Skocz do zawartości
Gość arni

Wymiana uszczelki pod głowicą - ceny, koszty

Rekomendowane odpowiedzi

Dokładnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowica w silniku 1,8T 20v ? passat 1999r pb/lpg automat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy ktoś się orientuje ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowica w silniku 1,8T 20v ? passat 1999r pb/lpg automat

 

Kolego pewnie jak wszędzie w zależności od regionu robocizna to około 350-500 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mi przy planowaniu zebrał 0.18 mm Czy to dużo ? Jaką uszczelkę założyć (miałem z jednym otworem)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaką uszczelkę założyć

Temat wałkowany na forum niejeden raz. Grubość uszczelki zależy od wysunięcia tłoka nad płaszczyznę bloku. Głowica nie ma nic do rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było zapytać, czy podfrezowali gniazda o tą samą wartość i skrócili długość trzonka zaworu...Ale jak miałeś 1 otworową to i taka powinna być założona ponownie, przecież wystawanie tłoka ponad płaszczyznę się nie zmienia. Mi zebrali w tamtym tygodniu 0.2, podfrezowali gniazda zaworowe, skrócili trzonki i założyłem taką, jaka była i jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich.

Pozwolicie że dołączę się do tematu?

...

Dzięki:bry

Mam pytanko.

Passat 2000 r 1.9 TDI AJM 115 KM

Objawy:Podczas obciążenia np.5 bieg i 60km/h temperatura 130st lub prędkość 160 km/h to samo,temp 130 st.

Po zmniejszeniu obrotów,prędkości wszystko wracało do normy.

Brak ogrzewania poniżej 3000obr/min,dolny wąż chłodnicy zimny.

Termostat wymieniony,chłodnica oraz nagrzewnica drożne.

W zbiorniku wyrównawczym czuć było spaliny i nawet na powierzchni płynu były czarne plamy nie z oleju-sprawdzone.

Wczoraj mechanik odebrał głowicę z regeneracji i dziś ją składał i montował do silnika.Za remont głowicy dałem 1350 zł podobno była w bardzo złym stanie.Jako że mechanik ma nawał roboty pomagam Mu przy Swoim aucie.Jak głowica leżała na stole do góry zaworami zauważyłem takie pionowe mikropęknięcia w kanałach wodnych głowicy-tych czterech przy zaworach ssących.

Zwróciłem uwagę pracownikowi warsztatu ale powiedział żeby się nie czepiać że to może być.

Niepokoi Mnie to jednak dlatego że te kanały wodne są bardzo blisko zaworów ssących i że płyn chłodniczy w dalszym ciągu będzie przedostawał się do komory spalania.Zawory ssące są nowe.Gniazda pompowtrysków zregenerowane,głowica planowana a co więcej to nie wiem. Nie udało Mi się zrobić zdjęcia tych pęknięć a żałuję bo miałbym dowód i podesłał bym na forum żeby pokazać.

Co sądzicie o tym?Proszę o poradę a nie o krytykę.

Pozdrawiam

Artur

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za 1350zł odremontowałeś kawałek złomu. Bez sensu gdy nową głowicę masz za 300 dolarów :

http://pl.aliexpress.com/item/1-9TDI-AMC-908-709-038103351D-03G103351C-ANU-ARL-AVQ-AJM-cylinder-head-for-Ford-Audi/32584245075.html?isOrigTitle=true

 

AMC polecam z całego serca - są pięknie wykonane, bardzo dokładnie. Z dużą przyjemnością składałem ostatnio taki silnik z czapą AMC i pracuje miodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ok

To jest w granicach 1200zł + wysyłka + czas oczekiwania prawie miesiąc.A czym w tym czasie mam się poruszać?

Miesiąc a 2 tygodnie to różnica.

Prosiłem o pomoc i opinię a tymczasem czuję już krytykę.Pewnie że wolał bym nową głowicę ale nie znam się ufam mechanikowi który od dawna naprawia Mi samochody i wiem że nie naciągnie Mnie na kasę.On wysyła głowice do regeneracji.Za Jego robotę zapłacę może 200-300 zł max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję ! ! !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
za 1350zł odremontowałeś kawałek złomu. Bez sensu gdy nową głowicę masz za 300 dolarów :

http://pl.aliexpress.com/item/1-9TDI-AMC-908-709-038103351D-03G103351C-ANU-ARL-AVQ-AJM-cylinder-head-for-Ford-Audi/32584245075.html?isOrigTitle=true

 

AMC polecam z całego serca - są pięknie wykonane, bardzo dokładnie. Z dużą przyjemnością składałem ostatnio taki silnik z czapą AMC i pracuje miodnie.

 

Zanim zaczniesz pisać takie bzdury to się lepiej doucz... przesyłka prawie 250$, 330$ sama głowica, do tego cło, vat i czas oczekiwania - myślisz, że to się bardziej opłaca?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

każda opcja jest lepsza od głowicy z widocznymi pęknięciami w kanałach wodnych (robota na marne)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każda opcja jest lepsza od głowicy z widocznymi pęknięciami w kanałach wodnych (robota na marne)

 

Akurat przepłacanie za towar z chin nie jest nigdy lepszą opcją. Skoro mechanik to robi - daje gwarancję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Jakiś czas temu zaczęło się bulgotanie, potem problemy z ogrzewaniem. Wymieniłem uszczelkę, planowanie głowicy, nowe szpilki, uszczelki itp. Po wymianie były problemu z ogrzewaniem. Po przepłukaniu nagrzewnicy wszystko działa jak trzeba. Zrobiłem jednak test takim tanim testerem z allegro (za 15zł) i niestety płyn zmienił barwę na zieloną. Trwało to jednak zdecydowanie dłużej niż kiedy sprawdzałem to przed wymianą. To może być jakiś błąd pomiaru czy znowu mam problem? Głowica była sprawdzana na szczelność. Odkręcałem korek i patrzyłem czy przy podwyższonych obrotach widać jakieś bulgotanie płynu i go nie zaobserwowałem. Trochę takiej jakby pary ale nie wiem czy to mogą być spaliny czy po prostu para czy coś takiego. Macie jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A płyn znika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem trochę ponad 1000km i płynu dolałem tylko trochę tak z 0,2-0,3L ale to od razu po odebraniu samochodu od mechanika po wymianie uszczelki. Dolał też trochę mechanik ale to po przepłukiwaniu nagrzewnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Test spalin nie jest miarodajny w dieslach ale ja bym pojechał ewentualnie na lepszy tester

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i patrz dalej czy płyn znika jeżeli tak no to sory ktoś coś z*****

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem jeszcze z jednym mechanikiem. Powiedział to samo o tych testerach. Ogólnie powiedział, że jeśli nie ubywa płynu, nic niepokojącego nie słychać to lać paliwo i jeździć. Będę obserwował płyn i jeśli coś będzie się dziać to poprawka. A jakieś ubytki płynu są dopuszczalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Minimalne prawie nie zauważalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności