Skocz do zawartości

arek0285

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O arek0285

  • Urodziny 12.02.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Arek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kielce

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Właśnie poradziłem sobie z rezonansem schowka po str kierowcy. W czasie ruszania albo jazdy po nierównym wydobywał się denerwujący dźwięk. Początkowo szukałem w tapicerce drzwi ale okazało się że jak otwarłem schowek w czasie jazdy, dźwięk znikł. Zdemontowałem go, następnie wokół "zawiasów" (bolce na które nasówa się łapki schowka) owinąłem izolacją dwa razy. Problem znikł. Ale nurtują mnie jeszcze jeszcze trzaski wydobywające się z deski, głównie podczas wjazdu w ostre zakręty. Pomoże ktoś?
  2. PYTANIE CZY PRZYCISK PSTRYKA CZY NIE (PRZY SPRAWNYM SŁYCHAĆ CHARAKTERYSTYCZNY PTRYK). JEŚLI NIE PSTRYKA TO: WYMONTUJ PRZYCISK RĘCZNEGO, ROZBIERZ NA CZYNNIKI PIERWSZE (DA SIĘ ALE PRZYJRZYJ SIĘ DOKŁADNIE JAK I CO). JAK ROZBIERZESZ, BĘDZIE WIDAĆ TO CZEGO NIE MA NA SWOIM MIEJSCU A POWINNO BYĆ.... WŁOŻYSZ, ZŁOŻYSZ I PO AFERZE. JEZELI pRZYCISK PSTRYKA ALE NIE ZAWSZE DZIAŁA JEST OPCJA NR 2 CZYLI ROZEBRAĆ PRZYCIK I NAMOCZYĆ TE DWIE PŁYTKI POŁĄCZONE TAŚMĄ ŚRODKIEM W SPRAYU DO STYKÓW O NAZWIE "KONTAKT S" DOSTĘPNYM W KAZDYM SKLEPIE ELEKTRONICZNYM. NIE MA POTRZEBY KUPOWANIA NOWEGO PRZYCISKU BEZ SPRAWDZENIA TYCH DWÓCH SPOSOBÓW!!!!!!!!!!!!!! Jeśłi komuś to pomogło a chciałby mi pomóc bo miał jescze problem z drganiem silnika 2.0 tdi BKP to proszę o info na priv; [email protected] Mój bkp drga i nie mogę zaradzić. - - - - - aktualizacja - - - - - Nie ma potrzeby wymiany na nowy jesli ktoś ma zdolności manualne to niech najpierw się pobawi godzinkę i może zaoszczędzić 100pln! PYTANIE CZY PRZYCISK PSTRYKA CZY NIE (PRZY SPRAWNYM SŁYCHAĆ CHARAKTERYSTYCZNY PTRYK). JEŚLI NIE PSTRYKA TO: WYMONTUJ PRZYCISK RĘCZNEGO, ROZBIERZ NA CZYNNIKI PIERWSZE (DA SIĘ ALE PRZYJRZYJ SIĘ DOKŁADNIE JAK I CO). JAK ROZBIERZESZ, BĘDZIE WIDAĆ TO CZEGO NIE MA NA SWOIM MIEJSCU A POWINNO BYĆ.... WŁOŻYSZ, ZŁOŻYSZ I PO AFERZE. JEZELI pRZYCISK PSTRYKA ALE NIE ZAWSZE DZIAŁA JEST OPCJA NR 2 CZYLI ROZEBRAĆ PRZYCIK I NAMOCZYĆ TE DWIE PŁYTKI POŁĄCZONE TAŚMĄ W ŚRODKU "KONTAKT S". nIE MA POTRZEBY KUPOWANIA NOWEGO PRZYCISKU BEZ SPRAWDZENIA TYCH DWÓCH SPOSOBÓW!!!!!!!!!!!!!!
  3. Nie ma sensu oszczedzać. Ja zimowe mam Goodyear i na suchej nawierzchni sa cichsze i lepiej sie prowadzi niż np letnie Fulda. Też oszczedziłem na letnich 250zł i zamiast micheline wziąłem fulde. TO BYŁ DUZY BŁAD!!!!!
  4. Jeśli ktoś jeszcze ma taki problem to na 100% pomoże odrobina płynu hamulcoego, strzykawka i igła.... W każdą gumkę osłaniającą stwożeń wcisnąć kilka mll płynu. Mi uczciwy mechanik tak doradził a wszyscy inni, nawet na stacji mówili że dolne wahacze do wymiany.
  5. arek0285

    Cb na stałe!

    Dziś postanowiłem zamontować moje radio President Jonny II na stałe w moim passacie b5 3b. Najlepsze miejsce moim zdaniem jest między fotelem pasażera a tunelem środkowym na wysokości miejsca gdzie znajduje sie wtyka do diagnostyki auta ( wchodzi ciasno ale fotel da sie przesuwać). Radio jest pod reką i można na niego zerkać bez problemu jak trzeba... Roboty na jakies 2.5 godz jeśli pomyślimy i przygotujemy sobie wszystkie potrzebne rzeczy. 1) Dorobiłem uchwyt który przylega całkiem do radia. Kupiłem w tym celu listwe aluminiowa 1mm grubości w castoramie za 10zł + 2 śrubki m6 na imbus do przykręcenia radia do uchwytu (ma być na stałe przeciez) 2) demontaż panelu między siedzeniami do którego ma być przykrecony uchwyt (patrz forum) 3) demontaż fotela pasażera (maskownice za fotelem i 2 śruby pod fotelem z przodu i zatrzask miedzy tymi śrubami, nast przesuwamy fotel do tyłu UWAGA zeby nie urwać kabla od poduszek jeśli sa w fotelach.) 3) jak już mamy tunel wymuntowany to przykr do niego dorobiony uchwyt ALLLE W ŚRODEK tunelu wkładamy dużą blache 1mm grubości i blachowkretami z łbami podkładkowymi przykrecamu uchwyt do tunelu przez blache którą włożymy w środek tunelu. TAK ZAMONTOWANE RADIO NAWET łomem będzie trudno w całości wyrwać bo mimo iż fotel odsuniemy na max do tyłu to i tak będzie mało miejsca do popisu. Blacha napisze dla mało domyślnych, jest po to zeby było trudniej wyrwać radio. wiadomo wkrety można bez problemu wyciagnac z plastiku. Oczywiści będzie potrzebny głośniczek....:fajny Nie pamiętam jakie gabarety ma moje radio ale napiszcie jakie radia Wam sie udało tak zamontować. Opis na szybko robiony ale mam nadz ze wszystko wiadomo.
  6. Kolego jeśli auto przyśpiesza ładnie jak depniesz i kiedy potem zrównasz obroty silnika z prędkością auta i zaczyna szarpać, bić i wogóle silnik chce wyskoczyć to NAPEWNO nastawnik pompy paliwa. Tak miał mój ojciec w audi silnik 1Z. STAWIAM NA NASTAWNIK 100%
  7. Podstawową rzeczą od której trzeba zacząc wyciszenie B5 1.9 tdi , to moim zdaniem wyciszenie klapy silnika. Ja pod fabryczną mate dałem mate bitumiczna z filcem i gąbkę którą znalazłem w garażu. Efeky wyraźnie odczówalny :fajny Jeśli ktoś zauważył to samo co ja to dajcie znać [email protected] A MOŻE MI SIĘ WYDAJE?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności