Tomasz Zgłoś #1 Napisano 27 Listopada 2008 Panowie, na wiosne planuje generalny remont zawieszenia, czyli w miare mozliwości wymiana wszystkiego na nowe... I zastanawiam się, czy troszke nie opuscić szczupaka... Chcę tylko troszkę zmniejszyć szparę między nadkolem a oponą, a chcę założyć BBS 15'... Tylko teraz dwie kwestie, czy jak go posadzę, to czy przy 5 osobach nie będą mi chaczyły i obcierały opony o nadkola he he i czy wystarczą same sprezyny, czy trzeba jeszcze amory jakieś specjalne czy coś... zanim mysłałem o obniżeniu myślałem o amorkach KYB.. Będę wdzieczny za jakieś info i porady Z góry dzięki i pozdrawiam Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIJU Zgłoś #2 Napisano 27 Listopada 2008 nic nie bedzie tarlo. Ja jezdzilem na takim zestawie i super sie spisywal a tez jezdzilem na 15'' (195/50). Z przodu mialem amorki jeszcze zmienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #3 Napisano 27 Listopada 2008 ja mam niskie sprezyny z przodu i dobija trzeba by odboje skrocic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz Zgłoś #4 Napisano 23 Marca 2009 UP! Dla specjalistów w tej dziedzinie... Kiedys wisiał na allegro.. Jak myślicie o ile jest obniżony tył a o ile przód? Trzeba było klepać przednie nadkola? I czy przód nie obcierał? Może ktoś poleci jakieś spreżyny i amorki żeby tak siadł mój kombik? :mrgreen: Pozdrawiam Tomasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #5 Napisano 23 Marca 2009 za info na pw pozdrawiam i dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tuniek Zgłoś #6 Napisano 26 Marca 2009 Co do amorów to u siebie z przodu mam KYB a z tyłu Magnetti Marelli. Ale nic nie obniżałem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #7 Napisano 26 Marca 2009 Mozesz na pewno przejsc na sprezyny h&r, jednak zejscie nie bedzie jakies znaczne - jednak beda specjalnie dedykowane do 32B. Z tego co slyszałem, na pewno KONI cos tam ma w swym asortymencie. Jezeli chodzi o gwint to podobno tył pasuje od b3 a przod od audi i tu nie jestem pewien czy 80 czy tez model przed tym...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kostia Zgłoś #8 Napisano 27 Marca 2009 na tej fotce przód wygląda na jakieś -40 tył -30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość birol Zgłoś #9 Napisano 17 Kwietnia 2009 ten z allegro zawieszenie dedykowane koni -80mm Na zdjeciu tyl nie byl jeszcze zalozony, teraz juz jest. Generalnie komfort = zero przez spiace policjanty i inne takie, przejezdzac trzeba na ukos. Ale, wyglada pierwsza klasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ejben Zgłoś #10 Napisano 5 Maja 2009 miałem kiedyś w 32b z przodu sprężyny-40 od audi b3,a z tyłu gwinty od golfa 2 i powiem ci,że rewelacyjnie się trzymał drogi,nic nie tarło i wyglądał ale nadkola były idealnie sklepane, dzień przód i dzień z tyłem była walka,ale było warto:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DAN82 Zgłoś #11 Napisano 6 Maja 2009 ejben: nie masz gdzies fotek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misieq Zgłoś #12 Napisano 6 Grudnia 2009 Jaki jest koszt obniżenia autka tak jak ktoś napisał z zestawem KONI -80 dedykowanym do tego modelu (B2 Variant)? Chodzi tu głównie o części, ile co kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #13 Napisano 7 Grudnia 2009 a zna ktoś długość , średnice drutu i ilość zwojów tylnych sprężyn w kombiakach ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laska404 Zgłoś #14 Napisano 26 Grudnia 2009 Przy obniżeniu -40 możesz zostawić jeszcze seria amory i ściąć odboje gumowe ze 2 zwoje, to nie będzie Ci dobijało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Savczuk Zgłoś #15 Napisano 22 Stycznia 2010 Jak byś wymieniał sprężyny z tyłu na inne to ja chętnie bym odkupił oryginalne, jeśli są w dobrym stanie. Daj znać na priv. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arth Zgłoś #16 Napisano 22 Stycznia 2010 (edytowane) Tu macie panowie KIT obnizajacy, co prawda w Niemcowni,,,no ale jest cos takiego;) http://www.sj-tuning.com/tuningshop/product/260746/50779/90046/90047/90139/91661/fahrwerkstechnik/gts/sportfahrwerke/vw/passat-32b/performance-kit-sportfahrwerk-vw-passat-32b.html GTS takze robi jeszcze do 32b: http://fahrwerkebilliger.de/Sportfahrwerke/VW/Passat/Typ-32B:::7081_7198_7227_7760.html?XTCsid=38522f2b70f00e206d0ec625628ca50b Na koniec cytat: "Obniżenie auta jak wiadomo poprawia zarówno jego właściwości jezdne jak i wygląd. Osoboście polecałbym obniżenie max. do 60mm wraz z sprężynami H&R i wysokiej jakości amortyzatorami. H&R zapewnia fabrycznie obniżenie przedniej osi ok. 35-40mm, w rzeczywistości jednak kończy się to przeważnie na 60mm, zaś oś tylna zatrzymuje się już na wysokości 20-30mm. Z oponami 195/50/15 wygląda to przede wszystkim z tyłu dość kiepsko – za dużo miejsca pozostaje w nadkolu. Montaż 205/50/15 znacznie łagodzi powyższą sytuację. Powinno zamontować się nowe amortyzatory na przednia oś jeżeli nie były już dłuższy czas zmieniane. Skrócone amory np. KONI czy FK pasują dość dobrze do tych springów. Ponadto na oś przednią pasują wszystkie amortyzatory od Audi Typ 81/89/B4. Uwaga przy montażu amorów Sensatrac! Owe bardzo dobre amortyzatory nie są przewidziane dla sprężyn obniżających, przy obniżonych autach te omory są nieziemsko twarde! Należy oczywiście wymienic poduszki amortyzatorów na nowe. Powyższe zastosowanie skierowane jest do zwykłych 32b, przy syncro sprawa wygląda inaczej." Edytowane 23 Stycznia 2010 przez arth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sfad Zgłoś #17 Napisano 1 Lutego 2010 Trochę nie w tą stronę, ale się dołączę, bo mi znowu chodzi o podniesienie paszczaka ;D, może ktoś się orientuje w najlepszym sposobie by to uczynić???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vrl Zgłoś #18 Napisano 2 Lutego 2010 Moj kumpel wrzucił mocniejsze sprężyny ale przez to komfort troche spadł i samochod nawet na nowych amorkach troche skacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sfad Zgłoś #19 Napisano 3 Lutego 2010 Założyłem nowe sprężynki, wzmacniane i od kombiaka, ale nic to nie zmienilo, na wiosne zaloże jeszcze nowe amorki gazowe, może go troszke usztywni chociaż)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danielloo Zgłoś #20 Napisano 3 Lutego 2010 na gaziakach bedzie nieco wyzszy ale to 1cm góra 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach