Gobli Zgłoś #121 Napisano 10 Września 2009 Czesc koledzy mam maly problem z moim tempomatem . A wiec tak kupilem tempomat na alegro wraz z wiazka kabla.Zabralem sie za podlaczenie i tu pojawil sie maly problem: 1.kabelki od tempomatu wpina sie do kostki od gory przy kompie czy od dolu 2.piny nr.4 i nr.7 laczy sie z czarno zoltym pinem nr.10 i tu jest problem bo ja w kostce bialej niemam kabelka czarno zoltego a pin nr.10 jest pusty Prosil bym o jakas podpowiedz o co tu chodzi bo niedokonca rozumiem. Dodam ze czytalem caly post wszystko gra poza tymi 2 sprawami.Dziekuje wszystkim za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #122 Napisano 10 Września 2009 nie sugeruj sie kolorami tylko numerami pinów, piny do kostki białej wkłada się "od dołu" po jej rozłożeniu na pół. Patrz pierwsza strona, jest na zdjęciach pokazane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gobli Zgłoś #123 Napisano 10 Września 2009 a co z tym pinem nr. 10 w bialej kostce umnie jest pusta niewchodzi tam zaden kabelek ani od dolu ani od gory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #124 Napisano 10 Września 2009 Sprecyzuj czy posiadasz wiązkę oryginalną wraz z pinami czy wlutowujesz się w przewody od kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #125 Napisano 10 Września 2009 He he ja miałem ten sam problem. Tam w miejscu 10 nic nie ma musisz włożyć wsuwkę w następny. Jest 9 z brzegu później puste miejsce i 10 u mnie chodzi:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #126 Napisano 10 Września 2009 He he ja miałem ten sam problem. Tam w miejscu 10 nic nie ma musisz włożyć wsuwkę w następny. Jest 9 z brzegu później puste miejsce i 10 u mnie chodzi To już rozumiem. Bo w kostce jest 15 pinów, a nie 16. Jedno miejsce jest wolne, zalane plastikiem, i tego nie liczy się jako pin tylko kolejne miejsce to pin 10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #127 Napisano 10 Września 2009 Dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gobli Zgłoś #128 Napisano 10 Września 2009 dzieki wielkie koledzy mam nadzieje ze teraz juz wszysko bedzie hulac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blade13 Zgłoś #129 Napisano 17 Września 2009 Orientujecie sie czy ten schemat podlaczenia z drugiego postu tyczy sie tez innych aut z grupy Vag? Np. Sharan 99' 1.9TDI? Lub Audi A3? W B5 i B5FL juz sprawdzilem i dziala bez problemow... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #130 Napisano 28 Września 2009 (edytowane) Witam, przedstawiam małe uzupełnienie w temacie montażu tempomatu w samochodach B5 FL od połowy roku 2001. Uwaga ograniczam się tylko do podania istotnych różnic, więc posty poprzednie w tym wątku są ISTOTNE. 1. Montaż manetki: - od modelu FL zmieniono obudowę taśmy airbag, powoduje to utrudniony demontaż osłony zespołu przełączników i stacyjki. Trzeba zachować szczególną ostrożność aby nie połamać tej osłony. 2. Podłączenie do złącz komputera. W w/w modelu jest uchwyt złącz JEDNORZĘDOWY odkręcenie go a zwłaszcza śruby od strony błotnika jest bardzo trudne - otwór w grodzi przesłania (zmarnowane około 2 godziny), a uchwytu i tak się nie wciągnie do do skrzynki komputera bo kable są za krótkie a wiązka nie puszcza. Dla porównania tak wygląda uchwyt dwurzędowy ROZWIĄZANIE: - przeciąć opaskę zaciskową spinające przewody przy uchwycie poprzez otwór przepustowy w skrzynce komputera - odblokować zatrzaski trzymające wtyki biały i pomarańczowy po czym po kolei wepchnąć je trochę w dół - odkręcić "tylny" (ten na grodzi) uchwyt przekaźników pod kokpitem (wystarczy tylko nakrętkę od szpilki) i opuścić delikatnie w dół - odczepić wiązkę biegnąca od przełączników pod kierownicą przymocowaną opaskami do metalowej szyny (tniesz opaski i potem zakładasz nowe) - wypracowana ilość miejsca pozwala na manipulowanie jedną dłonią pod uchwytem złącz komputera. Teraz należy delikatnie zdjąć część wiązki z uchwytów pomiędzy którymi jest po przewlekana. Można wciągnąć wtyki złącz pomarańczowy i biały do wewnątrz. - Montaż styków męskich przeprowadzasz jak opisano w poście #2, składasz w kolejności odwrotnej. Pomoc drugiej osoby która wciągnie wtyki do uchwytu od góry może okazać się niezbędna. Edytowane 28 Września 2009 przez Gulinski dopisane co nieco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siaki Zgłoś #131 Napisano 29 Września 2009 Witam, Moze ktos wie, Mam tempomat a Passacie B5 1.9 TDI, ale po wlaczeniu go nie swieci sie kontrolka na obrotomierzu wskazujaca ze jest wlaczony. Czy ktos wie jaka moze byc przyczyna? Tempomat dziala bez zarzutu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #132 Napisano 29 Września 2009 Witam,Moze ktos wie, Mam tempomat a Passacie B5 1.9 TDI, ale po wlaczeniu go nie swieci sie kontrolka na obrotomierzu wskazujaca ze jest wlaczony. Czy ktos wie jaka moze byc przyczyna? Tempomat dziala bez zarzutu. Pozdrawiam Świeciła i nie świeci,czy w ogóle nie świeciła?Tempomat fabryczny czy dokładany?Nie we wszystkich jest ta kontrolka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #133 Napisano 29 Września 2009 W niektórych b5 3b nie było kontrolki od tempomatu, a w niektórych była ale nie świeciła. Gdzieś był wątek na forum na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #134 Napisano 30 Września 2009 panowie a ja mam takie male pytanie bo widze ze dokladacie sobie tempomat a czy jest mozliwosc dolozenia zamontowania funkcji asr/esp w passacie B5 kombi 110koni rok 99??? bo szukam ale nic nie moge znalezc pomozcie ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebapunk Zgłoś #135 Napisano 1 Października 2009 Witam mam passata b5 99r. 1, 9tdi. Skrzynia automat. Problem mój polega na niedziałającym tempomacie, wcześniej działał normalnie od jakiegoś czasu wogóle nie działa sprawdzałem w vagcomie w blokach pomiarowych czujniki sprawne, przełącznik także dobry, nie mam pojęcia, co jeszcze mogę samemu zrobić ---------- Post added at 21:24 ---------- Previous post was at 21:23 ---------- dodam jeszcze co sam sprawdziłem vag comem: sprawdziłem prędkość w bloku 006 i pokazuje z małą odchyłką, sprawdziłem logi statyczne: 1-włączam tempomat na manetce -żółte pole _000001 niebieskie pole 1 3-chamulec -żółte pole _010001 niebieskie pole 17 zielone pole _0_1_1 4-zapamiętywanie prędkości -żółte pole _000101 5-zwiększanie prędkości -żółte pole _001001 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebapunk Zgłoś #136 Napisano 3 Października 2009 może ktoś zna temat i jest w stanie pomóc??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopasek Zgłoś #137 Napisano 3 Października 2009 Już miałem zadawać nurtujące mnie pytanie po roku poszukiwania i nabierania chęci do instalacji tempomatu zatrzymałem się wyjęciu kostek od strony komputera ale mam nadzieje że, porada "Gulinski" mi pomoże... Ale na wszelki wypadek zadam może to pytanie: Jak dostać się do tej skrzynki z bezpiecznikami co jest pod komputerem... Przecież żeby dostać się tam trzeba wyciągnąć wszystkie puszki(mocowania bezpieczników - te plastiki) inne jakie są żeby wyciągnąć tą ostatnią czy mylę się? Jest jakiś inny poostrzy sposób... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebapunk Zgłoś #138 Napisano 3 Października 2009 ja nie rozbierałem skrzynki z przekaźnikami tylko przepchałem z kolegą przewody do skrzynki z komputerem, jest tam sporo miejsca, a wszystkie podłączenia były lutowane z góry(w skrzynce z komputerem) tam masz kostki do których masz się wpiąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adek015 Zgłoś #139 Napisano 4 Października 2009 witam posiadam passka 1.9 tdi 110KM(AFN) 98r.grudzień bogata wersja ale bez tempmatu,tak sie słożyło że musze wymienić manetke kierunkowskazów bo nie odbija prawdopodonie manetka nie taśma AIR-bagu.moje pytanie jaki typ kupić manetki i czy wtym aucie jest kątrolka tempomatu,jakie koszty zamontowania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zecik Zgłoś #140 Napisano 4 Października 2009 witam posiadam passka 1.9 tdi 110KM(AFN) 98r.grudzień bogata wersja ale bez tempmatu,tak sie słożyło że musze wymienić manetke kierunkowskazów bo nie odbija prawdopodonie manetka nie taśma AIR-bagu.moje pytanie jaki typ kupić manetki i czy wtym aucie jest kątrolka tempomatu,jakie koszty zamontowania pokręcenie z poplątaniem, co ma poduszka do odbijania manetki od kierunków ? na resztę pytań jest odpowiedź w tym temacie. zacznij od pierwszego postu a o nie jasności pytaj ... litości proszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach