Łysy Zgłoś #81 Napisano 15 Marca 2010 Wytłumi. Czytajcie ze zrozumieniem. Nie ma żadnej różnicy w hałasie, czy to ori gąbka czy wypustki z zamiennika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skniwasserball Zgłoś #82 Napisano 15 Marca 2010 Dzięki Łysy... Pytam, gdyż kilka dni temu stały dwa passki AVF, 2002 i 2004 i różnica w hałasie była odczuwalna (na biegu jałowym). 2002 głośniej ale osłona bez gąbki, ten 2004 osłona gąbka oraz taka delikatnie głębsza po bokach pokrywa na silnik. chyba, że zaszły znaczące zmiany konstrukcyjne w silnikach?! (silniki różniły się przewodami patrząc od przodu ale może to pikuś....). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #83 Napisano 15 Marca 2010 Mam tą osłonę od 1.5 roku i poziom hałasu taki jak przy ori. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #84 Napisano 26 Kwietnia 2010 A czym proponujecie przykleić ori wygłuszenie na nową osłonę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek0285 Zgłoś #85 Napisano 29 Kwietnia 2010 Podstawową rzeczą od której trzeba zacząc wyciszenie B5 1.9 tdi , to moim zdaniem wyciszenie klapy silnika. Ja pod fabryczną mate dałem mate bitumiczna z filcem i gąbkę którą znalazłem w garażu. Efeky wyraźnie odczówalny :fajny Jeśli ktoś zauważył to samo co ja to dajcie znać [email protected] A MOŻE MI SIĘ WYDAJE? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barth Zgłoś #86 Napisano 29 Kwietnia 2010 A czym proponujecie przykleić ori wygłuszenie na nową osłonę? Ja mam oryginalną matę wygłuszającą po prostu położoną na dolną osłonę silnika (nieoryginalną) i spełnia swoje zadanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrasek23 Zgłoś #87 Napisano 30 Sierpnia 2010 Witam Planuję zakup osłony po silnik, z tym, że nie plastikowej (miałem ja wcześniej tylko w zimę połamała mi się ) a metalowej (powinna dłużej wytrzymać ;p). I teraz pytanko, czy istnieje możliwość zakupu samej tej maty wygłuszającej, jeśli tak proszę o podanie linku ? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #88 Napisano 31 Sierpnia 2010 Czy może ktoś może podać wymiary tej listwy zaznaczonej na zdjęciu. Chętnie bym to sam dorobił bo u mnie nie ma tego pod autem odkąd go kupiłem. Osłony kupiłem już dawno i chyba już czas je zamontować Z gory dziękuję za wszelkie informacje. Pozdrawiam Marcin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rob_LDZ Zgłoś #89 Napisano 10 Listopada 2010 Ja jestem w trakcie robienia osłony z blachy ocynkowanej która wytrzyma kilka zim z rzędu a nie co rok wymiana. Osłona będzie z jednego kawałka i mocowana na śruby 8 mm. Wygląda to mniej więcej tak jak na zdjęciach poniżej jak projekt będzie ukończony to podrzucę więcej fotek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWMarcin Zgłoś #90 Napisano 10 Listopada 2010 Czekam, i bardzo chętnie zobaczę Twoje dokonania w tym kierunku, bo jak narazie moja osłona nadal czeka na moją inwencję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rob_LDZ Zgłoś #91 Napisano 10 Listopada 2010 Być może już skończę jutro to zapodam fotki jak to wyszło, z resztą jak będzie wszystko cacy to zrobię kilka więcej dla forumowiczów jak się znajdą chętni oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ronuch Zgłoś #92 Napisano 10 Listopada 2010 chetni beda napewno - moze zaczniesz produkcje seryjna?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wgorny5 Zgłoś #93 Napisano 11 Listopada 2010 Ja jestem w trakcie robienia osłony z blachy ocynkowanej która wytrzyma kilka zim z rzędu a nie co rok wymiana. Osłona będzie z jednego kawałka i mocowana na śruby 8 mm. Wygląda to mniej więcej tak jak na zdjęciach poniżej jak projekt będzie ukończony to podrzucę więcej fotek. W zeszłym roku mój kuzyn przyjął na maskę plastikową osłonę spod silnika Audi A6 - pomysł z blachą genialny ze względu na wytrzymałość ale przymocuj to solidnie bo jak sobie wyobrażam że mógłbym przyjąć na maskę taki arkusz blachy spod Twojego auta to mam ciary na plecach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winczako Zgłoś #94 Napisano 11 Listopada 2010 ... u mnie nie ma tego pod autem odkąd go kupiłem. Z gory dziękuję za wszelkie informacje. Pozdrawiam Marcin Miniaturka załącznika (kliknij aby powiększyć) Click image for larger version Name: osłona.jpg Views: 32 Size: 51.7 KB ID: 35588 zdjecie-->post 88 Ja tez chce zaczac szukac tego elementu... ale nie wiem jak go nazwac, zeby znalezc gdzies w necie lub wytlumaczyc na jakims szrocie o co mi chodzi... Chyba ze w ASO mozna to dostac w jakichs niewielkich pieniądzach- orientuje się ktoś? z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ManiekTDI Zgłoś #95 Napisano 13 Listopada 2010 Ważna jest też gąbka pod pokrywą silnika Ja ją wywaliłem przy wymianie oleju bo była podarta i przez tydzień myslałem że cos sie stało albo olej był szajski tak klepało od silnika Kiedy załozylem nową ulga niesamowita Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stade Zgłoś #96 Napisano 13 Listopada 2010 ja zalozylem ostatnio stosujac tylko orginalne spinki dolaczone do osolony i powiem szczeze ze tragedia,stukala i denerwowala mnie tylko to wjechalem na podnosnik i lekko przerabiajac zamontowalem ja na sztywno i teraz ok.Zastanawiam sie jeszcze nad wygluszeniem tej oslony matą akustyczna stosowanej do wygluszenia maski silnika. Moze ktos juz robil cos takiego,to ciekawi mi czy efekt byl wart zachodu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rob_LDZ Zgłoś #97 Napisano 14 Listopada 2010 Dziś udało się dopasować i zamontować pierwszą z osłon. Efekt jest "kozacki" fotki poniżej. Do oryginalnych spinek przyspawane zostały nakrętki i całość jest skręcona na śruby metryczne ze stali nierdzewnej tak więc nie ma opcji żeby coś "samo" odpadło. Jedynym mankamentem są wibracje z racji nie za grubej blachy ale całość osłony wygłuszę matami dekarskimi i będzie lux. Orientacyjny koszt wykonania jednej sztuki +/- 200 PLN wraz z wygłuszeniem, spinkami i śrubami ze stali nierdzewnej, co nie jest duzym kosztem patrzą na osłony plastikowe za których komplet (silnik i skrzynia) trzeba dać 150 PLN. Jak znajdą się chętni to zrobię ze 20 sztuk. Efekt końcowy z wygłuszeniem zrobię pod koniec tygodnia i zapodam jakieś lepsze fotki, puki co zdjęcia z komórki. pozdraVWiam [/url] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jupi1 Zgłoś #98 Napisano 16 Listopada 2010 Winczako... Znalazlem w gratach ta listwe. Jak jeszcze nie kupiłeś moge ja wysłać w przyszym tygodniu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czajek19 Zgłoś #99 Napisano 16 Listopada 2010 no ja też sobię kupowałem jakiś czasu temu tą osłonę pod spód .. tylko ja to miałem takie blaszki (wsuwki) i do tego normalne śruby z metalu a nie z plastiku bo te z plastiku to odpadaja... szybko.. za komplet dałem 165 zł na allegro . osłona pod silnik + pod maske + srubki ;p co do wyciszenia to ja tam nie odczuwam żadnej różnicy , założyłem ją wsumie żeby chronić silnik i żeby tyle syfu sie nie leciało .. a co do tej osłony metalowej to wygląda to imponująco i jak srubki sie nie poodkrecają to możesz na mine wjechać hehe normalnie jak w hamerze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Centrino93 Zgłoś #100 Napisano 27 Grudnia 2010 Mam pytanie. Jak się nazywa lub gdzie można kupić ten element bo oryginalnie go nie mam a chcę założyć osłony pod silnik i skrzynię a nie mam ich gdzie przykręcić? Proszę o jak najszybszą odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach