dee_jay Zgłoś #1201 Napisano 25 Listopada 2016 Jak masz pewny przebieg to nie ma sensu sie tak bawić w wymiany, jest to wyimaginowane. Trzy lata to jest nic. Ja mam 300 kkm na blacie i miski nikt nie ruszał. No chyba ze sie boisz ze Twoj passat na cofnięte ze 200 to sprawdzic mozna[emoji106] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #1202 Napisano 25 Listopada 2016 Problem jest tam gdzie jest krotki zabierak. No a u mnie serwis nie jest w stanie mi powiedzieć jaki mam zabierak, czy ten dłuższy czy krótszy. Mam modelowo 10r ale tak jak pisałem części auta są z 10.2009. W serwisie pokazuje mu dwa zabieraki po vinie. Może po nr. silnika idzie dojść? Ktoś jest w stanie to sprawdzić? Jakbym miał 100% pewność że jest długi to bym spał spokojniej. Jak nie będę miał pewności to przy następnej wymianie oleju pomyśle o misce, zostawię go na noc na podnośniku bez korka a rano odkleję michę żeby później na głowę nie kapało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #1203 Napisano 25 Listopada 2016 W samochodach takich jak Twoj (wyprodukowanych wlasnie na przelomie wprowadzenia zmiany) jedyna pewna metoda to fizyczne sprawdzenie co tam jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1204 Napisano 25 Listopada 2016 mysle że masz 100 jak ja, ja mam niby ze stycznia 10r , na wszystkich czesciach i szybach 09r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #1205 Napisano 25 Listopada 2016 gdzie najlepiej oddac cały moduł do regeneracji? bo z tego co się orientuje jest kilka firm i kazda robi inaczej. jedni wciskają jakies tulejki, spawają itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1206 Napisano 25 Listopada 2016 gdzie najlepiej oddac cały moduł do regeneracji? bo z tego co się orientuje jest kilka firm i kazda robi inaczej. jedni wciskają jakies tulejki, spawają itd. Napewno robi to u nas z forum ryger bo akurat dzisiaj z Nim o tym rozmawiałem i ja będę raczej robił to u niego jak tylko naprawi mi mechatronike Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #1207 Napisano 25 Listopada 2016 A jakiś kontakt do gościa? Ma jakąś firme? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #1208 Napisano 25 Listopada 2016 (edytowane) Pisz do Tomka z Rumi. Tu masz kontakt Ja jak będę naprawiał wałek to napewno u niego Edytowane 25 Listopada 2016 przez truna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelbad Zgłoś #1209 Napisano 27 Listopada 2016 Nie chcę robić reklamy, napiszę tylko że wysyłałem do Imielina :)a w aucie wymieniałem sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #1210 Napisano 28 Listopada 2016 pytanie brzmi, gdzie lepiej odeslac do regeneracji do Imielina, czy do tomka? bo jeden przerabia gniazdo na walek 100mm i daje oryginalkny walek, a drugi sam robi walek z lepszej jakości stali i przerabia jakos gniazdo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serwisvag Zgłoś #1211 Napisano 29 Listopada 2016 My wałki balansowe regenerujemy w firmie Futurum od 2012 roku- KONKRETNIE SZYBKO i najważniejsze że na ponad 50 naprawionych aut BRAK REKLAMACJI wysyłamy całe moduły - gotowe przychodzą do podpięcia pod blok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #1212 Napisano 30 Listopada 2016 (edytowane) Łukasz szkoda ściągac ci miske i kleic od nowa, ty masz tak samo jak ja 100mm ja zaglądnąłem tam po 350 i zero jakichkolwiek oznak. problem ewidentnie dotyczy PD. czytałem ten temat tez sie przestraszyłem że ..... przy wymianie oliwy zwalilem miske i zupełnie niepotrzebnie, tylko szkoda było straconego czasu i kleju pozostaje mi to potwierdzić z ciekawości, czy imbusy 10cm występowały też z gwintem wewnętrznym? Imbus (bez gwintu wewnętrznego) wyjęty z auta jak w opisie z przelotem ok. 157kkm (zakładając, że siedzi tam od nowości, ale raczej tak bo nabite 47/09) wygląda jak na foto. Wydaje mi się, że drugie tyle spokojnie by przejeździł. Aczkolwiek profilatkycznie wymieniony na nowy jak już micha zrzucona. Edytowane 30 Listopada 2016 przez pioters Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #1213 Napisano 30 Listopada 2016 pozostaje mi to potwierdzić z ciekawości, czy imbusy 10cm występowały też z gwintem wewnętrznym? Imbus (bez gwintu wewnętrznego) wyjęty z auta jak w opisie z przelotem ok. 157kkm (zakładając, że siedzi tam od nowości, ale raczej tak bo nabite 47/09) wygląda jak na foto. Wydaje mi się, że drugie tyle spokojnie by przejeździł. Aczkolwiek profilatkycznie wymieniony na nowy jak już micha zrzucona. [ATTACH=CONFIG]149843[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149844[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]149845[/ATTACH] 47/09 to 47 tydzień 09 roku więc wychodzi 4 tydzień listopada 09r więc 11/09 to już są 100mm. Z tego co widziałem to gwint wewnętrzny pomaga przy jego wyciąganiu, wkręcasz śrubkę i ładnie masz za co ciągnąć. Jest jeszcze zabezpieczenie. To teraz niech ktoś wyciągnie w aucie z 9 miesiąca 09r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #1214 Napisano 30 Listopada 2016 Wiem, że 10cm. Chodziło mi o to czy te 10cm występowały fabrycznie z wewnętrznym gwintem czy na pierwszy montaż ssły też bez gwintu. W starym imbusie nie było gwintu i się zastanawiałem czy ktoś go już wcześniej nie wymieniał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter88 Zgłoś #1215 Napisano 30 Listopada 2016 (edytowane) Czy firma tmaserwis i futurum to to samo? Jak już dojdzie do mnie moduł to należy ustawić rozrzad na 0, a w module wałek ten większy czyli z tym kolem zębatym kolo pośredniego, tam powinno być jakies wycięcie(w którym miejscu) w kształcie księżyca i jak go dokładnie ustawić przed przykręceniem? Czy to ustawia się w srodku w module a później obojętnie jak montuje? Edytowane 30 Listopada 2016 przez piter88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1216 Napisano 6 Grudnia 2016 BMR z przebiegiem 300kkm Zdjęcie wałka z rozrządem na 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1217 Napisano 6 Grudnia 2016 Spory jest już luz na wałku. Czy to w Twoim vw? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #1218 Napisano 6 Grudnia 2016 Spory jest już luz na wałku. Czy to w Twoim vw? tak, luz jest i w gnieździe wałka wyważającego i w gnieździe pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #1219 Napisano 6 Grudnia 2016 W porę wyjęty moduł pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #1220 Napisano 7 Grudnia 2016 Mój pasztet jest jakiś pancerny, na liczniku 300kkm i jeszcze miska nie ściągana, wiec uważam, że nie ma co przesadzać z tym zabierakiem Pamiętasz co pisałeś wcześniej?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach