bartekpion Zgłoś #821 Napisano 10 Maja 2011 a może ktoś z posiadaczy "B7" podać po VIN jak ma wkodowane, i jak ma się to do B5. wiem że: B6 - 3C prawdopodobnie : B5 przed liftem -3B B5 po lifcie - 3BG a B7 jak jest wkodowany? może to nam trochę rozjaśni i ustaną spory, choć dla mnie to nieudany lift... pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaxX93 Zgłoś #822 Napisano 10 Maja 2011 a dajta se spokój po prostu "nowy passat" i tyle Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #823 Napisano 10 Maja 2011 Nie mój, ale jest WVWZZZ3CZBExxxxxx Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal1980 Zgłoś #824 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) a może ktoś z posiadaczy "B7" podać po VIN jak ma wkodowane, i jak ma się to do B5. wiem że: B6 - 3C prawdopodobnie : B5 przed liftem -3B B5 po lifcie - 3BG a B7 jak jest wkodowany? może to nam trochę rozjaśni i ustaną spory, choć dla mnie to nieudany lift... pozdrawiam Passat B6 ma wewnetrzne ozanczenie 3AA. Czyli Passat B1 - Typ 32 i Typ 32A Passat B2 - Typ Typ 32B Passat B3 - Typ 35i Passat B4 - Typ 35i / 3A Passat B5 - Typ 3B Passat B5FL - Typ 3BG Passat B6 - Typ 3C Passat CC - Typ CC (nie jestem pewien) Passat B7 - Typ 3AA Edytowane 10 Maja 2011 przez Michal1980 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #825 Napisano 10 Maja 2011 Nie mój, ale jest WVWZZZ3CZBExxxxxx Czyli dalej 3C... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #826 Napisano 10 Maja 2011 Sharan też ciągle był 7M - 7M8, 7M9, 7M6 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawronik Zgłoś #827 Napisano 10 Maja 2011 (edytowane) Sharan też ciągle był 7M - 7M8, 7M9, 7M6 Bo to ciągle konstrukcyjnie był ten sam samochód - zmieniał się nieco wizualnie, ale technicznie to był ten sam samochód, co w pierwszej połowie lat '90-tych z Fordem zrobili. Dopiero teraz nowy model sharan'a (od zeszłego roku na rynku??) ma kolejne oznaczenie 7N... ---------- Post added at 23:57 ---------- Previous post was at 23:56 ---------- Czyli dalej 3C... Dokładnie Czyli dalej 3C... Można chyba zatem dyskusję o tym, czy to nowy model czy głęboki FL odłożyć ad acta... Edytowane 10 Maja 2011 przez Gawronik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #828 Napisano 11 Maja 2011 Czytacie posty ze zrozumieniem? Powyzej Michal napisał ze passat B7 ma oznaczenie 3AA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #829 Napisano 11 Maja 2011 Czytacie posty ze zrozumieniem? Powyzej Michal napisał ze passat B7 ma oznaczenie 3AA wewnętrzne oznaczenie, nie handlowe, które jest w VIN-ie. najprościej sprawdzić jak bili VIN w 3B i 3BG - jeśli takie samo , to problem z głowy i dyskusja zakończona o lifcie i nowym modelu. nawiasem mówiąc, na allegro jak kupowałem pompę paliwa jakieś 1.5 roku temu spotkałem się z oznaczeniem B7 w opisach aukcji, gdzie o B7 (obecnym) nikt nie słyszał, teraz pewnie jest B8 w opisach. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #830 Napisano 11 Maja 2011 Khehe, chyba wszystkich tych, którzy kupili B7 straszliwie gniecie to, że to jest ciągle ta sama generacja. Bo przecież każdy by chciał, żeby za ciężko wydane pieniądze dostać coś najnowsiejszego. A tu ciągle 3C... Z drugiej strony, ma to swoje plusy dodatnie. Konstrukcja jest sprawdzona i okrzepła. Wszystkie bolączki i babole konstrukcyjne zostały wyeliminowane i poprawione, wygląd trochę odświeżony. Z nowymi autami, w sensie takimi z zupełnie nowej generacji, co to dopiero wchodzą na rynek, to różnie bywa. Tak miałem w Peugeocie 407. Kupiony kilka dni po premierze i łomatkoboska... Ile on razy stał w serwisie... Po 15 razie przestałem liczyć... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawronik Zgłoś #831 Napisano 11 Maja 2011 Czytacie posty ze zrozumieniem?Powyzej Michal napisał ze passat B7 ma oznaczenie 3AA A jeszcze wyżej elmiko podał konkretny VIN. No chyba, że to jakiś "nieprawdziwy" VIN jest, bo dekoder na http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm nie rozkodowuje go prawidłowo. Choć z drugiej strony, jeżeli jest on prawdziwy i pochodzi z nowego auta, to wcale nie dziwi, że stworzony kiedyś dekoder go "nie czyta" prawidłowo... Trzeba by mieć potwierdzony prawdziwy VIN od jakiegoś posiadacza B7/B6FL. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #832 Napisano 11 Maja 2011 (edytowane) To jest prawdziwy VIN - B7 variant czarny TDI BlueMotion I jeszcze WVWZZZ3CZBPxxxxxx - limuzyna TSI, chyba czarna Edytowane 12 Maja 2011 przez elmiko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziki_pl Zgłoś #833 Napisano 12 Maja 2011 Posiedzialem w srodku w nowym, sam mam B6 2010. Jak to moze by nowy model jak na lifting zmian jest malo. Wiecej zmienili w srodku przy "mini liftingu" B6 gdy wrzucili nowe zegary, panel klimatyzacji i kierownice. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gawronik Zgłoś #834 Napisano 12 Maja 2011 To jest prawdziwy VIN - B7 variant czarny TDI BlueMotion I jeszcze WVWZZZ3CZBPxxxxxx - limuzyna TSI, chyba czarna I wszystko jasne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmiko Zgłoś #835 Napisano 12 Maja 2011 Postaram się zajrzeć do bagażnika na naklejkę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hammer Zgłoś #836 Napisano 13 Maja 2011 Dziś widziałem w ruchu praktycznie obok siebie na dwupasmowej jezdni dwa passaty.Dwie czarne limuzyny,obydwa czyste i wypolerowane.Jeden to B6 r-line,drugi B7.Sorry dla fanów B7, ale to auto przy starszym bracie wygląda tragicznie.Ktoś chciał coś zrobić,ktoś chciał coś udowodnić, ale wyszło tak jak wyszło...Rozumiem, że można zunifikować silniki,rozruszniki,przeguby itd. To co pasuje do busa np. T6 niekoniecznie musi pasować do limuzyny jaką jest passat czy małego auta np. polo (mam na mysli przód DNA VW).Naprawdę mam nadzieję, że de Silva " zostanie doceniony "za całokształt działalności artystycznej" i zmieni profesję... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #837 Napisano 14 Maja 2011 Koledzy, czy B7-emke można kupić z mocniejszym dieslem niż 170Ps? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #838 Napisano 14 Maja 2011 Nie, tylko 170hp. Z mocniejszych silników to tylko benzyny 2.0 tsi i v6 3.6:kciuki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #839 Napisano 14 Maja 2011 Tuner Ci zrobi mocniejszy :fajny:mlask Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andreus1979 Zgłoś #840 Napisano 14 Maja 2011 (edytowane) Obecnego Paska mam po lekkim programie ze względu na DSG 189Ps i 406Nm, ale szału nie ma. Pozatym seria zawiodła 10Ps brakowało, ale to podobno standard w PD. Mam obecnie 264tyś przelatane i z poważnych awarii to wtryski(190tyś), dwumas(250tyś), DPF już się kończy i zamierzam sie go u tunera pozbyć Interseuje mnie Diesel, bo jeźdze co najmniej 50tyś rocznie a benzynka pewnie poniżej 10l/100km nie zejdzie, jeźdząc dynamicznie. Gdzieś, kiedyś czytałem o Dieslu biturbo. Czy ktoś coś na ten temat wie, kiedy i czy wogóle sie pojawi? Edytowane 14 Maja 2011 przez Andreus1979 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach