Skocz do zawartości
DanSanders

nowy Passat B7 A.D. 2010

Rekomendowane odpowiedzi

a może ktoś z posiadaczy "B7" podać po VIN jak ma wkodowane, i jak ma się to do B5.

 

wiem że:

B6 - 3C

 

prawdopodobnie :

B5 przed liftem -3B

B5 po lifcie - 3BG

 

a B7 jak jest wkodowany?

 

może to nam trochę rozjaśni i ustaną spory, choć dla mnie to nieudany lift...

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a dajta se spokój :P po prostu "nowy passat" i tyle :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mój, ale jest WVWZZZ3CZBExxxxxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może ktoś z posiadaczy "B7" podać po VIN jak ma wkodowane, i jak ma się to do B5.

 

wiem że:

B6 - 3C

 

prawdopodobnie :

B5 przed liftem -3B

B5 po lifcie - 3BG

 

a B7 jak jest wkodowany?

 

może to nam trochę rozjaśni i ustaną spory, choć dla mnie to nieudany lift...

 

pozdrawiam

 

Passat B6 ma wewnetrzne ozanczenie 3AA.

Czyli

Passat B1 - Typ 32 i Typ 32A

Passat B2 - Typ Typ 32B

Passat B3 - Typ 35i

Passat B4 - Typ 35i / 3A

Passat B5 - Typ 3B

Passat B5FL - Typ 3BG

Passat B6 - Typ 3C

Passat CC - Typ CC (nie jestem pewien)

Passat B7 - Typ 3AA

Edytowane przez Michal1980

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie mój, ale jest WVWZZZ3CZBExxxxxx

 

Czyli dalej 3C...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sharan też ciągle był 7M - 7M8, 7M9, 7M6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sharan też ciągle był 7M - 7M8, 7M9, 7M6

 

Bo to ciągle konstrukcyjnie był ten sam samochód - zmieniał się nieco wizualnie, ale technicznie to był ten sam samochód, co w pierwszej połowie lat '90-tych z Fordem zrobili. Dopiero teraz nowy model sharan'a (od zeszłego roku na rynku??) ma kolejne oznaczenie 7N...

 

---------- Post added at 23:57 ---------- Previous post was at 23:56 ----------

 

Czyli dalej 3C...

 

Dokładnie -> Czyli dalej 3C... Można chyba zatem dyskusję o tym, czy to nowy model czy głęboki FL odłożyć ad acta... ;)

Edytowane przez Gawronik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytacie posty ze zrozumieniem?

Powyzej Michal napisał ze passat B7 ma oznaczenie 3AA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytacie posty ze zrozumieniem?

Powyzej Michal napisał ze passat B7 ma oznaczenie 3AA

 

wewnętrzne oznaczenie, nie handlowe, które jest w VIN-ie.

 

najprościej sprawdzić jak bili VIN w 3B i 3BG - jeśli takie samo , to problem z głowy i dyskusja zakończona o lifcie i nowym modelu.

 

nawiasem mówiąc, na allegro jak kupowałem pompę paliwa jakieś 1.5 roku temu spotkałem się z oznaczeniem B7 w opisach aukcji, gdzie o B7 (obecnym) nikt nie słyszał, teraz pewnie jest B8 w opisach.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Khehe, chyba wszystkich tych, którzy kupili B7 straszliwie gniecie to, że to jest ciągle ta sama generacja. Bo przecież każdy by chciał, żeby za ciężko wydane pieniądze dostać coś najnowsiejszego. A tu ciągle 3C...

 

Z drugiej strony, ma to swoje plusy dodatnie. Konstrukcja jest sprawdzona i okrzepła. Wszystkie bolączki i babole konstrukcyjne zostały wyeliminowane i poprawione, wygląd trochę odświeżony. Z nowymi autami, w sensie takimi z zupełnie nowej generacji, co to dopiero wchodzą na rynek, to różnie bywa. Tak miałem w Peugeocie 407. Kupiony kilka dni po premierze i łomatkoboska... Ile on razy stał w serwisie... Po 15 razie przestałem liczyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czytacie posty ze zrozumieniem?

Powyzej Michal napisał ze passat B7 ma oznaczenie 3AA

 

A jeszcze wyżej elmiko podał konkretny VIN. No chyba, że to jakiś "nieprawdziwy" VIN jest, bo dekoder na http://www.dubnetworks.net/vw-vin-decoder.htm nie rozkodowuje go prawidłowo. Choć z drugiej strony, jeżeli jest on prawdziwy i pochodzi z nowego auta, to wcale nie dziwi, że stworzony kiedyś dekoder go "nie czyta" prawidłowo...

Trzeba by mieć potwierdzony prawdziwy VIN od jakiegoś posiadacza B7/B6FL.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest prawdziwy VIN - B7 variant czarny TDI BlueMotion

 

I jeszcze WVWZZZ3CZBPxxxxxx - limuzyna TSI, chyba czarna

Edytowane przez elmiko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Posiedzialem w srodku w nowym, sam mam B6 2010. Jak to moze by nowy model jak na lifting zmian jest malo. Wiecej zmienili w srodku przy "mini liftingu" B6 gdy wrzucili nowe zegary, panel klimatyzacji i kierownice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest prawdziwy VIN - B7 variant czarny TDI BlueMotion

 

I jeszcze WVWZZZ3CZBPxxxxxx - limuzyna TSI, chyba czarna

 

I wszystko jasne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Postaram się zajrzeć do bagażnika na naklejkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś widziałem w ruchu praktycznie obok siebie na dwupasmowej jezdni dwa passaty.Dwie czarne limuzyny,obydwa czyste i wypolerowane.Jeden to B6 r-line,drugi B7.Sorry dla fanów B7, ale to auto przy starszym bracie wygląda tragicznie.Ktoś chciał coś zrobić,ktoś chciał coś udowodnić, ale wyszło tak jak wyszło...Rozumiem, że można zunifikować silniki,rozruszniki,przeguby itd. To co pasuje do busa np. T6 niekoniecznie musi pasować do limuzyny jaką jest passat czy małego auta np. polo (mam na mysli przód DNA VW).Naprawdę mam nadzieję, że de Silva " zostanie doceniony "za całokształt działalności artystycznej" i zmieni profesję...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, czy B7-emke można kupić z mocniejszym dieslem niż 170Ps?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, tylko 170hp. Z mocniejszych silników to tylko benzyny 2.0 tsi i v6 3.6:kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuner Ci zrobi mocniejszy :fajny:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnego Paska mam po lekkim programie ze względu na DSG

189Ps i 406Nm, ale szału nie ma.

Pozatym seria zawiodła 10Ps brakowało, ale to podobno standard w PD. Mam obecnie 264tyś przelatane i z poważnych awarii to wtryski(190tyś), dwumas(250tyś), DPF już się kończy i zamierzam sie go u tunera pozbyć

 

Interseuje mnie Diesel, bo jeźdze co najmniej 50tyś rocznie a benzynka pewnie poniżej 10l/100km nie zejdzie, jeźdząc dynamicznie.

 

Gdzieś, kiedyś czytałem o Dieslu biturbo. Czy ktoś coś na ten temat wie, kiedy i czy wogóle sie pojawi?

Edytowane przez Andreus1979

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności