Skocz do zawartości
lazym

Jak zamontować tempomat.

Rekomendowane odpowiedzi

da sie zamontowac tempomat w silniku 1.8T 97rok?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem tempomat w 3BG (nie było łatwo),mam efekt swiecącej kontrolki tempomatu -i co dalej!!!

Wszystkie wątki urywają się w tym miejscu -jak uaktywnić tempomat.

Na ten temat nikt nic nie dodał-(gdzie znaleść).

Kumpel ma VAG-Coma ,ale nie wie jak to zrobić.

Można coś na ten temat .........z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wszystkie wątki urywają się w tym miejscu -jak uaktywnić tempomat.

 

pierwszy post w wątku :

 

Po wszystkim nalezy starannie wszystko poskladac i podlaczyc kompa,zeby akceptowac tempomat po przez wpisanie w logowaniu kodu 11463 i wszystko gra.

Jakby jeszcze cos nie bylo jasne to prosze pytac

Jak bede mogl to pomoge

 

trzeba się zalogować w sekcji silnika tak jak napisał Omni81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trzeba się zalogować w sekcji silnika tak jak napisał Omni81

dokladnie tak

wejdz w silnik klikasz login i wpisujesz w/w kodzik i w odczycie danycg po 1.9 wyswietli sie G wtedy bedziesz wiedzial ze tempomat zostaw aktywowany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
da sie zamontowac tempomat w silniku 1.8T 97rok?

 

zna ktoś odpowiedź na moje pytanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zapala Ci się kontrolka EPC ?? Jak tak to powinno się dać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zna ktoś odpowiedź na moje pytanie?

Jesli masz gaz elektroniczny to raczej bez problemu a jesli masz na linke czyli jeszcze stara wersje to niestety nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc jeżeli będzie EPC to będzie i gaz elektroniczny:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontrolka EPC? nie zapala mi sie nic takiego i mam gaz na linke wiec nici z tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić

 

---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:23 ----------

 

dodam jeszcze co sam sprawdziłem vag comem: sprawdziłem prędkość w bloku 006 i pokazuje z małą odchyłką, sprawdziłem logi statyczne:

1-włączam tempomat na manetce -żółte pole _000001

niebieskie pole 1

3-chamulec -żółte pole _010001

niebieskie pole 17

zielone pole _0_1_1

4-zapamiętywanie prędkości -żółte pole _000101

5-zwiększanie prędkości -żółte pole _001001

 

czy ktoś zna przyczynę nie działającego tempomatu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy potrzebuje wymienic manetke ale od spryskiwaczy czyli prawa do manetki tempomatu trzeba rozebrac to samo wiec moze pomozecie, podobno strasznie ciezko jest scignac poduszke i latwo przy tym uszkodzic jakas tasme, czy to prawda? moze jakies porady jak sie do tego zabrac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze fachowo nie opisze ale tez nie wiedzialem jak do tago zabrac:confused::DTak jak w opisie.Odlacz aku kiera w prawo 45% i srubokretem od gory w dol.Pojdzie nawet niewiesz kiedy(u mnie tak bylo).Potem popatrz co jest w srodku zapamietaj i poodlaczaj by wyciagnac poduche i odluz w nietykalne miejce:DJak jajkiem.Uwazaj tylko na (Na taka jakby obejme ktora sie obraca ,Musi byc w tej samej pozycji bo potem bedziesz musial ustawiac)Ja niewiedzialem ale nic nie zrobilem.To takie lopatologiczne doswiadczenie ode mnie.Powodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy potrzebuje wymienic manetke ale od spryskiwaczy czyli prawa do manetki tempomatu trzeba rozebrac to samo wiec moze pomozecie, podobno strasznie ciezko jest scignac poduszke i latwo przy tym uszkodzic jakas tasme, czy to prawda? moze jakies porady jak sie do tego zabrac?

Przeczytaj tutaj myśle że początek będzie ci bardzo pomocny

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc koledzy. chce dzisiaj podlaczyc tempomat. manetke juz zalozylem a wiazke mam z oryginalna wtyczka ale przedluzana wlasnorecznie ;) moje pytanie brzmi czy mozna polaczyc sie bezposrednio pod wtyk ten duzy do komputera? dla mnie najlatwiejsze tak jest dojscie tylko prosilbym wtedy o wskazowki jaki kabelek z jakim. auto 97rok B5 TDI

 

---------- Post added at 18:38 ---------- Previous post was at 10:19 ----------

 

polaczylem jak podane wszedzie. oczywiscie kolory kabelkow sa calkowicie inne... zalogowalem sie w vagu i tempomat ani kontrolka nic nie dziala :/ kontrolke mam bo sprawdzalem w tescie i swieci. jednak po uruchomieniu przez manetke brak reakcji :/ co moze byc nie tak?

 

---------- Post added at 18:38 ---------- Previous post was at 18:38 ----------

 

widze ze niechetnie ktos pisze?

zabralem sie za laczenie ale zauwazylem ze kabelek w pinie nr 7 w kostce bialej nie ma wyjscia dalej... czy tak ma byc czy mam cos skopane? czy poprostu to jest sygnal do licznika lub gdzie indziej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

schemat w łape i szukaj.

wtyczka ------> dfi

6------------->3 albo +12V po zaplonie

2------------->21

5------------->35

3------------->10

4------------->19

7------------->19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dfi
??

znaczy sie wtyczka do komputera?

 

nie wiem czy to ma znaczenie ale zapewne tak... w moim modelu jest niby wtyczka 68- pinowa ale jak spojrzalem na numerki to jest ich 81chudych i chyba 4 grube kabelki we wtyczce. natomiast przy podszybiu mam 1 rzadek kostek w czym biala jest 10pinowa...

to zestawienie co podales to jest w nawiazaniu do wtyczki 68 czy 81 pinow?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to zestawienie co podales to jest w nawiazaniu do wtyczki 68 czy 81 pinow?

 

2x40 pin albo 1x80 pin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazlem w tym temacie wlasnie jedna strone i rysunek mojej wiekszej wtyczki do komputera

j220.jpg

sa tu zaznaczone jakies piny ale calkiem inne niz podales

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazlem cos takiego tylko ze do sharana... pomoze to cos?

 

w tym modelu do przełącznika dochodzi 6 przewodów:

Piny przy przełączniku:

T10s/7 oraz T10s/4 czarny/biały do sterownika silnika na pin T121/14

T10s/5 szary do sterownika na pin T121/46

T10s/2 niebieski/szary do sterownika silnika na pin T121/45

T10s/3 czerwony do sterownika silnika na pin T121/44

T10s/6 czarny/żółty zasilanie po zapłonie z bezpiecznika S2 10A

Po podłączeniu przełącznika pozostaje kwestia uaktywnienia tempomatu w sterowniku silnika.

powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gino9 i skwaru dzieki za porady, jak pogoda sie poprawi to sie za to zabiore.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności