Skocz do zawartości

ManiekTDI

  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ManiekTDI

  • Urodziny 26.03.1977

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. ManiekTDI

    błąd 313

    Też mam błąd 313 i na panelu climatronik cały czas wyświetla -40 st C tu opisałem problem http://forum.vw-passat.pl/threads/35232-pomocy-quot-czujnik-temperatury-kanalu-zasysanego-powietrza-quot-G-89/page2 może ktoś pomoże ???
  2. Witam Też mam błąd 313 na climatronic czytałem wasze posty i sprawdziłem ten czujnik G89 w tunelu, ale wg mnie działa- jak go trzymam ręką to temp narasta jak puszcze opada jak go odepnę to pokazuje 100 st C Czujnik w zderzaku wyjąłem na mierniku jego wartość też zmienia się w zależności czy go grzeje czy nie ale na panelu jakaś kicha jest cały czas -40 st C Jak go odepnę to kreski -- jak go zewrę to +50 st C Podłączyłem panel climatronica od wersji poliftowej i wyświetla -- jak zapnę swój panel to -40 już zgłupiałem :debil Obstawiam że to czujnik w zderzaku jest walnięty ale jak się upewnić, jaką wartość powinien mieć po zmierzeniu teraz pokazuje jakieś 12kOhm i wartość sie zmienia w zależności czy go grzeje czy nie ale może poza jakimś dopuszczalnym zakresem???? Czy panel wersji poliftowej pasuje do wersji przed liftem ?
  3. czy ktoś w końcu zamontował lusterka z B5 FL do B5?
  4. Ważna jest też gąbka pod pokrywą silnika Ja ją wywaliłem przy wymianie oleju bo była podarta i przez tydzień myslałem że cos sie stało albo olej był szajski tak klepało od silnika Kiedy załozylem nową ulga niesamowita
  5. Wszystko fajnie Nie wiem jak u was ale ja taki zabieg przeprowadziłem rok temu na początku było super ale teraz jest coraz gorzej powiedziałbym tragedia bo lampy po zdarciu pierwszej powłoki matowieją 2x szybciej Teraz zastanawiam się nad wymianą ale nie wiem co kupić bo te wszystkie zbajerowane z ringami i diodami są ok, ale jest mały problem nie ma w nich lamp przeciwmgielnych W moich starych lampach switło przeciwmgielne jest w srodku
  6. A co jak będzie mróz i nie odpali? Webasto jest po to aby takich sytuacji uniknąc
  7. Witam Ja zapodałem do swojego webasto thermo top działa już 2 tyg narazie jestem zadowolony działa swietnie Przy aktualnych mrozach z moim słabym akumulatorem pewnie bym nie odpalił, a z tym piecykiem gada bez problemu. Na początku zastanawiałem sie nad eberspacher ale one przy błednych uruchomieniach podobno sie blokują i trzeba je w serwisie odblokowywać (kasa) a do Thermo TOP mozna samemu zrobić łącze i piec diagnozować i sie nie blokuje a jezeli nawet sie zablokuje to po odłączeniu od akumulatora sam sie resetuje. Poczytaj na elektrodzie ja znalazłem nawet instrukcje montażu co prawda do A4 ale to to samo
  8. interesuje mnie zegar do turbinki mam ochotę założyć coś takiego I tu pytanko Jak działa taki zegar czy ta skazówka bardzo szaleje czy on ma jakieś tłumienie, chodzi mi o to czy da się coś odczytać z takiego zegara bo kiedyś mierzyłem podciśnienie w benzyniaku bez turbiny i tam ta wskazówka tak szalała ze na dłuższa metę groziło jej urwanie A może ktoś ma fotke gdzie montuje się węzyk ?
  9. u mnie spalona była jedna -wymieniłem była na bagnet nie na gwint i kosztowała jak te na gwint 30 zł Efekt - nie widze zmian jak się nagrzewał tak sie nagrzewa czyli po ok 2 km zaczyna niesmiało lecieć ciepłe powietrze Tak naprawde to też nie wiem kiedy to działa a kiedy nie, fakt jest taki że swieca są przegrzane od temp to chyba działają, a co do kliknięć przekażnikó to słychać jak klikają po odpaleniu na zimno ale to mogą klikać świeczki w silniku, one też pracują chwile po uruchomieniu przecież Pomysł z lampkami sygnalizującymi jest ciekawy ale za dużo zachodu z tym - jak na razie działa wszystko ok, silnik pali na mrozie a to że trzeba troche czekać na ciepełko jakoś przeboleje
  10. ten czujnik to G2/G62 błąd na wagu to chyba 1054 (ale nie jestem pewien) tak było u mnie w dieslu ATJ temperatura rosła i na chwile spadała czujnik na allegro 30 zł. problem zniknął po wymianie -czujnik jest zielony czteropinowy mam gdzieś nr i zdjęcie tego czujnika jak kogoś interesuje to podam jak będę w domu Czujnik jest 4 pinowy bo dwa piny dają sygnał na wskażnik temp w tablicy a drugie dwa piny sygnał do kompa
  11. śledzę wątek z zaciekawieniem Też miałem kiedyś podobny problem ale ustąpił po wymianie opon tyle że u mnie nie zależeło to od tego ile osób było w samochodzie zawsze ściągało tak samo u mnie różnica polegała na tym że ściągało mocniej lub słabiej w zależności od nawieżchni po jakiej jechałem
  12. pytanie laika po co ten zapłon ? czy to odblokowywuje może jakiś zaworek?
  13. ManiekTDI

    Awaria PILNE!!!

    To chyba nie podlega dyskusji - alternator wyzionął ducha:605: Długa trasa niestety odpada:603:
  14. u mnie były podobne wariacje i okazało sie że jest przerwa w wiązce kabli które lecą z kufra do klapy. Ta wiązka jest przymocowana plastikową osłonką do zawiasu klapy po lewej stronie Jest tam ok 7 kabelków i jeden z nich przełamał się na zgięciu przy zamykaniu i otwieraniu klapy:644: Naprawa w 30 min z lutownicą i piwkiem :-)
  15. Ja miałem podobne zdarzenie a przyczyna była banalna i wynikała z mojej niewiedzy Zagotowałem trzy razy układ chłodzenia bo miałem korek na zbiorniczku niezakręcony Wymieniałem czujnik który wł wentylator chłodzenia zalałem nowy płyn i próba kiedy temper. osiągała 90st to wentylator sie nie właczał a układ sie gotował i wywalał płyn po trzech próbach i sprawdzaniu czujnika od went zwątpiłem i zadzwoniłem do znajomego mechaniora dopiero gość wytłumaczył mi że układ będzie się gotował bo cisnienie w układzie jest za niskie i nie załaczy się czujnik który uruchamia wentylator :662: Zakręciłem dobrze korek i wszystko było OK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności