Ziewal Zgłoś #181 Napisano 20 Sierpnia 2015 Dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kmicik Zgłoś #182 Napisano 7 Grudnia 2015 czy ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowica w silniku 1,8T 20v ? passat 1999r pb/lpg automat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #183 Napisano 8 Grudnia 2015 czy ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowica w silniku 1,8T 20v ? passat 1999r pb/lpg automat Kolego pewnie jak wszędzie w zależności od regionu robocizna to około 350-500 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lancer83 Zgłoś #184 Napisano 8 Stycznia 2016 Koledzy mi przy planowaniu zebrał 0.18 mm Czy to dużo ? Jaką uszczelkę założyć (miałem z jednym otworem)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #185 Napisano 9 Stycznia 2016 Jaką uszczelkę założyć Temat wałkowany na forum niejeden raz. Grubość uszczelki zależy od wysunięcia tłoka nad płaszczyznę bloku. Głowica nie ma nic do rzeczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #186 Napisano 9 Stycznia 2016 Trzeba było zapytać, czy podfrezowali gniazda o tą samą wartość i skrócili długość trzonka zaworu...Ale jak miałeś 1 otworową to i taka powinna być założona ponownie, przecież wystawanie tłoka ponad płaszczyznę się nie zmienia. Mi zebrali w tamtym tygodniu 0.2, podfrezowali gniazda zaworowe, skrócili trzonki i założyłem taką, jaka była i jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur864 Zgłoś #187 Napisano 7 Maja 2016 Witam Wszystkich. Pozwolicie że dołączę się do tematu? ... Dzięki:bry Mam pytanko. Passat 2000 r 1.9 TDI AJM 115 KM Objawy:Podczas obciążenia np.5 bieg i 60km/h temperatura 130st lub prędkość 160 km/h to samo,temp 130 st. Po zmniejszeniu obrotów,prędkości wszystko wracało do normy. Brak ogrzewania poniżej 3000obr/min,dolny wąż chłodnicy zimny. Termostat wymieniony,chłodnica oraz nagrzewnica drożne. W zbiorniku wyrównawczym czuć było spaliny i nawet na powierzchni płynu były czarne plamy nie z oleju-sprawdzone. Wczoraj mechanik odebrał głowicę z regeneracji i dziś ją składał i montował do silnika.Za remont głowicy dałem 1350 zł podobno była w bardzo złym stanie.Jako że mechanik ma nawał roboty pomagam Mu przy Swoim aucie.Jak głowica leżała na stole do góry zaworami zauważyłem takie pionowe mikropęknięcia w kanałach wodnych głowicy-tych czterech przy zaworach ssących. Zwróciłem uwagę pracownikowi warsztatu ale powiedział żeby się nie czepiać że to może być. Niepokoi Mnie to jednak dlatego że te kanały wodne są bardzo blisko zaworów ssących i że płyn chłodniczy w dalszym ciągu będzie przedostawał się do komory spalania.Zawory ssące są nowe.Gniazda pompowtrysków zregenerowane,głowica planowana a co więcej to nie wiem. Nie udało Mi się zrobić zdjęcia tych pęknięć a żałuję bo miałbym dowód i podesłał bym na forum żeby pokazać. Co sądzicie o tym?Proszę o poradę a nie o krytykę. Pozdrawiam Artur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #188 Napisano 7 Maja 2016 za 1350zł odremontowałeś kawałek złomu. Bez sensu gdy nową głowicę masz za 300 dolarów : http://pl.aliexpress.com/item/1-9TDI-AMC-908-709-038103351D-03G103351C-ANU-ARL-AVQ-AJM-cylinder-head-for-Ford-Audi/32584245075.html?isOrigTitle=true AMC polecam z całego serca - są pięknie wykonane, bardzo dokładnie. Z dużą przyjemnością składałem ostatnio taki silnik z czapą AMC i pracuje miodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur864 Zgłoś #189 Napisano 7 Maja 2016 No ok To jest w granicach 1200zł + wysyłka + czas oczekiwania prawie miesiąc.A czym w tym czasie mam się poruszać? Miesiąc a 2 tygodnie to różnica. Prosiłem o pomoc i opinię a tymczasem czuję już krytykę.Pewnie że wolał bym nową głowicę ale nie znam się ufam mechanikowi który od dawna naprawia Mi samochody i wiem że nie naciągnie Mnie na kasę.On wysyła głowice do regeneracji.Za Jego robotę zapłacę może 200-300 zł max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artur864 Zgłoś #190 Napisano 8 Maja 2016 Dziękuję ! ! ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #191 Napisano 12 Maja 2016 za 1350zł odremontowałeś kawałek złomu. Bez sensu gdy nową głowicę masz za 300 dolarów :http://pl.aliexpress.com/item/1-9TDI-AMC-908-709-038103351D-03G103351C-ANU-ARL-AVQ-AJM-cylinder-head-for-Ford-Audi/32584245075.html?isOrigTitle=true AMC polecam z całego serca - są pięknie wykonane, bardzo dokładnie. Z dużą przyjemnością składałem ostatnio taki silnik z czapą AMC i pracuje miodnie. Zanim zaczniesz pisać takie bzdury to się lepiej doucz... przesyłka prawie 250$, 330$ sama głowica, do tego cło, vat i czas oczekiwania - myślisz, że to się bardziej opłaca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #192 Napisano 12 Maja 2016 każda opcja jest lepsza od głowicy z widocznymi pęknięciami w kanałach wodnych (robota na marne) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nooreq Zgłoś #193 Napisano 12 Maja 2016 każda opcja jest lepsza od głowicy z widocznymi pęknięciami w kanałach wodnych (robota na marne) Akurat przepłacanie za towar z chin nie jest nigdy lepszą opcją. Skoro mechanik to robi - daje gwarancję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #194 Napisano 7 Listopada 2016 Cześć. Jakiś czas temu zaczęło się bulgotanie, potem problemy z ogrzewaniem. Wymieniłem uszczelkę, planowanie głowicy, nowe szpilki, uszczelki itp. Po wymianie były problemu z ogrzewaniem. Po przepłukaniu nagrzewnicy wszystko działa jak trzeba. Zrobiłem jednak test takim tanim testerem z allegro (za 15zł) i niestety płyn zmienił barwę na zieloną. Trwało to jednak zdecydowanie dłużej niż kiedy sprawdzałem to przed wymianą. To może być jakiś błąd pomiaru czy znowu mam problem? Głowica była sprawdzana na szczelność. Odkręcałem korek i patrzyłem czy przy podwyższonych obrotach widać jakieś bulgotanie płynu i go nie zaobserwowałem. Trochę takiej jakby pary ale nie wiem czy to mogą być spaliny czy po prostu para czy coś takiego. Macie jakieś rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #195 Napisano 7 Listopada 2016 A płyn znika ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #196 Napisano 7 Listopada 2016 Przejechałem trochę ponad 1000km i płynu dolałem tylko trochę tak z 0,2-0,3L ale to od razu po odebraniu samochodu od mechanika po wymianie uszczelki. Dolał też trochę mechanik ale to po przepłukiwaniu nagrzewnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #197 Napisano 7 Listopada 2016 Test spalin nie jest miarodajny w dieslach ale ja bym pojechał ewentualnie na lepszy tester Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #198 Napisano 7 Listopada 2016 No i patrz dalej czy płyn znika jeżeli tak no to sory ktoś coś z***** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #199 Napisano 7 Listopada 2016 Rozmawiałem jeszcze z jednym mechanikiem. Powiedział to samo o tych testerach. Ogólnie powiedział, że jeśli nie ubywa płynu, nic niepokojącego nie słychać to lać paliwo i jeździć. Będę obserwował płyn i jeśli coś będzie się dziać to poprawka. A jakieś ubytki płynu są dopuszczalne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #200 Napisano 7 Listopada 2016 Minimalne prawie nie zauważalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach