stinger Zgłoś #1441 Napisano 28 Września 2015 A w tym roczniku nie masz przypadkiem gazu na linke? A jeśli nie to sprawdź czujnik sprzęgła(jeśli masz) czy nie jest cały czas jakby pedła wciśnięty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1442 Napisano 28 Września 2015 A w tym roczniku nie masz przypadkiem gazu na linke? A jeśli nie to sprawdź czujnik sprzęgła(jeśli masz) czy nie jest cały czas jakby pedła wciśnięty. Ja? U siebie podpiąłem i wszystko OK w dieslu nie masz linki gazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Rafał_ Zgłoś #1443 Napisano 10 Listopada 2015 Witam jako że nabyłem manetkę razem z wtyczką od tempomatu oryginalna tyle ze uciętą po 5cm wychodząc z manetki kolory kabli mam takie : -czerwono szary -czarno biały -czarno biały -niebiesko filoletowy -czerwono zółty -niebiesko czarny bede lutował bo przedłuzyłem wiązkę i lepiej jest mi to zalutować moze ktoś pomóc z podłaczeniem do kostki od strony komputera pod maską bo od tej strony chciałbym sie wlutować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1444 Napisano 10 Listopada 2015 bede lutował bo przedłuzyłem wiązkę i lepiej jest mi to zalutować moze ktoś pomóc z podłaczeniem do kostki od strony komputera pod maską bo od tej strony chciałbym sie wlutować W tym temacie jest wszystko opisane, wystarczy poczytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Rafał_ Zgłoś #1445 Napisano 10 Listopada 2015 http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/3B0971425A.jpg Mam identyczne kolory kabli co tutaj na zdjęciu tyle że juz sobie je przedłużyłem czy kolory tej czarnej kostki z manetki tempomatu odpowiadają kostce pod sterownikiem silnika (Białej) czyli jechąc po kolorach kabli i lutować do nich ? czy mają zupełnie inne kolory ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1446 Napisano 10 Listopada 2015 Polutuj sobie ale po oznaczeniach pinów i wtyczek - na tym foto co podesłałeś masz. Kolory mogą się różnić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Rafał_ Zgłoś #1447 Napisano 10 Listopada 2015 (edytowane) Czyli 10 8 itp oznaczenia na zdjeciu to w białej kostce taki pin ? Passat po lifcie Tyle ze u mnie idzie 6 kabli z wtyczki od manetki a na zdjeciu 5 Edytowane 10 Listopada 2015 przez _Rafał_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1448 Napisano 10 Listopada 2015 Tyle ze u mnie idzie 6 kabli z wtyczki od manetki a na zdjeciu 5 Bo pin 4 i 7 przy manetce łączą się w jeden przewód T10e - pomarańczowa wtyczka na podszybiu (przy ECU) T10a - biała wtyczka na podszybiu (przy ECU) 7,8,9,10 to poszczególne piny w w/w kostkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
_Rafał_ Zgłoś #1449 Napisano 11 Listopada 2015 Potrzebuje jeszcze który pin do którego po numeracji bo w tym temacie juz widziałem kilka wersji i teraz dylemat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slepy8 Zgłoś #1450 Napisano 13 Listopada 2015 To jest zdjęcie moich kostek. Według schematu, pin 5 z manetki (T10) ma się łączyć z pinem 7 w kostce T15a (białej). Obecnie nie mam tam poprowadzonego przewodu. Czy to oznacza, że coś jest nie tak czy nie przejmować się tym i dorobić to podpięcie? A pin 6 z manetki mam połączyć z 8 z tej żółtej kostki prawda? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1451 Napisano 13 Listopada 2015 To jest zdjęcie moich kostek.Według schematu, pin 5 z manetki (T10) ma się łączyć z pinem 7 w kostce T15a (białej). Obecnie nie mam tam poprowadzonego przewodu. Czy to oznacza, że coś jest nie tak czy nie przejmować się tym i dorobić to podpięcie? A pin 6 z manetki mam połączyć z 8 z tej żółtej kostki prawda? Podepnij według tego schematu: Manetka -------->Podszybie (wtyczki) Pin 2 - żółta wtyczka pin 1 (niebieski przewód) Pin 3 - zarna wtyczka pin 8 (czerwono żółty przewód) Pin 4 - żółta wtyczka pin 9 (czarno żółty przewód) Pin 5 - brązowa wtyczka pin 1 (czerwono szary przewód) Pin 6 - żółta wtyczka pin 8 (czerwono biały przewód) Pin 7 - żółta wtyczka pin 9 (czarno żółty przewód) Podepnij się od strony komputera w te wtyczki Tych przewodów w naszych silnikach nie ma od strony wnętrza auta Musisz się wlutować od drugiej strony wtyczki - tej co jest od strony sterownika (komputera). Ja tak robiłem i wsio bangla Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slepy8 Zgłoś #1452 Napisano 14 Listopada 2015 Ha! czyli wszystko inaczej niż powinno być! Tylko jedno pytanie, bo zgadzają mi się wtyczki żółta i czarna (kolory przewodów), ale o której kostce piszesz jako o brązowej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1453 Napisano 14 Listopada 2015 ale o której kostce piszesz jako o brązowej? O tej pomiędzy czerwoną a czarną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jablko Zgłoś #1454 Napisano 19 Listopada 2015 Panowie, mam Passata B5 FL 2002 rok. Zauważyłem, że są dwa typy manetek z tempomatem. Jedna która ma przyciski RES i SET a druga taka jak ta na zdjęciach. http://pokazywarka.pl/33mlg2/#zdjecie16593081 Podejdzie mi ona do mojego Passata? Do czego służą te przyciski których ta nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1455 Napisano 19 Listopada 2015 Tu masz opisane: http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/schalter4.htm 8L0 953 513 J 01C - pierwszy typ manetki 1J0 953 513 01C - drugi typ manetki Powyższe manetki niczym się nie różnią poza wyglądem - każda spełnia te same funkcje. Obydwie będą pasować do Twojego auta. 8L0 953 513 S 01C - manetka stosowana gdy mamy multifunkcję w kierownicy. Wtedy część przycisków zamiast w manetce mamy w kierownicy. Jak nie masz multifunkcji to ta manetka nie pasuje do Twojego auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jablko Zgłoś #1456 Napisano 20 Listopada 2015 No trudno, to szukam dalej. Szkoda bo znalazlem taką za 15 złotych... Dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rarytas22 Zgłoś #1457 Napisano 7 Grudnia 2015 Mam silnik 1.8t AWT rozumiem że bez problemu mogę podłączyć tempomat ? Po zakupie odpowiedniej wiązki i wymianie manetki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Elmo Zgłoś #1458 Napisano 14 Grudnia 2015 (edytowane) A jak wyglada montaż tempomatu w fl 1.6? silnik alz Edytowane 14 Grudnia 2015 przez Elmo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macioxx2 Zgłoś #1459 Napisano 16 Grudnia 2015 Panowie byłem dzisiaj w ASO i wiązka do tempomatu w moim mieście to wydatek 340 zł a samą manetke używaną kupiłem za 70zł.To takie info jakby ktoś miał wątpliwości ile kosztuje wiązka w ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek320 Zgłoś #1460 Napisano 3 Stycznia 2016 witam mam 1.9tdi automat zamontowałem manetke wiazka chyba była ,pozdjeciu oslony kolumny kierownicy była tam wytczka pasujaca w gniazdo tempomatu w manetce ,aktywowalem ale przez auto com,nie działa mimo to komp pokazuje aktywny tempomat , lepiej zalozyc druga wiazke,czy aktywować przez vag???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach