Skocz do zawartości

skniwasserball

  • Liczba zawartości

    115
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O skniwasserball

  • Urodziny 29.12.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Zgadza się, 50 PLN to bardzo dobra cena, zwłaszcza, że to wycena naprawy wyłącznie zepsutego mechanizmu a nie innych mechanizmów. A u mnie wymiana całej balchy wiązałaby się z wymianą głośników (zanitowane) więc sprawa by się skomplikowała. Jedź do Zakładu - na pewno będziesz zadowolony
  2. Bakulinek, zobacz mój post powyżej. Sam oczywiście zrobisz ale troszkę się narobisz... Panowie z Zakładu zdejmą boczek, zdiagnozują i podadzą Ci całkowity koszt. I możesz mi wierzyć, że jak u mnie zerwana była linka to nie proponowali wymieniać całego mechanizmu na blasze (gdzie już była nowa linka), tylko przewinęli linkę i po zabawie... Wymiana z dnia na dzień, wyjmują co trzeba, profesjonalnie zabezpieczają szybę, przyjeżdżasz kolejnego dnia a co najlepsze, to następnego dnia kilkanaście minut i po zabawie Polecam,na prawdę warto
  3. Polecam Zakład, w którym sam przerabiałem podobną historię Opisałem w wątku: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=86317&highlight=szyb
  4. Matee, na Zaciszu na ul. Byszewskiego jest myjnia ręczna. 15 PLN i trzech Panów myje auto w 10 minut... z suszeniem oczywiście. Dodatkowo wosk ręczny bodajże za 3 PLN. Ja z myjniami automatycznymi mam podobne odczucie (czarne auto). Spłukiwać jeżdżę często ale na porządne mycie to raczej ręczna myjnia i potem na bezdotykowej do 3-4 razy wychodzi dobrze, później to tylko spłukiwanie a nie mycie. Oczywiście po każdej trasie wizyta na bezdotykowej obowiązkowa :-)
  5. Rzeczywiście może zdarzyć się tak, że przy wymianie manetki kierunkowskazów poprzedni właściciel zakupił manetkę z tempomatem. Przeczytaj wątki o tempomacie. Jeżeli masz już manetkę to montaż pozostałych elementów (z tego co pisali użytkownicy) nie jest skomplikowany - wydaję się, że skoro zapala Ci się lampka na tablicy wskaźników to manetka jest podłączona więc masz sporo pracy mniej
  6. Łukasz, temat rzeka... przyczyn może być mnóstwo... od banalnych po bardziej skomplikowane. Przeczytaj wszystkie wątki dotyczące tempomatu i wykonaj czynosci w nich rekomendowane. Poczytaj też czy w Twojej wersji auta występował tempomat - być może ktoś tylko wymienił manetkę (zobacz wlepkę w bagażniku). Przeczytaj wątki, sprawdź komputerem i wróć do wątku.
  7. No dobra wiadomość To zaangażowanym po punkciku i w drogę
  8. Zima18 wstawił bardzo dobre zdjęcie Zobacz czy się wtycznie nie poluzowały. Analiza na VAG wskazuje błąd czujnika więc albo się odpiął albo jest zepsuty. Ewentulanie w skrzynce z przekaźnikami, awarii mógł ulec przekaźnik odpowiedzialny za sterowanie w kierownicy (761 Multifunktionsteuergerat). Pytanie: czy działa Ci sterowanie radiem z kierownicy oraz czy widzisz jakiekolwiek ruchy cyferek na VAG przy wciśnięciu "Cancel", "+" i "-"? W pierwszej kolejności proponuję sprawdź czujniki sprzęgła i hamulca (operacja bezkosztowa) tylko nie zamykaj obudowy bo u mnie zdarzyło się tak, że przy zakładaniu obudowy sam sobie zsunąłem wtyczkę i znowu nie działało Jeżeli nie zauważysz poprawy, to chyba trzeba będzie kupić czujnik. A warto szybko naprawić - zwróci się szybko dzięki niższemu spalaniu szczególnie w trasie
  9. Poczytaj posty dotyczące "1" i "0" - kiedy co powinno się pojawiać. Jeżeli nie widzisz zmiany cyfr po naciśnięciu "+" i "-" to może być problem z taśną w kirerownicy. Jeżeli sprzęgło i hamulec nie zmienia wartości w/w parametrów, zdejmij osłonę pod kierownicż i zobacz czy czujniki włączenia/wyłączenia pedałów są podłączone (u mnie zsunęła się wtyczka)... powodzenia
  10. Pewnie linka nie ma już smaru albo prowadnice się wytarły i mają luzy - stąd czasami blokuje się szyba... Patryk ma rację ale jak zdejmiesz boczek będziesz "słyszał lepiej" co się dzieje. Najwyżej odkręcisz blachę i uchylisz... może się wyjaśni :-)
  11. Zgadza się, w zależności od modułu komfortu w B6 masz tę opcję. W B5 niestety nawet highline takiej możliwości nie miał... Czy myśliślicie, że podłącznie takiego mechanizmu jest trudne? Tzn. czy można w łatwy sposób dołączyć pożądane przewody jako WE/WY?
  12. Znalazłem parametry: SIGNAT H16: Dane techniczne: Średnica: 165 mm Rodzaj: midbass Moc RMS: 70 W Moc Max: 140 W Pasmo przenoszenia: 45 - 6.000 Hz Skuteczność: 88 dB Impedancja: 4 Ohm Głębokość montażowa: 62 mm SIGNAT H20 Dane techniczne: Średnica: 200 mm Rodzaj: midbass Moc RMS: 90 W Moc Max: 180 W Pasmo przenoszenia: 40 - 5.000 Hz Skuteczność: 88,5 dB Impedancja: 4 Ohm Głębokość montażowa: 64 mm Najlepiej byłoby podmienić na H16 i usłyszeć Wtedy miałbym pewność co robić...
  13. Mam pytanie do specjalistów: przy wymianie linki mechanizmu opuszczania szyby, zauważyłem, że w aucie mam zamontowane z przodu głośniki Signat H20. Radio mam Gamma V, z tyłu głośniki raczej oryginalne, gdyż grają słabiej (ale nie sprawdzałem wizualnie). Cały zestaw gra dobrze (nie narzekam) lecz obawiam się, że ta kombinacja nie jest efektywna (H20 jest zbyt duży do tak małej mocy wyjściowej radia). Czy mam rację? Nie chciałbym wymieniać radia (mam sterowanie z kierownicy+ zmieniarkę) i zastanaiwam się czy nie wymienić H20 na H16? Co o tym sądzicie? Uważam, że H16 jako mniejszy, dostanie propocjonalnie więcej mocy do swojego zapotrzebowania i zagra lepiej niż H20, który dostaje z radia Gamma V stanowczo zbyt mało mocy?
  14. Kolego, przeszukaj forum pod hasłem "moduł komfortu" - sądzę, że pamięć foteli i lusterek jest obsługiwana przez moduł.
  15. Odświeżę temat: czy w przypadku zerwania linki, proponujecie: - kupno mechanizmu z blachą, - wymianę samego mechanizmu? Plusy w pierwszym przypadku to wymiana starej części na nową lecz niestety trzeba przełożyć inne kableki. Rozwiązanie drugie niesie za sobą konieczność demontażu starego mechanizmu i włożenie nowego więc jest pewnie o wiele bardziej pracochłonne. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności