riccardoa Zgłoś #41 Napisano 22 Czerwca 2009 (edytowane) Będzie na pewno,ale chyba pomyliłeś początek numeru Edytowane 22 Czerwca 2009 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #42 Napisano 22 Czerwca 2009 w ASO za wiązke chcą w Nadarzynie 130 zł... Warto, czy bawić się w coś takiego : http://allegro.pl/item664813323_wiaz...iv_passat.html jak ci sie nie spieszy to ja w tym lub przyszlym tygodniu bede montowal na tej wiazce z allegro wiec ci napisze czy wszystko gra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #43 Napisano 23 Czerwca 2009 w ASO za wiązke chcą w Nadarzynie 130 zł... Warto, czy bawić się w coś takiego : http://allegro.pl/item664813323_wiaz...iv_passat.html Ja zamontowałem na tej wiązce dokładnie od tego samego gościa i wszystko hula oprócz kontrolki od tempomatu,ale podobno w moim roczniku to normalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #44 Napisano 23 Czerwca 2009 w ASO za wiązke chcą w Nadarzynie 130 zł... Warto, czy bawić się w coś takiego : http://allegro.pl/item664813323_wiaz...iv_passat.html Daj se spokój z ASO jak masz lutownice to bez problemu sam ją zrobisz. Wszystkie części kupisz w sklepie z elektroniką. Za kostkę przy manetce pasuję wtyczka od dysku twardego (rozstaw pinów jest idealny). Z drugiej strony potrzebne są 4 piny o przekroju kwadratowym tzn taki sama jak w manetce (pasują też do kostki od dysku), dostępne w sklepie z elektroniką na tak jakby listwie po ok 20szt. Jeszcze będą potrzebne dwa piny jeden męski do kostki w miejsce z którego wypniesz przewód czerwono biały i jeden pin żeński aby podpiąć przewód który wypiąłeś z kostki. Dokładnie nie powiem jakie są te dwa piny ale mają ok 2mm szerokości. Oczywiście jeszcze 5 kabli różnego koloru max 0,5mm, 90cm wystarcza w zupełności a nawet jeszcze jest spory luz. Taśma izolacyjna parciana. Za wszystko zapłacisz ok 10zł i będziesz miał satysfakcję że zrobiłeś sam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #45 Napisano 23 Czerwca 2009 Darek, jak podlaczales sam to moze odrazu napisze jak to wygladalo, tzn. jaki kolor przy wtyczce dales do jakiego pina tam no i z czym to podlaczyles po drugiej stronie. Widzialem na forum pare rozpisek co z czym laczyc ale kazda mowi co innego. Tez wlasnie sie zabieram do robienia wiazki ale nie wiem jki kolor dac przy lutowaniu wtyczki zeby sie pozniej nie mylic juz z tym... dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #46 Napisano 23 Czerwca 2009 Jak robiłem wiązkę to korzystałem z tego wątku. W poście nr 3 jest wszystko opisane jak podłączyć kale w odpowiedni pin. co do koloru kabli to użyłem kabli jakie znalazłem w garażu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #47 Napisano 27 Czerwca 2009 Cytat:Napisał Slaweeek w ASO za wiązke chcą w Nadarzynie 130 zł... Warto, czy bawić się w coś takiego : http://allegro.pl/item664813323_wiaz...iv_passat.html jak ci sie nie spieszy to ja w tym lub przyszlym tygodniu bede montowal na tej wiazce z allegro wiec ci napisze czy wszystko gra. Tempomat zamontowany na tej wiazce i wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinos Zgłoś #48 Napisano 5 Lipca 2009 Witam apropo tempomatu to mam taki maly problem. Posiadam passata b5 99r 1.8T AEB 150km tip tronic. W aucie jest zamontowany tempomat mechaniczny podcisnieniowy, i przestal dzialac. Pompa podcisnieniowa jest sprawna a wychodzi na to ze nie dochodzi do niej sygnal. Na komputerze nie ma zadnego bledu poza jednym : uszkodzony przelacznik swiatel stopu. Wymienilem przelacznik i dalej nic.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #49 Napisano 5 Lipca 2009 uszkodzony przelacznik swiatel stopu. Wymienilem przelacznik i dalej nic.. A może to wina instalacji a nie samego przełącznika stopu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #50 Napisano 5 Lipca 2009 tempomat mechaniczny podcisnieniowy Panowie jak wygląda taki tempomat ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #51 Napisano 5 Lipca 2009 Panowie jak wygląda taki tempomat ?? A mniej więcej tak http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=581254&postcount=2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcinos Zgłoś #52 Napisano 5 Lipca 2009 GURAL a nie wiesz moze jak idzie instalacja elektryczna tego mechanicznego tempomatu ??? Moze jak bym poszedl po kablach to cos bym znalazl.. tylko nie znam lokalizacji elementow od tempomatu.. ---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:38 ---------- chodzi mi o elementy jak np sterownik czujniki itp.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #53 Napisano 6 Lipca 2009 kurcze wiem ze duzo o tym jest juz napisane itd.ale tak lopatologicznie to pod maska trzeba cos grzebac???jak sie zdejmie kiere mam dostep do wszystkiego????Moze ktos napisac gdzie te piny sie wpina??? dzieki z gory.Ja biore sie za to w niedziele. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #54 Napisano 6 Lipca 2009 ---------- Post added at 14:14 ---------- Previous post was at 14:13 ---------- kurcze wiem ze duzo o tym jest juz napisane itd.ale tak lopatologicznie to pod maska trzeba cos grzebac???jak sie zdejmie kiere mam dostep do wszystkiego????Moze ktos napisac gdzie te piny sie wpina???dzieki z gory.Ja biore sie za to w niedziele. W drugim poście tego tematu na 1 stronie masz wszystko łopatologicznie łącznie z fotami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #55 Napisano 6 Lipca 2009 Okej czyli zdjac kiere i zalozyc samo manetke a wiazke laczymy pod maska przy podszybiu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #56 Napisano 8 Lipca 2009 Hmm .. mam mały problemik... podłączyłem kabelek zgodnie z instrukcją... i lipa aktywowałem VAGiem... Włączam .. kontrolka sie świeci... ale tempomat nie dziala probowalem przy roznych predkościach ... może coś źle robie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #57 Napisano 8 Lipca 2009 a dasz rady manetka przyspieszac? sprawdz w vagu czy czujnik sprzegla i stopu ci dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GoBo Zgłoś #58 Napisano 8 Lipca 2009 Panowie większość z Was ma diesle z tego co widzę. Czy do 1.8 benzynka też taki tempomacik można zamontować ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #59 Napisano 9 Lipca 2009 (edytowane) aktywowałem VAGiem... a kiedy odczytyjesz sterownik silnika wyswietlilo sie G przesz danymi silnika ??? Panowie większość z Was ma diesle z tego co widzę. Czy do 1.8 benzynka też taki tempomacik można zamontować ??? Oczywiscie ze mozna.Wszystko jest tak samo tylko kabelek zasilajacy nie bierzesz z kostki pomaranczowej tylko z brazowej i podpinasz sie pod czarno-czerwony kabelek i wszystko musi smigac Edytowane 9 Lipca 2009 przez Omni81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lasqs Zgłoś #60 Napisano 9 Lipca 2009 A czy kontrolka bedzie sie zapalać jesli bedzie zasilanie źle podłączone (tzn do pomarańczowej kostki?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach