Skocz do zawartości

BIJU

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O BIJU

  • Urodziny 21.10.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sosnowiec

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B2 2.2 115KM
  • Rok produkcji
    1980
  1. AD 1. Szyby przedniej sie nie poleruje bo wtedy inaczejsie zalamuje swiatlo AD 2. ja u siebie zmienilem ale kupilem uzywke w dobrym stanie AD 3. mozesz kupic od nowszego rocznikowo byleby od 32b AD 4. korozja lubi sie pojawic pod uszczelka w okolicach odplywow (rogi dolnej krawedzi) AD 5. Szyba nie jest klejona, siedzi tylko na uszczelce. Jezeli ci na starej nie zalezy to przy wyjmowaniu nie musisz sie delikatnie obchodzic Nowa wkladaj smarujac uprzednio zwyklym smarem (tawot) uszczelke w miejscu gdzie siada w nadwoziu dzieki temu lepiej sie ulozy. w to miejsce najpierw wloz sznurek naokolo. Szybe z uszczelka przyloz do szamochodu i lekko podociskaj tyle ile siadzie. Nastepnie wejdz do srodka i zacznij wyciagac sznurek z jednej strony a druga osoba niech w tym miejscu dociska z zewnatrz. I tak dookola az uszczelka ladnie siadzie Mam nadzieje ze dobrze udalo sie wytlumaczyc
  2. Digifiz jest troce szerszy dos zwyklegozegara. Ma szerzejmocowane z jednej trony takze trzeba by przerobic mocowanie w desce. Majac pinout da sie bez problemu wiekszego zalozyc
  3. nic nie bedzie tarlo. Ja jezdzilem na takim zestawie i super sie spisywal a tez jezdzilem na 15'' (195/50). Z przodu mialem amorki jeszcze zmienione
  4. Przekazniki bardzo poprawiaja jakosc swiecenia reflektorow w starych vw gdzie zasilanie na zarowke idzie bezposrednio przez przelacznik. Ja osobiscie polecam. Jak reflektory sa dobrze ustawione to nic nie bedzie razic. Co do polerowania szkla to sa specjalne srodki. Farecla nie zabardzo sie nadaje. Jezeli chcecie rozklejac reflektor to dobrze wlozyc najpierw do cieplej (goracej) wody i wtedy dobrze sie rozkleja. Mnie udalo sie na zimno ale nastepnym razem bede wolal podgrzac bo troche sie nameczylem
  5. ja z kombi zalozylem do hachbacka i pasi. Heble rzeczywiscie byly wieksze
  6. teraz IC rzeczywiscie ma duzo miejsca chociaz ciecie pasa chyba az tak bardzo nie jest konieczne zwlaszcza jakby IC byl schowany w zderzaku
  7. Spoko spoko pochlonal juz kilkakrotnosc tego co za niego dalem pare ladnych lat temu wiec robie go dlatego tylko bo lubie Pieciocylinrowke udali sie wrzucic to nastepny etap bedzie 2.2T Z tym IC wlasnie slyszalem ze jest problem bo oryginalnie w A200 jest na przednim pasie za atrapa. Czemu wycinales pas przedni ( w ktorym miejscu) ??
  8. A powiedz mi czy duzo rzezby miales z instalacja? Ja za jakis czas tez bede chcial sie zabrac za turbo i narazie zbieram info IC zostal seryjny czy tez przerabiales?? W A200 jest troche wiecej miejsca zeby pomiescic osprzet No i wydech od kolektora czy rzezba byla czy weszlo w serii
  9. tez mialem w 1.6 ekonomizer. Do licznika bylo podpiete podcisnienie z kolektora a dodatkowo w skrzyni bylo podpiecie do czujnika 5 biegu bo tylko na piatce wstawala wskazowka od ekonomizera
  10. najlepiej wrzucaj z audi b3/b4 tam masz silnik ulozony jak w pasacie b2 wiec pole do popisu jest duze
  11. jak cos sprobuj silowo jesli masz rowna szczeline tyle ze z jednej szersza to chwyc maske i pociagnij w strone wiekszej szczeliny zeby lekko przegiac zawiasy:) wiem ze drastycznie to brzmi ale tak sie robi doginajac elementy. Najlepiej odkrec najpierw zamek zeby sie maska opierala na odbojnikach bez problemow mozesz wtedy wyregulowac szczeliny i nie bedziesz biegal co chwile otwierac zamka. Pozniej jak ustawisz to sprobuj regulowac zamek do maski
  12. HY jesli kojaze na wtrysku mechanicznym to zabardzo nie jest rozwojowy ze wzgledu wlasnie na klopotliwy uklad zasilania. Mysle ze 7A to bardzo dobry pomysl poniewaz ma juz elektroniczny wtrysk i tam mozna duzo wiecej zdzialac. Komplikacje?? Musisz miec instalacje z audi do tego silnika, troche rzezby i da rade:) napewno mniej klopotu niz tuning HY. Mysle ze Skopek wiecej napisze bo jego kumpel wrzuca taki motor do audi B2 czyli wlasciwie blizniaczy model do naszych Paskow
  13. Ja akurat maske mam w trakcie przygotowania wiec doraobilem blaszki na zewnatrz ktore dodatkowo wzmacniaja miejsce w ktorym lift jest mocowany. Do blaszki przyspawana nakretka m6. Do blotnika na kulce tak samo przy masce. Fotki: Silowniki zalozylem z golfa mk2
  14. Charakterystyczny kolor wlasnie LC3U granatowe glebsze fotele z takimi paseczkami i napisem edition oraz felgi BBS RM dwuczesciowe to sa elementy wyrozniajace wersje wolfsburg edition w passacie b3 jak i w golfie mk2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności