-
Liczba zawartości
71 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Hawaii
- Urodziny 16.07.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Marcin
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Gdynia
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
-
Hawaii obserwuje zawartość → Rozmieszczenie bezpieczników i przekaźników
-
Wielkie dzięki
-
Witam, Czy moglibyście podać które nr-y pinów w przerywaczu awaryjnych to: - 12V po zapłonie - kierunki L i P Dzięki.
-
Przyjrzałem się sprawie i wygląda na to, że dokładnie z momentem pojawienia się na wyświetlaczu temp. -2*C Climatronic blokuje możliwość zamknięcia obiegu (przy włączonym nadmuchu na przednią szybę). Może się komuś przyda
-
Panowie, szybkie pytanie. Czy w 3BG przy ujemnej temperaturze na zewnątrz, przy nadmuchu ustawionym jedynie na przednią szybę jest możliwość włączenia obiegu wewnętrznego? Klikam i nic, włącza się on dopiero po przełączeniu nadmuchu na twarz/nogi. Wcześniej, przy temperaturze na plusie włączenie obiegu zamkniętego przy nadmuchu jedynie na przednią szybę było na pewno możliwe.
-
Po czym poznać uszkodzoną poduszkę pod silnikiem?
Hawaii odpowiedział cooler → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wstępna diagnoza jest taka, że prawdopodobnie banan z prawej strony jest wybity. Poduszki są w porządku. -
Po czym poznać uszkodzoną poduszkę pod silnikiem?
Hawaii odpowiedział cooler → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki! Zrobię jak piszesz + jeszcze raz przyjrzę się sprawie na kanale. Napisz jeszcze czy mocno telepało budą na jałowym? -
Po czym poznać uszkodzoną poduszkę pod silnikiem?
Hawaii odpowiedział cooler → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Dzięki za zainteresowanie. Dostęp do kanału będę miał najwcześniej w niedzielę. Powiem tak - sprawa dość szybko się pogłębia. Teraz potrafi łupnąć nawet przy mocniejszym skręcie. Wykluczam przeguby, te dźwięki znam. Jeśli idzie o drgania to jakieś są ale nie pogłębiają się raczej odkąd mam to auto (4 lata) - szklankę z wodą spokojnie można na desce postawić Pisząc o tym, że czuć to na pedałach miałem na myśli bardziej podłogę, w momencie łupnięcia czuć to lekko właśnie w podłodze. Przy zmianie biegów czy na nierównościach cisza. Wydech sprawdziłem, nie lata, fotel kierowcy to też nie będzie. Dźwięk jest głuchy, metalowo-gumowy, ewidentnie spod podłogi, pytanie czy przy wybitym sworzniu wahacza może być podobny objaw? Sprawdziłem i moim zdaniem przedni górny wahacz ma lekki luz ale czy to mogłoby powodować takie dźwięki? Wiem, że to trochę wróżenie ale może przerabialiście podobny temat. -
Po czym poznać uszkodzoną poduszkę pod silnikiem?
Hawaii odpowiedział cooler → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Wczołgam się jeszcze raz na kanał i polukam dokładniej. Niemniej patrząc ostatnio nic nie wzbudziło moich podejrzeń ale tak chyba jest z poduszkami, czasem póki nie zdejmiesz wyglądają cacy. -
Po czym poznać uszkodzoną poduszkę pod silnikiem?
Hawaii odpowiedział cooler → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Pytanie do Was. Objaw jaki u mnie występuję to jedno głośne, głuche puknięcie przy gwałtowniejszym hamowaniu lub przyspieszaniu. Wydobywa się ewidentnie spod podłogi, nawet lekko czuć to na pedałach. Podczas jazdy po nierównościach jest zupełna cisza. Czy z Waszych doświadczeń ze zużytymi poduszkami wyglądało to podobnie? Czy może to być np. kwestia któregoś z wahaczy czy raczej odzywałby się również na nierównościach? Wiadomo, nie chciałbym wymieniać poduszek i przekonać się, że nic to nie pomogło. Na oko bez wyjmowania wyglądają ok i to jest najgorsze, ciężko stwierdzić. Ciężko też wróżyć ale może ktoś potwierdzi objawy. Buda trzęsie ledwo ledwo ale tak było od zawsze i nie pogłębia się. -
zamek kierowcy i uruchomienie pompy paliwa
Hawaii odpowiedział kenor18 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie wiem czy to taka kompletna bzdura. W B7 i Lupo w wersji PB pompa jest uruchamiana krańcówką drzwi kierowcy. -
Podejrzewam, że to kwestia samego radia, bo jaki wpływ mógłby mieć emulator. Idzie z tym wytrzymać, bo nie zdarza się często.
-
Dzięki. Przypomniałem sobie jeszcze jedną kwestię. Od czasu do czasu sama z siebie załącza się shuffle'a - ale chyba ma to związek z samym radiem nie emulatorem. Czy u Ciebie się to zdarza?
-
Dzięki za odpowiedź. Tak jak pisałem, stopka jest w fatalnym stanie, także chyba zaryzykuję i kupię używaną w dobrym stanie - gorzej pewnie nie będzie a nie są to kosmiczne pieniądze. Dziwiło mnie tylko to, że antena zaczyna gorzej zbierać dopiero jak zmasuję ją z poszyciem dachu.
-
Jak tak pomyślę to faktycznie, ostatnio wrzuciłem więcej kawałków na wyjazd wakacyjny, katalogi pełne w 90%, i ładowanie trwa znacząco dłużej. Przy mniejszej ilości (ok. 20-30 kawałków na katalog) ładuje się od razu i tylko czasem łapie zwiechę na kilka sekund. Szybsze karty nie mają sensu mówisz?
-
Ja u siebie w B5 wyjąłem i wypiąłem radio, od drugiej strony przeciągnąłem długim śrubokrętem kabel od emulatora do wnęki radia i podkleiłem go pod schowkiem w okolicach nóg pasażera. Żadnego wykręcania schowka, jedyne potrzebne to wyjmaki do radia. Emulatora nie widać, a dostęp do niego jest w miarę możliwy. Samo urządzenie działa bardzo dobrze, czasem tylko dłużej ładuje się przy starcie, muszę spróbować z jakąś szybszą kartą pamięci, nie sądzę żeby pomogło ale może...