Hawaii Zgłoś #261 Napisano 17 Lipca 2015 12V po zapłonie nr 6kierunki : L nr 3 P nr 2 Wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mromar Zgłoś #262 Napisano 18 Września 2015 witam kolegów mój problem jest następujący : podczas podłączania wiązki instalacji gniazda do przyczepy miałem włączone światła awaryjne gdyż szukałem napięcia w kostce z tyłu w bagażniku do kierunków i w pewnej chwili zwarłem na sekundę do kabla obok teraz nie działają mi światła awaryjne ale kierunki działają normalnie i cykanie w przekaźniku jest tez ale nie działają awaryjne jak chce włączyć . Gdzie może być problem ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #263 Napisano 18 Września 2015 w wylaczniku tzn. w tym przerywaczu tam moglo sie cos sfajczyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mromar Zgłoś #264 Napisano 18 Września 2015 kajos niestety kupiłem nowy dalej to samo ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arko76 Zgłoś #265 Napisano 22 Października 2015 (edytowane) u mnie od kilku dni przy włączonym kierunkowskazie przestaje cykać i świecić, po jakimś czasie znowu miga i przestaje.tak samo jest z awaryjnymi. od czego zacząć szukać, od przerywacza czy może przekaźnik wysiada??? czy przerywacz jest w miejscu włącznika awaryjnych? dużo trzeba rozbierać aby się do niego dostać?? Edytowane 26 Października 2015 przez arko76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaszmir170 Zgłoś #266 Napisano 18 Marca 2016 A może mi ktoś powiedzieć jak wyciągnąć ten przerywacz który się znajduję za włącznikiem awaryjnych? Podważam śrubokrętem i wychodzi sam guzik a kostka zostaję nie chcę robić nic na siłę żeby nie połamać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #267 Napisano 26 Października 2016 Przestały mi działać kierunki, tzn. włączając je manetką (prawy lub lewy, albo przyciskiem awaryjne) mignie dwa, trzy razy i gaśnie, i oczywiście nie klika przerywacz. Dodam, że ostatnio przy włączaniu (lewy, prawy albo przycisk) zawieszały się i paliły się ciągle. Do wymiany będzie tylko przerywacz czy coś jeszcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kedpol Zgłoś #268 Napisano 26 Października 2016 tylko przerywacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siema_CoTam Zgłoś #269 Napisano 9 Grudnia 2016 (edytowane) Witam Szanownych Panów, Miałem dosyć nietypowy problem, którego nie znalazłem w temacie. Jechałem jakiś czas temu i przestały mi migać awaryjne/kierunkowskazy - po włączeniu świeciły się, ale nie mrygały. Po kilkuset kilometrach "naprawiło się." Jednak, aby nie mieć tego problemu więcej chciałem wymienić cały przełącznik. Pojechałem na szrot, aby dopasować. Wyjeliśmy, aby włożyć nowy i od tej pory, ani żaden inny ani stary wcale nie działa. Tzn. podświetla się przycisk awaryjnych, ale ani awaryjne ani kierunki nie działają. Tylko jak wcześniej się świeciły to teraz nic - żadne pomarańczowe światło się nie świeci. Problemem były przepalone bezpieczniki 2 i 39. Wymiana rozwiązała problem. Pozdrawiam. Edytowane 10 Grudnia 2016 przez Siema_CoTam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siema_CoTam Zgłoś #270 Napisano 28 Grudnia 2016 1. 3B0 953 235 B został zastąpiony w dniu 01/04/2002 numerem 3B0 953 235 D i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy.2. 3B0 953 235 C został zastąpiony w dniu 01/05/2002 numerem 3B0 935 235 E i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy do samochodów z zaczepem do holowania przyczepy. Krótkie pytanie. Mam samochód z hakiem. W kodzie wyposażenia pojazdu nie ma 1D1 lub 1D2 więc stawiam, że hak było dorobiony przez, któregoś z właścicieli. I teraz pytanie. Powinienem mieć wersję z "awaryjnych" C/E czy B/D? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #271 Napisano 28 Grudnia 2016 Krótkie pytanie. Mam samochód z hakiem. W kodzie wyposażenia pojazdu nie ma 1D1 lub 1D2 więc stawiam, że hak było dorobiony przez, któregoś z właścicieli. I teraz pytanie. Powinienem mieć wersję z "awaryjnych" C/E czy B/D? Pozdrawiam. Najlepiej wyciągnij przekaźnik awaryjnych i zobacz jaką wersję miałeś dotychczas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siema_CoTam Zgłoś #272 Napisano 29 Grudnia 2016 Najlepiej wyciągnij przekaźnik awaryjnych i zobacz jaką wersję miałeś dotychczas Tak zrobiłem od razu. Tam jest dla wersji bez haka. I stąd moje pytanie jaki powinien być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
potomek1 Zgłoś #273 Napisano 13 Marca 2017 Witam. Mój problem to co jakiś czas gdy przychodzę do samochodu to świecą ciągłym światłem. Styki w manetce są czyste. Z resztą po odłaczeniu manetki brak reakcji. Po odłaczeniu przerywacza też brak reakcji. Po ostatnim razie zacząłem się dobierać do modułu komfortu i zgasło. Nie wiem czego się dotknałem albo wiązki przewodów albo przekaźników po lewej stronie. Wiązkę do modułu już poprawiałem więc chyba coś mam z tymi przekaźnikami. Moje pytanie jest czy te przekaźniki są powiązane z kierunkowskazami? Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #274 Napisano 13 Marca 2017 (edytowane) Witam. Mój problem to co jakiś czas gdy przychodzę do samochodu to świecą ciągłym światłem. Styki w manetce są czyste. Z resztą po odłaczeniu manetki brak reakcji. Po odłaczeniu przerywacza też brak reakcji. Po ostatnim razie zacząłem się dobierać do modułu komfortu i zgasło. Nie wiem czego się dotknałem albo wiązki przewodów albo przekaźników po lewej stronie. Wiązkę do modułu już poprawiałem więc chyba coś mam z tymi przekaźnikami. Moje pytanie jest czy te przekaźniki są powiązane z kierunkowskazami?Pozdr. Jak dla mnie to kierunkowskazy powiązane są z przerywaczem i jakimś jednym przekaźnikiem. Działają bez zapłonu jako awaryjne z przycisku albo po zapłonie z manetki więc zbędne byłyby jeszcze jakieś przekaźniki po drodze ale jest jeszcze alarm - centralny zamek przy którym również działają więc tam sądzę zastosowano jakiś przekaźnik.. Ale mogę się mylić. Edytowane 14 Marca 2017 przez Frankoo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szybkidemonpredkosci Zgłoś #275 Napisano 21 Października 2017 Witajcie, potrzebuję pomocy. Otóż stałem się posiadaczem VW Passata w wersji variant z hakiem. Co jest podobno ważne. Problem dotyczy kierunkowskazów. Przejdę do sedna. Lewy bok kierunki działają bez zarzutów, zaś prawa strona mryga tak jakby jedna żarówka się przepaliła. Teraz kieruję do was pytanie, czy to może być wina przekaźnika/ przerywacza który jest podobno modułem podpiętym pod hak? Widać jego stan, ale prosiłbym o rady osób, które już się z tym spotkały i mogą mi coś powiedzieć wiecej na ten temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dantes205 Zgłoś #276 Napisano 15 Listopada 2017 Witam. Mam taki problem, ze nie działa mi lewy tylny kierunkowskaz, po włączeniu manetki w dół jest szybkie cykanie tak jakby się przepaliła żarówka. Wymieniłem żarówkę, bezpiecznik, przerywacz i dalej nie działa w żadnej sytuacji . Manetka jest chyba ok, bo gdy dam ją na dół przy wyłączonym silniku, to lampa świeci. Jest to B5 kombi. z hakiem. Ktoś może pomóc? Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qbert Zgłoś #277 Napisano 4 Marca 2018 Witam wszystkich. Nie doszukalem się żeby ktokolwiek miał taki problem jak ja. Mechanik wymienił mi lampy przednie na Depo. Po złożeniu wszystkiego stwierdził że przekaźnik się zepsuł bo nie ma kierunkow. Kupiłem nowy za 33zl. Założony i przez tydzień działało. I nagle kierunki działały a raz nie działały. Pojechałem do niego i stwierdził że nie styka w przekaźniku (chińskie g.). Przekaźnik jest podpięty do kabli ale zwisa swobodnie z deski. Jak nim poruszam to kierunki działają jakiś czas albo cos potrzeszczy jakby zwarcie. Założyłem 4 różne oryginalne i sprawne przekaźniki i żaden nie działa. Wkładam tej chiński i działają kierunki. Gdzie jest problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MichalSWD Zgłoś #278 Napisano 19 Marca 2018 (edytowane) Mam pytanie o przekaźnik kierunkowskazów (przełącznik awaryjnych) do wersji z hakiem i bez. Oba są 7-pinowe, przy czym dla wersji z hakiem fabrycznym na pin 4 idzie przewód niebieski połączony z zestawem wskaźników, a w wersji bez haka na pin 4 idzie przewód od podświetlenia przełączników, wskaźników itp. (szaro-niebieski). Jak zatem jest realizowane podświetlenie przełącznika w wersji z hakiem fabrycznym, skoro przewód od podświetlenia jest zastąpiony przewodem do kontrolki na desce? Inna budowa przełącznika? Ma ktoś jakieś informacje na ten temat? Edytowane 19 Marca 2018 przez MichalSWD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #279 Napisano 19 Marca 2018 Ostatnio i u mnie pojawił się problem z kierunkami. Najczęściej kierunek raz mignie i przestaje, zauważyłem że jak potrzymam manetkę w pozycji 1/2 czyli miganie ale bez tego przeskoczenia manetki mignie 2-3 razy i mogę normalnie włączyć kierunek i miga prawidłowo. Awaryjne zazwyczaj wtedy działają, chociaż 2 razy był zupełny brak reakcji na klikanie manetką czy awaryjnymi zgubił kierunki zupełnie. Popsikałem silikonem w sprayu przy manetce, poprawiło się, więc nie wiem czy kombinować z przerywaczem czy z manetką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #280 Napisano 22 Marca 2018 (edytowane) Witam wszystkich. nie chciałem zakładać osobnego tematu więc podpinam się tutaj .. Czy jest wśród nas jakiś ogarnięty elektryk ? potrzebuję schemat budowy przerywacza kierunkowskazów.. albo może ktoś wie co i jak zrobić żeby po zamontowaniu żarówek led w kierunkach z tyłu działały normalnie ? bo migają szybko (efekt przepalonej żarówki) .. co ciekawe awaryjne mrugają dobrze prawidłowo. problem jest tylko z kierunkami. Próbowałem dokładać rezystory mocy żeby obciążyć układ ale nic to nie dało .. różne rezystancje próbowałem aż doszedłem do 18W/ 20ohm i nic to nie zmieniło .. Może ktoś montował LEDowe żarówki w kierunkach i ma jakieś doświadczenie z tym ? gdzieś czytałem ze można wymienić przerywacz na elektroniczny .. tylko jak ? bo w passacie jest on zintegrowany z włącznikiem awaryjnych.. można dołożyć taki przerywacz do tego co jest? czy trzeba rzeźbić bardzo żeby to zrobić ? z góry dzięki za wszelkie sugestie. Edytowane 22 Marca 2018 przez motomoto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach