Skocz do zawartości
laki

Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu

Rekomendowane odpowiedzi

Masz za mały przebieg aby coś tam grzebać". Wymień zabierak dla świętego spokoju i możesz jeździć do 170k.km-takie jest moje zdanie.

Chciałbym mieć taki przebieg :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WVWZZZ3CZ7P152027

Czyżby w Poznaniu beszóstki robili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P = Anchieta „Brazylia”

P = Mosel „Niemcy” od 1992 r.

Edytowane przez benaf82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P = Anchieta „Brazylia”

możesz cos bliżej na ten temat powiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proszę o pomoc w ustaleniu napędu pompy oleju w moim samochodzie czy napęd mam na łancuchu czy koła zębate gdyż chcę sprzedać samochód a zainteresowani wmawiają że łańcuch i chcą zbijać z ceny na ewentualną zmianę na koła

VIN:WVWZZZC3ZE6159852

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możesz cos bliżej na ten temat powiedzieć?

 

Poprzednio miałem Golfa i wiem że Golfy z "P" mogły być składane w Anchiet, tym się zasugerowałem. Passki z "P" na pewno pochodzą z Niemiec .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
proszę o pomoc w ustaleniu napędu pompy oleju w moim samochodzie czy napęd mam na łancuchu czy koła zębate gdyż chcę sprzedać samochód a zainteresowani wmawiają że łańcuch i chcą zbijać z ceny na ewentualną zmianę na koła

VIN:WVWZZZC3ZE6159852

 

chyba vin pomieszałeś

ale jak masz 2005r to raczej łańcuch bo na kołach zębatych było od czerwca 2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomieszałem mam WVWZZZ3CZ6E159852 sorry jestem jeszcze wczorajszy

Edytowane przez Janusz B6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz jestem po wymianie. Silnik CBBB, przelot w momencie wymiany 163k. Imbus nie wygladal najgorzej:

 

20131214_211929.jpg

20131214_211955.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Auto z 2009 roku, modelowo pokazuje jako 2010, data produkcji: 29.09.2009, więc chyba dobrze ustawiłem parametry wyszukiwania i sprawdziłem, że mam już nowszą pompę i dłuższy wałek? :hmm

 

Czy się mylę?

 

zkop.jpg

 

No właśnie, czy CR również dotyczy wadliwy zabierak? Mój Passacior jest z połowy października 2009r. i ma 160tys.km i nie wiem, czy mam go również za jakiś czas wymienić? Jak myślicie? Kolega wyżej pisze, że ma CBBB, czyli CR z przebiegiem 163tys.km. i własnie go wymienił. Najlepszego na Święta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, CR rowniez dotyczy wadliwy zabierak.

Dluzszy zabierak jest montowany w autach wyproduowanych po 19 pazdziernika 2009 - czy Twoje auta sie lapie na ten termin ciezko powiedziec. Najlepiej jakbys mial dokladna date produkcji, chociaz wydaje mi sie ze jesli chodzi o daty zblizone do przelomu to moze byc roznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie wielki problem. Jestem przed sprawdzeniem pompy ale ostatnio regenerowalem turbo i dziś po przejechaniu około 1000km wyskoczyła mi zolta kontrolka aby sprawdzić poziom oleju. Czy to pompa czy gdzieś cieknie? Niee widziałem aby zostawiał jakieś ślady. Przęseł regeneracja zostawiał. Olej wymieniali z przeplukaniem układu 2 razy i 3cik razem wlany był Liquid oil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie wielki problem. Jestem przed sprawdzeniem pompy ale ostatnio regenerowalem turbo i dziś po przejechaniu około 1000km wyskoczyła mi zolta kontrolka aby sprawdzić poziom oleju. Czy to pompa czy gdzieś cieknie? Niee widziałem aby zostawiał jakieś ślady. Przęseł regeneracja zostawiał. Olej wymieniali z przeplukaniem układu 2 razy i 3cik razem wlany był Liquid oil.

 

A wiesz co oznacza żółta i czerwona kontrolka oleju?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdzieś tu na forum czytałem ze to jest już oznaka pompy (moze być). Jutro domenę trochę oleju bo zostało i zobaczymy. Na vagu zero błędów miał kilkanaście dni temu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, CR rowniez dotyczy wadliwy zabierak.

Dluzszy zabierak jest montowany w autach wyproduowanych po 19 pazdziernika 2009 - czy Twoje auta sie lapie na ten termin ciezko powiedziec. Najlepiej jakbys mial dokladna date produkcji, chociaz wydaje mi sie ze jesli chodzi o daty zblizone do przelomu to moze byc roznie.

Ja mam datę pierwszej rejestracji 16 października 2009r., więc wychodzi na to, że mam wadliwy zabierak:dodupy W tej chwili mam "nalatane" 160tys.km. Czy już powinienem pomyśleć o jego wymianie? Spokojnych Świąt! Ja w pracy...:-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u ciebie, ale w Audi zmianę zrobili 19 września :fajny Więc wydaje mi się, ze w passacie powinni też to we wrześniu zrobić a nie w październiku. Mój modelowo jest 2010 i wychodzi na to, ze mam nowy zabierak, ten 100 mm. Ale pewnosci nie mam nadal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy już powinienem pomyśleć o jego wymianie?

Jeśli kupiłeś auto na zachodzie to spokojnie możesz do 200 tyś dociągnąć bez problemu-później warto sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jak wygląda wymiana zabieraka w CBAB? Czy mechanik zdejmie tylko miskę olejowa i będzie miał dostęp, czy potrzebna jest większa integracja w silnik? Wie ktoś jaki mam zabierak 03G 115 281 D -77mm czy inny? Mogę mieć 100mm jak na zdjęciu?

zabier.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zdjeciu miski olejowej wszystko jest na wierzchu. To jaki musisz miec zabierak zalezy od daty produkcji Twojego pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Możecie polecić zakład mechaniczny w okolicy Bolesławca (Dolnośląskie) który podjął by się założenia pompy z silnika 1.9L .

W tej chwili pasek mój ma przebieg 300tyś, napęd starego typu-łańcuch i o dziwo jeszcze jeździ.

Ewentualnie zamianę napędu łańcuszkowego na koła zębate.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności