FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1481 Napisano 17 Stycznia 2019 2008r cr VID_20181219_170158.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolin Zgłoś #1482 Napisano 17 Stycznia 2019 Ja właśnie wywaliłem wałki i została zamontowana pompa z 1.9 Nie widzę żadnych skutków ubocznych. Nie występują drgania w żadnym zakresie obrotów. Koszt to 430 kompletny zestaw pompy i 300 robocizna. Osobiście jestem bardzo zadowolony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1483 Napisano 31 Stycznia 2019 Cytuję mechanika z Krakowa-forum a4klub "Po kastracji wałków w 2.0 drgania są większe i tyle. Może nie zrobiłem dużo swapów na napęd pompy z 1.9 bo aż 3 ale po tych 3 wiem że nikomu tego nie doradzę i nie zrobię chyba że będzie chciał na siłę." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolin Zgłoś #1484 Napisano 1 Lutego 2019 Słuchać ciebie to jakby słuchać wiadomości na TVP. Za wszelką cenę starasz się negować wymianę na pompę od 1.9 i cytujesz tu jakiś marginalne opinię bo więcej jest zadowolonych użytkowników na forum Audi. Fakt jest taki, że może Twoje rozwiązania nie jest złe i będzie sprawdzać się ale tak naprawdę nie wiadomo ile wytrzyma. Wymiana na pompę od 1.9 jest tańszą opcją i jest to sprawdzone rozwiązanie od wielu lat i milionów kilometrów. Nie ma kompletnie żadnych skutków ubocznych po takiej wymianie i nie siej fermentu tylko po to żeby zarobić. Każdy sam zadecyduje co zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matiz4 Zgłoś #1485 Napisano 2 Lutego 2019 (edytowane) Dnia 19.10.2018 o 09:32, FUTURUM serwis pomp napisał: Jeszcze raz: Każdy jeden od 2004 do 2009(listopad) ma zabierak 7,7 cm więc czy to pd czy cr nie ma znaczenia. 150-300 tyś awaria nastąpi. Listopad 2009 do 2016 zabierak 10cm-awaria po 500 tyś. Ja mam auto z 2008r silnik 2.0 PD 140 KM i zaraz po kupnie przy 270tys km już widać był trochę podtarty. Teraz jestem w szoku jak to przeczytałem że 2.0 CR też mają taki sam napęd bo szwagier ma właśnie taki silnik, auto z 2008 i jestem ciekaw czy wogule wogule go kiedyś wymieniał ? Edytowane 3 Lutego 2019 przez Matiz4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1486 Napisano 3 Lutego 2019 Dnia 1.02.2019 o 21:50, coolin napisał: Słuchać ciebie to jakby słuchać wiadomości na TVP. Za wszelką cenę starasz się negować wymianę na pompę od 1.9 i cytujesz tu jakiś marginalne opinię bo więcej jest zadowolonych użytkowników na forum Audi. Fakt jest taki, że może Twoje rozwiązania nie jest złe i będzie sprawdzać się ale tak naprawdę nie wiadomo ile wytrzyma. Wymiana na pompę od 1.9 jest tańszą opcją i jest to sprawdzone rozwiązanie od wielu lat i milionów kilometrów. Nie ma kompletnie żadnych skutków ubocznych po takiej wymianie i nie siej fermentu tylko po to żeby zarobić. Każdy sam zadecyduje co zrobić. Kwestia czepialstwa i potrzeb. Sprawne 1.9 TDI drży wyraźnie mocniej jak sprawne 2.0 TDI i o czym tu więcej dyskutować Natomiast to, że nie każdemu to przeszkadza to inna i w zasadzie to każdego indywidualna sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1487 Napisano 4 Lutego 2019 Dnia 1.02.2019 o 21:50, coolin napisał: Słuchać ciebie to jakby słuchać wiadomości na TVP. Za wszelką cenę starasz się negować wymianę na pompę od 1.9 i cytujesz tu jakiś marginalne opinię bo więcej jest zadowolonych użytkowników na forum Audi. Fakt jest taki, że może Twoje rozwiązania nie jest złe i będzie sprawdzać się ale tak naprawdę nie wiadomo ile wytrzyma. Wymiana na pompę od 1.9 jest tańszą opcją i jest to sprawdzone rozwiązanie od wielu lat i milionów kilometrów. Nie ma kompletnie żadnych skutków ubocznych po takiej wymianie i nie siej fermentu tylko po to żeby zarobić. Każdy sam zadecyduje co zrobić. Jeśli czytałbyś ze zrozumieniem to napisałem co twierdzi o tym mechanik z Krakowa. W passacie wywalenie wałków i zamontowanie pompki od 1.9 tdi to czysta przyjemność.(demontujesz moduł,ściągasz koło z wału,na gorąco montujesz mniejszą,zaślepiasz kanał olejowy podpinasz graty i w 3 godziny ogarnięty jest samochód)-wiem coś o tym bo upartym klientom to robiliśmy. ŻYCZĘ miłej jady i oby wał nie pękł-bo pewnie go nie wymieniałeś:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #1488 Napisano 4 Lutego 2019 Dnia 22.11.2018 o 15:33, FUTURUM serwis pomp napisał: "Auto centrum widok" Ja jeszcze wrócę do tematu. Czy po zdjęciu miski da się jakoś stwierdzić czy było już coś robione czy nie? Pytam dlatego że polecony przez Ciebie warsztat stwierdził że oni nic nie robią tylko zdejmują i bez zaglądania wysyłają do Ciebie. Chodzi mi o to, że nie chcę zostać bez samochodu na tydzień i płacić ekstra kasę za wysyłki jeżeli ma się okazać że wałek już był robiony i nie ma potrzeby nic z nim robić. Czy jest w Krakowie lub okolicach warsztat, który będzie w stanie określić czy jest potrzeba naprawy czy też jej nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1489 Napisano 4 Lutego 2019 (edytowane) Dnia 21.11.2018 o 20:10, gzres napisał: Czy w Krakowie lub okolicach jest jakiś warsztat, który ogarnie temat nieszczęsnej pompy w BMR? Zawsze możesz samemu w pasacie zobaczyć czy było coś robione.Godzinka roboty plus chęci:) Masz pewność że nikt Cie nie oszuka.. Jeśli ostatnie pytanie zadałbyś na początku to zadzwoniłbym do nich i powiedział aby tylko sprawdzili moduł... Edytowane 4 Lutego 2019 przez FUTURUM serwis pomp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #1490 Napisano 4 Lutego 2019 32 minuty temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Jeśli ostatnie pytanie zadałbyś na początku to zadzwoniłbym do nich i powiedział aby tylko sprawdzili moduł... I guzik by to dało bo dokładnie o to samo ich zapytałem i powiedzieli mi że nie są w stanie tego zrobić i nie zajmują się takimi rzeczami. Cytując pracownika zakładu: "Nigdy takich rzeczy nie robiliśmy. dopiero jak komuś padła to wtedy się pompami zajmowaliśmy wysyłając je do zakładu". W moim mniemaniu nie jest to "ogarnięcie tematu" pompy tylko wymontowanie części i przesłanie problemu dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1491 Napisano 4 Lutego 2019 Podjedź i porozmawiaj z panem Darkiem-wszystko już wie i Ci pomoże...sprawdzi Ci moduł czy był robiony ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gzres Zgłoś #1492 Napisano 4 Lutego 2019 6 godzin temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Podjedź i porozmawiaj z panem Darkiem-wszystko już wie i Ci pomoże...sprawdzi Ci moduł czy był robiony ... Dziękuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coolin Zgłoś #1493 Napisano 5 Lutego 2019 (edytowane) 22 godziny temu, FUTURUM serwis pomp napisał: Jeśli czytałbyś ze zrozumieniem to napisałem co twierdzi o tym mechanik z Krakowa. W passacie wywalenie wałków i zamontowanie pompki od 1.9 tdi to czysta przyjemność.(demontujesz moduł,ściągasz koło z wału,na gorąco montujesz mniejszą,zaślepiasz kanał olejowy podpinasz graty i w 3 godziny ogarnięty jest samochód)-wiem coś o tym bo upartym klientom to robiliśmy. ŻYCZĘ miłej jady i oby wał nie pękł-bo pewnie go nie wymieniałeś:) Czytam ze zrozumieniem i napisałem, że zacytowałeś bo tylko takie opinię cytujesz. Ja znam 3 osoby, które wymieniły pompy od 1.9 i są zadowolone. Zacytuj czasem moją wypowiedź. A wału nie wymieniałem. Ile znasz przypadków pęknięcia wału po takiej wymianie? Dyskusja o sposobie naprawy to jak dyskusja wyższości Świąt Bożego Narodzenia nad Świętami Wielkanocnymi. Póki co oba sposoby się sprawdzają i tyle. Ja wskazałem tańszy i absolutnie nie gorszy od fabrycznego tym bardziej, że niektóre silniki 2.0 w B6 nie miały wałków i jeżdżą do dzisiaj. Edytowane 5 Lutego 2019 przez coolin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #1494 Napisano 5 Lutego 2019 (edytowane) Wymiana samej pompy na 1,9 bez zmiany wału korbowego wiąże się z wibracją i pękaniem wału wcześniej czy później. Porównaj sobie wał chociażby od silnika BMM a BMP to będziesz wiedział o czym mowa. Przecież są silniki comona bez wałków na pompie od 1,6 ale też mają inny wał korbowy. Edytowane 5 Lutego 2019 przez grabotg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1495 Napisano 5 Lutego 2019 Problem jest taki, że wymieniający zestawy wałków na pompy z 1.9 TDI nie informują Klientów (lub może sami nie wiedzą), że to nie jedyna różnica, a przecież wału nikt wymieniał nie będzie, bo to nie opłacalne (przynajmniej do czasu aż się urwie). Z drugiej strony nawet 2.0-TDI-CR mające fabryczne wałki wyrównoważające, a tym samym mające niższe drgania potrafiły wał urwać ale bardziej kwestia oszczędzania na DKZ niż samej wytrzymałości wału. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #1496 Napisano 5 Lutego 2019 (edytowane) 6 minut temu, radekrp90 napisał: Z drugiej strony nawet 2.0-TDI-CR mające fabryczne wałki wyrównoważające, a tym samym mające niższe drgania potrafiły wał urwać ale bardziej kwestia oszczędzania na DKZ niż samej wytrzymałości wału. Z tymi niższymi drganiami możemy popolemizować, jeździłeś autem 2,0 TDI fabrycznie beż wałków, na pompie takiej jak w 1,6 TDI, dla przykładu silnik CFHC. Kultura pracy 2,0 TDI jest o niebo lepsza niż 1,6 TDI Edytowane 5 Lutego 2019 przez grabotg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #1497 Napisano 5 Lutego 2019 (edytowane) a jakie są różnice w tych wałach (BMM vs BMP)? Zerknąłem na kilka zdjęć na allegro i trudno mi zobaczyć różnicę. Dodatkowo trochę trudno mi sobie wyobrazić jak te wałki mają zwiększyć wytrzymałość wału, skoro one są mocowane do bloku silnika i niwelują drgania bloku. Sam wał dalej pracuje w podobnych warunkach i przenosząc drgania korbowodów na blok jest dalej obciążony drganiami. Jakiś wpływ pewnie jest, ale same wałki nie zapobiegają drganiom , a jedynie je kompensują na bloku. Jeśli jest inaczej niech mi to ktoś wyjaśni. Nie twierdzę że nie ma to wpływy ta trwałość wału i silnika, ale nie do końca umiałbym to wyjaśnić. Edytowane 5 Lutego 2019 przez ru-dy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #1498 Napisano 5 Lutego 2019 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #1499 Napisano 5 Lutego 2019 na powyższym zdjęciu widzę dwa wały, są nieco różne. Ale który z nich ma być bardziej wytrzymały? Czy można to napisać jak dla laika co jest w nich innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grabotg Zgłoś #1500 Napisano 5 Lutego 2019 A myślałem, że to widać który jest do silnika bez wałków, ma więcej przeciwwag. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach