mry_ Zgłoś #801 Napisano 11 Października 2014 Witam, Od około 2 miesięcy użytkuję PASSATA B6 2.0 TDI BMP. Właściwie autem podróżuje mmoja żona. Raz na tydzień (jeszcze za czasów poprzedniego auta z dieslem) biorę auto na półgodzinną przejażdżkę aby dać mu trochę w dupę. Chdzi oczywiście o przedmuchanie dieselka, turbo i DPF. Dzisiaj zapaliła się kontrolka OIL PRESSURE w momencie przyśpieszania an drugim biegu. NATYCHMIAST zjechałem na pobocze właściwie wyrywając kluczyk ze stacyjki i natychmiast zgasiłem silnik. Zaholowałem auto do serwisu i tam na chwilę je zapaliłem, chodzi malina. Zlecam już wymianę zabieraka i gniazda (Trójmiasto) natomiast chciałbym zapytać czy coś mogło się jeszcze uszkodzić w silniku? - natychmiastowe zgaszenie auta w momencie zapalenia się kontrolki ale... wysokie obroty - auto na 5-10 sekund odpalone w serwisie - czy auto w ogóle odpaliłoby gdyby w silniku zrobiła się miazga? - z czym powinieniem się jeszcze liczyć? Pozdrowienia, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alpen Zgłoś #802 Napisano 13 Października 2014 Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić jaki mam napęd pompy oleju w moim Pasku? VIN: WVWZZZ3CZ6E110103. Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #803 Napisano 14 Października 2014 Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić jaki mam napęd pompy oleju w moim Pasku? VIN: WVWZZZ3CZ6E110103. Z góry dziękuję. Może lepiej zadzwoń do ASO i tam się dowiesz. Z nr vin wynika, że masz samochód z '06r więc bardzo możliwe, że napęd pompy za pomocą łańcucha ale możliwe, że właśnie w tym modelu była już zmiana na koła zębate. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #804 Napisano 14 Października 2014 http://allegro.pl/zabierak-pompy-olejowej-vw-2-0-olowek-03g115281e-i4641681995.html Napisz do gościa z tej aukcji to jest serwis vw i oni ci powiedzą jak dasz im vin jaki masz zabierak . Z końcówka F ma 77 mm a z E 100mm. - - - - - aktualizacja - - - - - http://allegro.pl/zabierak-pompy-olejowej-vw-2-0-olowek-03g115281e-i4641681995.html Alpen napisz do gościa z tej aukcji to jest serwis vw i on ci powiedzą jak dasz im vin jaki masz zabierak . Z końcówka F ma 77 mm a z E 100mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alpen Zgłoś #805 Napisano 14 Października 2014 Ok, dzięki wielkie, będę telefonował. Jeszcze takie pytanko, jeśli mam napęd na łańcuch, to mogę łatwo wymienić ten zabierak? Bo coś mi się wydaje, że napinacz trochę przeszkadza w takiej operacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #806 Napisano 14 Października 2014 Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić jaki mam napęd pompy oleju w moim Pasku? VIN: WVWZZZ3CZ6E110103. Z góry dziękuję. Drogi kolego auto masz z 2005r. moduł pompy jest na kołach zębatych-sprawdziłem dla pewności w etosie. Co do modułu łańcuchowego to zabieraka tak szybko się nie wymieni-przeszkadza napinacz tak jak napisałeś-potrzebą jest zdjęcie modułu aby nie rozpinać rozrządu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alpen Zgłoś #807 Napisano 14 Października 2014 Dziękuję bardzo. tomek 50917414 chciałbym się dowiedzieć na czym polega Twoja regeneracja. Znaczy się nie jak wygląda zregenerowana część, bo to już wiem, tylko jak to jest z wysyłkami itp. Wyjmuję swoją część (co dokładnie), wysyłam i dostaję swoją zregenerowaną, czy inną zregenerowaną? Jak możesz to opisz jak to wygląda, gdyż zastanawiam się nad profilaktyczną regeneracją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #808 Napisano 15 Października 2014 Jeśli nie spieszy Ci się z naprawą swojego wałka to oczywiście będzie naprawiany Twój(jeden dzień roboty.Możesz przesłać cały moduł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mry_ Zgłoś #809 Napisano 23 Października 2014 Witam, Jestem po bólu (kilka postów wyżej). Natychmiastowa reakcja czyli wyłączenie silnika uchroni przed wydatkami z wyjątkiem zabieraka i regeneracji gniazda co i tak rozsądny użytkownik naprawi profilaktycznie. Ja miałem nadzieję, że lampa Alladyna mnie ominie. Silnik jest w stanie jak sprzed awarii a po naprawie u Tomka chodzi (jakby) ... aksamitniej. - NIE ODPALAMY SILNIKA Z NADZIEJĄ, ŻE SIĘ NAPRAWIŁ PO ZAPALENIU SIĘ KONTROLKI - NATYCHMIAST WYŁĄCZAMY SILNIK CHOĆBY WYRYWAJĄC GO ZE STACYJKI I HEBLE HOLOWANIE U mnie podziałało. Znów kocham moje auto :marecek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #810 Napisano 27 Października 2014 Pytanie, posiadam paska z 2005 roku modelowy b6 z silnikiem 2.0 TDI BMM 29.04.2007r. (Golf V Variant)czy te silniki mają problemy z napędem pompy olejowej ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #811 Napisano 27 Października 2014 W BMM nie ma tego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #812 Napisano 31 Października 2014 poczytaj dokładniej.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo19 Zgłoś #813 Napisano 2 Listopada 2014 Witam kolgów, Silnikł BMP padł Mam pytanie na jaki silnik wymienić, czy BKD będzie dobrym rozwiązaniem czy wymienić na 1.9. Będę wdzięczny za odpowiedzi i wszelkie sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #814 Napisano 2 Listopada 2014 Witam kolgów, Silnikł BMP padł Mam pytanie na jaki silnik wymienić, czy BKD będzie dobrym rozwiązaniem czy wymienić na 1.9. Będę wdzięczny za odpowiedzi i wszelkie sugestie. Na BMP tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #815 Napisano 2 Listopada 2014 (edytowane) Witam kolgów, Silnikł BMP padł Mam pytanie na jaki silnik wymienić, czy BKD będzie dobrym rozwiązaniem czy wymienić na 1.9. Będę wdzięczny za odpowiedzi i wszelkie sugestie. Przy zmianie na BKD musiał komplet z osprzętem zmieniać bo to szesnastka jest a BMP ośmio zaworowy ja bym albo remontował i od razu wrzucił pompę z 1.9 ( sam jeżdżę na takiej ) albo zrobił z dwóch jeden ( 1,9 + BMP można ) BMP różni bardzo nie wiele z 1.9 wiem bo sprawdzałem Edytowane 2 Listopada 2014 przez bartekzks Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #816 Napisano 3 Listopada 2014 Koledzy, czy problem wałka dotyczy również pomp montowanych w silnikach 110 KM CR ? Z tego co wiem to pompy do 110 są inne niż w wersji 140(170) KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo19 Zgłoś #817 Napisano 3 Listopada 2014 Przy zmianie na BKD musiał komplet z osprzętem zmieniać bo to szesnastka jest a BMP ośmio zaworowy ja bym albo remontował i od razu wrzucił pompę z 1.9 ( sam jeżdżę na takiej ) albo zrobił z dwóch jeden ( 1,9 + BMP można ) BMP różni bardzo nie wiele z 1.9 wiem bo sprawdzałem Dziękuje bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo19 Zgłoś #818 Napisano 3 Listopada 2014 Przy zmianie na BKD musiał komplet z osprzętem zmieniać bo to szesnastka jest a BMP ośmio zaworowy ja bym albo remontował i od razu wrzucił pompę z 1.9 ( sam jeżdżę na takiej ) albo zrobił z dwóch jeden ( 1,9 + BMP można ) BMP różni bardzo nie wiele z 1.9 wiem bo sprawdzałem Czyli kupuję silnik BMP + pompe od 1.9 obojetnie którym model? Dziękuje bardzo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aldi11 Zgłoś #819 Napisano 11 Listopada 2014 Witam kolegów, Posiadam Passata B6 z napędem łańcuchowym, auto ma już nalatane 310 000 km. Przymierzam się do wywalenia wadliwego napędu łańcuszkowego i zastąpieniem go napędem na koła zębate. W tym celu zakupiłem już moduł walków wyrównoważających z Audi, rok 2011 (10cm inbus) dodatkowo w ASO kupiłem nowy imbus oraz zębatkę na wał. Poszukuje mechanika w okolicach Bolesławca woj. dolnośląskie który mógłby się podjąć wymiany. Szanowne grono forumowiczów może znacie taką osobę w mojej okolicy, dodatkowo proszę o informację ile taka usługa może kosztować (robocizna) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #820 Napisano 12 Listopada 2014 dodatkowo proszę o informację ile taka usługa może kosztować (robocizna) Jeśli chodzi o koszt wymiany to waha się w okolicy 300zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach