Skocz do zawartości
remlus

Przerywacz kierunkowskazów w B5

Rekomendowane odpowiedzi

12V po zapłonie nr 6

kierunki :

L nr 3

P nr 2

 

Wielkie dzięki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kolegów

mój problem jest następujący :

podczas podłączania wiązki instalacji gniazda do przyczepy miałem włączone światła awaryjne gdyż szukałem napięcia w kostce z tyłu w bagażniku do kierunków i w pewnej chwili zwarłem na sekundę do kabla obok teraz nie działają mi światła awaryjne ale kierunki działają normalnie i cykanie w przekaźniku jest tez ale nie działają awaryjne jak chce włączyć . Gdzie może być problem ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w wylaczniku tzn. w tym przerywaczu

tam moglo sie cos sfajczyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kajos niestety kupiłem nowy dalej to samo ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie od kilku dni przy włączonym kierunkowskazie przestaje cykać i świecić, po jakimś czasie znowu miga i przestaje.tak samo jest z awaryjnymi.

od czego zacząć szukać, od przerywacza czy może przekaźnik wysiada???

 

 

czy przerywacz jest w miejscu włącznika awaryjnych? dużo trzeba rozbierać aby się do niego dostać??

Edytowane przez arko76

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może mi ktoś powiedzieć jak wyciągnąć ten przerywacz który się znajduję za włącznikiem awaryjnych? Podważam śrubokrętem i wychodzi sam guzik a kostka zostaję nie chcę robić nic na siłę żeby nie połamać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestały mi działać kierunki, tzn. włączając je manetką (prawy lub lewy, albo przyciskiem awaryjne) mignie dwa, trzy razy i gaśnie, i oczywiście nie klika przerywacz. Dodam, że ostatnio przy włączaniu (lewy, prawy albo przycisk) zawieszały się i paliły się ciągle. Do wymiany będzie tylko przerywacz czy coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanownych Panów,

Miałem dosyć nietypowy problem, którego nie znalazłem w temacie.

 

Jechałem jakiś czas temu i przestały mi migać awaryjne/kierunkowskazy - po włączeniu świeciły się, ale nie mrygały. Po kilkuset kilometrach "naprawiło się." Jednak, aby nie mieć tego problemu więcej chciałem wymienić cały przełącznik. Pojechałem na szrot, aby dopasować.

 

Wyjeliśmy, aby włożyć nowy i od tej pory, ani żaden inny ani stary wcale nie działa. Tzn. podświetla się przycisk awaryjnych, ale ani awaryjne ani kierunki nie działają. Tylko jak wcześniej się świeciły to teraz nic - żadne pomarańczowe światło się nie świeci.

 

Problemem były przepalone bezpieczniki 2 i 39. Wymiana rozwiązała problem.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Siema_CoTam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. 3B0 953 235 B został zastąpiony w dniu 01/04/2002 numerem 3B0 953 235 D i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy.

2. 3B0 953 235 C został zastąpiony w dniu 01/05/2002 numerem 3B0 935 235 E i był to włącznik świateł awaryjnych z przekaźnikiem migaczy do samochodów z zaczepem do holowania przyczepy.

 

Krótkie pytanie. Mam samochód z hakiem. W kodzie wyposażenia pojazdu nie ma 1D1 lub 1D2 więc stawiam, że hak było dorobiony przez, któregoś z właścicieli.

 

I teraz pytanie. Powinienem mieć wersję z "awaryjnych" C/E czy B/D?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Krótkie pytanie. Mam samochód z hakiem. W kodzie wyposażenia pojazdu nie ma 1D1 lub 1D2 więc stawiam, że hak było dorobiony przez, któregoś z właścicieli.

 

I teraz pytanie. Powinienem mieć wersję z "awaryjnych" C/E czy B/D?

 

Pozdrawiam.

 

Najlepiej wyciągnij przekaźnik awaryjnych i zobacz jaką wersję miałeś dotychczas :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najlepiej wyciągnij przekaźnik awaryjnych i zobacz jaką wersję miałeś dotychczas :)

 

Tak zrobiłem od razu. Tam jest dla wersji bez haka. I stąd moje pytanie jaki powinien być ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój problem to co jakiś czas gdy przychodzę do samochodu to świecą ciągłym światłem. Styki w manetce są czyste. Z resztą po odłaczeniu manetki brak reakcji. Po odłaczeniu przerywacza też brak reakcji. Po ostatnim razie zacząłem się dobierać do modułu komfortu i zgasło. Nie wiem czego się dotknałem albo wiązki przewodów albo przekaźników po lewej stronie. Wiązkę do modułu już poprawiałem więc chyba coś mam z tymi przekaźnikami. Moje pytanie jest czy te przekaźniki są powiązane z kierunkowskazami?

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mój problem to co jakiś czas gdy przychodzę do samochodu to świecą ciągłym światłem. Styki w manetce są czyste. Z resztą po odłaczeniu manetki brak reakcji. Po odłaczeniu przerywacza też brak reakcji. Po ostatnim razie zacząłem się dobierać do modułu komfortu i zgasło. Nie wiem czego się dotknałem albo wiązki przewodów albo przekaźników po lewej stronie. Wiązkę do modułu już poprawiałem więc chyba coś mam z tymi przekaźnikami. Moje pytanie jest czy te przekaźniki są powiązane z kierunkowskazami?

Pozdr.

 

Jak dla mnie to kierunkowskazy powiązane są z przerywaczem i jakimś jednym przekaźnikiem. Działają bez zapłonu jako awaryjne z przycisku albo po zapłonie z manetki więc zbędne byłyby jeszcze jakieś przekaźniki po drodze ale jest jeszcze alarm - centralny zamek przy którym również działają więc tam sądzę zastosowano jakiś przekaźnik.. Ale mogę się mylić.

Edytowane przez Frankoo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, potrzebuję pomocy. Otóż stałem się posiadaczem VW Passata w wersji variant z hakiem. Co jest podobno ważne. 
Problem dotyczy kierunkowskazów. 
Przejdę do sedna. Lewy bok kierunki działają bez zarzutów, zaś prawa strona mryga tak jakby jedna żarówka się przepaliła. 
Teraz kieruję do was pytanie, czy to może być wina przekaźnika/ przerywacza który jest podobno modułem podpiętym pod hak? 
Widać jego stan, ale prosiłbym o rady osób, które już się z tym spotkały i mogą mi coś powiedzieć wiecej na ten temat. 
 

22686482_1652999334772273_1128487790_n.jpg

22709718_1652999331438940_923511265_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. 

Mam taki problem, ze nie działa mi lewy tylny kierunkowskaz, po włączeniu manetki w dół jest szybkie cykanie tak jakby się przepaliła żarówka. Wymieniłem żarówkę, bezpiecznik, przerywacz i dalej nie działa w żadnej sytuacji . Manetka jest chyba ok, bo gdy dam ją na dół przy wyłączonym silniku, to lampa świeci. Jest to B5 kombi. z hakiem. Ktoś może pomóc?

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. 

Nie doszukalem się żeby ktokolwiek miał taki problem jak ja.

Mechanik wymienił mi lampy przednie na Depo. Po złożeniu wszystkiego stwierdził że przekaźnik się zepsuł bo nie ma kierunkow. Kupiłem nowy za 33zl. Założony i przez tydzień działało. I nagle kierunki działały a raz nie działały. Pojechałem do niego i stwierdził że nie styka w przekaźniku (chińskie g.). Przekaźnik jest podpięty do kabli ale zwisa swobodnie z deski. Jak nim poruszam to kierunki działają jakiś czas albo cos potrzeszczy jakby zwarcie. 

Założyłem 4 różne oryginalne i sprawne przekaźniki i żaden nie działa. Wkładam tej chiński i działają kierunki. 

Gdzie jest problem?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie o przekaźnik kierunkowskazów (przełącznik awaryjnych) do wersji z hakiem i bez. Oba są 7-pinowe, przy czym dla wersji z hakiem fabrycznym na pin 4 idzie przewód niebieski połączony z zestawem wskaźników, a w wersji bez haka na pin 4 idzie przewód od podświetlenia przełączników, wskaźników itp. (szaro-niebieski). Jak zatem jest realizowane podświetlenie przełącznika w wersji z hakiem fabrycznym, skoro przewód od podświetlenia jest zastąpiony przewodem do kontrolki na desce? Inna budowa przełącznika? Ma ktoś jakieś informacje na ten temat?

Edytowane przez MichalSWD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio i u mnie pojawił się problem z kierunkami. Najczęściej kierunek raz mignie i przestaje, zauważyłem że jak potrzymam manetkę w pozycji 1/2 czyli miganie ale bez tego przeskoczenia manetki mignie 2-3 razy i mogę normalnie włączyć kierunek i miga prawidłowo. Awaryjne zazwyczaj wtedy działają, chociaż 2 razy był zupełny brak reakcji na klikanie manetką czy awaryjnymi zgubił kierunki zupełnie. Popsikałem silikonem w sprayu przy manetce, poprawiło się, więc nie wiem czy kombinować z przerywaczem czy z manetką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

nie chciałem zakładać osobnego tematu więc podpinam się tutaj ..
Czy jest wśród nas jakiś ogarnięty elektryk ?
potrzebuję schemat budowy przerywacza kierunkowskazów..
albo może ktoś wie co i jak zrobić żeby po zamontowaniu żarówek led w kierunkach z tyłu działały normalnie ? bo migają szybko (efekt przepalonej żarówki) .. co ciekawe awaryjne mrugają dobrze prawidłowo. problem jest tylko z kierunkami. Próbowałem dokładać rezystory mocy żeby obciążyć układ ale nic to nie dało .. różne rezystancje próbowałem aż doszedłem do 18W/ 20ohm i nic to nie zmieniło .. Może ktoś montował LEDowe żarówki w kierunkach i ma jakieś doświadczenie z tym ? gdzieś czytałem ze można wymienić przerywacz na elektroniczny .. tylko jak ? bo w passacie jest on zintegrowany z włącznikiem awaryjnych.. można dołożyć taki przerywacz do tego co jest? czy trzeba rzeźbić bardzo żeby to zrobić ?

z góry dzięki za wszelkie sugestie.

Edytowane przez motomoto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności