sebapunk
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sebapunk
- Urodziny 19.09.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Brzeg
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
-
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
sebapunk odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
wszedłem w grupę 18 i tam w pozycji 1 jest jedno zero, a w pozycji 2 są dwa zera. Zarówno przed uruchomieniem silnika jak i w trakcie pracy silnika nic się nie zmienia, czy to by znaczyło że funkcja nie jest aktywna??? -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
sebapunk odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
dowiedziałem się że można te wyjścia sprawdzić przez vag com w bloku 018, tylko czy jest aktywowany ten podgrzewacz? -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
sebapunk odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
sprawdzałem u siebie i nie mam podgrzewacza ani nie mam przekaźników brak też jest wyprowadzeń. Chciałem sprawdzić czy ecu podaje masę na załączenie przekaźnika podgrzewania ale nie mam pojęcia jak te piny w kostce od ecu się liczy??? -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
sebapunk odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tu jest schemat z tego tematu ponoć do AFN? Jak już będę miał poprawny schemat to bez problemu sobie poradzę -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
sebapunk odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
auto przyjechało z niemiec "taxi" ten schemat dotyczy również b5. Zastanawia mnie tylko czy w skrzynce z przekaźnikami są wszystkie wyprowadzenia czy trzeba prowadzić przewody od nowa. -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
sebapunk odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. w moim AFN 99r. nie ma tego podgrzewacza, dziwne ale nie ma, czy istnieje możliwość założenia i podłączenia pod ECU takiego podgrzewacza tak jak to jest podpięte w oryginale? -
Schemat instalacji elektrycznej silnika 1.9 tdi
sebapunk odpowiedział lukk → na temat → Dokumentacje, opisy
jeśli można to ja też proszę do AFNa: [email protected] -
czy ktoś zna przyczynę nie działającego tempomatu???
-
ja nie rozbierałem skrzynki z przekaźnikami tylko przepchałem z kolegą przewody do skrzynki z komputerem, jest tam sporo miejsca, a wszystkie podłączenia były lutowane z góry(w skrzynce z komputerem) tam masz kostki do których masz się wpiąć
-
może ktoś zna temat i jest w stanie pomóc???
-
Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- dodam jeszcze co sam sprawdziłem vag comem: sprawdziłem prędkość w bloku 006 i pokazuje z małą odchyłką, sprawdziłem logi statyczne: 1-włączam tempomat na manetce -żółte pole _000001 niebieskie pole 1 3-chamulec -żółte pole _010001 niebieskie pole 17 zielone pole _0_1_1 4-zapamiętywanie prędkości -żółte pole _000101 5-zwiększanie prędkości -żółte pole _001001
-
Witam! Dwa miesiące temu założyłem tempomat w passacie B5, 99r. 110KM. w automacie, tempomat dzieła rewelacyjnie zwłaszcza, że często jeżdżę w trasie, kilka dni temu zaczął mieć kaprysy raz działał raz nie teraz już wogóle nie działa. Przeglądnąłem forum i wiele ludzi ma z tym kłopot, ale nie znalazłem konkretnej wskazówki, vagiem sprawdzałem blok nr: 6 i jest wszystko ok., co może być nie tak, że nie działa
-
antena radia,słaby zasięg,co zrobić?
sebapunk odpowiedział temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Witam. u mnie problem przedstawia się następująco: mam vw radio kture mi przerywało szumiało itd. kupiłem na allegro antenke ze stopką w stopce był dodatkowy przewód na zasilanie więc podłączyłem +12V, nie wiele pomogło, czy jest sens dawać separator skoro mam zasilany wzmacniacz w stopce? -
już wszystko naprawione okazało się że dwa przewody od modułu komfortu we wiązce były przerwane, przylutowałem i wszystko wróciło do poprzedniego stanu,a nawet lepiej bo lampki we wnętrzu przestały świrować))
-
witam kolegów dzisiaj zabrałem się za uszczelnienie przedostającej się wody do wnętrza, przy okazji wyjołem modó komfortu był suchy, prysnołem kontaktem i poskładałem wszystko do kupy, i tu problem bo szyby już nie działają ani dach elektryczny lampka wewnątrz działa szyby otwierają się tylko po przekręceniu i przytrzymaniu kluczyka w zamku, a i nie łączy się z vag-comem, przed tą operacją łączył się co mu jest??? ---------- Post added at 18:25 ---------- Previous post was at 18:24 ---------- dodam że mam passata B5 99r. moduł komfortu nr 1 JO 959 799 S