Mario36 Zgłoś #481 Napisano 20 Grudnia 2013 Masz za mały przebieg aby coś tam grzebać". Wymień zabierak dla świętego spokoju i możesz jeździć do 170k.km-takie jest moje zdanie. Chciałbym mieć taki przebieg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #482 Napisano 20 Grudnia 2013 WVWZZZ3CZ7P152027 Czyżby w Poznaniu beszóstki robili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benaf82 Zgłoś #483 Napisano 20 Grudnia 2013 (edytowane) P = Anchieta „Brazylia” P = Mosel „Niemcy” od 1992 r. Edytowane 20 Grudnia 2013 przez benaf82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mario36 Zgłoś #484 Napisano 22 Grudnia 2013 P = Anchieta „Brazylia” możesz cos bliżej na ten temat powiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #485 Napisano 22 Grudnia 2013 proszę o pomoc w ustaleniu napędu pompy oleju w moim samochodzie czy napęd mam na łancuchu czy koła zębate gdyż chcę sprzedać samochód a zainteresowani wmawiają że łańcuch i chcą zbijać z ceny na ewentualną zmianę na koła VIN:WVWZZZC3ZE6159852 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
benaf82 Zgłoś #486 Napisano 22 Grudnia 2013 możesz cos bliżej na ten temat powiedzieć? Poprzednio miałem Golfa i wiem że Golfy z "P" mogły być składane w Anchiet, tym się zasugerowałem. Passki z "P" na pewno pochodzą z Niemiec . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #487 Napisano 22 Grudnia 2013 proszę o pomoc w ustaleniu napędu pompy oleju w moim samochodzie czy napęd mam na łancuchu czy koła zębate gdyż chcę sprzedać samochód a zainteresowani wmawiają że łańcuch i chcą zbijać z ceny na ewentualną zmianę na kołaVIN:WVWZZZC3ZE6159852 chyba vin pomieszałeś ale jak masz 2005r to raczej łańcuch bo na kołach zębatych było od czerwca 2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janusz B6 Zgłoś #488 Napisano 22 Grudnia 2013 (edytowane) pomieszałem mam WVWZZZ3CZ6E159852 sorry jestem jeszcze wczorajszy Edytowane 22 Grudnia 2013 przez Janusz B6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #489 Napisano 22 Grudnia 2013 Ja juz jestem po wymianie. Silnik CBBB, przelot w momencie wymiany 163k. Imbus nie wygladal najgorzej: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #490 Napisano 23 Grudnia 2013 Auto z 2009 roku, modelowo pokazuje jako 2010, data produkcji: 29.09.2009, więc chyba dobrze ustawiłem parametry wyszukiwania i sprawdziłem, że mam już nowszą pompę i dłuższy wałek? :hmm Czy się mylę? No właśnie, czy CR również dotyczy wadliwy zabierak? Mój Passacior jest z połowy października 2009r. i ma 160tys.km i nie wiem, czy mam go również za jakiś czas wymienić? Jak myślicie? Kolega wyżej pisze, że ma CBBB, czyli CR z przebiegiem 163tys.km. i własnie go wymienił. Najlepszego na Święta... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #491 Napisano 23 Grudnia 2013 Tak, CR rowniez dotyczy wadliwy zabierak. Dluzszy zabierak jest montowany w autach wyproduowanych po 19 pazdziernika 2009 - czy Twoje auta sie lapie na ten termin ciezko powiedziec. Najlepiej jakbys mial dokladna date produkcji, chociaz wydaje mi sie ze jesli chodzi o daty zblizone do przelomu to moze byc roznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #492 Napisano 24 Grudnia 2013 Panowie wielki problem. Jestem przed sprawdzeniem pompy ale ostatnio regenerowalem turbo i dziś po przejechaniu około 1000km wyskoczyła mi zolta kontrolka aby sprawdzić poziom oleju. Czy to pompa czy gdzieś cieknie? Niee widziałem aby zostawiał jakieś ślady. Przęseł regeneracja zostawiał. Olej wymieniali z przeplukaniem układu 2 razy i 3cik razem wlany był Liquid oil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #493 Napisano 24 Grudnia 2013 Panowie wielki problem. Jestem przed sprawdzeniem pompy ale ostatnio regenerowalem turbo i dziś po przejechaniu około 1000km wyskoczyła mi zolta kontrolka aby sprawdzić poziom oleju. Czy to pompa czy gdzieś cieknie? Niee widziałem aby zostawiał jakieś ślady. Przęseł regeneracja zostawiał. Olej wymieniali z przeplukaniem układu 2 razy i 3cik razem wlany był Liquid oil. A wiesz co oznacza żółta i czerwona kontrolka oleju? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #494 Napisano 25 Grudnia 2013 gdzieś tu na forum czytałem ze to jest już oznaka pompy (moze być). Jutro domenę trochę oleju bo zostało i zobaczymy. Na vagu zero błędów miał kilkanaście dni temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #495 Napisano 25 Grudnia 2013 Tak, CR rowniez dotyczy wadliwy zabierak.Dluzszy zabierak jest montowany w autach wyproduowanych po 19 pazdziernika 2009 - czy Twoje auta sie lapie na ten termin ciezko powiedziec. Najlepiej jakbys mial dokladna date produkcji, chociaz wydaje mi sie ze jesli chodzi o daty zblizone do przelomu to moze byc roznie. Ja mam datę pierwszej rejestracji 16 października 2009r., więc wychodzi na to, że mam wadliwy zabierak:dodupy W tej chwili mam "nalatane" 160tys.km. Czy już powinienem pomyśleć o jego wymianie? Spokojnych Świąt! Ja w pracy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #496 Napisano 29 Grudnia 2013 Nie wiem jak u ciebie, ale w Audi zmianę zrobili 19 września :fajny Więc wydaje mi się, ze w passacie powinni też to we wrześniu zrobić a nie w październiku. Mój modelowo jest 2010 i wychodzi na to, ze mam nowy zabierak, ten 100 mm. Ale pewnosci nie mam nadal... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #497 Napisano 2 Stycznia 2014 Czy już powinienem pomyśleć o jego wymianie? Jeśli kupiłeś auto na zachodzie to spokojnie możesz do 200 tyś dociągnąć bez problemu-później warto sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vorzen Zgłoś #498 Napisano 12 Stycznia 2014 Witam! Jak wygląda wymiana zabieraka w CBAB? Czy mechanik zdejmie tylko miskę olejowa i będzie miał dostęp, czy potrzebna jest większa integracja w silnik? Wie ktoś jaki mam zabierak 03G 115 281 D -77mm czy inny? Mogę mieć 100mm jak na zdjęciu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #499 Napisano 13 Stycznia 2014 Po zdjeciu miski olejowej wszystko jest na wierzchu. To jaki musisz miec zabierak zalezy od daty produkcji Twojego pojazdu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #500 Napisano 13 Stycznia 2014 Witam, Możecie polecić zakład mechaniczny w okolicy Bolesławca (Dolnośląskie) który podjął by się założenia pompy z silnika 1.9L . W tej chwili pasek mój ma przebieg 300tyś, napęd starego typu-łańcuch i o dziwo jeszcze jeździ. Ewentualnie zamianę napędu łańcuszkowego na koła zębate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach