Skocz do zawartości

macioxx2

  • Liczba zawartości

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O macioxx2

  • Urodziny 19.04.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 4.0 W8 275KM 4x4
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. w zamienniku nigdzie nie dostępny tylko ASO 2600 + robocizna Nie wiem jak Ty to robisz ale chciałbym mieć takie spalanie:) u mnie z Tiptroniciem 21/24 l/100 w trasie 14/17 l/100 to w sumie śmieszne i nie śmieszne ale na baku robię około 300 km po mieście z chęcią bym się dowiedział jakie spalanie mają inni użytkownicy W8 ?
  2. Ja mam swojego już 3,5 roku jak prześledziłeś forum to wiesz...więc przez te 3,5 roku wymieniłem;regeneracja konwertera (ASB Długołeka)5500,pasek osprzetu z rolkami i napinaczami 1200, pasek wałka wyrównoważającego 1500, termotronic(termostat) 3000, żarniki xenonu 500, to takie naprawy z grubsza bo o klockach, tarczach z tyłu, olejach (silnik ,skrzynia)filtrach i jakichś bieżących naprawach nie wspominam ale czego się nie dotkniesz to tysiące idą nie wspominając o tankowaniu To naprawy a ile wkładu własnego żeby go dopieścić to już bajka felgi ABT 4000, wymiana sprzętu HI FI 1500, przyciemnienie szyb 500, opony 19' 2600, polerka lakieru 700,dokładka tempomatu 550, i jeszcze wiele pierdolet za 100, 200 zł o których nawet nie pisze pozdrawiam
  3. Witam ponownie więc Panowie mieliście racje tyle nerwów przez ten śmieszny pasek jeszcze raz wielkie dzięki za sugestie a mechanior już chciał silnik mi wyciągać celem wymiany rozrządu bo twierdził że wałek równoważący z niczym się nie spotyka na swojej drodze żeby tak metalicznie stukać hmmmm ale ważne ,że wszystko gra .Przy okazji wystawię opinie ASO w moim mieście w związku z kupnem tego paska a mianowicie twierdzili ,że paska na magazynach nigdzie nie ma ,że z niemców trzeba ściągać itd czekaliśmy 2 tyg dopytując kiedy bedzię ów pasek aż w końcu stwierdzili że nigdzie go nie ma i że wejdzie do produkcji pod koniec pażdziernika i ,że bedzie na miejscu 1 2 listopad hmm bez jaj ...ale ,że mam ogarniętego mechaniora to nie wiem jak on to zrobił i wyczaił ale bujnął się do Görlitz i za 33 euro przywiózł pasek i tu się nasuwa pytanie jak takie ASO może nie mieć jakiejś ogólnej bazy danych gdzie jakaś część jest dostępna?czy w brukseli paryżu czy londynie i ją ściągnąć tylko daje zlecenie do produkcji i tym samym każe mi czekać 1,5 miesiąca a gość własnym sumptem ogarnia temat .ASO pozostawia wiele do życzenia ...
  4. z tyłu silnika od strony skrzyni zobacz sobie zdjęcia na google...
  5. Panowie przede wszystkim wielkie dzięki za wszelkie sugestie :ok dzisiaj odstawiłem auto do mechanika z zaleceniem wykluczenia tego paska no i co się okazało mianowicie po rozkreceniu okazało się ,że pasek się nie zerwał ale nie miał zębów wszystkie jakby się pozrywały.Zamówiłem pasek w ASO no i czekamy bo z niemców leci jak założymy nowy i odpalimy to się okaże czy jest okey, jak tak to kamień z serca a jak nie to dostajemy się do rozrządu a w tym przypadku silnik ze skrzynią robi wypad z budy dam znać jak już coś będę wiedzieć...
  6. a gdzie się ten pasek znajduje?jak się tam dostac?(pokaże zdjęcie i zasugeruje by tam zajrzał )byłem u dwóch mechaników dzisiaj i nikt nie jest w stanie określic co to.zrobiłem termin i jeden bedzie brał się za robote powiedział ze najpierw ściągnie pasek i wykluczy osprzęt czyli pompe klimy, wody, alternator itd a jak bedzie dalej bez paska klekotał to rozbiera od góry czyli wyklucza rozrząd wałki zawory itd a jak tam nic nie bedzie to masakra bo dostac się do wału tłoków korbowodów penewek itd to juz cięzki temat...nie chciałbym ingerować az tak w silnik ściągać głowice itd po takich zabiegach to juz może byc po motorze...
  7. jeśli bym sam stwierdził to bym się nie pytał a do mechanika jade jutro bo przeciez to się stało wczoraj wieczorem....a ,że portfel to wiem ...
  8. Witam użytkowników W8:) mam pytanie czy wiecie jak się rozstrzygnęły sprawy z W8 ze stukającym silnikiem??dowiedzieliście się coś więcej o tych stukach w silniku?jakieś opinie oprócz tych z forum?Mam stresa wczoraj wracałem z krótkiej trasy i wszystko było normalnie przy wyprzedzaniu wcisnąłem pedał zredukował i usłyszałem ,że motor brzmi inaczej ,na wysokich obrotach warczał jak traktor .W miescie pootwierałem szyby pojezdziłem na manualu na wysokich obrotach i to nie to W8 co znam ewidentnie coś sie zadziało,dodam,że wydaje mi się też ,że trochę drży na wolnych obrotach.Dzisiaj rano sprawdziłem olej, stan jest odpaliłem a ten zaczął stukać walić jak by miał się rozsypać zaraz( troszke kolana mi zagrały bo to nie żarty) pochodził z 30 sek troszke się uspokoił ale dalej stukało juz tak nie wariacko agresywnie ale tak jednostajnie i jest to ewidentny metaliczny stuk....po rozgrzaniu jakby mniej stuka ale stuka jestem załamany...powiedzcie coś na ten temat i jak widzicie sytuacje? i co mam robić?dzięki i pozdrawiam
  9. i zgadzam się,to jedyny powód w Szwajcarii same takie "konie"jeżdżą
  10. Panowie ja kupiłem też szwajcara od handlarza jechałem po niego aż do Radomia i nie narzekam poza ********tami,które trzeba było wymienić jest igła.Nalotu miał193 kk a teraz mam 214kk. W Radomiu pojechałem do ASO i wszystko mi sprawdzili ,kolego barkot3024 Tobie też zalecam wizytę w ASO jak już się zdecydujesz i bedziesz wiedzieć na czym stoisz.
  11. Witaj koleżanko ja wymieniałem rolki tzn 2x rolka napinacz i pasek to z robocizną u znajomego mechanika 1000 zł pozdrawiam
  12. ja mam 4motion, prawy przód wymieniałem miesiąc temu bo chrupał to sugerujesz ,że z trzech pozostałych któryś jest do wymiany??zaznaczam ,że są oryginalne...jak to sprawdzić i czy wewnętrzny czy zewnętrzny?
  13. Dzisiaj ożywiłem w końcu ten tempomat okazało się,że dla magika z dobrym kompem to 30 sekund roboty, a ja przez 2 miesiące się cykałem,że ten mój elektryk coś namieszał .Sumując zrobił wszystko zgodnie z opisem podłączenia tempomatu z postów wyżej tylko kompa miał za słabego i nie potrafił aktywować.A więc ja od dzisiaj latam już z tempomatem
  14. Ja to samo miałem na 19stkach między 120 a 140 trzęsło jakbym jechał na tarce ,masakra musiałem zwalniać albo przyspieszać bo kiery nie dało się trzymać ,dałem do serwisu ogumienia kombinowali z kołami z tyłu na przód z przodu na tył, pózniej 17nastki (moje zimówki)założyli mówili że mniej ale jeszcze troszke trzepie wrócili do 19nastki podobijali dystanse bo na 19stce mam dystanse bo ET mam inne wyważyli z dystansami założyli no i było mniej niż na początku ale dalej telepie(stwierdzili ,że dystans był nie dobity) i teraz na zimie też telepie więc mam ten sam problem nie rozwiązany...
  15. Koledzy pomocy! Mianowicie chodzi o to żeby uruchomić tempomat...auto to passat W8 kupiłem manetkę,wiązkę w ASO i oddałem auto do elektryka zaufany gość,zamontował wszystko zgodnie z instrukcją z pierwszych postów i tempomat nie ożył po pierwsze nie pali się kontrolka na desce no i podczas jazdy tempomat nie włącza się czyli nie zapamiętuje prędkości ale co ciekawe jak podłączamy kompa to komp widzi manetke np jak włączamy ON na tempomacie to komp odczytuje aktywny ,jeżeli przerzucamy na OFF to komp czyta nieaktywny tak samo jest z SET czyli manetka sprawna i komunikacja jest...wpisywaliśmy ten ten kod z pierwszego postu ale komputer odrzuca no i mamy zagadkę.....może ktoś coś??????????bede wdzięczny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności