trzecie jak ci zalezy na spalaniu to kup sobie 90 KM tdi to bedziesz zadowolony ,jezeli sie myle to niech mnie ktos poprawi . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek-s Zgłoś #33 Napisano 27 Maja 2009 Spoko, spoko. Zależy, kto o jakich obrotach z dołu myśli i o jakim momencie obr.. Nie chodzi mi o to aby przy 1800 obr/min mieć 350 Nm, zdaje sobie z tego sprawę, jakie były by tego skutki, ciołkiem nie jestem. Na poprzednim badziewnym programie miałem 300-305 Nm przy 1800 obr, ale na seryjnej turbinie. Jeśli chodzi o spalnie i moc to chcę pójść na kompromis i wolę mieć trochę mniej mocy i niutków, i tym sposobem żeby był mniej paliwożerny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #34 Napisano 29 Maja 2009 Wkladając większe turbo zapomnij o jeździe w dolnym zakresie obrotów ... zakatujesz szybko sprzegło i turbine jeżeli program będzie napisany pod ten styl jazdy. Nie ma w tym przypadku kompromisu, większe turbo wkłada się by jeździć szybko i dynamicznie dlatego max moment jest przeniesiony w wyższe partie obrotów ... w innym wypadku nie rozumiem tej modyfikacji i lepiej pozostać przy mniejszym turbo i lekkim programie. Wtedy to będzie jeździło ładnie w dolnym zakresie obrotów, max moment też będzie dostępny szybciej i to będzie w sam raz kanapowiec do jazdy w niedziele do Geant na zakupy. Nie spodziewaj sie spalania na poziomie silnika TDI 110 AFN bo to nie realne w silniku z PD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaszz Zgłoś #35 Napisano 29 Maja 2009 Wkladając większe turbo zapomnij o jeździe w dolnym zakresie obrotów ... zakatujesz szybko sprzegło i turbine jeżeli program będzie napisany pod ten styl jazdy. Nie ma w tym przypadku kompromisu, większe turbo wkłada się by jeździć szybko i dynamicznie dlatego max moment jest przeniesiony w wyższe partie obrotów ... w innym wypadku nie rozumiem tej modyfikacji i lepiej pozostać przy mniejszym turbo i lekkim programie. Wtedy to będzie jeździło ładnie w dolnym zakresie obrotów, max moment też będzie dostępny szybciej i to będzie w sam raz kanapowiec do jazdy w niedziele do Geant na zakupy. Nie spodziewaj sie spalania na poziomie silnika TDI 110 AFN bo to nie realne w silniku z PD. No ale przecież kolega pisał, że teraz ma większe turbo od BRD i właśnie je sprzedaje, bo chce założyć mniejsze, czyli wszystko się zgadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zalik Zgłoś #36 Napisano 29 Maja 2009 ahh jak pieknie sie to czyta juz postanowilem. zajade do tune-up juz niedlugo i troche zlotowek u nich zostawie pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #37 Napisano 28 Lipca 2009 Ostateczny wyglad mocy i momentu w moim BYDLĄTKU:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rob555 Zgłoś #38 Napisano 28 Lipca 2009 Liczylismy na ciut wiecej ale trzeba jasno powiedziec....bez zmiany kolektora przekroczyc granice 200KM jest bardzo ciezko i juz jest dym. Tutaj mimo ze czesci zimna znacznie wieksza a i w goracej wiekszy wirnik siedzi to mala "****" ze tak sie wyraze blokuje wymiane powietrza. Mimo doladowania na wysokim poziomie KM oczekiwanych brak. Jedynie co moge na duzy plus stwierdzic to ta turbina dol ma naprawde swietny.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #39 Napisano 28 Lipca 2009 Mi bardziej zależy, aby z dołu Pasek się wyrywał w przód i mało jadł, więc sprzedaję turbinę od BRD Ta turbina jest wstanie napompować 1.5bar przy 2tys/obr wiec wystarczy zmienić program na oszczędny i masz po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #40 Napisano 28 Lipca 2009 ...po zdjeciu zbednych kagancow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach